12/10/08

חדשות ורודות


זה היה ללא ספק שבוע עמוס! עוד לא נגמר, אבל אוטוטו יום חמישי אז אני כבר מריחה את הסוף... בטח כבר שמעתם וקראתם את החדשות הטובות בדבר נחיתתה העתידית של H&M בארצנו (אם לא, אז אפשר בגלובס, ynet, TheMarker). לכל החוששים מכך שייחודיותם תיפגע וש"לא תהיה יותר סיבה לנסוע לחו"ל" אומר - אל דאגה. כבר שנים שאני קונה בגדים ברשתות גדולות (ליתר דיוק ברשת אחת במיוחד) ומעולם לא קרתה לי אפילו "תקרית אופנתית" אחת שבה נתקלתי בבחורה שלובשת את אותו הדבר כמוני (הפעם היחידה שזה קרה זה עם בלוגרית אופנה צרפתייה. אבל זה לא נחשב בעיני). לכן, אין צורך לחשוש ולהתאכזב ואפשר לשמוח מכך שאנו כצרכנים נקבל מבחר גדול יותר ושבין הרשתות תהיה יותר תחרות (=דבר טוב עבור הצרכנים). אני יודעת לפחות על בנאדם אחד ששמח מאוד מהחדשות והוא אבא שלי. בקרוב הוא לא יצטרך לכתת את רגליו ולהסתובב אובד עצות במחלקת הנשים של הרשת, בעודו מחפש גרביונים פרחוניים או ז'קט טוקסידו נשי (עבורי).



אפרופו חדשות טובות, הסיילים החלו, למי שעוד לא מעודכן. מנגו כבר פצחו בסייל ביום חמישי האחרון ולמרבה הצער זארה עוד לא (לפחות נכון לאתמול), אבל אני מאמינה שהם לא יוכלו לעמוד איתנים ובודדים מול גל המכירות עוד זמן רב. נראה לי שגם הרשתות הישראליות כבר עמוק בתוך מכירות סוף העונה וכך גם המעצבים השונים, לפחות על פי האס אם אסים שאני מקבלת. חוץ מזה גם החורף התחיל, מה שאומר פוסטים עם מעילים בעתיד הקרוב. היום החלטתי לפרסם תמונות שצולמו לפני כמה ימים, כשהיה פחות קר ורטוב. מצאתי את גרפיטי הארנב הזה ברחוב מסדה והתיידדתי איתו מאוד, מה גם שהרקע הוורוד התאים מאוד לצבעי הבגדים.


סריג - מהדר, חצאית טוליפ לבנה - American Apparel, חגורה- Zara, טייץ- H&M, מגפונים- Mango.

הגרפיטי, אגב, באדיבות הקבוצה החיפאית "BrokenFingaz".
ערב נעים!

14 comments:

יפה לך יותר בלי הפוני

זה די נחמד שפותחים H&M בארץ אבל כן חושבת שזה ממש יגביר את הסיכוי שתצאי מהבית ותראי מישהו לבושה נורא דומה לאיך שאת לבושה.. אולי זה בגלל שאני עדין בתיכון ויש להרבה בנות בגילאים האלה את הקטע של לרוץ ולקנות מה שחברה שלהן עכשיו קנתה
לפחות נשאר לנו את אורבן אאוטפיטרס בחו"ל..

די-לי-ש ! שילוב יפה

את לבושה מקסים !! חצאית לבנה בין פריטים כהים יכולה להראות ממש מוזר , ואצלך זה יצא מאוזן ומקסים בזכות אורכים משתנים וחגורה מעולה , את נראית מקסים :-)

זה נכון שבחו"ל רואים את כל הבחורות לבושות במה שבדיוק נמכר בזול יחסית או בכלל ב-h&m וגם בארץ רואים קצת אבל אם יש טעם מעניין זה עדיין יראה אחרת וגם בוחרים דברים שונים ממה שכולם לובשים.
נקווה שהם ישמרו על אותה רמת מחירים כמו בחו"ל ולא יעשו הכל הרבה יותר יקר כמו ב- Topshop למשל, בה המחירים כפולים מאשר באנגליה וממש לא משתלמים.

ובאשר למכירות - גם בשופרא/בהונות מתחילים ביום שבת במכירה מיוחדת לחברות מועדון - כמה מרגש!

יש לי את אותה החצאית בסגול
אבל אני הכנתי אותה
כי לא הביאו אותה לAA בפיניקס (שם גרתי עד לפני כמה חודשים)

היי נתתי לך פרס בבלוג שלי :)
את ה "I love your blog award" :)

מגניב, תודה רבה! :))

דר, את מכירה את האתר:
yesstyle.com?
אם לא, תבדקי אותו - מדהים!

הסריג מקסים:)
סופ"ש טוב!

דווקא יפה חצאית שחורה עם לבן,
זה שילוב שאני אוהבת ותמיד מפחדת ללבוש. כי זה נראה לי שזה נראה מוזר..
סופש נעים..
תהילה

solas - הייתי במכירה המדוברת עם חברה טובה, ושתינו לא מצאנו כ-ל-ו-ם.

גם אני לא מצאתי כלום כשהלכתי ושמחתי שאת נעלי ה-neosens שלי קניתי כבר לפני חודשים כי לא היו כמותן יותר בכל מקרה. טוב, התנחמתי בקניות סוף עונה ב-topshop..

הא, זה היה בדיוק כשעברתי לידכן אחרי מסיבה, כשהצטלמתם ליד הבניין שלי :)