3/4/09

אביזרי השבוע



קצת קשה לי לחשוב על אופנה בימים האחרונים, כי מאז יום שני התלבשה עלי האמ-אמא של השפעות, עם חום של 39 מעלות שמסרב לרדת, שיעולים וצינון קשה. היצור היחיד שמבסוט מהעובדה הזאת הוא ציון, ששמח מאוד מנוכחותי הרבה בבית, אם כי השיעולים שלי שנשמעים כמו שיעולים של מעשנת כבדה בת 70 או לחלופין נביחות של כלב דני גדול באטרף קצת מפחידים אותו מדי פעם.
אז כפי שאתם יכולים להבין, במקום זארה ומנגו המותגים שנמצאים בראש המצעד שלי השבוע הם Advil ו-Kleenex Lotion. אני מקווה לעבור את זה בקרוב ולחזור לבלוג במלוא המרץ (התגעגעתי!) כמו כן, מבטיחה לכל מי שעוד לא עניתי לו במייל לחזור כאשר אנער את כל עננת הווירוסים המזעזעת הזו מעלי. ועד אז, אני חוזרת לפוך ולכוס התה. רק בריאות!

17 comments:

אוי... נשמע לא כיף בעליל.
תרגישי טוב (:

מתן הבריאות, כדאי להיזהר לאיתור וירוסים.
נשיקות
___________________________
ESPAÑOL- SPANISH
Salud Dar, que te mejores, cuidado con los virus.
besos

להביא לך קוקטייל ה.ל.?
בשבילי זה עושה את העבודה. בערך.
ענונימי

תרגישי טוב מאמי :)
אוי התגובה המתורגמת של הספרדי הרגה אותי!

תודה! אני כבר מרגישה יותר טוב..
ענונימי - אני לא מרשה לך לצאת מהבית!! ;) אני פחות או יותר מסודרת מבחינת כדורים, נראה לי שאגוון הלילה עם אקמול צינון

תרגישי טוב מותק...:) ואל תשכחי: הרבה דבש ולימון לנביחות!:))

קודם כל, תרגישי טוב.
שנית, רציתי להחמיא לך על האינטלגנציה האופנתית שלך.
חוץ מזה, יש לי שאלה קצת חטטנית (אבל אשאל בכל זאת): נראה כי יש לך מאגר בלתי נדלה של בגדים ואקססוריז. אפשר לשאול מהט התקציב שלך לבגדים? (אני מנסה להבין אם יש ליכוי להגיע למאגר דומה בבוא העת)

הבלוג שלך נהיה משעמם

החלמה מהירה :)

אויש...תהיי בריאה! לא נעים בכלל...
אגב, זו אני אדית. חזרתי עם בלוג חדש...עדכונים בקרוב.

תרגישי טוב.
שמתי לב שרוב הבגדים שלך באים בדיוק מאותן חנויות,
מה עם לגוון קצת?אני מבינה את הטעם שלך
תוכלי למצוא עוד המון דברים מקסימים לא פחות בחנויות אחרות,
כמו כן,התספורת שלך כבדה וישנה,
מה עם קצת לצבוע את השיער ולקצר אותו נורא
קארה עם פוני[כמו הפאה שהיתה לג'וליה באישה יפה רק בחום,
או סקרלט באבודים בטוקיו]
לא יודעת,את יפיפיה אמיתית אבל הייתי ממליצה לך לשנות.

תרגישי טוב.

היי אדית, תודה ותתחדשי! באמת תהיתי לאן נעלמת :)