3/26/09

כתמים של השראה

Spots of Inspiration

cacharel1
את האאוטפיט הנוכחי הרכבתי על ידי דגימת צבעים מתוך הדוגמה הפרחונית שעל החצאית. בחרתי לי שני כתמי צבע קטנטנים מתוך המבחר שעמד לרשותי של: קרם, וורוד, ירקרק וכחול כהה. הפעם החלטתי לתת לוורוד קצת מנוחה...
כמו כן, השתמשתי בגימיק של שילוב נעליים וגרביונים באותו צבע. כבר דיברתי כאן על היתרונות של השילוב הזה ואני בהחלט נהנית מהם, רק שישנה בעיה קטנטנה: אין לי זוגות נעליים בכל גווני הגרביונים שלי - כמה חבל! אתם בוודאי מניחים שיש לי קצת יותר זוגות נעליים מהממוצע (מעניין מאוד האם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בדקה אי פעם כמה זוגות נעליים בממוצע יש בבעלותה של נקבה ישראלית? אם לא, הגיע הזמן!), ואתם בהחלט צודקים, אבל גם לי יש גבול. בייחוד לאור העובדה שאני צריכה לאחסן את כל נעלי בתוך ארונות משום שציון החתול המטורף עלול לכלות בהן את זעמו.

מעבר לבגדים, אבל עדיין באינטרנט, ידידי האינטרנטי היקר marcs, ההוגה והיוצר של Life in Plastic, כתב עלי בבלוג שלו (ולא בפעם הראשונה, תודה!). ועכשיו אני תוהה איך זה שלא נתתי לו לינק עד כה, או עד לפני יומיים, בתוך אחד הפוסטים שלי. הבלוג הזה נמצא אצלי במועדפים כבר מזמן אך הוא בהחלט ראוי להתייחסות מיוחדת. כשאני קוראת אותו אני מרגישה לפעמים שהוא הד"ר ג'קל למיסטר הייד שלי (או להיפך, אני תמיד מתבלבלת ביניהם) והדבר שאני הכי מעריכה הוא שהבנאדם יודע על מה הוא מדבר, ועל אף שזה נראה שכל פוסט הוא מאוד מיידי ויוצא מהקישקע עם קצת טעויות הקלדה, הוא לא מחנטרש ולא מחרטט, וכל מילה במקום. מלבד זאת הפוסטים שלו מוציאים ממני הרבה פעמים צעקות של הסכמה (נ-כ-ון!!) וקולות של שעשוע. שזה תמיד טוב..

אני מסכימה (צעקה של הסכמה) עם כל מה שנכתב על חיפה בפוסט הזה (מזג אוויר דומה, נוף דומה, מטר מהים - איפה שכונת בת-גלים ואיפה מאליבו..) ולפעמים אני תוהה ביני לבין עצמי מה אני עדיין עושה כאן, והאם חיפה היא לא באיזשהוא מקום ה-comfort zone שלי ואולי צריך לקום ולעשות מעשה. עם זאת אני מחבבת מאוד את העיר ומכירה לא מעט אנשים שבסופי השבוע מעדיפים דווקא לעזוב את הכרך הגדול, לנסוע בכביש 2 "עד מעבר להרי האופל" (כפי שהגדירה זאת יעל סלומה) ולבלות את ימי המנוחה בעיר המנוחה. לסיום, אני מקווה שכל מי שמבקר כאן (בבלוג/בחיפה) בקביעות לא ימהר להחיל את כל הסטריאוטיפים שטומנת בחובה המילה "חיפאי/ת" על כל המתגוררים בעיר שעל הכרמל...

cacharel2
חצאית- cacharel, חולצה- מנגו2, סריג- מנגו (ישן), גרביונים- מאיטליה, מגפי זמש- זארה (מלפני כמה שנים).

תודה רבה לשרון החכמה, שצילמה בגבורה על אף הרוח החזקה ומתקפת התרנגולים (בכל פעם שאני יוצאת להצטלם קורים דברים מוזרים ומצחיקים).
ערב יום חמישי נהדר לכולם!

19 comments:

אני ממש אוהבת את כל הבלוג הזה.
מרוב שמעניין פה ונוח, בשעת שעמום עברתי על כל הפוסטים שלך ואני ממש אוהבת!

המשיכי כך
אוליביה

I love the sweater, skirt and boots, a very nice look.
Kisses

אוליביה - תודה! אני מתכוונת להמשיך כך... :)
vicen
It's fun that you follow my blog all the way from Spain (which is the birth place of two lovely fashion brands...) thanks and kisses!

אני מסמיק.

בכל מקרה ע"מ להיות עניינים:

1. אני חייב להגיד שיש לי בעייה עם הגרסיונים והמגף, יכול להיות שזה היה עובד עם הנעליים היו גם קרם, או סנדלים שחורים.

2. אני חושב גם קצת אותו דבר על הקטע שלך עם חיפה, בכל מקרה זה נראה לי בלתי נמנע שתעברי בסוף.

3. מחכה להצעה המעניינית שלך.

גם הפעם עשית לי נעים בעין:-)

הינה עוד סוף שבוע בא ,וכך גם עוד לוק מדהים ,כמו תמיד (:

It is a pleasure to follow your blog is very good and gives me looks interesting.
I think your blog should see more people.
Kisses

היי,
שילוב מאוד יפה אבל אני אאלץ להצטרף למרקס כי גם לי המגפיים קצת הפריעו; הכל מאוד עדין ורענן והמגפיים קצת "מכבידות" על הלוק הכללי.
חוץ מזה את נראית נהדר :)
בכל הנוגע לדילמת חיפה.. ממה שאת כותבת נשמע שנוח וטוב לך שם למרות שלפעמים מתעורר החשק "לפרוץ" לעיר הגדולה ואני מאמינה שאם באמת תרצי ותאמיני שאת צריכה לעבור אז גם זה יקרה. זה טוב שיש לך מקום משלך ועושה רושם שאת מחוברת לעיר הזאת ואוהבת אותה. לצערי זה לא משהו שאני יכולה להגיד על ירושלים בה אני מתגוררת מרבית חיי.. אני סופרת את הימים עד סוף התואר כדי שאני אוכל לברוח מהעיר הרקובה הזאת..
ובנימה אופטימית זו אאחל ערב מוצלח וסופ"ש נעים!

גרביונים ומגפונים באותו צבע תורמים למראה רגליים ארוכות (לא ששלך זקוקות לכך:))

אני תוהה מה יש ברשותך יותר - לקים או זוגות נעליים?!

יפיפה.

אינה - שאלה טובה שאלת! התקלת אותי... אני אצטרך לבדוק:))
אליסה - לפחות בירושלים יש טופשופ ואמריקן אפרל. בחיפה אין אפילו את זה. וזה ממש משגע אותי לראות באתר של אמריקן אפרל את ההבטחה (הישנה מאוד) של דב צ'רני לפתוח סניף בחיפה משום שזו עיר הולדתה של אמו. יאללה דב, תעשה כבוד לאמא!
אני דווקא מחבבת את ירושלים מאוד (ביליתי בה כשנתיים מחיי ודי נהניתי. זה היה עוד בתקופה שבה ארומה היתה בית קפה בן שני סניפים בלבד בעיר הקודש...) אבל כל אחד ומה שעושה לו את זה...

החצאית מהממת,הייתי בטוחה שתכתבי שהיא מחנות יד שנייה,שוב חבל שאין תקריב שלה(אני לא אפסיק להגיד את זה).

דווקא את החלק התחתון של המגפונים עם הגרביונים אהבתי אבל החלק העליון של החולצה עם הקרדיגן נראה קצת מבוגר מידי.

moran- דווקא זה לא מיד שנייה, אבל לאחרונה מצאתי משהו שווה ביותר בחנות יד שנייה, שנמצא כרגע בתהליכי התאמה למידותי ושיקום.

איזה כייף , מחכה לתמונות.

הבנתי שהיא לא מיד שנייה אבל היא ממש נראית וינטאג'.

יפה יפה
הגופיה עם הרשת מזכירה את התמונה הראשונה בפוסט הקודם שלך, של סתיו 09..
שבוע טוב!!

בכתבה של go על בלוגריות אופנה דווקא זכור לי שדי התגאת להיות מחיפה ואמרת שיש בה המון לוקיישנים מצויינים לתמונות.

Hi sky, has been elected LOOK 10.
I hope you agree, if so you can go to collect your award is in the url: http://look10.blogspot.com/2009/02/afoona-pea.html. Custom and you can put it in your blog, copy and paste "if you want.
kisses

איפו בירושלים יש סניף של אמרין אפרל?

באתר שלהם כתוב שברחוב ריבלין.
הירושלמים מוזמנים לתקן/להאיר את עינינו.

איזה צירוף מקרים! בדיוק חיפשתי את הפוסט המתאים לכתוב לך כמה שאני שמחתי להתקל בבלוג שלך שמוכיח שגם חיפה יכולה להיות שיקית וצבעונית בבגדי ההולכים בה ולא צריך להרחיק לכת עד תל אביב. אני גרה בזכרון יעקב וכולם אצלנו נוסעים אל תל אביב, בירת האופנה הישראלית, ושוכחים שגם בחיפה יש אופנה מרעננת ופורחת. אני גם בכלל מאוד מאוד אוהבת את הבלוג שלך- הוא צבעוני ומעורר השראה. שבת שלום :)