12/10/09

? Jimmy who

jimmy_choo_1
ג'קט פאייטים Jimmy Choo for H&M חולצה H&M (ישנה) מכנסיים ומגפונים Topshop

jimmy_choo_2

jimmy_choo_3

אלו היו מילותיו המדויקות של האדם שנבחר לחרף את נפשו וללקט עבורי כמה פריטים מקולקציית הקפסולה של Jimmy Choo עבור H&M. לא שהתאמצתי יותר מדי להסביר לו אודות המותג גם אחרי השאלה הכנה הזו, כי מה שהיה חשוב במשימה היה לאו דווקא הבנה מעמיקה באופנה אלא נחישות, סבלנות ויכולת ביצוע שופינג בתנאים קשים לצד עדרי טינאייג'ריות אירופאיות אחוזות אמוק.
מאחר וברצוני לשמור על יחסים תקינים (ואף יותר מכך) עם אותו אדם, הצעתי לו בנימוס לוותר על ההגעה לחנות ביום ההשקה של הקולקציה. אמנם האסטרטגיה הזו עלתה לי בתיק מנומר (ביום השני לחשיפת הקולקציה אזלו כל התיקים, לפחות באותו סניף) אבל מה זה תיק לעומת יחסי כבוד, הערכה ואהבה. אה כן, וגם אופציה לעוד שליחויות קניינות אישית בניכר... ובסופו של דבר קיבלתי פחות או יותר את מה שהזמנתי: צמיד ניטים, חגורה שחורה מצוינת ואת ג'קט הפאייטים הזה שהגיע כאלטרנטיבה לתיק ואני בהחלט מרוצה מהחילוף.
על אף שצמד המילים Jimmy Choo מעלה מיד לראש את המילה "נעליים" (רינג-דינג-דינג) אני חייבת לציין שלא ממש התלהבתי מאף זוג שראיתי באתר או בפרסומות המקדימות, מה גם שאינני מרגישה מחסור בימים אלה בתחום כיסויים ענוגים לכפות הרגליים (אמא, אני מקווה שאת קוראת את זה. אבל לא להתלהב יותר מדי, יש לי הרגשה שתאריך התפוגה של המשפט הזה יקדים את זה שעל קרטון החלב שיש לי במקרר). אז החלטתי לוותר על נעליים ולהתרכז באקססוריז.

ובעודי מתכננת את "מבצע צ'ו" לא יכולתי שלא לחשוב על איך השקת הקולקציה הזו היתה נראית בארץ. אנו הרי מתקרבים לשעת השין של פתיחת סניפים של H&M בארצנו ומעניין מאוד איך הקהל הישראלי יגיב לקולקציות הקפסולה המיוחדות של הרשת: האם אנשים ימתינו בתורי ענק מחוץ לחנויות על מנת להיות הראשונים שיחטפו את הסחורה? או שבהלת הקניות אשר נצפתה במקומות אחרים בעולם תקבל בישראל ציביון אחר? ימים יגידו...
בינתיים צירפתי לעליונית הפאייטים את השילוש הקדוש: מכנסיים דמויי עור, מגפונים שחורים וחולצת פסים. נראה לי שאפשר לשדך לשלישייה הזו הרבה דברים, כיד הדמיון הטובה ולכן היא כל כך אהובה עלי וקלה ללבישה (את המכנסיים קצת יותר קשה להוריד, אבל בקטנה...).
תודה רבה לאריאלה (שחגגה אתמול יום הולדת - תנו לה באיחולים!) על הצילומים ושיהיה כמעט סופ"ש מוצלח לכולם!



These were the exact words of the person who was chosen to bring me a few items from the special Jimmy Choo capsule collection for H&M. For those of you who don't know, there is still no H&M presence in Israel - the first store is scheduled to open spring 2010 - so if Israelis want to get their hands on some H&M goodies they have to go abroad or ask friends / relatives who live in other countries or who travel to bring them some swedish fashion souvenirs.
Luckily I found myself a nice arrangement, and this time I asked for a leopard handbag, a black belt and a studded bracelet. All bags were already sold out by the time my 'personal shopper' arrived at the store so I got this sequin cardigan instead. And I love it - thanks! Although you immediately think of shoes whenever you hear the words: "Jimmy Choo" I wasn't that enthusiastic about the shoes I saw so I decided to focus on accessories.
While I was looking through the collection on the H&M website I couldn't help but think how will things be when H&M arrives in Israel. Will Israelis stand in those long long lines just to be the first to get their hands on some capsule collections' merchandise or will it be different here? I guess we'll have to wait and see...
In the mean time I paired this cardigan with the "holy trinity": faux leather skinny pants, black booties and a striped top. These three can never go wrong, for my opinion, and they are easy to combine with just about anything.
Big thanks to Ariella (Happy Birthday!) for the photos and hope you all have a great almost-weekend!

35 comments:

this jacket look like high quality ;-))) ever striped, leather and blink blink

בחיי שאני גם אומר jimmy who?! ואני עוד מכיר את הברנש :)

לרגע הוצאת אותי מפוקוס שם girl!

טוב, קודם כל מזל טוב לאריאלה!!!
בלונים מלאי סטייל ונרות עם פייטים!

חוץ מזה,
את גורג'ס.
הפייטים מנצנצים,
וכאמרתם של חכמים מאיתנו,
כל המנצנץ, הרי זה משובח.
משוואה פשוטה תגיד שאת משובחת.

חג שמח, מלא אור ונצנוצים,
נשיקות!

את נראית כמו הגרסא השיקית והמהוגנת של נינט מאמש:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3817718,00.html

ג'קט מקסים ונראה איכותי לגמרי!! סחתיין על הקניין הפרטי בניכר...איזה כיף לך!
המון מזל טוב לאריאלה וסופ"ש מקסים:)

אוהבת אוהבת מאוד..
ג'קט פאייטים הורס!

היה שווה המאמץ, אחלה ג'קט. אבל דרלינג אני חושבת שאת צריכה להקדיש פוסט לקניין האלמוני, מגיעה לו תהילת עולם על כל מסעותיו בערבות H&M.

Ariel - אז אתה יודע גם שהגברת Tamara Mellon קנתה את החלק שלו בחברה כבר לפני שנים. אגב, לאור הבקיאות הרבה, אתה נוסע בקרוב לחול?

פטיט לולו - אני מודה לך בשם אריאלה היקרה! וגם נתת לי רעיון ללבוש את העליונית הזו למסיבת חנוכה קרבה (מאוד מתאים למוד המנצנץ)... נשיקות!

curly - הממ... מה אומר, תכלס מסכנה נינט, יורדים עליה קשות על כל צעד ושעל. בסה"כ אין רע בג'קט ובמכנסיים, אולי הייתי מאריכה קצת את החולצה לאורך של טוניקה. ולגבי המחשוף, יש שיאמרו: "אם יש לך את זה, נפנפי בזה..." אני לגמרי בקטע של מהוגנות אבל זה טעם אישי בלבד :)

טושיק - תודה רבה! סופ"ש מצוין וחג שמח!

i can understand you! here in italy we don't have the coolest brands i see in other countries...more, in my town there isn't an h&m!!! it's terrible...

את לובשת עורות?
זה די נורא.. אנימתכוונ, אין תחליפים?
בכל מקרה, נורא אהבתי, אבל היה נחמד יותר לגלות שהעור סינטטי.

צר לי להיות משביתת שמחות. אבל גם כאן, בארה"ב, קולקציית הקפסולה לא מגיעה בהכרח לכל עיר. ובד"כ מגיעה רק לניו-יורק ולוס אנג'לס.
אני מאמינה שהדברים יהיו דומים גם כשהרשת תיכנס לישראל. יש מוצרים שלא יגיעו, ויש מוצרים שיגיעו לחנות הדגל נניח...
בקיצור, כנראה שעוד יהיה לך שימוש בשליחים בחו"ל

יה!!! המשקפיים! הם חזרו. אושר מילא את ליבי.
ואל חשש, לא יביאו את הדברים הבאמת שווים מ-H&M. יעשו התאמה לטעם הישראלי ה"משובח" ולא נזכה לראות קולקציות של ג'ימי צ'ו.
זה לפחות ההימור שלי.

עפר - שבח וכבוד לשליח. לדעתי הוא כבר יכול להוסיף "קניינות אופנה" לרזומה... :)

אנונימי - אני מצטטת מהפוסט: "...השילוש הקדוש: מכנסיים דמויי עור, מגפונים שחורים וחולצת פסים..."

ronit - את חושבת שאפילו לתל אביב הידועה בכינויה tel aviv לא יזרקו עצם? לא שאני מצפה למשהו מיוחד בסניף הפריפריאלי שיקום בעירי אבל אני רוצה להאמין שלפחות לסניף הדגל בתל אביב יגיעו פריטים של קולקציות הקפסולה העתידיות.

bloodymiri - תודה!

tutti - זה במיוחד בשבילך!! ידעתי שתשמחי... :)
לי עדיין יש אמון ברשת אבל חובת ההוכחה תהיה עליה, מרגע פתיחת הסניף הראשון במקומותינו. אני מקווה לטוב.

אני משום מה מסרבת ללבוש כל מה שקשור לפייטים, אבל הג'קט הזה מדהים!(ובכלל כל הלוק הזה רוקיסטי משו!) נראה לי שאני מתחילה לשנות את דעתי

ג'קט מהמם, אני כל כך רוצה אחד כזה עם המון פאייטים :)
ד"א תתחדשי על הדברים!
יפייפיה כרגיל

הג'קט הזה פשוט נותן את כול ה"בום" לעניים.
הוא כ"כ מוסיף פה , ומתאים גם לערב וגם ליום יום!

Hi darling, I've been so busy lately, sorry for the late response! Your blog is allways amazing

The Bible of fashion,
MAISON CHAPLIN.blogspot.com

קודם כל:
המון מזל טוב, ואיחולים לבביים
לאריאלה !
וווואאאאאאאוווווו !!!
רוקיסטיט על רמה.
אני מאוהבת.
זהו המראה.
דר תודה.
ביי וחג אורים שמח לכולם.
לינדה H

שילבת בין הרוק צ'יק לגיק שיק ויצא מהמם!

נגה - אפשר אולי לקרוא לזה: "רוק גיק"... D :
מגניב, תודה!

Linda H - אמסור גם אמסור, ויש מצב שהיא תקרא את זה בעצמה. חג שמח ותודה רבה! :)

sherin.lia - בינתיים יצא לי ללבוש אותו רק כשהשמש כבר שקעה (טוב, זה לא בהכרח אומר לילה עם השעון חורף הזה) אבל אני גם חושבת שהוא סולידי מספיק ליומיום. או לשעות בין-ערביים :))

Myriam -
I can see what you mean. we'll I guess we are not so "poor" here after all... It's great to get a perspective.
but still you have to agree that opening the first H&M in the country in 2010 is a bit far behind most of the western world... :)

marina - אין לי בעיה עם פאייטים אבל רוב הפריטים איתם נוטים להיות מאוד מאוד מנצנצים. אני חושבת שמה שנחמד בג'קט הזה הוא שיש כאן בעיקר טקסטורה מעניינת ופחות בלינג בלינג. מאפשר יותר אופציות מדברים מנצנצים אחרים שיש לי....

hadar - תודה! שמתי לב שככל שהפאייטים נתפרים בצורה צפופה, ממש אחד על גבי השני, הפריט נראה יותר איכותי. כשהם מרוחקים זה מזה נראה קצת כאילו הם מודבקים.
זה מה שיוצר את המראה ה"קשקשי". יש לך אינסטינקטים טובים... :)

maison chaplin -
thanks!

הייתי בהשקת בקולקציה ב-H&M בלונדון, ועם כל כמה שנהניתי לראות את הפשיוניסטות המקומיות שוחטות אחת את השניה עם ידים חשופות בתור למתחם (הסגור בגדר עם תור באורך הגלות ורק כדי לראות את הקולקציה) - לא ראיתי שם שום דבר שעורר בי חשק קל שבקלים לקנות משהו. למעשה, התאכזבתי נורא. אני חייבת להגיד שהג'קט הזה נראה עליך הרבה יותר טוב משהוא נראה בחנות, אולי הייתי צריכה לחשוב פעמיים.

ואללה.. כצפונית פרובינציאלית הייתי בטוחה שהרשת קיימת בארץ, אבל רק במרכז. אם ככה, האם יש מצב לצפות שייפתח סניף גם בחיפה?
אה, ואהבתי את האאוטפיט שלך. שילוב טוב של הדברים. הג'קט מדליק. אולי את הלק הייתי שמה בצבע אחר, אולי שחור או כחול עמוק. ואולי גם אפשר איזו שרשרת מטאלית ארוכה.. למרות שבגלל שהג'קט מנצנץ יכול להיות שזה היה נראה יותר מדי. בקיצור, נחמד. אגב, לי זה נראה מראה יותר ליציאה, האם את לובשת את זה ביום-יום?

נחמד לראות אותך שוב עם משקפיים!

חוץ מזה הג'קט מהמם!
נשיקות!

גם אני חושב שהנעליים שעיצב צ'ו עבור הרשת לא גרמו לי לישמוט את הלסת, אבל אני לא יודע אם הייתי קונה את הג'קט הזה... הוא מאוד חמוד, אופנתי, מגניב- אבל הוא לא פשוט מידיי? ואיפה פה העיצוב? אולי הסתנוורת מהפייטים והשם של המותג?

Sharona R - החוויה שאת מתארת כבר מוציאה לי את החשק, וזה מבלי להיות שם... ואני לא שוללת את הסיכוי שאם הייתי באותו מצב הייתי חוזרת בידיים ריקות. אולי במקרה הזה טוב שלא נכחתי. הג'קט הזה התגלה כהברקה (לא שלי. תודה למבריק) אבל יש סיכוי סביר שהייתי מפספסת אותו בתוך כל ההמולה. מה שכן יש לו בהחלט קטע בגזרה הסווטשירטית משהו שלו שהופך אותו ליותר רגוע ונונשלנטי מרוב ג'קטי הפאייטים שנתקלתי בהם. ונתקלתי בהרבה... כך או כך, הוא לא היה ברשימה המקורית שלי שכאמור התרכזה באקססוריז בלבד. :)

אנונימית - לדעתי אמור להיפתח סניף בגרנד קניון. ואני מאוד איעלב אם לא!! לגבי השרשרת המחשבה שלך היא די דומה למה שחשבתי. האינסטינקט הראשונה היה לשרשרת אבל זה הכביד יותר מדי. מה גם שכאשר אני מרכיבה את המשקפיים, שמתי לב שכבר מתחיל להיווצר "עומס" באיזור הפנים אז אני משתדלת להמעיט בתכשיטים סביב הצוואר. עגילים למשל זה כמעט בלתי אפשרי עם המשקפיים האלה.
זה גם תלוי מאוד בלבוש.
בינתיים לבשתי אותו רק בשעות הערב / לילה, למרות שהוא פחות מגונדר ממה שהיה אפשר לצפות מג'קט פאייטים. וטוב שכך... תודה!

Noa Raviv - עוד חובבת משקפיים, הידד! תודה ונשיקות... :)

הי. גם לי קוראים אריאלה ואני נהנית לראות את האאוטפיטים היפים אבל גם בעקר לקרוא כאן. אני לא נוהגת להגיב אבל החלטתי לחרוג הפעם ממנהגי.
מזל טוב לאריאלה!

the eye - אמממ... לא.

אריאלה - תודה רבה, כמה נחמד מצידך! תודה גם בשם אריאלה... :)

מהמם!
מדדתי בחנות את הנעליים ואז שמעתי את המחיר- 900, איך את יכולה לקנות נעליים כ"כ יקרות? אבל הם הורסות..

olivia - באמת?! לא ידעתי... זה כמו שהשמלה של כריסטופר קיין לטופשופ עולה בארץ יותר מ-600 ש"ח, כאשר בארה"ב היא עולה חצי מכך. בגלל זה קונים טופשופ בחו"ל. או בסוף עונה.
תודה!

You're beautiful
wonderful clothes

שלום דר,
שאלה בקשר לטרגינגס: בדיוק מדדתי כאלה ולהפתעתי, כמישהי שיותר מסתייגת מהדגשת הירכיים, המכנסיים האלה מחמיאות. בתור מישהי שלבשה אותן יותר מ-5 דקות, האם תוכלי להגיד אם הן מבודדות מקור או לא או האם הן מחממות יתר על המידה? וכן, עם איזה נעליים היית נועלת אותן חוץ מאלה שבתמונה?

solas - הם תופסים טוב את הירכיים, הא? :)
נוח לי בהם מאוד, השבוע יצאתי איתם לארוחת ערב וגם אחרי האוכל היה לי עדיין נוח. ונעלתי מגפיים שחורים בגובה אמצע השוק, אז זו עוד וריאציה אפשרית.
ממליצה בחום ולגבי קור או חום, ובכן בואי נאמר שלא חם איתם מדי ולא קר מדי. משהו באמצע...

תודה. אני חושבת שהצעד הבא זה להזמין לבן דוד בלונדון ושהדוד שנוסע לשם לחג יביא אותם לארץ. לא יאומן שהם עולים פה 470 ש"ח ושם רק 200. לא שיצאתי מטופשופ ריקת ידיים אתמול, פשוט עם פריטים שנראו לי יותר שימושיים בעד המחיר.

solas - טוב, למרבה הצער הבנו שבארץ טופשופ מכפילים את המחיר המקורי and then some. חבל. אגב, לגבי מה שכתבתי בפוסט שלהוריד את המכנסיים זה קצת סיפור - זה לא בגלל שהם נדבקים לגוף או משהו, פשוט שלי הם במידה הכי קטנה והם מאוד צרים באיזור הקרסוליים אז צריך להתאמץ קצת (כי הם כאמור לא עשויים מבד נמתח). בכל מקרה נשמע שיש לך תוכנית פעולה - לכי על זה! :)