12/27/08

נתגלו סימני חיים בחיפה

grey1

בתור בלוגרית, זה מאוד נחמד לגלות בלוגרית עמיתה, ועל אחת כמה וכמה לגלות שהיא גם מתגוררת בחיפה. את ענת יצא לי להכיר ב'דב', המקום בו אני מבלה והיא עובדת. שתינו סיימנו לאחרונה את לימודינו באוניברסיטת חיפה ויש לנו כמה חברות משותפות, אבל ברגע בו גיליתי שהיא מתעניינת בצילום ובאופנה, ומתחזקת אתר בפליקר שנקרא anati loves kitty kat, ידעתי שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה. מפגש הפסגה שלנו התקיים בסוף השבוע האחרון וכמובן שהבאנו לאירוע את שני ה"תותחים" שלנו (למי שמתעניין, לענת יש יותר גדול, אבל המצלמה שלי נתנה פייט מכובד). לאור סוף השבוע הסגרירי משהו, החלטתי לבחור באאוטפיט המבוסס על גווני אפור, וזרקתי פנימה צעיף בסגנון סקנדינבי, עבה ומחמם במיוחד. קרדיגנים וסוודרים ארוכים מסוג זה שאני לובשת כאן, אני נוהגת ללבוש פתוחים בדרך כלל אך הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי ולנסות את הווריאציה הסגורה (חלקית לפחות) - שינוי מרענן!

grey2

grey3
קרדיגן- Zara, חצאית קפלים- יד שנייה, צעיף- H&M (ישן, ממחלקת הגברים), גלדיאטורים- Nine West.

grey4

grey5

ענת לבשה שמלה מדליקה של urban outfitters ("שנקנתה ב-5 פאונדים בלבד!"), גולף שלקחה מאמא שלה, גרביונים של H&M ומגפונים מלונדון. שימו לב למפתח הגב המעניין של השמלה:

grey6

תודה ענקית לענת על הצילומים. שיהיה שבוע טוב!

16 comments:

עליי לציין שמאוד קשה להרשים אותי בלבוש ואת מצליחה לעשות זאת כל פעם מחדש. יש לנו הרבה מהמשותף ולא פעם פירסמת פריטים שיש ברשותי. פשוט מקסים. המשיכי כך. את מוזמנת לבקר בבלוג שלי. נראה לי שתהני.

I absolutely love the photos. I think posing in front of walls covered with graffiti is such a cool idea! and your looks are pretty. very wintery! שבוע טוב

לגבי התמונה השנייה בעיקר- אני חושב שאפשר להסכים שהמילה "וואוו" היא לשון ההמעטה. לירון ק.

וואוו,זה משתפר מפעם לפעם.
לא תמיד אני מתחברת לסגנון שלך אבל זה טעמי האישי.
החצאית פליסה שלך מהממת וגם הנעליים שבדרך כלל לא באות לי טוב בעין לגמרי עושות את העבודה באאוטפיט הנוכחי.
חוץ מזה את יודעת שאני מעריצה.

שילוב מדהים ומיקום מדהים, לא מתחיל את הבוקר בלי לבדוק אם פרסמת משהו חדש. פשוט כיף.

אבל יש לי שאלה אליך: למיטב זכרוני תמיד התלוננת שקשה לך עם העקב הגבוה , ובל זאת בחורף הזה , כל התמונות שלך הן אך ורק בעקב גבוה ? מה השתנה ?

כרגיל מאוד אהבתי , במיוחד השילוב של הנעלים והגרביונים :)

תודה לכולם! :))
אנונימי/ת - בנוגע לעקבים, התרגלתי. זה מאוד תלוי בסדר היום ובכמות ההסתובבות. אני מניחה שהתלוננתי יותר על הקושי בנעילת נעליים בעלות עקב גבוה כאשר הייתי באוניברסיטה - המרחקים שהייתי צריכה לגמוע שם כל יום היו מטורפים, כולל מכשולים כמו ריצופי אבן ירושלמית (מי לעזאזל הגה את הרעיון הגאוני הזה??) ומדרגות אינסופיות. יש לי חברה שטוענת שהליכה לאוניברסיטה היא כמו "יציאה למסע כומתה" (והיא בכלל לומדת באוניברסיטת ת"א. נראה לי שבחיפה זה אפילו יותר גרוע). הטענה הזו, אגב, חלה לא רק על נושא ההנעלה אלא גם על ההלבשה. לשמחתי, לאחרונה אני נהנית ממנעמי "עבודה משרדית" שבה בעיקר יושבים וההליכה העקרית היא מהאוטו למשרד. במצב הזה אפשר להרביץ הופעות ולנעול עקבים גבוהים. נחמד..

אאוטפיט מקסים! השילוב של קרדיגן 'כבד' וחצאית קפלים קלילה מושלם.
ומאיפה הטייץ?

כל הכבוד לענת שהצליחה להוציא ממך גם חיוך קטן וגם פוזות חדשות ומעניינות!גם הצילומים שהיא פרסמה אצלה מאוד יפים

מקסים מקסים מקסים:)

הגרביונים מלפני שנה שנתיים, סביר להניח שהגיעו מ'המשביר'..

wow דר , מתה על התלבושת הזאת :) הגוונים מושלמים יחד : סקאלת אפורים בטקסטורות שונות ועם גיחות לכיוון כחול פטרול ,וחום עכבר (ויסלח לי העכבר ) -ממש ממש אהבתיהפעם -הכל !! ונראה גם שדי חמים ונעים לך שם בפנים -וזה בכלל משובח :)

i have to say i think the color of the tights does not go with the shoes - but this is just me.

i think it is only black with black

walls by 048 - NIO crew and friends
http://www.flickr.com/photos/aifo/

MJ - אני מבינה לגמרי מאיפה אתה בא. אין ספק ששחור ושחור זה השילוב האולטימטיבי ו"הגבוה" ביותר, ושילוב של שחור עם צבע "מנמיך" את הלוק משהו (ע"ע אסכולת טריני וסוזאנה) אבל התחשק לעשות ניסיון.. :)

אנונימי - תודה על הלינק למקור הגרפיטי, לגמרי במקום!