2/20/12

casual

f21_parka_celine_bag8

f21_parka_celine_bag7

Quick outfit post: this is what I wore on the weekend. Lately my weekends are super casual and all I want to do is spend them wearing some skinny jeans, a cool (isabel marant) sweater and a pair of sneakers. And ever since I got this pair you can probably guess what are my go-to shoes for my days off...
Here again I'm wearing army green with red. Don't know what's up with this combo but I'm strangely drawn to it. So fun being lazy and wearing super comfy stuff carelessly without even thinking about it. Wishing you a great week!


פוסט אאוטפיט מהיר מהסופ"ש להתחיל איתו את השבוע ברוגע. לאחרונה סופי השבוע שלי מתאפיינים בסופר קז'ואליות, שלא לומר שלוכיות, וכל מה שבא לי ללבוש זה סקיני ג'ינס, סוודר נעים ומגניב (רצוי של איזבל מארה) וזוג נעלי סניקרז.
אתם יכולים לנחש שמאז שהנחתי את ידי על הזוג הזה הוא לא יורד לי מהרגליים בימי המנוחה.
ומשום מה אני לובשת שוב ירוק צבאי עם אדום, השילוב המוזר וה"אסור" הזה שמושך אותי אליו בצורה מסתורית. קשה לי לנתח את העניין כי כל מה שעמד כנגד עיני כשהתלבשתי היה נוחות וצמריריות ובעצם למה צריך בכלל לנתח כשאפשר לזרוק על עצמך כמה פריטים חביבים וליהנות מבטלה מוחלטת.

תודה לאריאל על הצילומים ושבוע מוצלח לכולם! נתראה בקרוב :)

f21_parka_celine_bag5

ג'קט צבאי פוראבר21 / forever21 parka
סריג איזבל מארה / isabel marant knit
סקיני ג'ינס גאפ / gap skinnies
צעיף זארה גברים (מהקיץ) / zara men scarf
נעליים אש / ash wedge sneakers
תיק סלין / celine bag