2/24/12

on the dot

polka_dot_jacket_bag_pouch_comme_des_garcons
jacket zara / pouch comme des garçons / bag marc by marc jacobs / shoes miss KG

I know everywhere you go is all flowers-flowers-flowers right now, in preperation for spring, but at the moment I'm kinda indifferent to the vegetal print and pretty much in love with polka dots.
Here above you can see a few examples of big luscious dots printed on different fashion garments - just the way I like them. Can you guess which item I already grabbed and added to my wardrobe?

אני בהחלט מודעת לעובדה שקולקציות אביב-קיץ התחילו להגיע לחנויות, ואנחנו תחת מתקפה פרחונית נכבדה, אבל דווקא עכשיו אני ממש בקטע של נקודות. אין לי שום דבר נגד הטרנד הפרחוני ודי בטוחה שכבר חוויתי בעבר תקופה פרחונית רצינית אחת או שתיים, אבל כרגע אני מוצאת את עצמי די אדישה להדפס הצמחי הזה.
מה שעושה לי את זה באמת הוא אסופה של נקודות שמנמנות וחושניות על גבי פריט אופנה כלשהו, רצוי בצבע שחור. אקססורי כזה הוא לטעמי בבחינת תבלין אקזוטי שמכניסים לתבשיל ובעל פוטנציאל לשדרג פלאים את האאוטפיט. יכולים לנחש איזה מהפריטים שלמעלה כבר חמדתי לעצמי והוספתי למלתחה?