3/20/09

עשה לך אביב

pink1

pink2

בשבועות האחרונים אני צועדת כמו זומבי מהופנט עם ידיים מורמות לעבר כל מה שצבעו הוא וורדרד / וורוד עתיק / אפרסק / צבע קרם סמוק כלשהו... אני מודה שהמאבק הוויזואלי קשה, משום שבחנויות הבגדים צבעי הסגול העז והכחול רויאל המרהיב מושכים מאוד את העין, אבל משום מה בסופו של דבר מה שכובש אותי הוא הוורדרד - לא מתלהם, אבל יודע לעשות את העבודה, ועל אף שהוא נראה שקט ומעודן ממבט ראשון, הוא בהחלט מפגיז בשורה התחתונה, סטייל "מים שקטים חודרים עמוק".
אחרי שצברתי לעצמי אט אט כמות נאותה של פריטים בצבע המבוקש, האאוטפיט הנוכחי ממש הרכיב את עצמו. התחשק לי להוסיף לו איזה אקססורי אקסטרווגנטי לשיער, ולאחר הרהורים של כדקה וחצי ידעתי בדיוק מה אני רוצה. זוכרים את פרק 68 של סקס והעיר הגדולה (Unoriginal Sin) בו קארי מופיעה להטבלה של בריידי התינוק המג'ונג'ן מקושטת בפרח ענקי ופלאפי בשיערה (תמונה להמחשה)? ובכן, תמיד רציתי אחד כזה, ועלה לי רעיון מבריק ליצור אותו באמצעות ליפה רכה וורדרדה העשויה מרשת, שמשתמשים בה במקור לרחצה. חרשתי היום את הדר לאורכה ולרוחבה ותרתי אחרי אחת כזאת, וכשסופסוף נמצאה, לא נמצא הצבע המבוקש. לאחר אכזבה קלה, החלטתי לעשות חושבים שוב, וללכת על הדבר האמיתי, פרחים בשר ודם, או יותר נכון כלורופיל ומים. בחרתי בציפורנים, שהם כידוע פרחים הזויים (היי, הנה בא עוד פלאשבק של "סקס והעיר" - הפרק בו ג'ק ברגר מביא לקארי זר ציפורנים וורוד ויום לאחר מכן גומר איתה באמצעות post it). מלבד היותם הזויים, הציפורנים ניחנים בתכונת עמידות גבוהה, שהינה דבר יעיל ביותר כאשר מעוניינים לחתוך אותם ולתפור אותם באמצעות חוט ומחט לקשת וורדרדה.
לסיום, רק אציין שמחר מתחיל החודש האסטרולוגי של מזל טלה (מרגישים את האמביציה והאנרגיה באוויר?) אותו פותחת בת דודתי המקסימה המציינת מחר 19 שנים להיווסדה (מזל טוב בנדודה!!) ואותו אחתום אנוכי ביום הולדתי. שיהיה אחלה חודש ומזל טוב לכל החוגגים יומולדת!
תודה X מלאן לאריאלה. סופ"ש נעים!

pink3
קרדיגן וצעיף - Pull & Bear, שמלת פאייטים - זארה, גרביונים - מאיטליה,
נעליים - Aldo, עיטור לשיער - עשיתי זאת בעצמי.

36 comments:

ממש אהבתי... והרעיון עם הפרחים ממש יצירתי והתוצאה מדהימה!

סחטיין על הפרחים וההפקה הזאת, בהחלט אביבי ומזמין.

ורואים עליך שאת מזל טלה!! :)

כל כך ורדרד ורומנטי!
אהבתי.

where did you go dressed up like this?

יצאתי אתמול בערב בדיוק כך (מינוס האביזר לשיער, הוא עוד לא היה קיים) למקום הבילוי האהוב עלי... אמנם הייתי קצת
over dressed (בלשון המעטה) אבל זה היופי במדינה שאין בה שום קוד לבוש, אפשר להתלבש איך שבא.

אהבתי ממש!!
הכל מתוקתק והולך נהדר יחד (את הלק הייתי מחליפה בורוד/ משהו בהיר)
הקרדיגן מהעונה הזו? מתה על הגזרה שלו.
שבוע מצויין ומזל טוב לך ולכל שאר הטליים (יש מילה כזאת??)

יש כזאת מילה!
הקרדיגן מהעונה הזו, והלק באמת יכול היה להיות וורדרד, אבל אני בלוגרית עצלנית... :))

תודה!

אחד הפוסטים היותר יפים שהיו לך
מקסימה (:

השמלה מהעונה הנוכחית בזארה ?

לוק ורדרד ומקסים, הולם אותך, וסחתיין על האומץ שלך להתבלט בקהל!

ואו
שילוב צבעים מדהים!
מה עם תיק?

חח כשראיתי אותך לפני שקראתי נורא הזכרת לי את קארי ברדשו עם המראה הזה

תודה רבה!
אנונימי/ת - כן.

מהמםם יואו איך בא לי לגור בארון שלך

איזה יופי!!
רומנטי מתמיד.
והירוק מאחורה מוסיף..

זה מקסים שיש לך טעם כל כך מיוחד ואינדיבידואלי .פה את בהחלט בכיוון של קארי בראדשו סטייל.
כל הכבוד על האומץ לצאת ככה לפאב\בית קפה וכו' ,אני חייבת להודות שבת"א האאוטפיט הזה היה מתקבל פחות בהבנה במקומות הבילוי שלנו... למרות הפתיחות האופנתית,אבל זה לא ממש משנה. בהצלחה (-:

הורססססססססססתתתתתתתתתתת!
תעשי לי ילד

איזו יפה את ועדינה.

את ציינת באחד המדורים הקודמים, שיש לך התמצאות די טובה ברומא , אני טסה לשם עוד שבוע ורציתי לדעת אם את ממליצה על רחובות ספציפים לקניות טובות וכמובן אם את זוכרת היכן ממוקמת החנות השווה ביותר של h&m בעיר.
תודה :-)

Wow!
פעם ראשונה שאני מגיבה אצלך.... וזה מה שגרם לי להזיז את האצבעות על המקלדת. מקסים מקסים!!

איזה יופי,מקסים.....

למה את אומרת שאת בלוגרית עצלנית?
הכנת קשת מהממת,במיוחד לבלוג.

To look more beautiful, you're charming, and with much better hair loose, I like a lot. are to showcase.
kisses
_______________________________
SPANISH:
Que look más bonito, estás encantadora, y con el pelo suelto mucho mejor, me gusta mucho. estás para escaparate.
besos

מהממת!נראה לי שכבר אמרתי אבל את תמיד משאירה אותי speechless.
לטעמי איזו חגורה עדינה גם הייתה מתאימה פה ומדגישה את גזרתך הנאה!:]

שבוע מקסים!

גם אני נורא אוהבת את פלטת הצבעים הזו של הורוד עתיק/פודרה.. הצלחת לשלב אותם באופן מעולה!

מיה - לא הייתי אומרת שרומא היא עיר השופינג האידאלית (לא באיטליה ולא בכלל) ושמעתי זאת גם מאנשים נוספים שביקרו בה, אז הייתי מנמיכה ציפיות שופינג.
עם זאת - כמדומני לפני כחצי שנה נפתח סניף של H&M ב-via del corso הידועה (בפעם האחרונה שאני ביקרתי בעיר, הרשת השוודית טרם התמקמה בה). נראה לי שיש עוד סניפים, ייתכן שבפאתי העיר - את יכולה לבדוק באתר hm.com.
עוד רחובות אופציונליים לשופינג הם Via Cola di Rienzo ו-Via del Babuino (האחרון הוא רחוב של מותגי יוקרה, בעיקר, אבל נחמד להסתובב בו ולהתרשם וגם נמצאת בו חנות קונספט מגניבה שנקראת T.A.D ששווה להציץ בה). כנ"ל Via Nazionale.
מעבר לזה, אם כבר נמצאים באיטליה אז כדאי לבקר בבית הכלבו רינשנטה (Rinascente) שיש לו סניף ב-Piazza Colonna.
אחד הרחובות היוצאים מ-Piazza Navovaהוא רחוב מקסים שנקרא Via del guverno vecchio יש בו מסעדות טובות, פאבים ואווירה בוהמיינית וגם חנויות מעצבים מקומיים (לא מעצבי על) קטנות ויקרות אך מעוררות השראה.
אם את בקטע של שוק, ויוצא לך להגיע ביום המתאים אז את יכולה גם לבקר ב-Porta Portese.
ואם את מעוניינת בגרביונים, רשת calzedonia האיטלקית מומלצת ביותר וכאשר את נתקלת בסניף שלה כדאי מאוד להיכנס.
שתהיה נסיעה טובה ותאכלי הרבה אוכל איטלקי טעים!! בהצלחה בשופינג...

מקסים! אהבתי במיוחד את הגרביונים, הנעליים והקשת. מזכיר לי קצת את הסגנון של זואי דשנל אם את מכירה, ואם לא אז קחי בדיוידי את Tinmanותהני.

כמה אביבי ונפלא!
הכל בדיוק במידה ובצורה הנאותה.
השמלה מד-הי-מה כמעט כמוך.

מקסים.

ממש אי אפשר להישאר אדישה לקסמייך!

ראית את הצילונים לקיץ של המשביר לצרכן? מורן אטיאס לובשת כאלה פרחים בשיער!

הצעיף ממש יפה (לי יש אותו בצבע תכלת טורקיז) והצבע של הגרביונים פשוט מהמם נראה לי שאני אוסיף את הצבע הזה לאוסף הגרביונים שלי..

מקסים, מאוד בלייר וולדרף מגוסיפגירל

הכל משמח ומדויק, עד לבחירת גוון הליפסטיק והחיוך המאופק. מי אמר שאת לא מחייכת? העיניים שלך מחייכות! מתוק!!


לא בטוחה לגבי אורך הקרדיגן, מנמיך אותך אבל הולם את המעמד ואת התלבושת.

אחלה צ'אנלינג של הפרסומת של
bebe
מ-ווג ארה"ב האחרון, שיחקת אותה!

http://www.bebe.com/bebe-Shimmer-Boyfriend-Long-Jacket/dp/B001N2Z806?ie=UTF8&pf_rd_r=0YYGGFE8J5G1955D79J1&node=675967011&pf_rd_s=search-results&field_browse=675967011&searchSize=20&pf_rd_t=101&field_availability=0&id=bebe%20Shimmer%20Boyfriend%20Long%20Jacket&searchBinNameList=null&pf_rd_p=467734511&ref=browse_item_2_B001N2Z806&searchNodeID=675967011&pf_rd_i=675967011&field_launch-date=-1y&searchRank=-custom-rank&searchPage=1&pf_rd_m=A2FMOXN01TSNYY

Dardasabi!!
you look so lovely!!
it gives me an appetite

by the way - did you check out the wierd animal prints that are going on now.. that and 80's colors in Zara?
let me know
i got a snake-skin printed high waste skirt in Zara a couple of weeks ago
(and another one in dark blue in H&M)
and i'm looking for more cool animal prints to spice things up for me..

love you!!
T.

also - pink totally suits you.
pink lipstic rules!!