3/30/09

(Take me to the Top(shop

topshop_dress1

בשבוע שעבר הוזמנתי להשקת הסניף החדש של רשת Topshop בדיזנגוף סנטר. ההזמנה הבטיחה שמפניה והנחה על הקולקציה ומאחר ואני מחבבת שמפניה, בגדים בהנחה (מי לא?) וגם את המותג הבריטי, החלטתי לקפוץ לבקר.
היבואנים הישראליים של הרשת לא איכזבו וסיפקו בנוסף לאלכוהול גם פטיפורים נחמדים משוקולד והופעה אמנותית - איגי ווקסמן בעמדת הדי ג'יי. היה קצת צפוף ורועש, והתור לתאי המדידה היה בלתי אפשרי אבל הקולקציה בהחלט חביבה וניתן למצוא לא מעט פריטים שכרגע מככבים באתר של הרשת גם בחנות שנמצאת בלב תל-אביב.

מראש קבעתי לעצמי "הקצבת שופינג" והתרתי לעצמי לרכוש רק פריט אחד (יש מיתון) ואני מאוד שמחה שהצלחתי לעמוד במשימה. הפריט הנבחר הוא השמלה הקיצית והקצרצרה הזו שהינה חלק מקו ה-Petit של הרשת (בכל פעם שאני רואה בגד שכתובה על התווית שלו המילה "Petit" אני מיד מתרגשת ובטוחה שתפרו את זה במיוחד בשבילי). שותפתי להשקה נחרדה ביותר לגלות שאני קונה את השמלה מבלי למדוד אותה (בשום פנים ואופן לא הייתי מוכנה לעמוד בתור האימתני שהשתרך בכניסה לתאי המדידה) אבל הכרזתי בפניה בבטחון גמור שאני מכירה את הגוף שלי היטב כבר "כמה שנים טובות", ואלא אם מדובר בגיזרה סופר מתחכמת ומורכבת, אני יכולה לדעת כבר מהסתכלות על הפריט אם הוא יתאים לי או לא. למזלי לא יצאתי פארשית, וכשמדדתי את השמלה באחת מחנויות הסנטר האחרות היא התאימה בול.

topshop_dress2
שמלה- Topshop, ז'קט- Fornarina, גרביונים- H&M, סנדלים- Zara

מאחר ועדיין לא הגיע הקיץ, צירפתי לשמלה ז'קט ג'ינס ארוך ואהוב שנקנה לפני כמה שנים וגרביונים בצבע אדום לוהט. זה מה שקורה כשמבקשים מגבר להביא לך גרביונים בצבע בורדו - הוא חוזר ובאמתחתו גרביונים בצבע אדום בוהק. לא שאני מתלוננת, כמובן, עוד גוון מעניין לאוסף הגרביונים. :)

Thank you Vicen for the award at Look10 blog




תודה גם לאריאלה על הצילומים והמשך שבוע נעים!

22 comments:

לוק מגניב לאללה.
והג'קט ג'ינס שלך מושלם!
ואפשר להתייעץ איתך בנוגע למשהו?
אני מחפשת שמלה קיצית בצבע כחול רויאל. ראית משהו מעניין?

אני מסתכלת בבלוג שלך באופן קבוע ונהנת מאוד מהתמונות מהכתיבה,את מוכשרת מאוד.
אבל חסר לי קלוז אפ של הבגדים , וריאציות שונות בהן אפשר ללבוש אותם
למשל איך השמלה נראית בלי הז'קט ואולי עם צעיף במקום. קלוז אפ עך הבד של השמלה.
קצת כמו בבלוג של בטי הצרפתייה לשם השוואה.

אז למה את לא אומרת שאת שם, פסלנו את הגעתנו בגלל הצפיפות באירועים מסוג זה וחוסר העינין בסלבים סוג ג'. אם היינו יודעים שאת שם, בהחלט היינו דופקים נוכחות!

שמלה מיהממת, גרבון הורס!

האם זה לק ורוד מרקר על אצבעותייך?

שמלה חמודה!
קצת הפתעת אותי, אני רגילה לראות אותך בשילובי גוונים פחות "נועזים".
חבל שטופשופ כאלו יקרנים, הייתי בכיף קונה חצי חנות..

השמלה הזאת מקסימה.
ואני מסכימה עם התגובה בהתחלה, אני גם חושבת שוריאציות שונות וקלוזאפים יכולים רק להוסיף.
כי במידה ולא הייתי מכירה את השמלה הזאת מקרוב מהכרות ראשונה, לא הייתי יכולה לדעת עד כמה היא באמת יפה..
שיהיה לך שבוע טוב :)

angel - יש עכשיו הרבה כחול רויאל, אז לא נראה לי שצריכה להיות בעיה. אין לי משהו בראש כרגע אבל אם אזכר/אתקל מבטיחה לעדכן.

אנונימית - רשמתי לפני :)

boiler - חבל באמת שלא באתם!!

אנונימי/ת - אכן, לק וורוד זרחני..

תודה!

השמלה מקסימה! אני חייבת להודות שבפעם הראשונה שראיתי אותה בחנות, ישר חשבתי עליך! :)
דרך אגב בטופשופ יש לא מעט שמלות בצבע כחול רויאל/אלקטריק...

I love your new look is impressive, it is my obligation to go through your blog is so cute.
Thanks for making my award, is the least you deserve.
thanks and kisses.

אני אוהבת את התאמת הפריטים בצבעים לציורים בשמלה.

צבעים נועזים - זה מה שצובע את העולם האפור:)

http://userfriendlymaterialism.blogspot.com/

גם אני הייתי! היה נחמד למרות הצפיפות. ביקרתי כבר בסניף עוד לפני ההשקה הרשמית ובאמת לא אכזבו מבחינת המבחר והסחורה. לדעתי לסניף הזה יש הרגשה יותר צעירה לעומת סניפים אחרים.

מאוד אהבתי!
מתי יגיע היום שבו אוזמן להנחות בטופשופ? :(

אוליביה

TAKIMOSHI - אז למה לא אמרת שלום? :)
olivia - אני מקווה שכבר בהשקת הקולקציה הבאה..

מפה השמלה נראית יפה אבל קשה לראות את הבד וחבל,הצבע של הגרביון מגניב
לאללה.

אוי אוי, הג'קט ג'ינס פשוט אסון עם הגרביונים (המהממים, אם יורשה לי לציין).
חוץ מזה - השמלה מתוקה ומאוד מתאימה לך (אחלה קנייה!) והשילוב עם האדום מרענן.

לא אהבתי את מה שלבשת, האמת שיחסית לפוסטים ישנים יותר [שאת רובם ממש אהבתי] לא אהבתי את מה שלבשת בכלל בפוסטים האחרונים.
הג'קט לא מתאים, והאדום עושה לי כואב בעיניים :<
אבל את פשוט מהממת (:

איזה יפות הנעליים שלך! לפעמים הסגנון הזה נראה לי נוכח מדי והחום מעדן אותן נורא.

לטופשופ אני בכלל לא נכנסת, אני ממש מתמרמרת על המחירים השערוריתיים!

יום נהדר!

שילוב ממש מכוער של הכל
את מתלבשת ממש יפה אבל לפעמים יש לך שילובים לא יפים ולא מיוחדים, כאילו שאת מנסה לשלב הכל בצורה שונה ומשונה ומיוחדת ויוצא לך סתם משהו מכוער והתאמה נוראית מדיי.

איך בדיוק משיגים הזמנות לפתיחות מסוג שכזה?

גם אני הוזמנתי, "PEA" הציגה את זה כאילו היא חלק מחבורת סלבים וככה היא קיבלה. אז לא, ממש לא. בסה"כ צריך להיות חבר מועדון בטופשופ ואז מקבלים אסאמאסים עם הזמנה להשקות ולימי הנחות לכבוד חגים וכדומה.. :) אני רק לא זוכרת כבר איך מקבלים כרטיס חבר, פשוט יש לי אותו המון שנים אבל תשאלי באחד מהסניפים..

היי אנונימית, גם אני מצרה מאוד על כך שאינני סלב (בהקשר הזה בלבד), כי אז הייתי מקבלת את הבגדים ב-ח-י-נ-ם ולא "סתם" בהנחה ל"פשוטי העם" כפי שאת מגדירה אותה!!
D: