4/17/09

פסים וכבשים

Stripes and Lambs

blue_scarf1

blue_scarf2

ושוב הרוח מכה בעוצמה בעירי הצפונית, מבלגנת לי את הפוני ומרימה לי את החצאית - עוד יום שגרתי בחיפה. אתמול היה כאן קר וגשום אבל כבונוס יכולתי להשתמש פעם נוספת בגרביוני הצמר האפרוריים ובגולף המפוספס האהוב. הגולף הזה מתפקד עבורי בימי החורף כמו טי-שירט בסיסית שמעליה אני עורמת עשרות פריטי לבוש (לא בבת אחת, כמובן) ליצירת מראות שונים, כמו למשל חולצת משי ללא שרוולים בוורוד עתיק, או סוודר עם שרוולים קצרים אשר מעוטר בכדורוני צמר קטנטנים ואני סוגרת אותו באמצעות חגורה דקה. עוד פריט לבוש שאפשר לשלב עם חולצת פסים הוא דווקא פריט מודפס שייצור ניגוד לפסים (כמו למשל כאן). אלו השילובים שאני אוהבת לעשות עם הגולף הזה והפעם צירפתי אליו חצאית שעליה מודפסות כבשים קטנטנות והיא חברת הכבוד החדשה והאהובה בארון (שמתי לב שלאחרונה לא קל לי למצוא חצאית שיושבת עלי בול בלי צורך בתיקון, אז אם אני כבר מוצאת כזו אני עטה עליה!).

ועוד חדשות, הפעם לא מארוני: אתמול עלה לאויר האתר theOutnet.com שהוא בעצם האאוטלט של האתר המוכר והאהוב Net-A-Porter אשר מספק להמוני בלוגריות אופנה ברחבי העולם אימג'ים איכותיים לקולאז'ים (ולמרבה הצער קצת פחות, או בכלל לא, בגדי מעצבים איכותיים). באתר אפשר למצוא פריטי מעצבים בהנחה ניכרת ממחיריהם בנט-א-פורטה, כמו למשל סנדלי Chloe תכולים ב-50 ליש"ט (לא צריך לרוץ להקליק על הלינק, הם כבר sold out). משום מה הפריטים האטרקטיביים ביותר מבחינת מחיר נמכרו כבר כולם, או כמעט כולם אבל נראה לי שכדאי להמשיך לעקוב ולראות מה יהיה עם האתר הזה בעוד מספר שבועות או חודשים.
תודה לאריאלה וסופ"ש נעים!

blue_scarf3

24 comments:

אני אוהב את המראה הזה.
יש לך טוב מאוד ביחד.
את יפה.
נשיקות

Vicen, I think I'm gonna start teaching you some hebrew.
Thanks!! Kisses

מאיפה התיק והחצאית? תודה

מאד יפה,
למרות שמשהו קצת לא מסתדר לי בשילוב.
מקושקש מדיי קצת...
אבל בכל זאת יש לך דברים פשוט מדהימים, איפה את קונה בדרך כלל?
כאילו, באיזה מקומות בארץ? כי הבנתי שאת גרה בחיפה, אז בטח הרוב לא משם, לא?

ואת ממש יפה.

sorry, I certainly barbaric, but without malicious intent, just hope you understand what I mean.
Understand this:
These beautiful, I like your look, it is a pleasure to visit your blog ....
You have a friend in Spain.
Kisses

אהבתי מאוד את השילוב של החולצה והחצאית,והתיק ממש יפה,מהארץ?(:

שכחתי מפרט, עמכם הסליחה. ועכשיו:
גולף- זארה (ישן), ז'קט- מנגו (מהקיץ שעבר), צעיף- פול אנד בר, חצאית- זארה, נעליים- ניין ווסט (מהחורף), תיק - זארה (ישן).

Vicen -
You are not barbaric or malicious, that is for sure, it is just that the google translation turnes out funny.
You also have a friend here in Israel. Kisses and have a nice weekend!

מאיפה הגרביונים המדהימים?

נראה שלקיתי היום במחלת השיכחה :), נכון, היו גם גרביונים באאוטפיט. נקנו במשביר בחורף שעבר.

החצאית פשוט מתוקה,וגם כל האאוטפיט :)
הסנדלים של chloe...אם את זוכרת, התלבטית לגביהם מזמן, כשעשעיתי את ההזמנה מנט-א-פורטר, לא הייתי חושבת פעמיים כשמדובר בחמישים פאונד! נראה לי הדרך היחידה היא לעקוב באדיקות אחרי המלאי...

עוד לא הספקתי להגיב לפוסט הקודם, וכבר עוד אחד.

בכל מקרה לגבי המכנסיים, אני חושב שמה שאת צריכה לחפש הוא בדיוק מה שתאתרת מכנס שהוא בעקרון יותר סיגר ברגליים, אבל לא צמוד באזור האגן. טוב עכיו אחרי שכתבתי את התגובה הבנתי שבעצם לא אמרתי כלום...

לגבי הפוסט הזה, כנראה בגלל הרוח יש תמונה אחת שאת ממש בלי פוני - וזה נראה כל כך שונה.

ממש אהבתי את האאוטפיט העליון, אבל משהו לא מסתדר לי עם הנעליים והגרביונים

קז'ואל חורפי עשוי כהלכה, קליל ונעים. אהבתי. נשיקות

דר- אני סקרנית לגבי האיפור שלך. אולי תעלי פוסט על זה בהזדמנות?

רנה - תודה! נראה לי שהרוב דווקא כן מחיפה.. אני קונה הרבה ברשתות אופנה שונות, מדי פעם במקומות כמו הדר, בחו"ל (כשאני בחו"ל) ובמקומות אחרים בארץ. לא בוחלת בשום מקום לקנות בו. כל מקום שיש בו פריטים יפים במחיר שמתאים לי הוא ראוי לשופינג :)

אנונימית - וואו, חשבתי שאני ממש גרועה באיפור. במילה "גרועה" אני מתכוונת לכך שאני לא משתמשת ביותר מדי איפור. רק לאחרונה התחלתי להשתמש בקצת סומק (שזה מבחינתי עליית מדרגה רצינית מעבר לשגרת האיפור הרגילה והדי בסיסית שלי) וזה משום שאחרי שהייתי חולה אמרו לי שאני נורא חיוורת. בכל מקרה, מבטיחה להתייחס באחד הפוסטים הקרובים..

חבל שאין תמונת זום אין שממחישה את דוגמת הכבשים על החצאית...:(

האם זה מהקולקציה לאביב הקרוב של זארה?

האוטפיט ממש מוצלח בעיני!
אני מתה על על מיני הדפסים מצחיקים, כבשים על חצאית זה ממש מתוק!

נ.ב.
אהבתי ממש את הלק :)

התאהבתי בחצאית :) ואת לבושה מדהים כרגיל.

בדרך כלל נמנעתי מאאוטפיט בו יש שילוב של שני הדפסים שונים, זה נראה לי מוזר, אך השילוב שיצרת שינה אצלי את הגישה ואני בהחלט אנסה את זה בקרוב.

שחר - שילוב של שני הדפסים זה מהדברים שבתור רעיון נשמעים אולי לא טוב אבל כדאי לנסות. קבלי פוסט של Garance לעוד השראה ורעיונות:
http://www.garancedore.fr/en/2009/04/03/postcard/

יאנה - תודה! גם אני התאהבתי בכבשים לחלוטין..

אנונימי/ת - כנראה שאני צריכה לעבוד על תקריבים. בכל מקרה, החצאית מהקולקציה הנוכחית (כל השאר לא).

אהבתי את כל האוטפיט, והנעליים מדהימות!!

http://hadarii.blogspot.com/

אהבתי מאוד את כל האוטפיט, ואת הנעליים והתיק בפרט!!

החצאית מקסימה ואחלה צבע ללק בחרת!

אה כן, ותודה לאריאלה!

שילוב פשוט מרהיב של צבעים !! החום הקריר הזה של הג'אקט משתלב נפלא גם עם האפורים והכחולים וגם עם הנעליים החומות , נהדר ומאוד מחמיא לך !!