4/8/09

חג שמח!

! Happy Holiday

hmdress1
שמלת פאייטים-H&M גרביונים- Topshop נעליים- Nine West תיק מעטפה קטנטן מחרוזים דמויי פנינה - מתנה

אחרי שהכרזתי, קבל עם ועדה בפוסט הקודם, שאינני מתכוונת לאכלס את שולחן החג לבושה בלבן, הנני ניצבת מול עיניכם לבושה בצבע דומה, אם כי צבע קרם או ליתר דיוק eggshell אינו זהה ללבן. אני עדיין לא בטוחה שזו תהיה תלבושת ערב החג שלי (יש לי עוד איזו שעה להתלבטות) ונראה לי שאני נוטה לכיוון אחת מהאופציות הוורדרדות שלי, אבל הייתי חייבת לעשות לפריטים האלה נסיעת מבחן.
כידוע, תקופת החג מביאה עמה אנשים שמגיעים מחו"ל לעשות בארץ את החג ונושאים באמתחתם מתנות חג / מתנות יומולדת מוקדמות. זהו חלק מה"משלוח" שקיבלתי ואני אסירת תודה ובעיקר מאוהבת בנעליים החדשות. מאז שראיתי את הפוסט הזה והבחנתי בתמונתה המושלמת של Chloe Sevigny בנעלי Opening Ceremony המושלמות לא פחות, אני באובססיה קשה לסנדלי רצועות רצועות רצועות. אז סוף סוף אני יכולה להירגע...

hmdress2

עוד סיבה להירגע היא העובדה שאני עומדת לבלות את החג בחיק משפחתי ולהינות מבישוליה המדהימים ביותר של אמי (הורי מארחים השנה את הסדר, הידד!). הדבר העיקרי שאני מחכה לו בארוחת הסדר הוא קציצות הפראסה (עם פ' דגושה) שהן כידוע מאכל בולגרי מסורתי (אנחנו בולגרים משני הצדדים וגאים מאוד! או לפחות אני גאה מאוד, על אף שגם אני וגם הורי נולדנו בארץ ולכן לא ברור מאיפה פיתחתי חיבה כזו לארץ הולדתם של הסבים והסבתות שלי). נהגתי לשנוא את הקציצות האלה בילדותי - הן עשויות מכרישה אשר מבשלים אותה, קוצצים דק דק, יוצרים קציצות ואז מטגנים בשמן - ואני זוכרת שממש סירבתי לגעת בהן, אבל למרבה המזל התבגרתי ולמדתי להעריך את האוכל המסורתי המעולה וכיום אני מתענגת על כל ביס.

hmdress3

לאאוטפיט צירפתי תיק קטן מחרוזים דמויי פנינים, שהעניקו לי במתנה לפני כמה חודשים, בלי סיבה מיוחדת, חברותי שני ורות. כמו כן, לאור פיצול האישיות הידוע והמוכר (ושדובר עליו כאן כבר בעבר) של מזג האויר נעזרתי לפרקים במעיל רך ופלאפי דמוי פרווה.


מאחלת לכולם חג פסח שמח וטעים!



נ.ב. תודה רבה לאריאלה!

32 comments:

שני דברים, אחד שנראה ואחד שהוזכר בפוסט אהובים עליי, קציצות הפראסה (שמכינה סבתי הטורקיה) והעץ הכ"כ חביב עליי שנמצא ברקע התמונה. אין לי מושג מה שמו אבל צבעו וצורתו ממש יפים והאמת שיצא לי להתקל בו רק באזור הצפון משום מה..
הלבוש מקסים, הייתי אומרת שהוא יותר מידי לבן/קרמי אבל זה חג אז למה לא?
חג שמח (:

אני מתה על פראסה! תגידי תודה , לנו מחכה גיפלטע :( בכל מקרה , את לבושה מקסים , ממש אהבתי את השמלה והשילוב עם הנעלים
חג שמח!

עם כל הכבוד לבישולים של אימך, קציצות פראסה כמו של דודה שלי, אין בעולם, רק סבתא שלי הייתה מכינה כאלה.

אחותה השנייה ואמא שלי, מנסות כל פעם להכין ואף פעם לא יוצא להן כמו דודה שלי.

אבל היא מכינה את זה רק בראש השנה ופסח.

מסופיה באהבה.

נשיקות וחג שמח.

אהבתי את הנעליים! הייתי שמחה לראות תקריב אבל בטח עוד ניתקל בהם. חג שמח!!

אנונימית - נראה לי שזהו עץ שיטה. אם כי אני לא סגורה על זה, לא זוכרת איפה שמתי את מגדיר הצמחים אחרי הבגרות בביולוגיה... :)

miri - אני אומרת תודה! ד"ש לגזר הרוטט :))

MJ - בוא נעשה showdown קולינרי בין דודה שלך לאמא שלי. נראה לי שירדו לנו דמעות של עונג.
בהזדמנות תבוא לטעום מה שאמא שלי יודעת לעשות, אבל בשביל זה תצטרך להגיע עד לכאן. נשיקות

חג שמח!

מקסים!
אכן הנעלים מזכירות את אלו של קלואי סבייני והן בהחלט תחליף הולם!

חג שמח!

אהבתי מאוד את מה שאת לובשת. תחילה צרם לי בעין השילוב הקרמי אך במבט נוסף הוא היה נראה נפלא. חגיגי כזה.

סבתי כל שנה עושה פראסה, זה בהחלט מעדן.

חג שמח =)

נ.ב.
גם לי יש עץ זהה ליד הבית ואני ממש לא גרה בצפון, אלא במרכז.

השמלה מH&M???? אני בהלם.
ראיתי אחת זהה ב-ד-י-ו-ק בזארה!
והתמונה השלישית מהדהימה!

איזה כיף לראות אותך כולך בלבן !
האוטפיט מושלם ומקסים!
והסנדלים והרצועות, נו סנדלים ורצועות, ולא מגפיים...
חג שמח ותודה רבה.
Linda H

גם אני חצי בולגריה ומתה על הקציצות פראסה של אמא שלי. היום בבוקר התפנקנו עם בורמוואלוס. חג שמח :)

standing ovation - בורמוואלוס, יפה לכם מאוד!! אני בטוחה שנהניתם, יצא לי גם לאכול כמה, עם גבינה בולגרית ליד, והיה פשוט אדיר. חג שמח!

angel - כן, שמלת הפאייטים של זארה מוכרת לי מאוד... :)) ההבדל ביניהן הוא בגוון וגם בגזרה. זו של H&M יותר fitted.

מסתבר מהתגובות שקציצות הפראסה מאוד פופולריות וזה נפלא.
תודה רבה וחג שמח!

שמלה ממש יפה, אני אוהבת את הגובה הזה שהוא טיפה לפני הברכיים!
גם השעון מאוד יפה:)

הלבוש מקסים, מאוד אהבתי את הסנדלים המיוחדים, וחוץ מזה מזדהה איתך בעניין קציצות הפראסה- הן המאכל האהוב עלי בעולם בערך (:
חג שמח!

אני אשים את הדגש דווקא על הלק הכהה, על הנעליים המדליקות, ועל האודם. שלושה אלמנטים אמנם קטנים אבל מוסיפים המון עם הבולטות שלהם.

חג שמח וטעים=)

קציצות פראסה זה באמת אחד הגברים הטעימים..

אני נורא אוהבת את הנעליים האלה מניין ווסט , ראיתי אותן באחד הסניפים לפני כמה זמן אבל המחיר קצת הרתיע אותי

אחח
הקציצות פראסה של אמא שלי..

חג שמח pea
3>

היי את במאקו

http://www.mako.co.il/women-fashion/whats_in/Article-95509fe26748021004.htm

הסנדלים מושלמים!
את יודעת באיזה סניפים יש אותם בארץ?
ומה המחיר?
חג שמח!

חג שמח חשבתי לאחר ההצהרות הרבות שלך בחנותי, שלערב חג תילבשי משהו מהמם מזארה

המוכר מזארה

האביב הביא איתו לפוסט ניחוח בוהמייני? בכל מקרה, השילוב נאה ביותר

אגב, זוהי שיטה מכחילה מאחורייך acasia xanofilia עץ ששורד גם בתנאים קשים (ר' מזג האויר המשוגע) ומשתלט על מקומות שבהם צמחים אחרים, יחודיים ומפונקים יותר, נעלמו.

המוכר היקר מזארה - משום מה החג לא יצא אאוטפיט מזארה, אבל יש עוד מספיק חגים בלוח השנה העברי אז אני מניחה שיהיה צ'אנס...
saray , ליטל - אין ספק שמחירי הסנדלים בניין ווסט וגם באלדו שערורייתיים הקיץ. זאת רק אני או שלפני כמה חודשים קנינו באותן רשתות בדיוק מגפונים בפחות כסף?? (איך זה שמגפונים עולים פחות מסנדלים?? ההגיון אומר שכשמשתמשים בפחות חומר, המוצר אמור לעלות פחות, לא? כנראה שזה לא עובד בעסקי ההנעלה..). בכל מקרה, הסנדלים הובאו מארץ שבה נעליי ניין ווסט נמכרות במחירים יותר שפויים. בארץ הן עולות בסביבות ה-600 ש"ח, אם אני לא טועה, ראיתי אותם גם כאן בחיפה.
chen - שמחתי לדעת שזו אכן שיטה! עץ קשוח בהחלט שמתאים לארץ הקשוחה שלנו..

הנעליים מדהימות... גם הצבע וגם כל האבזמים...
לדעתי האאוטפיט היה מוצלח יותר ללא הגרביונים הלבנים...
אבל בסה"כ מאוד חגיגי, טהור ופסח-ish כזה... :]

שיהיה לך חג שמח!

*לצערי אין לי מושג על איזה קציצות אתם מדברים :/ אז אין לי הרבה מה לומר עליהן...

I love that look, although the shoes do not see with this set, I have doubts.
kisses

חג שמח!
שמלה מהממת, אנחנו שמחים להכריז שרכשנו בדיוק שמלה כזו בפריז.
לצערנו לא נשאר בלבן אז לקחנו את הגירסה השחורה:)

boiler - חג שמח! שמחה לשמוע שחזרתם ושבאמתחתכם השמלה, מאחלת הנאה רבה ממנה :)

אני קוראת הדוקה מאוד בבלוג שלך ורק היום חזרתי מניו יורק אז נכנסתי להתעדכן קצת. אחלה אאוטפיט, ממש אהבתי חוץ מאת הנעליים שבעיני לא משתלבות כ"כ יפה.. ואת השמלה יש בשמנת, ורוד ושחור. אני שמחה לבשר שאני משלימה את שתי התגובות לפני ואני חזרתי לארץ שיש את הורודה אצלי. :)

תודה רבה, כבר חנכנו אותה והיא בהחלט מהנה..

עכשיו שלשלושתנו יש אותה בכל הצבעים, שנקים להקת בנות?

בכלל התבאסנו שלא יכלנו לשים את ידיינו על הקולקציה של מתיו ויליאמסון לh&m.

boiler- אפשר להקים את להקת הפאייטים.. טוב שהזכרת לי את הקולקציה של מתיו ויליאמסון. היא יוצאת בשבוע הבא למיטב ידיעתי.
לא נורא, יהיו עוד קולקציות מעצבים ל-H&M ואני מניחה שנראה את חלקן בארץ. :)

היי!! יש לי את השמלה הזו (עם הפייטים) של H&M בדיוק! רק בצבע ורדרד (: