4/3/09

התקופה הוורודה

The Pink Period


Like Picasso at the time, I'm also undergoing a "pink period" and I find myself attracted to all things pink and peach colored. This dress was found in one of my hometown's second hand stores, and after a week long repair session at the seamstress, I could finally wear it and have a little fun with it.



כמו פיקאסו בזמנו, גם אני עוברת תקופה וורודה, עיניכם הרואות. וכמו פיקאסו, גם לי זה יעבור, אז אני משתדלת להינות ממנה בינתיים. לקראת הפסח החנויות מתמלאות דווקא בפריטים בצבע לבן, דבר שלדעתי הינו נדוש ביותר ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שלא תתפסו אותי ליד שולחן הסדר מתוקתקת בלבן מכף רגל ועד ראש. כפי שאתם יודעים, אני שונאת תכתיבים (אופנתיים ובכלל) ומבחינתי לבן בליל הסדר זה תכתיב. עוד סיבה לא לקנות במיוחד בגדים לבנים לליל הסדר היא המיתון. כן, כן, לא נראה לי שהוא פוסח על אף אחד (גם אם לא הפסדתם מיליונים בהונאת הענק של ברנרד מיידוף, וגם אם לא פוטרתם מעבודתכם ועם זאת אתם צריכים לפרנס משפחה של חמש נפשות, אני מניחה שאתם עדיין מושפעים מהעניין באיזושהיא צורה, וגם אני).



עקב המיתון החלטתי למתן משהו את הרגלי השופינג וגם לחפש לי אפיקים אחרים ופתרונות יצירתיים. אחד האפיקים הוא חנויות יד שנייה, שפקדתי אותן עוד בימים כלכליים טובים יותר, אולם עכשיו נראות אטרקטיביות מתמיד. את פנינת החמד הזאת בדמות שמלה ורדרדה-אפרסקית עם עיטורי פרחים מצאתי בחנות הוינטג'/יד שנייה היחידה לדעתי בחיפה שיכולה להיקרא כך, הלא היא "חנות יפה" ברחוב מסדה. הבעיה העיקרית עם בגדי יד שנייה היא העובדה שלרוב אינם מתאימים למידותי (שלא לומר ענקיים) וחלקם נמצאים במצב בינוני. השמלה הזו נרכשה כבר ביום שישי שעבר אך היא שהתה כל השבוע אצל התופרת הנאמנה ניקול אשר הצרה, החליפה בטנה, החליפה רוכסן ועברה על כל התפרים מחדש (תודה לניקול שעשתה יופי של עבודה).



אל השמלה צירפתי סנדלים בצבע nude שישתלבו עם צבע עורי ולא יגזלו תשומת לב מיותרת מהכוכבת הוורדרדה.

אתם בוודאי רואים שבצילומים נשבה רוח עזה ביותר, מה שקורה לא מעט כאן בחיפה, לכן אני קוראת מכאן למפיקי אופנה וסטייליסטים להעביר את ההפקות אל עיר הפועלים. זה יכול לחסוך לכם שימוש במאווררים ומאחר ואנחנו בתקופת מיתון, כל חיסכון הרי הוא משובח.
תודה רבה רבה לאריאלה ושיהיה סופ"ש נעים!

35 comments:

וואו
שמלה מקסימהה
מתאימה מאוד לך, למרות הצבע הפסטלי והערום שדומה לצבע עורך.
יש לנו במשפחה חברים טובים בחיפה, אולי ניפגש איתם ואני רוצה לשמוע על מציאות בחיפה!

שבת שלום :)

פרפקשן.תמונות מדהימות שמלה יפהיפיה נהנתי מאוד מאוד.מתי תהיי דוגמנית הבית של חברת אופנה שמבינה ענין?!

שמלה מקסימה!
גם אני הייתי היום במכירת יד שניה כאן בירושלים ורכשתי שמלה פרחונית ברוח שנות ה50.
אהבתי את הקומפוזיציה עם הרוח והשיער המתבדר :)
סופ"ש נעים ואביבי לכולנו

שמלה מדהימה ,אהבתי את התמונה עם החיוך היא כל כך יפה (:

שמלה מהממת, צילומים נהדרים..

כיף לראות אותך עם חיוך!

השמלה פשוט מדהימה!!!

מקסים!

הנעליים משתלבות מעולה ולק אדום עם בגד בורוד בהיר זה גם שילוב נהדר!

איזו שמלה מעלפת !! כל כך יפה ואביבית עלייך , ממש כאילו נולדה בשבילך :) !!!
רק פחות אהבתי את הגוון של הסנדלים , הן לא לגמרי ניוד ונוטות לירקרקות קרה ... הייתי מנסה משהו שהוא בהחלט בכיוון הזה , הבהיר והבלתי נראה , רק חותכת לכיוון החם יותר של שמנת , אבל בסך הכל , כולל הכל , מוצלח לגמרי לגמרי !!!!

A beautiful gown, an authentic look 10, you are one of the most elegant that can be viewed on the web, congratulations.
kisses

שמלה מקסימה!

החנות הזו היא באמת אחת הטובות...
יצא לי לבקר שם לפני שהתחלתי לקנות ביד שנייה, ועדיין היה לי מחסום פסיכולוגי :/
וויתרתי על חצאית מדהימה שם, בגלל המחסום הזה... :/

אני באמת צריכה לחזור לחנות שוב, נשמע שיש שם דברים מעולים P:

הו, מקסים!
בגדים קלילים ופנים חייכניות מחמיאים לך ביותר.
כיוון שגם אני עוברת תקופה ורודה בעצמי, אהבתי מאוד את השמלה.

לו רק צבעים אפרסקיים היו מחמיאים לי כמו שהם מחמיאים לך...

הדבר היחיד שאני אוהבת יותר מבגד מיד שניה, זה לקחת הביתה בגד מיד שניה ולעשות בו תיקונים. אפילו סתם העבודה של לעבור על התפרים או להחליף רוכסן הופכת את המציאה הזולה למשהו אפילו יותר אישי ומיוחד.

אהבתי מאוד את השמלה עם הסנדלים (אני שמח שאין גרביונים אטומים באיזה צבע חזק יחד עם ה...)

אני מת על התקופה הכחולה שלו - יש אגף בהרמיטאז' שאני יכול להיות שם כל החיים!!!

והי - רואים שיניים :)))

הצילומים נהדרים! הרוח הוסיפה סוג של "שיק" לקומפוזיציה=)

חנות יד-שנייה איכותית יכולה להיות מכרה של זהב ממש! כמו כן גם אחות/דודה במידות קרובות לשלך. לצערי אני לרוב בתפקיד האחות שממנה גונבים פריטים=)

השמלה מהממת!
כל כך מתאימה לחיוך שלך :)

פשוט מקסימה!

אני מתה על שמלות כאלה, אני גם קטנטנה כמוך ומכירה יותר מדי את העניין של הכל ענק עלי :(

השמלה מקסימה מקסימה מקסימה!
אגב, אתמול ראיתי את הסרט "Yes Man", אני לא יכולה להגיד שהסרט ממש שווה צפיה, אבל השחקנית הראשית Zooey Deschanel כל כך הזכירה לי אותך במראה :) הסטיילינג שעשו לה בסרט גם כן מעולה.

שבוע טוב!

שמלה נפלאה ממש, יופי של מציאה.

תתחדשי.

את נראית כאילו את בדרך לנשף סיום , הגזרה והצבעים פשוט מופלאים עלייך , האורכים מדויקים , פשוט אין לתאר הפעם !!!
חושבת שם יש לך סנדלי זהב עדינים זה יכול להיות פשוט קסם !!!
הצילומים והרוח מוצלחים לגמרי !!!

היי
אני חיפאית, חובבת וינטג' וזארה (שגם הם תמיד מצריכים תיקונים קטנים, דווקא למידה 38-40)
אני זקוקה תופרת טובה יותר מהתופרת שלי שהתחילה לזייף בזמן האחרון. אפשר פרטים על ניקול?
(בתמורה אתן פוסטרים של ג'ורג' מייקל. סתם, בדיחה לקוראי מעריב לנוער מהאייטיז)

אינה - את אישה טובה! לי אין אחיות ואף אחת שאני מכירה לא במידה שלי אז רק לעיתים נדירות משאילים ממני בגדים, וקשה לי להיפרד מהם אפילו אם זה לכמה ימים... :)

ChickPea - אני מאוד אוהבת את איך שהיא נראית...

מרקס - ידעתי שזה מה שתרשום :) מלבד העובדה שהיה לי די חם באותו יום ובאמת שלא היה צורך בגרביונים, גם לי נראה שכדאי לשמור על המראה כמה שיותר פשוט וקליל. עומס זה גם טוב, אבל במקרים אחרים (ראה ערך הפוסט הוורוד הקודם).
בהרמיטאז' עוד לא הייתי וזה ממש חור בהשכלה. אני עוד מחכה שאחת מחברותי שיודעות את השפה שם תרים את הכפפה...

חן - בטח את מכירה את מתפרת סרג' שבגרנד קניון. נהגתי לתת את הבגדים לתיקון שם במשך שנים אבל לאחרונה קצת נמאס לי כי המתפרה מאוד עמוסה ולא נעימה ולוקח להם יובלות לתקן (קיצור מכנסיים לדוגמה יכול לקחת שם ארבעה ימים). בכל אופן, החלטתי לשוטט בהדר ולמצוא תופרות - יש שם לא מעט תופרות שעושות תיקונים במחירים טובים ודי מהר. המתפרה של ניקול נמצאת ברחוב יחיאל שיורד מהרצל (בדרך לשוק). אני יכולה להמליץ גם למי שלא גר בחיפה לנסות למצוא תופר/ת מחוץ לאיזורי הקניונים וכדי לראות אם אתם באמת מרוצים מהעבודה לתת קודם כל פריט אחד בלבד לתיקון. אם המחיר מתאים והעבודה נעשתה טוב, אפשר להעמיס על התופרת את כל הבגדים האחרים שמחכים לתיקון (זה בדיוק מה שאני עשיתי. השמלה הזאת היתה הפריט האחרון שהיא תיקנה לי).
מלבד זאת, כל פאשיוניסטה שמכבדת את עצמה צריכה לדעתי להיות בקשר טוב עם איזו תופרת - הדבר הכי חשוב הוא שהבגד יישב טוב עליך - וכמובן שקשר ארוך טווח עם בעלת מקצוע שכזו יכול גם להוביל לזה שהיא "תעשה לך מחיר".
בהצלחה!

תודה לכולם, לבביים ומפרגנים כתמיד!!

פשוט נהדר- רק הנעליים קצת הרסו לי [הייתי הולכת על נעליים שנוטות יותר לכיוון לבן-שמנת או קרם.. אלו פשוט לא הסתדרו לי.]
מחכה לראות עוד מציאות כאלו:)

this dress is so so so beautiful!

אני מצטרפת לכל המחמאות על הלוק ומבקשת עזרה - לליל הסדר אני מתכוונת ללבוש חצאית עפרון שחורה באורך הברך ואני מחפשת חולצה / גופייה שתשבור את הלוק של המזכירה... יש עצות? אגב, אני ירושלמית, אז מי שמכיר/ה חנויות ירושלמיות שמוכרות משהו שיתאים, אני אשמח לשמוע...

אנונימית - הייתי הולכת על חולצה מבד נשפך וקליל שאת יכולה להכניס לתוך החצאית ולהוציא קצת החוצה. חולצה שהיא לא צמודה והדוקה ושתיתן קונטרסט לצמידות של החצאית.

אופציה ב', האופציה ה"רוקיסטית" יותר, היא לדוגמא איזו טישרט איכותית מודפסת בשחור לבן - סטייל ההדפסים על השמלות והחולצות בקולקציה האחרונה של דולצ'ה וגבאנה.

http://www.style.com/fashionshows/complete/F2009RTW-DGABBANA?page=1

(נדמה לי שראיתי חולצות בסגנון בפול אנד בר). את יכולה גם להוסיף ולהתאבזר בשרשרת בסגנון גורמט.

כך או כך, אני בטוחה שלא תיראי כמו מזכירה.
חג שמח!

לדעתי היא מבגרת אותך מדי, בעיקר בגלל החלק העליון השקוף. הסגנון הרגיל שלך הרבה יותר יפה, מתאים לך, מיוחד ועם אמירה אישית.
ומסכימה עם מי שאמרו שהנעליים לא מתאימות

hey Dar look:http://modamaldita.blogspot.com/2009/04/paro-tecnico-chanel-hermes-ralph-lauren.html
Kisses

האמיתית - זה ממש משמח כשבגד מצליח לבגר אותי!
Vicen-
cool! thanks a lot!!
Kisses

חג שמח!

sorry, there were technical problems.
I go on vacation.
When I return will reward you.
Kisses

הי אפונה,
לאחרונה נהייתי חובבת לקים ובתור היותך חיפאית כמוני, רציתי להתייעץ על מקומות לקניית לקים שווים ועל חברות שבהן את נוהגת להשתמש (מתוך המגוון הגדול שלך).
חג אביב שמח...

היי דר,
קפצתי לבקר בבלוג שלך והכל כל כך מקסים, כולל את בשמלה הוורודה

חג חירות שמח
ערן כ

אנונימית חובבת לקים - את רוב הלקים שלי אני קונה בהדר. לקים של chic עולים שם בין 5 ל-7 ש"ח. כמו כן, יש מגוון לקים צבעוניים וזולים (באיזור ה-5 ש"ח) ברשת המאוד זולה beauty care - אחלה רשת לקנות בה גומיות לשיער ולקים (יש סניף בקניון חיפה). מדי פעם אני קונה בסופרפארם לקים של orly שהם קצת יותר יקרים ויש לי גם כמה לקים בודדים של M.A.C שנקנו בעיקר בגלל הגוון המעניין וגם כי יש פינה חמה בליבי לחברת האיפור הזו (אולי ארחיב על כך בהזדמנות).

תתחדשי :)
גמני בדיוק קניתי שם שמלה שהייתי צריכה להצר

את מאאד יפה וגם השמלה מאד יפה! חג שמח מאלה

וואו על התמונות! השנייה פשוט מדהימה.
את נראית בהן גם אחרת מבד"כ, אולי יותר משוחררת ורומנטית.
נפלא!