12/6/09

It's a wrap

chunky_sweater1

chunky_sweater2

chunky_sweater3

chunky_sweater4
קרדיגן זארה, שמלה H&M, גרביונים מאיטליה, מגפונים אורבן אאוטפיטרז

chunky_sweater5

סופ"ש מושלם להתכרבלות בתוך בגדי וסריגי צמר עבים וחמימים. זה התחיל בשמלת/טוניקת (אני החלטתי שזאת תהיה שמלה) סריג עם שרוולי פעמון שחיממה אותי בערב יום שישי והמשיך עם הסריג העבה הזה ששמר על חום גופי ביום שבת. על אף עוביו ונוכחותו הוא התגלה כחסר סיכוי אל מול טיפות הגשם שהבהירו לנו מתי הגיע הזמן להפסיק לצלם, אבל בזכותו לא חשבתי על הקור אפילו לשנייה.
סופ"ש מושלם גם לסיר חמין מהביל של אמא, לפרוסת חלה טרייה עם ממרח שוקולד ולתותים של תחילת העונה. אולי בנשימה אחת זה נשמע לא קשור, אבל זה התפריט שליווה אותי במהלך היומיים האחרונים + אינספור כוסות תה (ירוק / רגיל עם לימון / תה לימונית ולואיזה). אני לא שותה קפה בכלל (טוב, אולי קפה ברד בקיץ אבל זה לא נחשב) ותמיד תהיתי האם ומתי אסחף בשיגעון הקפה חובק העולם. זה עדיין לא קרה...
ניסיתי לצאת בשבת מהבית על מנת לתבל את תפריט הסופ"ש גם ב'פלאפל מישל' אבל נתקלתי בפקקים כבדים עקב אירועי החג של החגים בוואדי ניסנס ועשיתי אחורה פנה. ופקקי הפסטיגל תפסו אותי בעלייה חזרה למעלה. בקיצור, אחרי שהבנתי שאין לאן לברוח החלטתי לחזור הביתה ולהמשיך להתכרבל עם הסוודר והחתול, שהפליא בתנוחות שינה חדשות ויצירתיות.
מצרפת לסיום את האייטם שפורסם בגיליון האחרון של מגזין "את", בו אני חולקת את תשוקתי לנעליים יחד עם חמודות נוספות מהבלוגוספירה בכתבת "ההנעלה הראשית". תודה רבה לצלם ושיהיה לכולם שבוע מוצלח וחמים!



Perfect weekend for wrapping oneself in chunky knits and sweaters. It began with a sweater dress (or tunic for some, but I decided it was a dress) with bell sleeves and a cute bow on top, which I wore Friday night, and continued with this chunky knitted cardigan I chose yesterday. It turned out to be kind of useless against the rain which shut down our photoshoot, but nonetheless it kept me warm throughout the day.
Perfect weekend also for eating mom's cholent (it is a traditional jewish dish, made of potatoes, beans, chick-peas, wheat and meat, which is cooked overnight in low heat. There are numerous variations of this dish, and it is usually cooked and eaten in Shabbat. It suits cold weather perfectly). I also ate freshly baked Hallah with chocolate spread and fresh strawberries. yumm...
Tried to go get some falafel yesterday (we have the best falafel here in Haifa) but there were huge traffic jams because of numerous events being hosted here in the city. So I decided to go back home and snuggle with my cat who invented new and funny sleeping poses.
The weekend is already over here, so I wish you all a great week!

35 comments:

הקרדיגן נראה כזה פלאפי ומחמם!
ומזל"ט על הפרסום ב"את" :)

היי,

האיפור שתואם את האאוטפיט הרומטני, חדש, מרענן ובהחלט מחמיא לך ביותר.

הצבע הפסטלי של הגרביון מדהים ביותר.
כמו תמיד, שילוב יפה ומעניין.

"את" ידעו לבחור את אחת התמונות המאוד צבעוניות ויפות שלך. מזל טוב.

יום טוב..

מותק, אני מאוד אוהבת את הגוונים של האאוטפיט שהרכבת, מדדתי את הקרדיגן הזה כמה וכמה פעמים, אני מחכה לסיילים ומקווה שהוא ישרוד :)

Gerat outfit ! You have got really own style:)

אהבתי את המראה אני נקי והרומנטי !
שבוע טוב (:

אין כמו חמין של אמא!
הצבעוניות הזו נורא נעימה לעין,אהבתי את תוספת הגביים מעל הגרביונים :)

pookie you look great ! kisses from NY. pookie +pookie

אוהבת את שילוב הצבעים של האאוטפיט שלך, נראה רגוע ,חורפי וחם כזה...
שאפו על הכתבה!!!

היי דר,
דבר ראשון, אהבתי אהבתי, אהבתי.
אוטפיט מוצלח ביותר לתחילת החורף,
משחקים של צבע בשמלה, ומסביב צבעים
פסטלים.
המגפונים מדהימים, אהבתי.
(סליחה, אבל בשבילי גבוהים יותר בבקשה).
ביי
לינדה H

השמלה מטריפה!
את מהממת, הצילומים נהיים יותר ויותר מקצועיים כל פוסט מחדש והאיפור הזה נורא מחמיא לך. :)

מקסים! הסוודר ממש עושה חשק להתכרבל במשהו צמרירי ורך, והוא משתלב מעולה עם השמלה המתוקה.

אני אוחזת באותה השמלה בארוני, בצבע אפור כהה, שרכשתי בנסיעה האחרונה לברלין, בהדפס היפה שלך היא לא הייתה מצויה. המצחיק הוא כשמדדתי אותה לראשונה, לבשתי אותה הפוך, הפרטנרים שלי לקניות היו מלחיצים במיוחד (*_*) והיו באמתחתי המון פריטים שווים, משהו בה פשוט קנה אותי, כבר תכננתי כיצד אלבש אותה עם חולצה מגניבה ממתחת, רק בארץ התוודאתי לכך שהפתח נועד לחשוף את הגב, הרגשתי כל כך מגוחכת ^_^. עיטורי הבד היפים שלה, שלא רואים בבירור בתמונות וחלקה האחורי עדיין נראים לי כי ניתן ללבוש אותה על שתי צדדיה. ונדמה לי שכן אעשה זאת!
ובאשר אליך, את מדהימה כרגיל!!...
הלוקשיין לא ברור לי,היכן צולמו התמונות? והגרביונים, הגוון הוא ורוד עתיק?

אהבתי את הצבעים הפסטורליים של כל הלוק, מאוד רומנטי, שליו ועדין. אין ספק שהקרדיגן עושה את העבודה ומשרה אווירה של סתיו- חורף על השמלה. גם הגרביונים מתוקות להפליא. באיזה צבע הם בדיוק?

Anna - ואני מקווה שהוא ישרוד את הציפורניים של ציון עד שתגיע תקופת הסיילים... נשיקות!

לירז - נראה לי שדי מדויק לומר שהגרביונים בצבע וורוד עתיק. זה אחד הזוגות האהובים עלי. תודה רבה!

מור - תודה! הסיפור שלך מזכיר לי איזו שמלה שראיתי בזארה לפני כמה וכמה עונות וגם טעיתי בכיוונים שלה. משום מה החלק האחורי שלה נראה לי הרבה יותר אטרקטיבי ללבישה מלפנים מאשר ללבישה מאחור. אבל היא נשארה בסוף בחנות... לדעתי זה ממש לא משנה, אם את גורמת לזה לעבוד זה יעבוד כך או כך. הייתי שמחה גם לחשוף את החלק האחורי המגניב שלה בפוסט הזה אבל היה קר מדי... את זה אני אעשה בקיץ. אין ספק שזה פריט רב עונתי, מקווה שישמש אותך רבות ויהנה אותך :)
לגבי הלוקיישן, האמת שגם אני לא הבנתי בדיוק מה תפקידו ותכליתו של המתקן הירקרק שמאחורי, הוא פשוט צד את עיני בעבר והחלטתי שאני רוצה להצטלם לצידו בהזדמנות. וההזדמנות הזו הגיעה...

רחלי - תודה! :)

מורן - על זה אני יכולה רק להודות לשני הצלמים המהממים ביותר שלי שכיף לצאת עם כל אחד מהם בכל פעם להרפתקאה חדשה. צודה רבה!

Linda H - אולי נוכל לסדר בשבילך גבוהים לפוסט הבא... שיהיה שבוע טוב! :)

pookie + pookie -
פוקיות יקרות תעשו חיים! מחכה לשובכן, נשיקות רבות!

blossombutton - אין כמו כל מאכל של אמא... אולי זה נשמע כמו קלישאה אבל כל מה שיוצא לה מתחת לידיים הוא פשוט מעדן מלכים. פשוט לנשק את הידיים של אמא... :) תודה!

אחת שחושבת שיודעת - :) שבוע מצוין!

marina - מי כמוך יודעת, היתה שבת קרירה בחיפה. בייחוד בשעות אחה"צ...

blondie - תודה, אני נמצאת שם בחברה טובה!

may - תודה רבה! החלטתי ללכת הפעם על גוון וורדרד וסולידי שיתאים לאווירה הרגועה :)

אאוטפיט נהדר!
ואני אגיד את זה שוב- אוהבת אותך בנייטרלים
שבוע מהנה :)

אליסה

oh this cardigan seems to be so warm and comfortable, i love it!!! and love all your outfit. i'm so happy i find out your blog ! now i'm your follower

אוהבת מאוד את הגוונים הרכים.. הם מחמיאים לך מאוד.
אהבתי מאוד מאוד את הנעליים!

נ.ב- את מאופרת מקסים!

הגרביונים - priceless!!
וגם, אהבתי את תוספת האיפור בפוסטים האחרונים...

נהדרת!

אוי, גם אני בקטע של שריגים בצבעי עירום!
מישהי מקצועית מאפרת אותך?

clothes on trees - אני מאפרת את עצמי. זה האיפור הרגיל והיומיומי שלי שמתבסס על אייליינר ואודם, פחות או יותר.
two thumbs up for nude cardigans!

bloodymiri - אני משתדלת לשמור על האיפור מינורי ואפקטיבי. אני שמחה שזה מוצא חן. השפתיים משנות גוון בהתאם למצב הרוח ולאווירה אבל זה בדרך כלל אותו הדבר... תודה רבה!

tlv calling - תודה! אני גם חושבת שזה מוסיף... נראה לי שבקטע של גרביונים אני כמו ילדה קטנה עם קופסת צבעי פנדה :)

Myriam -
thanks! see you again...

alisa - איך ידעתי ?! :))

דר את נראית נפלא כרגיל! סקאלת הצבעים הזו יפיפיה והולמת אותך ואת העונה :)

מקסים!! אגב, אלה לא הנעליים של ג'יין אלדריג'??

יופי של אווטפיט, אהבתי שהגרביון בצבע טבעי ונראה כאילו איננו קיים. הסוודר נראה מחמם וכייפי, כזה שאת לא רוצה להוריד מעצמך יום שלם...

Maayan - אכן כן! זה הזוג שהכי הרשים אותי מכל המבחר של אורבן אאוטפיטרז. ואחרי שהרמתי את אחד המגפונים על מנת לבחון אותו מקרוב ראיתי את כל הפרטים...

sharon - תודה רבה!

נגה - הקרדיגן הזה הוא מסוג הדברים שגורמים לי לחכות לחורף... :) תודה!

אהבתי נורא את השמלה!

מושלם, מחמיא לך מאוד
אני אוהבת את זה שאת נראית שונה בכל פוסט, זה מעורר השראה בחיי היומיום שלי .
אביטל.

אני צריכה לחטוף אותך ולשדל אותך לעשות איתי שופינג. לא יעזור. את מדהימה.

אני צריכה לעשות איתך שופינג, לחטוף אותך ולשדל אותך לשפץ לי את הארון. את מדהימה, ואהבתי במיוחד את השילוב בפוסט הקודם.

אביטל - איזה כיף לשמוע! תודה... השינויים האלה הם גם מה שמוביל אותי בחיי היומיום שלי :)

batiab - לא צריך להשתמש באמצעים אלימים :) רק אם את בסנצ'ורי 21 ומישהי עומדת לקחת את זוג הסנדלים האחרון של מארק ג'ייקובס שהוא במידה שלך ב-70 אחוז הנחה... טוב, גם במקרה הזה לא... תודה רבה!

ואו זה פשוט יפייפיה, ברצינות השילוב צבעים מטריף. הכל כ"כ זורם ומשתבל יפה ביחד, כל פעם את מפתיעה מחדש.
הצבע של הגרביונים ממש מעניין אבל גם משומה גורם לתחושה שכאילו הרגליים שלך עשויות מפלסטיק, (חח טוב זה נשמע מוזר אבל אני מקווה שתביני למה התכוונתי) אז אני לא כ"כ בטוחה איך אני מרגישה לגבי השילוב איתם אבל מה שכן הצבע שלהן מהמם ומיוחד :)
וכל הכבוד שאת בכל זאת לובשת שמלות בחורף חח אני רק רוצה משהו ארוך ומחמם בכל חלקי הגוף :)

מזל"ט על הפרסום ב"את".
אני חייבת להגיד שאת נראת נפלא בצבעי פסטל למרות שאת לבנה (אני נראת מתה בד"כ, או חיוורת).
אהבתי את האאוטפיט כרגיל!

איזה יופי הפרסום ב"את". כתבת שם יפה! הנעליים באמת יכולות לעשות/להרוס את ההופעה.
אבל הפעם, חוץ מהנעליים - לא כל כך אהבתי. אני לא מתה על הקרדיגנים העבים הארוכים (מזכירים לי בגד של בית), והגרבונים הוורודים קצת מזכירים לי את הרגליים שלי אחרי חשיפה מוגזמת לשמש. השמלה משדרת לי קייציות רבה מדי.
אבל כנראה שזו שעת הגרבונים הצבעוניים, גם אצל שלי ראיתי - בכתום.
רציתי לספר לך שעשיתי פוני אתמול, וזה בהשראתך.

מילה - לדעתי כל מה שגורם לבנאדם לחשוב, הרי זה משובח, לא? כך או כך אני שמחה שעוררתי את הגיגייך... תודה!

חצאית - לטעמי זאת פלטת צבעים של עונות מעבר, יכולה לעבוד טוב גם באביב. אני לא רואה את הקייציות הרבה, אבל זה מן הסתם גם עניין של טעם. וכל מי שמכיר אותי יודע שחשיפה מוגזמת לשמש ואני זה לא דבר שהולך ביחד. חס וחלילה!

Little black dress - יחי החיוורון! כפי שציינתי קודם, אני לא ממש מתלהבת משיזוף ושומרת על הלבן באדיקות. קצת ליפסטיק והחיוורון נעלם.. :) תודה!