12/18/09

Things are gonna change

sweater_dress1

sweater_dress2

sweater_dress3

sweater_dress4

ישנם הרבה שינויים שאני חושבת עליהם, חלק אולי יבואו לידי ביטוי בעתיד הקרוב (גם כאן) וחלקם נמצאים עדיין בתנור וייצאו לפועל כשיגיע זמנם. השבוע יצא לי לשוחח עם כמה אנשים שחשובים לי ושאני מעריכה את דעתם על סדרי עדיפויות ועל הימנעות מבזבוז אנרגיה יקרה על דברים מיותרים. אני מרגישה שלקחתי איתי דברים חשובים מהשיחות האלה והבאתי אותם לידי יישום כבר השבוע, שבוע שהיה עמוס ביותר ועם זאת ממוקד ופורה. וגם חשבון החשמל הסביר ביותר שקיבלתי (בהתחשב בעובדה שאנחנו כבר עמוק בחורף) מעיד על כך שאני בדרך הנכונה. לחיי החיסכון באנרגיה!
על השמלה שאני לובשת נדלקתי קשות בזמן שביקרתי בסטודיו של חברתי היקרה אורלי ולא יכולתי להשאיר אותה שם (למרות שבסטודיו הזה יש אנשים מאוד נחמדים שלבטח היו מנעימים את זמנה). תגידו לי אתם איך אפשר להתעלם מה'ספק שמלה - ספק טוניקה' הזאת, הצמרירית והכה רכה ונעימה למראה (וגם למגע), הכוללת שרוולי פעמון ולקינוח סרט קטן ומתקתק בחזיתה. הא?
אני כמובן לא הצלחתי, וחטפתי אותה כל עוד רוחי בי. בבית היא מצאה לעצמה פרטנרים בדמות הגרביונים האהובים (אני יודעת שאני אומרת כמעט על כל זוג גרביונים שלי שזה הזוג האהוב עלי, אבל זה באמת אחד האהובים עלי) והנעליים החומות העשויות זמש משופשף (מה שקרוי בלעז distressed). למרבה הצער לא הצלחתי לקשור בעצמי את הסרט בצורה המושלמת שאורלי קשרה אותו כשהיא ארזה לי את השמלה ואין ספק שאני צריכה ללכת בדחיפות לקורס לקשירת סרטים ופפיונים (מזל שאני לא גבר, אחרת נראה לי שהייתי מסתבכת כהוגן בכל הקשור לעניבות).
תודה רבה לאריאל על הצילומים, לאורלי (וסליחה על כך שחטפתי את האבטיפוס הראשון שהגיע מהמפעל) ושיהיה סופ"ש מעולה!

sweater_dress5
שמלת סריג La Robe bleue, גרביונים מאיטליה, נעליים BCBGeneration


This week I was thinking about priorities and energy conservation. There are a few changes I want to make in my life (and maybe also in this blog) and some of them I already made this week. I am very glad because this was a busy and hectic week but yet very productive. Guess I'm on the right track!

Decided to wear this sweater dress I saw at my friend Orly's studio. She is a fashion designer and I like to come by her studio every once in a while, hear what's going on, see sketches and new designs and have a girl talk. She is a dear friend and we have so much fun at her studio.
The last time I came by I saw this dress, which has just arrived from the factory and I knew I had to have it.

So cute and wintery, soft and warm, with bell sleeves and the cutest bow on top. These kind of details are enough for me to close the deal... Wore the dress with my beloved tights and these very comfy lace up shoes. Unfortunately I couldn't tie the bow as perfectly as Orly tied it when she packed the dress for me - I think I will have to take a bow tying course or something...

Hope you all have a great weekend!

32 comments:

לאמא שלי יש חולצה שמאוד מזכירה את הטוניקת שמלה שלך,היא אמנם יותר קצרה ובצבע פיץ' אבל השרוולים אותם שרוולים ואלמנט הסרט קיים גם בה(והבד נראה אותו בד)
נורא אהבתי את השילוב עם הגרביון,זה נותן מראה מאוד חמים :)

so cute dress& great tihgts!The whole outfit look very cosy:)

מקווה שפגישות חברתיות הן לא חלק מהדברים המיותרים שוויתרת עליהם

וואו הנעליים האלו. מדהימות! ונראות כל כך נוחות גם ! נו כבר מצאת את המגפונים השחורים עם האבזמים במנגו..? ;)

ההההעעע אני מאוהבת בנעליים האלה !
הבגדים כ"כ מזכירים לי את אמא שלי !

התאהבתי בטוניקה\שמלה !!!

את יודעת איפה יש לה סניף באזור המרכז ?

סופ"ש נעים (:

You look great, as always, and your ideas are very good. I'm thinking about turning my blog's background black (it saves energy), between other things, like the design.

The fashionart blog,
@ MaisonChaplin.blogspot.com

צריך בטח לשמור על השמלה רחוק מציון. בהצלחה בכל השינויים המתוכננים.

you're lovely!!
and i'm really curious about the changes you've done...

T-M-S - חלילה וחס. זה בדיוק מה שלשמו אני צריכה לשמור אנרגיה. וגם לפרידות ולאיחולי בון וויאז' למי שצריך לאחל לו... :))

Myriam -
These are mainly mental changes but I have some operative ones. time will tell... thanks!

עפר - הכל צריך לשמור רחוק מציון. בסופ"ש הזה הוא עצבני במיוחד. הרבה שריטות + אקט הקאה פסיכוסומטי בשביל שאני אפתח לו את הדלת למרפסת... חולה נפש!

maison chaplin -
I think this is a good idea. I'm not sure this blog will turn black but I try to do my share for the environment in everyday life. Also I think it's a good idea to change things up every once in a while. like in fashion!

אחת שיודעת - קו בגדי ההריון שלה נמכר במקומות שונים ברחבי הארץ אבל אני לא בטוחה בנוגע לבגדי הנשים (מה שכן, בסטודיו בחיפה בטוח). את יכולה ליצור קשר ולברר:
orly@larobebleue.com

בת 13 - ואני חייבת לומר שהן ממש נוחות והעקב מכובד ביותר. נעליים כלבבי!
mom's got style !! תודה!

מורן סוטו - לאאא! הייתי אמורה להיות באיזור המרכז אבל התכניות השתבשו להן. ולא התחשק לי להתחיל בסאגת טלפונים... בפעם הבאה שאהיה בת"א אפתח בבירור רציני, המטרה שווה. תודה! ;)
נ.ב הנעליים נוחות ביותר!

blossombutton - גם אני חושבת, זאת טוניקה חורפית וחמימה וזה מה שמשך אותי בה. החולצה של אמך נשמעת מגניבה ביותר... אולי תשאילי אותה ממנה לאיזה צילום או שניים, מעניין לראות. צבע אפרסק הוא אחד האהובים :)

את כל כך מעוררת השראה

אהבתי מאוד את השמלה..היא מקסימה.
בהצלחה עם השינויים!!

הופעה חורפית חכמה כל כך מבחינת צבעים :)
הגרביון- פשוט וואו! ראית אולי משהו דומה לו בישראל ? כל כך התאכזבתי שראיתי שהוא מאיטליה...
ועוד שאלה.. השרשרת מהפוסט הקודם לא הזכרת אותה בכלל.. מאיפה היא?

השמלת/טוניקה נראית נעימה במיוחד, והצבע הזה מאוד מרענן עלייך. יופי של שילוב עם הגרביונים והנעליים (המהממות במיוחד, מסכימה עם כולם).
כמובן שאני מחכה ומצפה לשמוע ולראות את כל השינוים המבורכים שבדרך, לחיי תיעול אנרגיות מועיל וחכם!
אגב סיפורי הזוועה מציון - גם נינה עושה לי טרור פתיחת חלונות (אני כמעט אומרת מזל שכבר אין לי מרפסת), מה יש להם??

You look great, dress is beautiful.

shelly - אולי נפגיש בין שני הטרוריסטים בדירה שבה החלונות והדלתות תמיד פתוחים. :) לא יודעת מה אצלך אבל נראה לי שציון קלסטרופובי ויש לו איזו טראומת ילדות הקשורה לחללים סגורים וכתוצאה מכך דלתות סגורות באות לו לא טוב בעין. D:
חתולים, לכי תביני אותם.
תודה מותק!

אנונימית - תודה! לא ראיתי לאחרונה משהו דומה אבל אם אני אראה אדווח על זה. :) השרשרת נקנתה בניו יורק בחנות של free people. בתגובות של הפוסט הקודם נשאלתי עליה ומסתבר שאחת הקוראות מצאה אותה בחנות אונליין של Modcloth, אז אפשר להשיגה שם.

אנונימי - אני מעריכה את זה.

Ewula -
Thanks!

bloodymiri - אני עובדת עליהם במרץ! תודה... :)

ממש אוהבת את שילובי הצבעים שלך, האאוטפיט הזה ממש את, הולם אותך מאוד!!!

Pea יקרה,
מאוד מעורר השראה :)
הגרבונים אכן מקסימים!! אחד החלומות הגדולים שלי הוא לסוע לאיטליה בעתיד הקרוב, ועכשיו הוספת לי עוד משהו טוב לחפש שם :)
אהבתי מאוד גם את השמלה ובזכותה נכנסתי לבלוג של אורלי La Robe bleue, שלא הכרתי עדיין.
בהצלחה עם כל השינויים :)

היי דר

הנעליים סוף והשמלה מתוקה בניחוח סיקסטיז אבל הגרביון הזה... ייחודי באמת

אפשר אותו? כאילו, כי סיימת איתו והכל.

לגבי הבלוג שלי ד"א... חזל"ש... בערך.

Love the whole outfit it all goes so well

I would really appreciate if you visit my blog flashingfashionx.blogspot.com and consider becoming a follower

ד"ר פינגווין - אם יש משהו שאיטליה טובה בו זה גרביונים. מקום שני בערך אחרי האוכל. :)) רשת calzedonia מומלצת ביותר וגם זולה.
מקווה שייצא לך לנסוע ושתהני(בסה"כ באמת אפר להסתפק שם באוכל השמיימי, האמנות והגרביונים...)

Dana - אני שמחה מאוד לשמוע! מצוין!
ולגבי הגרביונים, מי אמר שסיימתי איתם? ;))

אנונימי - אני 1.60 מטר, ככה לפחות נכתב בתעודת החוגר שלי שזו הפעם האחרונה שבה מישהו מדד את גובהי.

marina - תנקס!

flashingfashionx -
I'll be sure to check it out. thanks!

אאוטפיט מתוק וחורפי. הולם אותך מאוד.
שינויים- הם דבר נפלא בחיים, בהצלחה עם אלה שאת מתכננת...
לירז

יש ללוק הזה וייב של מיסוני, בטח בגלל השילוב הצמרירי.
מוצלח דווקא!

אפר לשאול כמה את שוקלת ?
(:

חציל - איזה כיף, עשית לי חשק לחזור לקולקציית החורף הנוכחי של מיסוני שהיא פשוט הורסת! אחלה ברייק, מי לייק מיסוני!

לירז - הם אכן דבר נפלא, בייחוד לאלו בינינו המשתעממים במהרה (אהמ... אהמ...) תודה!

כמוני- כמוך...
הקדשתי לזה פוסט שלם לפני כשבוע.
שבוע נפלא!

אפשר לשאול מה את עושה בחיים?

אנונימי 23:16 -

http://afoona-pea.blogspot.com/2009/11/see-you-later.html
עניתי על זה כבר...

דר, השמלת-טוניקה מהממת, הולמת אותך במיוחד!

בהצלחה בשינויים :)