5/5/10

The List

spring_must_have_2010

bag topshop, dress modcloth, shorts f21, blazer elizabeth and james, denim blouse h&m, blouse zara, skirt barlow

טוב, הזכרתי פה פעם את רשימת פריטי החובה שלי לאביב-קיץ 2010, אז ללא שהות מיותרת, הנה היא, במלוא תפארתה (או יותר נכון, צמצומה):

שמלת תחרה - למה? כי היא קלילה, רומנטית, בעלת הצבע הקיצי המושלם (בין אם זה לבן, קרם או פודרה) והולכת טוב עם טרנד הנעליים התורן - הקבקבים.

ז'קט בצבע פודרה/קרם - למה? כי כל אישה צריכה ז'קט מוצלח שיעניק לאאוטפיט שלה בין רגע ניחוח מסודר ואלגנטי ושהיא תוכל להיראות בו כמו מישהי שיודעת לאן היא הולכת ומה היא רוצה מהחיים (גם אם היא לא).


חצאית בצבע קרם - למה? כי היא תהווה קנבס חלק וקייצי שמתאים לשלל הדפסים ולפריטים עליונים מסוגים שונים.

חולצת משי חצי שקופה עם שרוולים ארוכים - למה? כי בקיץ הישראלי חייבים לקפל מעלה את השרוולים וזה רק מוסיף למראה החולצה. ואם יש לך כבר את הגירסה הלבנה של העניין את מוזמנת להתקדם לצבעים מעניינים אחרים כמו ברונזה, ירוק זית, חום וכד'...

שורטס - למה? כי אנחנו במזרח התיכון וכי כיף להפגין בקיץ זוג רגליים שזופות (לא שלי) ו/או חטובות. לא חובה ללכת על המכנסונים הכי קצרצרים והכי צמודים ודווקא מכנסונים משוחררים וכאלה עם הדפסים עדינים כמו פסים דקים בכחול בייבי יעשו היטב את העבודה.

חולצת ג'ינס - למה? כי היא מהווה תחליף דק וקליל לז'קט הג'ינס האלמותי וכי הצבע הזה הולך טוב עם כל מה שיש לך כבר במלתחה.

תיק bucket - למה? כי עד שיהיה לך (לי!) כסף לתיק הרציני הבא נחמד לרענן את מלתחת התיקים באמצעות תיק-תיקון קטן ולא מזיק בעל סגירה מעניינת ומצויצת.


I already mentioned here something about my list of must have items for spring-summer 2010, so here it is, in all it's (edited) glory:

Lace Dress - why? because it's light, breezy, romantic, has the perfect color (whether it is white, cream or powder), and goes hand in hand with the current shoe trend: clogs.

Pale color blazer - why? because every woman needs a good blazer that will add to any outfit an instant tailored and elegant touch. This piece will always make you look like you mean business (even if you don't...)

Cream colored skirt - why? beacause it will serve as a blank canvas that goes along with different kinds of tops.

Semi-sheer long sleeve silk top - why? because in the Israeli summer you'll have to roll up the sleeves and that will make the blouse look even better. And if you already have to must have white version of this you can add one in an interesting color such as: bronze, taupe, olive-green, brown...

Shorts - why? because we are (at least I am) in the hot middle east, and it's fun to show off a pair of tan (not mine) nice, 'ready for summer' legs. The preferred shorts are the more loose fitted or ones with soft stripes.

Denim blouse - why? because it will be a lighter replacement for your denim jacket, and that color goes along with almost anything you already have in your closet.

Bucket bag - why? because until you (or actually I) will have enough money for the next serious handbag it is nice to freshen up that bag collection with a small harmless piece which has an interesting tasseled drawstring closure.

10 comments:

קלעת לחלוטין. בא לי על כל פריט ופריט מהרשימה שלך! בואי נארגן לנו איזה שוגר דאדי שיקנה לנו הכל (:

. loooove that H&M blouse.

בקטע חולני ומזוכיסטי, אני תרה כעת אחר שורטס העור המושלמים...
אני לחלוטין חיה בסרט שאני אלבש את זה תחת השמש הישראלית מבלי להתעלף.

revital - יאללה ושיזרוק גם איזה תיק מאלברי על הדרך ;) סתם, אני בעד גירל פאואר, נשיג את זה בעצמנו!

ari -
one of my friends has it and it's great...

Dana - יא מופרעת אחת!! תיכף אני אזמין אותך להופעה של מטאליקה... :) ואני לגמרי בעד השורטס האלה, מקסימום תקפידי לשבת במזגן.

בחולצת הג'ינס הזאת התאהבתי עוד בבלוג של ספי :)

לא יאמן, חשבתי שאני היחידה בעולם שעושה לעצמה רשימה של פריטי חובה לפני כל עונה, מסתבר שאני לא לבד! איזה כייף :) הרשימה פשוט מושלמת, אני רוצה את כל הפריטים! בסיס מושלם להרכבת מלתחה קייצית מלאת שיק

Little Lost Treasures -
את לא לבד! חוצמזה, אני חושבת שלעשות כזו רשימה זאת דרך נבונה לארגן מלתחה ולבחור דברים בחוכמה במקום לקנות בגדים על פי גחמה. אפשר גם לתכנן בראש שילובים אופציונליים עם מה שכבר יש בבית ולצפות מראש אילו פריטים יהיו ממש 'בסיסיים'. גם אם בסוף לא הולכים לפי הרשימה המתוכננת במאה אחוז זה עדיין נותן בסיס טוב.

באמת רעיון מצוין! אני קונה לרוב לפי החשק, מעין שופינגטרפיה, שלא הכי בריאה לכיס :)
עדיין לא מצאתי את הבלייזר המושלם אבל מצאתי קרדיגן ארוך בצבע גוף שאמור ללכת טוב עם צבעי הקיץ.

הבעיה (או היתרון, תלוי מאיזה צד מסתכלים) של הרשימות האלו אצלי שהן לעולם לא נגמרות. תמיד יש עוד משהו שנוסף אליהן.
לדוגמא - ברגע זה אני חושקת בשמלה הלבנה שבתמונה, נזכרת שאני עדיין מחפשת חגורת מותן דקה וממש בא לי על החצאית בצבע קרם.
הבעיה העקרית שלי היא מנהל הבנק.
פריטים נפלאים.

הכי כיף ווינדו-שופינג. מסכימה בקשר לז'קט הבהיר. לי יש אחד לבן דווקא עם שרוולי 3/4 והוא פשוט משדרג כל הופעה!
אחח.. הלוואי עלי לחשוף רגליים עם מכנסונים או מיני, אבל לצערי אין לי את הרגליים המתאימות. הכי באסה זה שכל השמלות בעונות האחרונות קצרות עלי [כל אחת ובעיות הגובה שלה] ואני לא מוצאת שום דבר באורך מידי.. :(