5/25/10

dusty pink love

furla_bag2

furla_bag5

furla_bag6

furla_bag4
חולצה מנגו (משנה שעברה), חצאית אגטה בוטיק אופנה, נעליים קאלה, תיק פורלה מ-Top Labels for Less

blouse Mango (bought last year), skirt Agata, shoes Cala, bag Furla from Top Labels for Less

עוד סופ"ש חיפאי עבר על כוחותינו והפעם חלק ממנו עבר בטיול נחמד בשדרה חיפאית פסטורלית. פעמים רבות, כשאני מתבוננת בצילומי אופנת רחוב שצולמו באירופה אני אפילו יותר מתלהבת מהשדרות הרחבות והמקסימות בהן הם צולמו מאשר מהבגדים (נו טוב, אני מתלהבת גם מהבגדים, זה די תחרות...). לכן אתם יכולים לנחש מה רבה היתה שמחתי כאשר גיליתי את השדרה הזאת - מקומות כאלה משרים עלי מצב רוח טוב!
כפי שעיניכם רואות, אני לבושה בכמה פריטים מתוך רשימת פריטי החובה שלי לקיץ שפירסמתי כאן לא מזמן. כן כן, מסתבר שלא סתם קישקשתי לכם, אני בהחלט מיישמת את מה שכתבתי במלתחתי הפרטית והחולצה והחצאית הזו נחשבות בעיני פריטי מפתח, אפילו בייסיקיים לקיץ שהולכים טוב עם אינספור דברים אחרים.
פריט חדש ומעניין במלתחה וקייצי להפליא הוא התיק הוורדרד הזה של Furla שזכיתי להתחדש בו בחנות התל אביבית Top Labels For Less. לא מזמן התוודעתי לחנות ושמחתי לגלות שהיא מעין אאוטלט של פריטי מעצבים שחשבתי שכמותו ניתן למצוא רק מחוץ לגבולות המדינה. מסתבר שאת כרטיס הטיסה ליעד האירופאי המבוקש אפשר להמיר בכרטיס רכבת (במקרה שלי) ועוד נסיעה קצרצרה לפאתי נווה צדק, רח' המרד 25, ליתר דיוק, מביאה אותך הישר למשכן פריטי מעצבים בהנחות ניכרות. הנה כמה תמונות שצילמתי בחנות:


top_lables_for_less1
נעליים שטוחות של פראדה

top_lables_for_less3

top_lables_for_less4
עוד תיק מקסים של פורלה, בצבע אהוב עלי מאוד, שנשאר למרבה הצער בחנות...

תודה לאריאלה על הצילומים, שיהיה לכולם המשך שבוע טוב ויום שלישי מעולה (יום שלישי הוא הכי הכי)!

Another weekend was spent in Haifa, this time a part of it was spent on a stroll in a quiet boulevard. Many times, when I look at street style photos from various European cities I'm even more excited about the locations and the beautiful boulevards, than of the clothes (well, ok, I'm pretty excited about the clothes too, it's kind of a toss up between the two...). So you can guess how happy I was to find this boulevard in my home town - these kind of places make me feel good!
As you can see, I'm wearing a few items from the must-have list I posted here not long ago. So I wasn't just babbling - I apply what I write here in my own wardrobe and this skirt and blouse are absolute basics for summer im my opinion, they go along great with tons of other stuff.
A new item in my wardrobe, and a very interesting one, is this dusty pink Furla bag which I recevied at the Top Labels for Less store in Tel Aviv. I found out about this store, which is kind of a discount designer outlet, not long ago and I was happy to discover that there is such a place in Israel. Usually I search these places when I go abroad so it's nice to have one just under my nose... I added above some pictures I took while I was there.


Hope you have a great week and enjoy your Tuesday (Tuesdays are the best)!

38 comments:

gorgeous shirt
so feminine and delicate

יפה לך קיץ. החנות הזו נראית ממש מקסימה!

אהבתי מאד את הצבעוניות הבהירה... קייצי ביותר!

את יכולה אולי לפרט קצת את טווח המחירים של החנות?
תודה!

נורא נורא אהבתי את החצאית שעם היותה בייסיקית היא עדיין יפה, ואני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת את הצבע שלה!(שכמו שציינת יהיה מאוד שימושי הקיץ)
הנעלי בובה של פראדה פשוט מקסימות בעיני ומאוד אהבתי בהן את האבנים שיוצרות את האלגנטיות של הנעל.(בכלל- אני מאוד אוהבת נעלי בובה. הן יוצרות מראה עדין ואני מאוד מתחברת לזה)
אני חושבת שלמרות שהצבע של התיק שהשארת בחנות ממש מקסים גם בעיני(ובאמת חבל שאי אפשר תמיד הכל וצריך להתפשר..:)) אם הייתי צריכה לבחור בין 2 התיקים האלו אני חושבת שהייתי לוקחת את הבחירה שאת עשית, בגלל שלדעתי התיק שאת בחרת יותר שימושי וזה בזכות צבעו המקסים!

המשך שבוע מעולה!!

את נראית מקסים, מתה על הצבעים האלה!
החנות נראית כמקום שאפשר לאבד בו את כל המשכורת! הפלאטס של פראדה והתיק בתמונה האחרונה-3>!!!

אהבתי מאוד המראה הזה, כמה רומנטיות !
באמת שזה אחד האאוטפיטים הטובים ביותר שלך אם לא הכי טוב :)

פשוט מושלם! אין כל דרך אחרת לתאר את הפוסט הזה- כל אחדמפרטי הלבוש מצויינים - החצאית חלומית- בגוון המושלם עם החיתוך המושלם. איזה תענוג שיש מקומות מדהימים שכאלו בסביבה הביתית. נראה לי כל כך שונה מאזור המגורים והעיר שלי. פשוט תענוג

הכל משתלב ממש מקסים ביחד.
אפשר לשאול לגבי הלק שלך? איזו חברה ואיזה מספר? תודה רבה :)

You look great in this colors:)I love your girly style!

Talia -
thanks!

לובה - חן חן! וגם האנשים שם מקסימים מאוד.

אנונימית - אני גם מאוד אוהבת נעלי בובה, בעיקר על אחרות :)) מבחינתי אף פעם לא יזיק תגבור של עקבים, אבל אני בהחלט רואה גם בשטוחות את היופי - כשהן יפות...
תודה על החיזוק לגבי הבחירה, בינתיים אני יכולה לומר שהתיק מצא בקלות את מקומו במלתחתי ומרגיש כמו בבית עם שאר הבגדים שלי :)

MAYA - תודה!
לגבי המחירים, ממה שראיתי, הנעליים השטוחות של פראדה בסביבות 900 ש"ח, תיק בסגנון של מה שבחרתי כ-1000. זה תלוי בתיק. יש גם לא מעט בגדים אבל בחרתי להתמקד בתיקים ונעליים כי זה בעיקר מה שמעניין אותי בתחום הזה.

Julia -
נראה לי שהמטרה העקרית של ללכת למקום כזה היא לא לאבד את כל המשכורת... D: התיק הזה גם מצא חן בעיני מאוד, הצבע שלו אפילו יפה ומעודן יותר במציאות.

Addicte to fashion - :) תודה!

revital - אני מוחמאת ומודה לך בשם חיפה (ושדרות הנדיב בפרט...). חוצמזה, לכי תדעי איזו גינה נסתרת מסתתרת לך מתחת לאף, גם במקומות הכי לא צפויים - you can never know! :)

אנונימית - הלק פושט ביותר, מ-beautycare מס' 16 (הוא מין טורקיז ירקרק שכזה).

Fuksjanna -
Thanks! These are my ultimate spring-summer colors. :)

Uhh those shoes you wearing are so pretty!
I'm follow you girl :D

http://aurinkuus.blogspot.com

תתחדשי על התיק! אני ממש אוהבת את הצבע הורוד המתקתק הזה.
האם החנות שציינת מוכרת רפליקות, או שמא כל הפריטים מקוריים?
אני חוששת מחיקויים מוצלחים "מידי"..
תמיד אעדיף מקור על פני חיקוי. ואם אין כסף למקור, אני מעדיפה בלי.
שרונה

So summery & cute, I love it!

xx

beautiful look! you always seem to combine the perfect pieces together to get simple beautiful outfits, yet amazingly stunning at the same time :)

photo.Fashion.passion -
תודה רבה :) בדיוק עשיתי "מחקר" על תיקים באינטרנט, ועל אף ששחור הוא הצבע הקלאסי ותמיד טוב שיהיה בבית, יש עכשיו תיקים וורדרדים נפלאים שקשה לוותר...
לשאלתך לגבי החנות, לא, אין שם רפליקות (מן הסתם פריטי עודפים ועונות קודמות, כמו בכל אאוטלט לפיכך המחירים יותר אטרקטיביים), הכל מקורי , עם הכיסויים המקוריים שמצטרפים לפריטים כאלה וכו'. לגבי חיקויים, זה עניין של השקפה, טעם וכמובן תקציב. אני חייבת לציין שאני איתך בעניין הזה...

aurinkuus -
thanks! you're welcome

You look radiant in your new outfit, it's great how well you know choice.
An affectionate greeting from Spain.

היי,
אוטפיט מהמם מהמם !
החולצה הלבנה, החצאית עם הקפלים נוסח שנות ה-50, והנעליים! מה בחורה יכולה לבקש יותר.( אולי איזו חגורה).
איבזור מקסים גם כן.
אני אוהבת את התיק האדום...
לינדה H

את בחורה מאוד מֵכוונת מטרה, סחתיין!
התיק בצבע ירוק-קצף-ים פשוט נהדר. כמה קשה להשאיר 'קראש' כזה בחנות, אני גאה בך על הנחישות!

ואוו, תיק של FURLA, מרשים :)

הממ, אולי ארמוז לאיש לקפוץ לחנות לפני היומולדת.. נראה לי מגניב שיהיה במלתחה איזה צעיף של גוצ'יאו תיק קטנטן של לואי ויטון.

התיק של ESCADA גם מאוד יפה.. אח אח...

ari -
oh wow,thanks! I think this one was pretty easy, all those items just joined together almost automatically.

Linda H - תמיד אפשר לבקש עוד משהו :)
גם לי יש חיבה מזה שנים לתיקים אדומים. יש לי אחד ישן שאני מוציאה אותו להתאווררות מדי פעם, נותן לי אנרגיות לוהטות!

LookinFab - יפה שאת סומכת על הבחור! אני לא ממש הגעתי למצב שמישהו אחר יוכל לקנות לי בגד או תיק (בלי תמונה מקטלוג ותיאור מפורט, ז"א). קונטרול פריק... :)
לא סגורה על זה שיש שם לואי ויטון (נראה לי שלא) אבל לא חסרים דברים אחרים.

איפי - אוהו, בשופינג אני האמ-אמא של המכוונת מטרה! גם אם אני 'מחפשת' 10 פריטים שונים אני יודעת בדיוק מה אני רוצה ואיך אני רוצה את זה. כמה אנשים שמכירים אותי יהיו מבסוטים להיתקל בתגובה שלך... :)
וגם, אי אפשר לקבל הכל, יו נואו...

I love this color palette and the style is very feminine, suits you perfectly. Keep on smilin' and stop by to visit :)

http://snackapeek.blogspot.com/
SnackaPeek

התיק של פורלה מקסים ! השדרה פוטוגנית
וכול האוטפיט עצמו יפה ומתוק.
אביטל.

היי!!
אחלה אאוטפיט:)
מה טווח המחירים בחנות המדוברת?
מניין לך הטבעת הכבירה של הנחש מזהב?
:)

את מתוקה כל כך והאאוטפיט על גבול הנהדר, אבל לא הבנתי את ההתלהבות מהתיק.. לטעמי הוא סתמי ביותר. הירקרק מכניס אותו לכיס הקטן בלי למצמץ.

אאוטפיט נפלא! נשי, רומנטי, וקלאסי על זמני! החצאית הזאת בהחלט תשרת אותך במהלך הקיץ, יש לה צבע מקסים.
ותודה ששיתפת על החנות בנווה צדק, האמת שבתור תל אביבית לא הכרתי אותה, אבל תמיד כיף להכיר חנויות חדשות (במיוחד אם הן מוכרות נעליים של פראדה במחירי אאוטלט ;))
התיק הירוק של פורלה באמת מקסים, אבל אני חושבת שעשית החלטה נכונה, השני שקנית הוא יפה לא פחות והצבע שלו פחות מגביל ותוכלי לשלב אותו ביותר אאוטפיטים

cala shoes?
where can i find them?

Little lost treasures - זה בדיוק מה שחשבתי! :))

josefina - תודה! לשאלתך הראשונה עניתי כאן מעלה אתמול, לשאלתך השנייה, הטבעת הכבירה מחנות ברח' הרצל בחיפה (נקראת לה פרל).

אנונימית - את יודעת, מה שנראה סתמי לאחד נראה הממ... קלאסי לאחר. אפשר לנהל על זה סימפוזיון שלם, אולי בפעם אחרת. ובתכל'ס על טעם ועל ריח אז זה לא ממש משנה.

anon 17:08 -
it's an israeli store (actually a few stores which can be found in tel aviv).

אאוטפיט ממש מתוק! הצבעים מאד יפים עלייך.

אויל את זוכרת כמה עלו הנעליים של פראדה?

הוט פינק!
מעניין אותי למה ימי שלישי הם דה בסט...?

את יפיפייה וכל פעם שאני נכנסת לבלוג שלך יש לי הרגשה שקיבלתי מעל ומעבר, אני ממש נהנת

הנעליים מדהימות. נשארתי פעורת פה מול המחשב כשראיתי אותן לראשונה :0

אהבתי מאוד את האאוטפיט, בהחלט האהוב עליי מהקבוצה "הרומנטית" שאת מפרסמת לאחרונה :)
מישהי הזכירה פה את הלק שלך- אני חושבת שהוא מוכיח פה כמה הפרטים הכי קטנים (כביכול) עושים את ההבדל. הטורקיז שובר את האחידות והפסטורליות של הורדרד והלבן בצורה נהדרת, מוסיף המון בעיניי.

אהבתי ממש,ונתת לי רעיון גם מה ללבוש,כי יש לי חצאית די דומה שאני פשוט לא יודעת איך ללבוש בלי שזה יהיה דוסי מדי. :)
והתיק הטורקיז...*_* 3>

michalooshla - איזה כיף לשמוע את זה! ממש עושה לי טוב לקבל פידבק ממי שנהנית מהבלוג :) תודה רבה!

Dana - לימי שלישי יש אנרגיה טובה כזו - אמצע השבוע, פעמיים כי טוב, יש משהו באוויר, לא? :)

אנונימית - באיזור ה-900. זכור לי שהן היו בפחות מאלף. תודה!

Sandy - זאת הרומנטיקה האביבית שבאוויר... :) ואין ספק שהלקים זאת הסטייה הקטנה שלי - תמיד יש איזה צבע הזוי ששובה את ליבי, אין אפס! חוצמזה שלמרוח לק זו כזו מדיטציה, לא?

Almighty Efraty - נו את מצוידת מעולה, יאללה תחגגי איתה, היא הולכת עם כ"כ הרבה דברים. אולי אני אציג כאן עוד קומבינציות בהמשך... תודה!

המקום בו הצטלמת הוא אחד המהממים, באמת נראה כמו חתיכה פצפונת של אירופה שהגיעה איכשהו אלינו. גם האאוטפיט שלך מהמם, ואהבתי את התיק!! בגיחה הבאה שלי לעבר המרכז אני אהיה חייבת להשתמש בכתובת של החנות שהבאת, נראה ממש שווה!

This outfit is so perfect!I especially adore your shoes.

Fantástic.

Kiss from Benidorm.