3/11/09

תופעות לוואי

mini_parka1

מסתבר שלהחלים משפעת לוקח יותר מכמה ימים... מסתבר גם שיש תופעה שנקראת: "דיכאון אחרי שפעת" - הידעתם? בימינו כבר לא צריך ללדת ילד כדי ללקות בדפרסיה קלה, אלא גם וירוס שפעת תמים יכול לשבש לך את מאזן הכימיקלים במוח למשך שבועות ואף חודשים לאחר המחלה. כמו כל סטודנטית טובה לפסיכולוגיה (בדימוס) התפתיתי מאוד לאבחן את עצמי כסובלת מה-"post flu depression" הזה, אבל גם אם סבלתי ממנו, נראה לי שהיום הוא כבר מאחורי. כצפוי, אין כמו בילוי עם חברה טובה + שתיית כוס שוקו חם ומהביל + מסע שופינג קטן, על הדרך, לשיפור האווירה.
חוצמזה שאני נמצאת שוב בשלב "לאן פני מועדות מבחינת הקריירה" (שקורה אחת לרבעון, כמדומני) ונראה לי שהגעתי להחלטה שאני צריכה להתפטר מעבודתי. זו בהחלט לא התקופה האידאלית להרפתקאות חיפוש עבודה, שיכולות לקחת זמן רב, אבל לפעמים אדם צריך לקום ולעשות מעשה, על מנת לא להיתקע במקום. כבר קיבלתי דרך הבלוג הזה כמה וכמה הצעות עבודה, בעיקר בתחום הכתיבה, ועכשיו, יותר מתמיד, למי שיש איזו עצם עסיסית לזרוק לעברי מוזמן לעשות זאת דרך המייל שלמעלה.
ובעודי מתלבטת לגבי עבודתי, אשאיר אתכם עם תמונות של מה שלבשתי השבוע באחד הימים לעבודה (שעדיין יש לי). החלק העליון הוא מעין מיני-פארקה, שאני מאוהבת בה לחלוטין. היא מאובזרת באבזמים, רצועות, ריצ'רצ'ים וגם קפושון, אשר עונים על הצורך שלי בדיטיילים וב"תוספות לא הכרחיות ולא פרקטיות אבל מעניינות מאוד". מלבד זאת אני לובשת גולף בעל פסים דקים (כן, כן, אני עדיין חמה על / קרועה על / גזורה על / מאוהבת בכל מה שיש בו פסים. בקרוב, טירוף הפסים עולה מדרגה...)
וג'ינס. לפני כמה שנים הייתי מכורה לגולפים, אבל לאחרונה אני מוצאת אותם מחניקים משהו וסגורים יתר על המידה וגם מטשטשים את העובדה שיש לנו צוואר - וחבל! אי לכך, לבישת גולף מסמלת בעיקר את העובדה שקר לי או שאני רוצה להתעטף ולכסות את עצמי.


mini_parka2



תודה לשרון החכמה שצילמה, וקצת נסחפה עם הקלוזאפים ושכחה שזה בלוג אופנה, אבל הוכיחה שמלבד העובדה שהיא חכמה היא גם בחורה מצחיקה ששיעשעה אותי מאוד.
לילה טוב!

12 comments:

מאיפה הג'קט המגניב?
ואגב הצבע הזה ממש הולם אותך..

Afoona אפונה, הייתי אומר אתיותר מ הפנינה של ישראל, אתה יפה עם זה נראה.
נשיקות
______________
Mas que Afoona Pea, yo diría La Perla de Israel, estas preciosa con ese look.
Besos

אנונימי - אופס, שכחתי.. מזארה. תודה!

תמונות מקסימות והג'קט ממש ממש יפה - לך ובכלל.
אהבתי את הצמידים וגם את המשפט החדש של הפרופיל :)
בהצלחה עם ענייני העבודה!

התמונה השנייה פשוט מעלפת !!!!!!
שילוב מעולה בין שני הטופים, ה''פארקה'' (מה זה ואיך מבטאים את זה ? ) מגניבה לגמרי ודי ייחודית , הצבעים כל כך יפים לך ...
ואני מזדהה לגמרי עם מה שכתבת על גולפים , לא ברור לי איך לבשתי פעם כל הזמן ... היום אני נחנקת לגמרי ולא מסוגלת .. אבל אני רואה שאת עומדת בגבורה וסובלת למען היופי
:-)

link me.
please.
http://look10.blogspot.com/
Kisses

מזארה.. לאחרונה? מהגרנד קניון?

vicen -
thanks! I see that you are learning hebrew
"עברית שפה קשה".
kisses from Israel

אנו לבטא כהלכה, מתרגמת היטב עם Google traslator
נשיקות

אני מאד אוהבת גולפים !
הם מסתרים דברים שיפה שלא יראו אותם !
הצבע של הפארקה מאד הולם אותך, הג'ינס גם! יוצרת לוקים מרהבים לעין.
תודה
Linda H

hi! i LOVE your jacket!! cheers