12/25/09

bling

bling

בטח לא שיערתם לעצמכם שאני טיפוס של נחשים וגולגלות, אבל הנה, גם לי יש צד אפל שבא לידי ביטוי באקססוריז (ובהשתמשי במונח 'צד אפל' אני מתכוונת כמובן לכך שאני יכולה להשאיר כלים בכיור למשך שעות בלי לשטוף אותם ולא מגבה קבצים במחשב. אה, ואני גם מגיעה לא מעט פעמים למצב בו נורת הדלק נדלקת ברכב ומזכירה לי שהטנק ריק לגמרי. בקיצור, ממש חיה על הקצה).
השבוע החלטתי שטבעת החותם היקרה והאהובה שלי, אותה הענקתי לעצמי כמתנת יומולדת לפני מספר שנים, עשתה את שלה. לפחות לעת עתה היא הולכת לנוח בקופסת התכשיטים (אם יש כזו?) ולפנות את דרכה להופעה רצינית על כף היד. הקולקציה התחילה ביום ראשון עם טבעת הנחש שמעטרת אצבעי הימנית ונראתה לי מגניבה ביותר אך מיותמת משהו וזקוקה לחברה.

תוך מספר ימים הצטרפו אליה הגולגולת (שנראה לי שהיא הטבעת האהובה ברגע זה. הדיטיילים שלה פשוט מרהיבים) והטבעת עם האבן השחורה, שמספקות קונטרה הולמת לדעתי לנחש. אין ספק שהשלישייה לא תתאים לכל אאוטפיט, ובטח לא לשמלות הפרחוניות והמתנפנפות שלי, אבל עם כל דבר מנומר / שחור / דמוי עור / דמוי פרווה / מחוספס משהו הן הולכות נהדר.

הכינו אצבעותיכם לחורף, הולך להיות מזג אוויר קודר...


I bet you would never have guessed I am a skulls and snakes type of person, but hey, I also have a 'dark side' which finds an outlet in my jewelry (also sometimes I don't wash my dishes for a few hours, don't back up my files and have the light on the dashboard of my car remind me that I need to put some gas in it. And that's what I call living on the edge!!).
This week I decided to give my gold seal ring a break, and replace it for a while with this trio. It all began Sunday morning when I got the snake ring. I really liked it but felt it needed more company. And then I added the skull (which is my favorite one I think - great details on this ring ) and the one with the black stone.
I guess they would not go perfectly with all outfits, especially my floral romantic dresses, but with everything leopard / black / faux leather / faux fur / edgy this trio makes a perfect match.
Getting my fingers ready for the dark cold days of winter...

32 comments:

אהבתי! זה בדיוק הטעם שלי! שכחת לרשום מאיפה כל טבעת :-(

דר יקרה,

לאחר שנים בהם סירבתי בתוקף ללכת עם טבעות (זה פשוט לא נוח לי על האצבע) החלטתי לתת לזה צ'אנס אמיתי לאחר שאמי העניקה לי טבעת זהב שקיבלה בילדותה בעת שטיילה עם הוריה בפירנצה. הטבעת היא טבעת נחש, שעושה שלושה סיבובים מסביב לאצבע... קצת בדומה לזו שבתמונה. מאז היא לא זזה לי מהצבע לשנייה.

ואפילו שלא חשבתי שאת בחורה של גולגלות, מתאים לידך הקטנה כל העסק הזה!

נשיקות

יא אללה איזה מטורפת את,
באמת מפחדים להיתקל בך בסמטה חשוכה..

אבל הלו? למה לא חושפת מאיפה הן?
(גם אנחנו רוצים, הגולגולת תתאים לנו בול ליד הטבעת ינשוף)

:)

Lorin - כל השלוש נקנו בחיפה: אחת בחנות בהדר והשתיים האחרות בקריון. יותר מאוחר אני אכתוב כי כרגע אין לי את הכתובות שלהן לידי. :)

Noa Raviv - טבעת נחש זה פשוט מקסים. נראה לי שכל בעל חיים יתקבל על כפות הידיים שלי אבל נחש במיוחד. אחלה מתנה קיבלת ועוד כיף שזו מעין "ירושה משפחתית". :)
ומזל שאין לי עוד אצבעות אחרת זה היה נהיה כבד... :)

boiler - תיזהרו! יש לי באמת צד אפל...D:
כמו שכתבתי קודם, עוד היום אציין כאן בדיוק מהיכן!

מעודדת בחום את הדארקסייד אוף דר. וכל צילום דיטיילז מעולה כמו זה שכאן.

אני לא מוצאת טבעת גולגולת כזו בשום מקום. יש לי אחת משנות התשעים, אז שלט ה-HAVEY METAL :-)
אני כ"כ בעניין של אקססוריז שזה פשוט נורא :-)
XOX

החנויות שקנית הן רשתות? אולי יש משהו באזורי (ירושלים) או איזור המרכז...

Lorin (וגם לבוילר) -
את החיפוש התחלתי ברשתות האקססוריז וקיוויתי ליפול על מציאות אבל לא העליתי דבר בחכתי (בדיווה ובאקססוריז של קסטרו היה מאוד מאכזב). אז החלטתי לנסות בהדר שם השגתי את טבעת הנחש בחנות "לה פרל" (הרצל 42. המוכר/בעלים היה ממש נחמד והוא הבטיח לי שבמרץ הוא נוסע לפריז להביא עוד דברים מגניבים).
הגוגולת המעולה היא מדוכן אקססוריז בקריון, קומה ב' מול April. לדוכן קוראים "זמימית" ויש להם מבחר נאה ומעניין של טבעות כסף (היתה שם גם גוגלולת מגניבה עם כתר שהתלבטתי לגביה). עוד דבר טוב שהיה שם הוא שהמוכר הקטין לי את הטבעות (הן היו מאוד גדולות עלי במקור, כמו רוב הטבעות) במקום.

לא יודעת לגבי ירושלים אבל אני מניחה שיש דוכני תכשיטים/אקססוריז כאלה גם בקניונים שבאזורך, כאלה שהם לא ממש חנות אלא ממוקמים במרכז שדרת החנויות. את בטח יודעת למה אני מתכוונת, כדאי לתת להם צ'אנס.

מיכל - כן, כן, נראה לי שאני מתחילה לטפח עוד קצת את הפן הזה. תודה על העידוד... :)

אני מאוד אוהבת את הסגנון הזה, ובמיוחד הרבה טבעות על יד אחת...יפיפה
והמעיל המנומר נראה מדהים הלוואי והיית מראה את כולו :)

מהמם,מהמם,מהמם השילוב של הטבעות והמעיל.

דר אני חייבת להודות שדווקא יפה לך הצד האפל (;

נשיקות

MyMoonDay

HELLO, SORRY FOR THE LAST RESPONSE, I WAS TRAVELING!! I WISH YOU A GREAT CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!

MAISONCHAPLIN.BLOGSPOT.COM

קריון זה בקרית ביאליק לא חיפה,מצטערת הגאווה הקרייתית מפציעה לה

יש לה גם טבעת נחש גותית דווקא ממנגו שנה שעברה,ולמרות הגותיות היא תמיד מקבלת מחמאות

מדהים! אין, זהב ושחור תמיד הולכים (:

אנונימי - כן כן, התכוונתי באיזור חיפה והקריות (טעות של מהירות). ידוע שהקריון הוא בקריות. הגאווה הקרייתית לא טועה :))

hadar - אני חושבת שראית אותו באינספור בלוגים, המעיל המנומר הידוע של זארה. ויש גם אחד של H&M מאוד מאוד דומה.
לגבי עומס של טבעות על יד אחת - אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני מנסה את זה ואני ממש בקטע! מה גם שזה נורא כיף להציג את רוב האוסף לראווה במקום טבעת אחת בכל פעם...

MyMoonDay - חמודה... נראה לאן חקר הצד האפל ייקח אותי! :))

היי דר,
מקסים, מקסים, מקסים,
אני רואה ומרגישה שאת מתקרבת
לטעם שלי...
בקיצור, אהבתי את סימני הצד האפל שלך, ומעודדת להתקדמות לאוטפיטים
אפלים ומדליקים.
ישנה חנות בת"א, ברחוב פרישמן, ליד בית לסין, בשם נוקס, שם יש להן כל
מיני אביזרים גותים מדליקים, בין
השאר טבעות גולגלות, ונראה לי גם
נחשים, צריך לשאול במקום.
ביי וסוף שבוע מוצלח לכולן.
לינדה H

לגמרי מעורר השראה. בעיקר השילוב של כולן ביחד עושה חשק לאוץ ולרוץ לחנות התכשיטים הקרובה למקום מגוריי, או לחילופין לבר האפל ביותר בסביבה..
ובעיני מצאת את הדרך המושלמת להציג לראשונה את המעיל בבלוג. כה מעודן :)

Maison Chaplin -
Thanks, Have a great holiday!

Linda H -
we shall see about that... stay tuned! :D
מעניין מאוד, אני אוהבת למצוא פריטים אופנתיים במקומות לא שגרתיים. סופ"ש מעולה!!

olivia - וגם עם כסף באופן מפתיע... :)

shelly - הוא שימש לי כרקע מעולה לבייביז האלה אז נתתי לו איזו בכורה בקטנה (מגיע לו אחרי שהוא שכב בארון והסתכל בי בעיני עגל כבר מאוגוסט בערך).
אני מניחה שהחיפוש אחר תכשיטים כאלה יותר קל בת"א, פה בחיפה היה קצת קשה. תנקס בובה!

I love animal prints ;-)) and this hot rings ;-)))

בכולנו מסתתרת אופנוענית קשוחה ואפלה שרק מחכה לצאת לחופשי. שחררי את החיה שבתוכך! (;

הצד האפל הזה עושה לך טוב:)
הם מגניבות לגמריי אל תחזירי אותה לקופסה! בכול מקרה עם את מורידה את שתי הטבעות ומשאירה את הנחש הזהב עם המעיל פרווה הזה.. אני רואה את התמונה הזו מהלכת לה ברחובות לוס אנג'לס.

השילוב של שלושתן פשוט מהמם!
נחמד לראות צד אחר שלך, חוץ משמלות פרחוניות וכ'ו, וזה ממש מתאים לך!

אני מאמינה שהטבעות האלו יכולות להיראות נפלא על מישהי אחת, ונוראי על מישהי אחרת. ואני לא מתכוונת לשילוב, אני מתכוונת על הבן אדם שעונד אותן.
עלייך זה נראה נלפא! אני מאוהבת בטבעת הנחש!

כמו כל דבר - הכי יפה נחשים וגלגולות על בחורות מעודנות!!♥

סליחה?! בטח ובטח שעם השמלות הפרחוניות המתנפנפות!

that is so cool! keep on going

Dana - מממ...האמת ש..כן! ניסיתי את זה אתמול (שמלה עם פרחים קטנטנים, גרביונים שחורים, מגפונים, ג'קט ג'ינס והטבעות) ויצא מעולה :))

Little black dress -
מסכימה איתך שהאדם הוא פקטור משמעותי בתמונה הכוללת (אנחנו לובשים את הבגדים ולא הם אותנו) וזה נחמד לגלות צדדים נוספים דרך הלבוש...

מורן -
go dark side !

sherin.lia - הייתי לגמרי מוכנה להלך עכשיו ברחובות לוס אנג'לס (עם או בלי הטבעות...) !

marina - תודה, נראה מה עוד צופן לנו העתיד.. :)

דר
את כל יום מתלבשת ככה? או שלפעמים
את קז'ואל ? :)

בת ה-13 -
אני לא יודעת מה זה מבחינתך קז'ואל (הקז'ואל שלי זה אולי לא הקז'ואל שלך...). בכל מקרה שמלות וחצאיות נלבשות על ידי גם ביומיום, מעיל כזה נלבש גם הוא בשעות היום וכמובן שג'ינסים אני לובשת מסביב לשעון ולפי המצברוח, שזה מה שמנחה אותי בהתלבשות באופן כללי.
מקווה שקיבלת תשובה לשאלתך :)

התמונה הזו מקסימה.
בדרך כלל אני לא אוהבת דברים שקשורים בגוטיקה למיניה.. אבל הטבעות, עליך, נראות פשוט נפלא.

הקז'ואל שלי זה ללכת לפעמים סתם עם ג'ינס וגופיה (בקיץ לדוגמא חח) :)

את תמיד מצליחה להפתיע,מהמם!!!

הטבעת עם האבן השחורה - יפהפיה.
גולגלות, נחשים ויותר מטבעת אחת על כל אצבע - אני לא עונדת מאז התיכון.
אני מאוד אוהבת את הטבעות של הגר סתת.