12/30/08

מצב רוח קרבי

אפתח בכך שחשוב לי להתייחס למה שקורה בדרום הארץ בימים האחרונים, על אף שזה בלוג אופנה ו"מה זה בכלל קשור", אבל אני חיה במדינה הזאת ומחוברת להתרחשויות. איני מעוניינת להיכנס כאן לעמדתי הפוליטית ולדעתי על המבצע (למרות שיש לי כאלה) אלא דווקא לתחושות שמתעוררות בי ולחוויה האישית. מה שאני רואה ושומעת באמצעי התקשורת מזכיר לי יותר ויותר את מלחמת לבנון השניה, ומחזיר אותי לזכרונות מלפני שנתיים וחצי שעמלתי רבות על הדחקתם. רק רציתי לומר שליבי ומחשבותי עם תושבי הדרום ששומעים אזעקות ויושבים בממ"דים ובמקלטים. מניסיון אישי אני יודעת כמה זה מסויט ומלחיץ שמקום מגוריך נמצא תחת הפצצה ולא אאחל זאת לאף אחד. למזלי, לפני שנתיים וחצי, חברים שהם גם ובעיקר אנשים טובים אירחו את משפחתי ואותי בביתם שבאזור המרכז ועל כך אני אסירת תודה! (תודה טל!!). והיום, חברתי האשקלונית היקרה יודעת שהיא ומשפחתה מוזמנים "להתרענן" אצלי בצפון, כל אימת שיחפצו בכך.
ובמעבר חד, "חייבים להמשיך בשגרה" (לפחות היכן שמתאפשר לעשות זאת) אז נעבור למה שלשמו הקלקתם על העכבר. בארוחה המשפחתית של יום שבת, בן דודי סיפר לי בהתלהבות שהוא רכש לאחרונה מעיל של Abercrombie & Fitch, והציג אותו לפני בגאווה. מכיוון שמותגי קז'ואל אמריקאים לא ממש מדברים אלי ומכיוון שבן דודי ואני ישירים וגלויים זה עם זה, לא נפלתי מהכיסא ולא הייתי צריכה לבצע אקט תיאטרלי של התלהבות מעושה. מדובר במעיל עבה ומחמם, עם כובע המעוטר בעיטור "פרווה" והדבר היחיד שיכולתי לומר לטובתו הוא שהפריט הזה נראה פוכי (מלשון שמיכת פוך) ומגונן ושבטח ממש כיף להיות בתוכו. זה נראה לי אחלה מעיל לתפוס בו תנומה בזמן שיעור משעמם שמתקיים בין השעות 14:00-16:00 באולם אוניברסיטאי (או במקרה של בן דודי, טכניוני) צפוף מדי ומחוסר חמצן. על אף ההתלהבות המעטה, נתתי למחשבת המעיל להמשיך והתגלגל בראשי, מאחר שבתור בחורה שהיא "רבע עוף" ושבדרך כלל קר לה, לעולם לא אתנגד לשילוב פריטים מחממים בתלבושתי בימי החורף. קפצתי גם לאתר של A&F על מנת לבסס את עמדתי ואמנם גיליתי שם כמה מעילים חביבים לנשים (ברגע זה האתר כמעט ריק. כנראה האמריקאים התנפלו על כל המלאי), אך כמעט כולם באותו סגנון, ואין ספק ש"קוטור" זה לא. כמו כן, כמה תמונות שנתקלתי בהן ברשת הוסיפו השראה שהולידה את הקולאז' הבא:


מעיל- Abercrombie & Fitch, חולצת טי לבנה אסימטרית- Topshop, מכנסי פי.וי.סי- Les Chiffoniers (Net A Porter.com), מגפונים- Chloé,
תיק-(Alexander Wang (shopbop.com

הלוק הזה תואם בדיוק את מצב רוחי הנוכחי. זהו מראה זרוק וננושלנטי, שכתוב עליו בגדול: "bad-ass". אבל מאחר ואני לא אוהבת חולצות עם כיתובים, נסתפק בטי החלקה הזו של טופשופ (אגב, מישהו יודע מה קורה עם הסייל של הרשת הבריטית? שווה להגיח?). כמו כן, השילוב של ירוק זית, לבן ושחור, הוא שילוב טוב לדעתי (ולא לשכוח שכוחות הבטחון חשבו על זה קודם). אם היינו גרים באיזו מדינה שקטה כמו שוויץ או איסלנד, ואם לא הייתי לובשת מדים במשך שנתיים מחיי, בטח הייתי מתארגנת עכשיו על איזה 'מעיל אמריקאי' מגניב ומצוותת אותו לטייץ של AA ולמגפי האופנוענים השחורים שקניתי לאחרונה (למרבה הצער, ההורסים האלה של Chloe הם לא ממש במסגרת התקציב שלי). למען האמת יש לי כבר בראש אאוטפיט בסגנון, אבל זה יאלץ לחכות לפוסט הבא.

שיהיה ערב טוב ושקט!

4 comments:

לא שווה בכלל! הכל דברים של קיץ, נשארו בעיקר מידות גדולות ובקיצור דברים די.. מעפנים.

תודה על העדכון..

שלושים אחוז על הכל
אבל באמת אין דברים שווים

try juicy couture for an upgraded A&F items like this coat.