3/8/14

watch it - השקת קולקצית שעוני קרטייה בפדני

fashionpea_cartier_padani2
Cartier Ballon Bleu model back and front (image by Cartier)

A few weeks ago I was invited to an exclusive event of Cartier watch presentation at Padani in Tel Aviv.

Usually I don't go to PR events because I don't have the time or don't feel like it, but I expected to go to this presentation in particular.
First of all because I wanted to do something out of the ordinary and also because I find watches very interesting and like Cartier in particular. I have one Cartier item which is the famous love ring (which functions as my engagement ring). I also have a few Cartier items starring in my All Time Wishlist so I was curious to see this watch collection.

It was interesting to see the collection and find out about the cartier watch making legacy and watch making in general.
We saw different kinds of watches most of them embellished with a lot of diamonds.

I found one watch which I liked best, a small model, very light and thin with black leather strap. It had some diamonds on it, which is not exactly my cup of tea but still very beautiful and pretty understated.

Of course I had to try it on. This watch is perfect for delicate and thin wrists and it went great with my all black outfit. 

More details about my outfit can be found in the bottom of the post.

Thank you Padani and Cartier for a lovely morning!

Have a nice weekend! come back soon for my promised posts from Paris.



fashionpea_cartier_tank_skeleton_padani8
Cartier Tank model skeleton (image by Cartier)

לפני מס' שבועות הוזמנתי להשקת קולקציית שעוני קרטייה בחנות הדגל של פדני ברחוב הירקון בתל אביב.

בדרך כלל אני לא הולכת להשקות כי לרוב אין לי זמן ולפעמים אין לי חשק, אבל החלטתי הפעם לחרוג ממנהגי (לפעמים טוב לעשות משהו קצת שונה מהרוטינה הידועה) מאחר וההשקה הזו עניינה אותי יותר מהרגיל.
וגם כי כמה פריטים של המותג הזה מככבים ב-all time wishlist שלי.
וגם כי היו לי כמה שעות פנויות להרוג לפני הטיסה לפריז.
ובעיקר כי זאב נחמה מאתניקס אף פעם לא טועה.

אני לא ממש טיפוס של תכשיטים (אני מתכוונת ל-fine jewelry) אבל יש משהו שמושך אותי מאוד בשעונים. ועל אף העובדה שהיום אף אחד לא צריך ממש שעון כי כולם מסתובבים עם סמארטפון שיודע להגיד בדיוק מה השעה, רוב האנשים לא מוותרים על שעון.
יש בשעון הרבה מעבר לפונקציה שמציגה את השעה. מדובר באקססורי בעל מורשת, ערך עיצובי וסגנוני משמעותי וגם סנטימנטלי.
אותי לא תתפסו עם שעון דיגיטלי חסר נשמה ומנוכר.


בחזרה לפרזנטציה - מלבד עובדות מעניינות על בית קרטייה ועל שענות בכלל ראינו מגוון של שעונים רובם משובצים כמויות רציניות של יהלומים, שזה פחות הסטייל שלי, אבל היי, לא כל העולם מעוצב בשבילי.
מה שהכי אהבתי היה לגלות כל מיני דיטיילים ו"אקסטרות" שמבחינתי עושים את כל העניין כמו אלמנט של תנין קטן משובץ אבנים שהוא חלק אינטגרלי מהשעון אבל גם יכול להתנתק ממנו ולהפוך לסיכה לבגד. ורסטילי.
או שעון אוטומטי שנעשה שימוש במשקולת שלו, שהיא אלמנט פונקציונלי הנדרש לפעילות השעון, כאלמנט עיצובי ואסתטי. המשקולת עוצבה בחלקו הקדמי של השעון כפנתר שמטייל ע"ג השעון וזז לאורך שעות היממה עם כל תנועת יד. קונספט מגניב.


כאמור, ראינו מגוון שעונים עם הרבה יהלומים.
אני דווקא נמשכתי לשעון הכי קטנטן - יש להם קו שעונים שמיועדים לשוק האסייתי והם עדינים, קטנים ומתאימים לזרועות ענוגות - ואמנם הוא היה משובץ ביהלומים אבל יחסית understated. 

fashionpea_cartier_padani7

כמובן שהייתי צריכה לבדוק אם "הנעל" מתאימה. 

fashionpea_cartier_padani4

היא התאימה והשתלבה יופי עם טבעת האירוסין שלי, שהיא התכשיט האהוב עלי ביותר ולא יורדת לי מהיד (cartier love ring)

fashionpea_cartier_padani5

כחלק מהאאוטפיט:

fashionpea_cartier_padani6


וזה האאוטפיט המלא:
cartier__watch_outfit_fashionpea

מה לבשתי?
בדרך כלל לא תתפסו אותי בשחור מכף רגל ועד ראש, אך כיאה לאירוע שעוסק בתכשיטים/אקססוריז/שעונים החלטתי ללכת על טוטאל לוק שחור שיהווה רקע נייטרלי ובד חלק לפריטים המוצגים. ודווקא נהניתי ללבוש את השחור הזה יותר משציפיתי.

מעיל אייץ' אנד אם / H&M coat
חולצת רשת זארה / zara mesh shirt
סקיני ג'ינס טופשופ / topshop skinny jeans
תיק בלנסיאגה / balenciaga bag
מגפונים מנגו / mango booties
שעון קרטייה (ענדתי למספר דקות בלבד :)) / cartier watch, worn only for a few minutes



תודה לפדני ולקרטייה על הפרזנטציה המעניינת, היה מרענן.

תחזרו מהר, בקרוב מאוד הפוסטים שהבטחתי מפריז
שבת שלום!