3/6/09

נון-קונפורמיזם

sick1

sick2

לא אתחיל לבלבל לכם את השכל על כך שאני אדם נון-קונפורמיסט, אוונגרדי ופורץ מסגרות באופן מיוחד. אמנם יש לי הברקות פה ושם (כמו לכולם) אבל אני בסך הכל בחורה שפועלת במרבית הזמן על פי המוסכמות ומשתפת פעולה עם הקו הכללי שמתווה החברה. אני מאמינה שבתוך הקונפורמיזם הזה יש מרחב מחייה גדול, וטריטוריה נרחבת לעשות בה כל העולה על רוחי, ולרוב זה מסתדר נהדר.
א-ממה, כשמישהו מנסה להציב לי גבולות נוקשים ושרירותיים, בייחוד בנושא הלבשה וביגוד, אני קופצת מיד על שתי רגלי האחוריות (או בעצם על שתי הרגליים היחידות שיש לי) ומחליטה להתנגד ולמרוד. עוד זכורה לי ההזמנה למסיבת הרווקות של חברתי הטובה דגנית, בה כל אורחות המסיבה התבקשו להגיע לבושות בלבן. אתם יכולים לשער לעצמכם, על פי האמור לעיל, שזה ממש העלה לי את הסעיף, ומי מכם שניחש כי הפרתי את קוד הלבוש הנ"ל - צדק (סורי דגנצי). בדיעבד גם זכיתי במשחק "החבילה הגיעה" בתור המתלבשת הטובה ביותר, שזה תמיד תואר נחשק, ועוד יותר נחשק כשזה מגיע מתוך קהל של כעשרים נשים (ורק נשים). סביר להניח שהייתי יכולה להתלבש יפה גם בהתאם לתנאים שהוצבו, אבל חלק מהעניין היה למרוד ולעשות דווקא.
גם היום עשיתי דווקא, אבל לא כי רציתי במיוחד. מהבוקר אני רואה אנשים מסתובבים בחולצות קצרות ובבגדים קלילים וקיציים, אבל למרבה הצער לא יכולתי לקחת חלק בהילולת האביב הזו. אז מה עם מד הטמפרטורה הראה היום 26 מעלות? בניגוד למרבית בני האדם עטיתי על עצמי גופיה ארוכה + חולצה + ז'קט ג'ינס עבה + צעיף (שלא אתקרר). אני חייבת לציין שאולי היה לי קצת חמים יתר על המידה, אבל משום שאני עדיין רחוקה מלהיות בריאה, לא הייתה לי הרבה ברירה. יש לי עוד מנוחה רבה להשלים וגם איזה קילו וחצי להעלות בחזרה, אז אני הולכת לטפל בעניינים הללו כבר בדקות הקרובות...
תודה לאריאלה שהצליחה לתפוס כמה צילומים בין שיעול לשיעול... שבת שלום!

sick3
ז'קט- זארה (ישן), חולצה- H&M, חצאית- זארה, גרביונים- מאיטליה, צעיף בסגנון רוסי- H&M

11 comments:

לא יודעת מה עם חיפה, בתל אביב היה בטח מעל 30 מעלות וחם כמו בקיץ, כך שכל מי שהסתובב ברחוב בלבוש חורפי די אכל אותה. מה גם שזו הזדמנות ללבוש אביבי. תרגישי טוב, בכל מקרה.

תודה. אני עובדת על זה :)

למה להעלות קילו וחצי חזרה? כבר כואבת לך כשאת יושבת?


הלכו, הלכו ברכי אותם לשלום.

ואני הולך היום לאכול עם כל המשפחה ותיכננתי על סוודר מעל חולצה, שהסוודר חדש ועוד לא לבשתי אותו, ופתאום בא השרב הזה וטרף לי את כל הקלפים...

Un look precioso, es una alegría ver que ya estás bien de salud
Besos

גם בירושלים היום, יציאה מהבית עם בסך הכל גופיית ספגטי דקה וסריג עם שרוולים קצרים הוכיחה עצמה כחמה מדי. כל כך מתסכל!

mj - ידעתי שתרשום את זה, ובכל זאת אני צריכה להעלות אותו בחזרה.. :) ולגבי שיבוש האאוטפיט שלך,
i hate it when that happens אבל בקצב הזה של חילופי העונות מדי שבוע בטח תהיה לך הזדמנות בקרוב ללבוש אותו (אני מנחשת שדולצ'ה?)
אדית - תודה, אני עדיין לא מרגישה הכי מקסים אבל לאט לאט... :)

פורים קצת התפספס לי עם כל המחלה הזאת, אבל התכנון הוא מכשפה (עם גרביונים מפוספסים לרוחב בפסי שחור- לבן ושמלה שחורה קצרצרה ומגניבה). תודה לשני שדאגה לחלק התחתון של התחפושת.. :)

חשבתי שה"נון קונפירמיסטיות" היא בצעיף פרחים עם חולצת פסים...

התמונה הראשונה מהממת, יפה לך איי ליינר...