4/19/09

היום יום הולדת

It's my Birthday
birthday1

birthday2

Today is my birthday and that is why I am wearing flowers in my hair. I decided on a casual outfit for today - not because I dislike dressing up (I actually like it a lot, especially for unexpected occasions)but because I wanted to keep things simple and relaxed. Hope you have a great (birth)day! I know I will


הפרחים המעטרים את ראשי היום אינם משמשים לצרכים אסתטיים בלבד, אלא מדובר בזר של ממש, מהעובדה הפשוטה שאני חוגגת יום הולדת!
לכבוד יום הולדתי החלטתי ללכת דווקא על אאוטפיט פשוט ולא מגונדר מדי (אני אוהבת להתגנדר אבל בדרך כלל בעיתויים "הלא נכונים" או יותר נכון כאשר לא ממש צריך להתגנדר – זה הקיק שלי,כנראה...). האאוטפיט מורכב מג'קט ג'ינס ישן ואהוב, טוניקה וצעיף בגוונים שאני מחבבת ++ לאחרונה, טייץ מפוספס (אתם כבר מכירים את פטיש הפסים שלי) ומגפונים שהכרזתי עליהם ביני לבין עצמי כקניית הנעליים הטובה של החורף.
את הזר (Frida Kahlo, anyone?) הכנתי בעצמי מפרחים שקניתי בתפזורת ותפרתי עם חוט ומחט לקשת דקה. אני כבר ממש טובה בזה..
מתנת יומולדת כבר הקדמתי וקניתי לעצמי (ולא מדובר בפריט לבוש או הנעלה, הפלא ופלא) ועכשיו נותר רק לבקש משאלה ולחגוג עם האנשים הקרובים והיקרים לי!

birthday3
ז'קט ג'ינס- ישן ואלמוני, טוניקה, צעיף וטייץ- Pull & Bear, מגפונים- Mango, זר- handmade


תודה רבה לאריאלה.
שיהיה יום (הולדת) מעולה ושבוע טוב לכולם!

48 comments:

הזר פשוט הורס, את צריכה ללכת ככה כל יום! :)))) המון מזל טוב שוב:)

Happy Birthday!
You are beautiful as ever.
kisses

Mazal Tov

i was hoping to get pne pf these secret smiles in the birthday pics...

xoxo

המון המון מזל טוב
שיהיה לך יום ססגוני עם התאמת צבעים מושלמת
אהבתי את בחירת הלבוש להיום....

אלה

כבר איחלתי לך היום אבל אאחל שוב:
המון מזל טוב!!
מקווה שבאמת יהיה יום מקסים וכיפי :)
אאוטפיט חמוד ביותר!

יום הולדת שמח!!! (:

יום הולדת שמח!
את נראית מקסים.
:)

יום הולדת שמח. גם אני צירפתי את הטוניקה לארוני- היא פשוט מתוקה. מזל טוב!!!

היי, הגעתי לבלוג שלך במקרה דרך mako נכנסתי לקישור הסתכלתי וממש אהבתי את החוש סטייל המהמם. עכשיו אני כבר מכורה(: מזל טוב ! לי היה יומהולדת ב 16/4

תודה רבה!! איזה כיף... :))
אני מרגישה שאני מכירה את כולכם (טוב, חלק מכם אני באמת מכירה באופן אישי) - דרך הבלוגים שלכם ודרך התגובות הקבועות והפייסבוק וזה תמיד נעים לקבל ברכות מחברים!
נשיקות!

חח איזה חמודה(:: אני אף פעם לא מגיבה לאף בלוג שאני נתקלת במקרה, פשוט פה הייתי חייבת. (:

מזל טוב אפונה!
מהממת as ever...

מדהימה.. כל אאוטפיט שלך יותר יפה מהשני
המון המון מזל טוב


בת כמה את דרך אגב?

תודה רבה לכל מי שעוד לא הודיתי לו על הברכה!!

אנונימי 15:00 - לא מנומס לשאול אישה לגילה!
סתם... אני בת 29, עדיין מנסה להתרגל למספר :)

המון המון מזל טוב, את מקסימה כמו תמיד! אבל זה היומולדת שלך, תחייכי קצת - יש לך חיוך מקסים. :)
יום הולדת שמח!

דר מקסימה
המון מזל טוב
את מהממת כמו תמיד
נשיקות
עפר

מזל טוב! אינספור ברכות ואיחולים!
הישארי מקסימה כפי שאת.

היי!
אפשר לדעת איך עשית שמסביב לתמונת הכותרת לא יהיו מסגרות ושהרשומות והכל עדיין ישאר במקום?
תודה.

זה בלוגי http://vogueonepresent.blogspot.com/

אגב מזל טוב ויש לך בלוג מאוד יפה!!!

מזל טוב, אהבתי את הזר ואת ממש מוכשרת..:)

מזל טוב, את נראית נפלא והאישיות שלך מקסימה. כל טוב!

מזל טוב יפהייפיה. אגב, כמה עלו המגפיים? יש לך מושג אם עדיין יש כאלו במנגו? הן על עקב?

המון מזל טוב!
לעוד שנים רבות של אאוטפיטים מהממים :)

אני בשוקקקק... גם לי יש יומולדת היום :))) עוקבת אחרייך כבר זמן מה... לא סתם התחברתי כ"כ...
המון המון מזל טוב לשתינו :))))

אנונימי 15:46 - לגבי תמונת הכותרת, נעזרתי בחברה טובה. צריך לבצע שינוי כלשהו בתבנית ה-HTML של הבלוג אבל אני לא כל כך סגורה על איך זה נעשה..
תודה!

אנונימי 19:25 - למגפונים יש עקבים וזו הסיבה שאני מהללת אותם כי באמת ובתמים מדובר בנעליים על עקב (ולא פצפון) הכי נוחות שנתקלתי בהן מימי. הנוחות, השימוש וההנאה עשו לי את זה. לא נראה לי שהמגפונים האלה נמכרים עדיין אבל אולי יהיה אפשר למצוא "שאריות" בחנויות מנגו2.

תודה רבה לכל אחד ואחת מכם על הברכות, אין כמוכם!!
עשיתם לי אחלה יומולדת... :))

קדימה הולכים לחגוג בספינל! חחח :)
מזל טוב שוב~~~~

אני רואה שאת קונה המון פריטים טובים ממנגו 2. איפה יש סניפים שלהם?

Ahhhh happy birthday :D!! hope you had an amazing day, you sure do look like the birthday girl, who says you have to dress up on your birthday, huh? you look so sweet with that flower crown.

מזל טוב
את מקסימה
ולגבי יום הולדת: משמח לראות מישהי שלא מתעלמת מצד אחד ולא מתאמצת מידי לחגוג מצד שני.

מזל טוב חמודה!
שימשיכו להיות לך הרבה צבעים יפים בחיים!

תותי

תודה רבה!! :))

אנונימי - מנגו2 יש בקניון חיפה, בצומת ביל"ו(?), בנתניה(?). מי שיודע מוזמן לעזור כאן..

שיהיה לך יום הולדת נפלא והמון מזל טוב! את יפהפייה והבלוג שלך מקסים,כיף לי שאני נכנסת ומגלה רשומה חדשה:)
יסמין.

מזל טוב, יום הולדת שמח ופורח. את מקסימה והבלוג שלך פשוט ממכר. את לבושה מקסים!

בלוג נהדר. מחכה כל יום לקרוא. מזל טוב ליום הולדתך. את נראית מקסים.

מזל טוב!!!
ואני חייבת לציין שבחיים לא הייתי מנחשת בת כמה את

פעם ראשונה שאני נכנסת לבלוג שלך ואני חייבת לציין שאת מהממת !
אהבתי את הסטייל שלך:]

אה ו.. מזל טוב :)

Adorable blog and great outfits. I'll definitely come back to check out some more of that loveliness you exude... Kiss from London

את כל כך יפה!! המון המון מזל טוב!!!

אמנם באיחור, אבל מכל הלב - יום הולדת שמח!!

תגשימי חלומות פרועים, וכמובן תתעדי ותעלי אותם לבלוג:)

לעיתים פשוט נראה הרבה יותר מסוגנן ויפה מאשר עמוס מידי.

יפיפ(י)ה.

תודה רבה ונשיקות!!

אינה - אם ייצא לי להגשים משהו השנה (גם אם זה לא חלום פרוע ומוטרף :)) מבטיחה לתעד ולשתף!

מזל טוב וברכות לבביות...
קצת באיחור סורי,אני לוקחת קצת פסק זמן משעות מחשב.

מאד אהבתי את הטוניקה.
אכן יש מנגו עודפים בבילו סנטר.