5/21/10

! put your hands up in the air

הפוסט הזה נמצא בהתהוות כבר כמה זמן, והוא התחיל במקור מסיכום אופנתי של פסטיבל Coachella הכה טרנדי, אבל עם הזמן הוא התעבה והתווספו לו אילוסטרציות ודוגמאות אישיות. וכאשר אחת מקוראות הבלוג שלחה לי מייל התייעצות לגבי מה ללבוש להופעת רוק (בעיתוי מדהים!) הגעתי למסקנה שכדאי כבר לפרסם סופסוף את מה שאספתי.

This post has been in the making for quite sometime, and started out originally as a fashion summary of the very trendy Coachella festival. With time I added more illustrations and personal examples, and when one of my readers sent me a mail consulting what she should wear for a rock concert, I decided it was time to post what I've collected so far.

coachella_fashion1
התמונות לקוחות מ-icydk

ראשית נפתח בכמה מראות מ-Coachella: וויטני פורט במחווה אקלקטית לאייטיז, פריס הילטון במראה הפוקהונטס הבלונדה הסופר מתוקתקת ולינדזי לוהן במראה מרוט וקרוע לגזרים, כדוגמת דמותה הנשקפת מהצהובונים. נו שוין, מלבד המשקפיים של וויטני נראה לי שאפשר להמשיך לדפדף הלאה...

Starting with a few looks from Cochella: Whitney Port in an eclectic eighties homage, Paris Hilton rocking the super-polished-blond-pocahontas look, and Lindsay Lohan looking torn and shredded, kinda like her public image in the tabloids. Oh well, other than taking another look at Whitney's shades, I think we can move on...

coachella_fashion2
התמונות ל'וחות מ-icydk, התמונה המרכזית מ-hanneli

נמשיך עם קלי אוסבורן, במראה די חמוד (כל אחד מהפריטים בפני עצמו מגניב), השאלה היחידה שלי היא מה יהיה עם התיק שאנל והשמלה היפה כשהיא תרצה להיזרק עם החבר'ה על הדשא? לא חראם ?! ... אחריה בחורה חביבה ובלתי מזוהה במדים הכמעט רשמיים של הפסטיבל הלא הם אוברול בעל הדפס מעניין וכובע רחב שוליים (או כובע כלשהו...). לבסוף אן האתווי הנאווה, בשמלה רומנטית ומכסה טפחיים, שאם מטרתה העקרית היא לשמור על עור הפורצלן שלה פורצלני וחף משיזוף, אני זורמת עם זה...

Next we have Kelly Osbourne looking pretty cute (every item on it's own is beautiful), the only question I have is how is she going to kick it with her friends and lay on the grass in that pretty dress and chanel bag? Isn't it a pitty?... Follows her a nice looking girl wearing the unofficial festival uniform: printed romper + wide brim hat (or any kind of hat for that matter). Last but not least the lovely Anne Hathaway looking very covered up. Well, if it's for the sake of keeping her porcelain skin that lovely, I'm down with that...

coachella_fashion_kate
התמונות מ-icydk

ונעבור למצטיינות: ה-מצטיינת בהא הידיעה של Coachella היתה ללא ספק השחקנית קייט בוסוורת' אשר החליפה לא פחות משלוש מערכות לבוש (זה מה שאני לפחות ראיתי בתמונות) ובכולן הצליחה ליצור מראה מדויק וללא רבב ועם זאת להיראות קלילה, נונשלנטית והכי לא מתלהבת, כיאה למאורע. ועל זה נאמר: שאפו!

And moving on to the best of the bunch: at the top, the very best of Coachella was in my opinion Kate Bosworth who managed to change no less than 3 ensembles (that's at least what I saw in the pics) and with each one managed to create a spotless and effortless look, very suited to the occasion. well done!

music_festival_fashion
התמונות מ-icydk, מ-hanneli ומ-where did u get that

הנה קייט בעוד אנסמבל שבמרכזו שמלת קרושה מ-Topshop (כמה עממי ונגיש מצידה), אחריה Hanneli Mustaparta בצבעוניות דומה ואביבית להפליא ובקוליות סקנדינבית נדירה ולבסוף הבלוגרית קארן, בכלל בפסטיבל ג'אז בניו אורלינס, עוטה גם היא נאמבר מקרושה בתוספת ערדליים (מזל שאנחנו נמצאים בישראל ולא צריך לדאוג מקרקע בוצית או ממבול פתאומי שירטיב את כל באי ההופעה).

Here's Kate in another outfit, wearing a Topshop crochet dress (how down to earth of her) , followed by Hanneli Mustaparta in a similar color pallet and exceptional scandinavian coolness. Closing up is blogger Karen of Where Did U Get That, she's not in Coachella but in New Orleans and also wearing a crochet number and a pair of wellies (thank god we are in Israel and we don't have to worry about muddy ground or a sudden downpour in the middle of a summer concert).

הנה כמה רעיונות לאאוטפיטים וירטואליים שהרכבתי:
נראה לי ששמלה בהדפס באטיק יכולה להיות רעיון טוב גם עבור מי שעברה את גיל 16 ועם כל אהבתי לנעלי עקב, בהולכי להופעה הייתי מחליפה את העקבים בסנדלים שטוחים או לכל היותר בנעלי אספדריל עם פלטפורמה מתונה.

Here are some ideas for virtual outfits I made:
I think that a tie-dye dress could work well also for someone who is over 16, and with all my love to heels I would choose some cool flat sandals for a music festival, or a pair of canvas espadrilles with a moderate platform.

summer_festival_outfit1
tie-dye dress proenza schouler, shoes via urban outfitters, bracelets via shopbop


summer_festival_outfit3
crop top topshop, denim shorts forever21, espadrilles j.crew, earrings modcloth


summer_festival_outfit2
jumpsuit zimmermann, necklace and hat urban outfitters, ring f21, sandals dolce vita


לסיום, הדגמה אישית מאוצרות ארוני הפרטי למלבושים אופציונליים לאירוע שכזה. נכון שבינתיים הלכתי עם האאוטפיט הזה רק לסיבוב במרכז הכרמל, אבל ההופעה המתאימה בוא תבוא...

To wrap things up, a demonstration from my personal wardrobe. Didn't wear it to any music festival yet, but in due time... Have a great weekend you all!

leopard_crochet1

leopard_crochet3

leopard_crochet2
עליונית קרושה מנגו (מלפני כמה שנים), אוברול מנומר הייץ' אנד אם, חגורת טורקיז זארה (מלפני שנה), סנדלים נקנו בעמנואל לפני כמה שנים

crochet top mango (old), romper H&M, turquoise belt zara (from last year), sandals are also from a few years ago bought in an Israeli shoe store

תודה לאריאל על הצילומים ושיהיה סופ"ש מצוין!

27 comments:

אני מתה על כל התחרות\קרושה\צבעי פודרה והקלילות הזו... מהמם!

גם הוסט שלך מקסים:)
תודה על ההצצה והסיקורון!

האאוטפיט מקסים כרגיל רק שיש לי כמה השגות לגבי הצעות הלבוש, ברוב ההופעות בארץ לבוא עם סנדלים שקול להתאבדות. בהופעות חשוב מאוד להגיע עם נעל שמכסה את הכף רגל כי אנשים נוטים לדרוך,להתקל,ליפול וכדומה (בייחוד בהופעת רוק).ישראלים הם לא אירופאים עדינים מכל ההופעות שהייתי בהם ב3 שנים אחרונות, גם שעמדתי במאסף קרה מצב כזה לי או לחברותיי.

ממש אהבתי את העליונית היא מדהימה !
כל האאוטפיט כזה קליל ומתאים בכל זאת להופעת רוק - מושלם .

פוסט שונה ממה שאני רגילה למצוא אצלך בבלוג, אבל מקסים כמו כל דבר אחר שאת עושה. (:

קייט בוסוורת' באמת מצטיינת, בשנתיים האחרונות אני עוקבת אחריה באדיקות והיא בהחלט קולעת בכל פעם.

את נראית נהדר, ושיהיה לך סופ"ש מעולה!

הפוסט כל כך מעניין(כרגיל..) וניכר שהשקעת בו הרבה!
אהבתי נורא את השמלה והלוק הכללי של פריס הילטון!!-זהו הלוק האולטימטיבי להופעת רוק לטעמי.
התיק של קייט בוסוורת' פשוט שבה את ליבי בגלל עיצובו והרבה בזכות קטנותו..(למרות שאני חושבת שהוא היה יפה גם בגדול יותר)
הערה קטנה: לאאוטפיט הווירטואלי מס' 3 שהרכבת היה מתאים לדעתי ללבוש עם שורטס\ג'ינס.

בנוסף, אני חייבת להחמיא לך שאני נורא נהנת מהתובנות שלך שאת מביאה בבלוג. את ממש מצליחה לקלוע לטעמי האישי..!:)
נורא אהבתי את הקרושה שלך ממנגו ואת הצמידים שלך!

לוק מקסים, כל הכבוד על הסקירה המושקעת.
Rock on babe!

מסכימה - קיית בוסוורת היא בהחלט וללא כל צל של ספק המתלבשת המצטיינת של הפסטיבל! הטופ קרושה שהיא לובשת בתמונה הראשונה פשוט כבש אותי.
השמלה של אן האת'וואי פשוט מהממת בעייני, אבל לא ממש מתאימה לאירוע לדעתי. אם אי אפשר לשבת בשמלה של קלי אוסבורן (אבל הנעליים שלה פשוט כל כך מגניבות!), מה תאמר גברת האת'וואי עם כל התחרה העדינה שלה?
פוסט נהדר, אהבתי מאוד לראות את התמונות שאספת ואת ההערות שלך עליהן, ועוד יותר אהבתי את החלק של האאוטפיטים הוירטואלים שהרכבת. אני נוטה לעשות את זה לא מעט בשביל לקבל השראה לאיזה תלבושות הייתי רוצה שיהיו לי בארון ואיזה פריטים לחפש כשאני יוצאת לקניות. ולסיום - האאוטפיט מקסים, האוברול המנומר פשוט להיט והוסט קרושה ממש מוסיף לכל העניין!

וואו פוסט מדהים ומושקע. מסכימה עם כל מה שכתבת!!! ולגבי הלבוש האישי שלך, הוא מדהים בעיני. אחד הטובים. דבר שחבל לי הוא שאת לא רושמת מאיפה האקססוריז שלך, את הטבעת עם האבן הכחולה שלך יש גם לי (או לפחות דומה) אבל הטבעת השניה עם הגולגולת? אני מחפשת כבר המון זמן ויעזור לי מאוד לשמוע מאיפה רכשת אותה. תודה רבה בכל אופן! בראבו על פוסט מרתק!

michalooshla - גם אני! אין בעד מה... :)

אנונימית - כן, אבל את יודעת, הפנטזיה תמיד נחמדה יותר מהמציאות... :)) מניסיוני עם הופעות מוכרות לי הקפיצות והדריכות על הרגליים כך שההערה שלך לגמרי במקום - אפשר להוסיף כאן גם שכדאי לא לבוא להופעה עם נעליים חדשות ויקרות. וככל שאני חושבת, האופציה של קייט בוסוורת' נראית לי הכי פרקטית - מגפון קצר בעל מראה מהוה (שכמה דריכות נוספות לא יזיזו לו - לא שמישהו ידרוך עליה בהופעה). אם אפשר להתגבר על החום בתוך נעליים כאלה בקיץ נראה לי שיש לנו סוס מנצח... תודה!

addicted to fashion - תודה! היא בהחלט אחת הקניות המוצלחות שלי, בכל פעם שאני שולפת אותה מהארון היא מפתיעה מחדש :))

revital - הבחורה בהחלט ניחנה בחוש סטייל משובח, או בסטייליסט טוב, או בשניהם גם יחד. ועם הנתונים שלה היא מצליחה לייצר מראות נהדרים. two thumbs up!
שיהיה גם לך סופ"ש מעולה!

אנונימית - גם לדעתי התיק-תיקון הקטן של קייט כל כך שובה את הלב! אני מתאפקת לא לומר שזה מאלברי (מותג התיקים אהוב נפשי), הסגירה נראית של מאלברי אבל אני לא בטוחה במאה אחוז.... תודה רבה על הפרגון!

לובה - שאי ברכה... תודה מותק!

Little Lost Treasures -
הנעליים של קלי אוסבורן כל כך מגניבות גם בעיניי! וכמובן שכבר נאמרו כל המחמאות האפשריות על הגב' בוסוורת'. אני אומרת, אם יש לכן את הממון ואת הגישה, לכל הפחות אתן יכולות לספק לנו ממתקים לעיניים! :))
והאאוטפיטים הוירטואליים האלה מזכירים לי משחקים שאהבתי בילדות רק שכיום הם נעשים על גבי מחשב. אני אשכרה יכולה להשתעשע בזה כל היום... תודה!

איפה אריאלה בזמן האחרון?

דרלינג, אאוטפיט כה משובח. היתה לי פעם עליונית קרושה דומה ואני אוכלת את הלב איך זרקתי אותה באיזה התקף סדר כלשהו.

אנחנו חייבות להיפגש כבר ולחגוג באיחור את יום הולדתך.

נשיקות

היי,
מאד אהבתי את הפוסט הנ"ל,
מדריך למתלבש לפי דר !
נכון שאני הייתי משנה פה ושם
ומוסיפה משהו אחר.
אני חושבת שזו מטרת הפוסט הזה לתת רעיונות ושאנחנו נמשיך מכאן...
תודה,
סוף שבוע נעים ומוצלח.
לינדה H

לוק מהמם!! העליונית הזאת מעלפת פשוט, היא יכולה להתאים לכל כך הרבה דברים של העונה הזאת.. עם האוברול הזה היא נראית נהדר! אגב, את קנית אותו באייץ' אנד אם בגראנד?
סופ"ש מעולה שיהיה לך!

היי מותק
אחלה פוסט!! בהחלט חומר למחשבה לגבי האאוטפיטים שלי להופעות בקיץ הקרוב (הבאות עלינו לטובה -אמן!)
אשמח לראותך בפלסיבו או אלטון :)


סופ"ש מקסים!
אליסה

קודם כל את נראית מצויין כרגיל!
ואני הכי התלהבתי מקייט, זה נראה הכי פרקטי ונוח...
סןפ"ש מקסים,
יוליה
http://juliasstrikeapose.blogspot.com/

מותק, פוסט נפלא, מושקע וכתוב היטב!:)

מאוד נהניתי מהפוסט !
מהתמונות ומהצילומים
שיהיה שבוע מצוין.
אביטל.

נגה - הטבעת עם האבן הכחולה מחנות אקראית בהדר בחיפה (איזור מסחרי עם חנויות ובסטות) וטבעת הגולגולת מדוכן טבעות כסף בקריון - אני משערת שאפשר למצוא כאלה גם במקומות תואמים בערים אחרות בארץ... ותודה רבה גם לך!

אנונימי - אריאלה עסוקה בעיקר בחתונתה הקרבה ובאה אבל את הפוסט הבא שאפרסם היא צילמה...

עפר - כמה חבל, התקפי הסדר האלה מסוכנים!
למרבה המזל העליונית הזאת וגם חברה הדומה לה הצליחו לשרוד כמה סדרים כאלה. נתראה בקרוב, נשיקות!

Linda H - זאת בהחלט המטרה, לקבל ולהחליף רעיונות - כל אחד יכול לקחת את מה שמתאים לו ולעשות את הכיוונון האישי והייחודי. אחלה סופ"שׁ! :)

marina - תודה! היא בהחלט וורסטילית ואני נזכרת בכך בכל קיץ מחדש... האוברול אכן מהסניף בגרנד - מאוד נוח שיש לנו ליד הבית :))

alisa - הופעות זה תענוג ואחד מבילויי הקיץ המושלמים. ואם אפשר להשתעשע עם הלבוש בהתאם אז בכלל... יש פה דיבורים בסביבתי הקרובה על אלטון, אני בעיקר הייתי שמחה לראות מחר את מטאליקה... :)

Julia - בהחלט נראה שנוח לה. גם נוח וגם יפה. תודה ושיהיה סופ"ש מוצלח!

LILI LOFT - תודה רבה... :)

טושיק - בכיף מותק!

מנסיון בשיטוט בפסטיבל גדול בחו"ל(3 ימים בפסטיבל המדהים "רוק אן סן" בפריז לפני שנתיים) וגם מכל כך הרבה הופעות רוק שאני הולכת אליהן בארץ, גם של אומנים מהארץ ובעיקר והרבה (הכי כיף!) של אומנים מחו"ל, יש לי כמה מסקנות:

חובה, פשוט חובה והכי הכי נוח זה להגיע עם מכנס ולא עם חצאית/שמלה שלא נוח לשבת איתה מחשש שמשהו יצוץ או יבצבץ. זה יכול להיות מכנס קצר, אבל הכי נוח לי זה טייץ שחור.
מעל, כייף טוניקה אוורירית (בכל זאת צפוף ודחוס ומאוד חם), כזאת שנושמת ונעים להיות איתה על הגוף גם אחרי שמזיעים ועומדים בשמש כמה שעות טובות.
לגבי התיק, כדאי שהוא יהיה תיק צד, כזה שלא חייבים להתעסק איתו כל הזמן, אלא פשוט לתת לו לנוח שם בצד, כשמו כן הוא :)
ולגבי נעליים, אולסטאר או כל סניקרס אחרות מבורכות באירועים כאלה (כן, זה סופר מאגניב!), אבל אני מעדיפה דווקא משהו עם טיפה פלטפורמה כדי שייתן לי גובה ושאוכל גם לראות מה הולך על הבמה, אחרת תמיד מסתירים (ואני לא כזאת נמוכה, אבל עדיין.. 165 ס"מ לא תמיד מספיקים כדי לראות כל מה שרוצים לראות על הבמה).
אני יודעת שזה לא אופנתי בעליל פלטפורמות, אבל עדיין.. בהופעות אני לפעמים מתפשרת קצת על השואו, והולכת הרבה יותר על הנוח.

אלה המלצותיי בשבילך ובשביל כולן.

אגב, נראה שהאווטפיט שהרכבת, חוץ מזה שהוא סופר מגניב ונראה גם נוח, מתאים כמעט לגמרי (התכשיטים עלולים להעיק ולהציק בשלב מסויים אם את מתכוונות לשהות בפסטיבל/הופעה כלשהי בפארק, מההתחלה עד הסוף).

האזנה נעימה :)
שרונה

אני חושבת שהפוסט הזה הוא מעולההההה
הכי אהבתי את הסט האחרון שעיצבת (:
והסט שהרכבת לעצמך הוא הוכחה חיה לכך שאת פשוט יודעת בוודאות מה הכי מתאים לך ומה הכי את, וזה מה שעושה את הבגדים יפים יותר כפליים.!

נהנתי כל כך לקרוא (:

פוסט מאוד חמוד. זה נחמד שיש כוכבים וגם אנשים רגילים שממש משקיעים בלהתלבש לפסטיבל רוק. זה הופך את הכל ליותר מגניב.
בהצלחה לך ללבחור הופעה מתאימה ללוק המקסים שלך.

Photo.Fashion.Passion - היי שרונה, תודה שחלקת איתנו מנסיונך ותרמת את חלקך... כמה נחמד! :) נראה לי שבהקשר למה שכתבת גם אוברול יכול להיות בחירה טובה, כך אפשר לשבת, לקום ולהתנועע בלי חשש שייראו לך את המנוע... :))
ותיק קטנטן עם רצועה ארוכה זה בהחלט מאסט. גם להופעות וגם למסיבות ומועדונים!

Finkel's Apparel Fashion Book - תודה רבה! יש לי עוד הדגמות אישיות גם לדברים אחרים - stay tuned... :)

פוסט נהדר. קייט לגמרי לוקחת את כולם בסיבוב... עשית לי חשק ללכת לאיזו הופעה ולהתפרע - מזל שיש את יום הסטודנט... האוברול נראה כ"כ חמוד עלייך והעליונית ממש מיוחדת. בדיוק התחדשתי לא מזמן במשהו דומה - מוזמנת לבקר בבלוג שלי ולראות.
אחלה שבוע שיהיה לך ומקווה שבקרוב תהיה לך הזדמנות לצאת עם האאוטפיט הזה להופעה אמיתית ולא רק לסיבוב בעיר:)

Dar, fantastic look.
Greetings

קודם כל הפוסטים האחרונים ממש יפים!
דפדפתי בפוסטים ממש ממש ישנים, וממש השתבחת!=]
זה קצת לא קשור, אבל אני חייבת לדעת:
את (או מי שהיא אחרת)יודעת על אתרים של חניות שאפשר להזמין מהם (לאו דווקא בארץ?
אני מכירה רק את גאפ,אורבן אוטפיטרס,פוראבר 21 ו..זהו בערך.
אשמח לעזרה=]

אנונימית -
שמחה שאהבת :)

לשאלתך, הנה עוד כמה אתרי שופינג אונליין:
asos
new look
miss selfridge
shopbop
yoox

I love the turquoise jewelry and belt here!