12/13/08

אפקט הצעיף

The scarf effect



הדברים הכיפיים ביותר בחורף, לדעתי, הינם האביזרים הנלווים: צעיפים, כפפות וכובעים. הם יכולים לשדרג בכמה רמות גם תלבושת פשוטה יחסית המורכבת מגולף מפוספס ומכנסי ג'ינס (לצורך העניין). הלהיט האחרון בארון שלי, בקטגוריה זו, הוא צעיפים בסגנון רוסי. לצערי, אין לי סבתא רוסייה שאני יכולה לפלח לה מהארון אחד כזה בחינם, ולכן היתי צריכה להשיג את שלי מהחנות, אבל אני בטוחה שבהרבה בתים בארץ מסתובבים להם צעיפים כאלה שישמחו מאוד להשתדך לאאוטפיט אורבני ולחמם לכם את הצוואר.



גיליתי שהדוגמה של הצעיף משתלבת יפה עם בדים מפוספסים. יש לי עוד צעיף כזה בדיוק בצבע קרם שצירפתי לפריט מפוספס אחר והייתי מרוצה מהתוצאה. למען האמת לבשתי את האאוטפיט האחרון אתמול בלילה, למסיבת יום ההולדת של הצלמת המהוללת אריאלה (מזל טוב!). יש אפילו עדויות מצולמות לכך, אבל אני לא רוצה להרוס את התדמית המנומנמת והמפוהקת של חיפה. חיפה היא עיר שבה ישנים ועובדים, ולכן לא יהיו כאן צילומי בילויים!!!



לשמחתי הצעיף רקם קשרי ידידות עם אחד מחברי הכבוד של המלתחה שלי, ז'קט אופנוענים מעור, שהתגעגעתי אליו מאוד בחודשים האחרונים ושמחתי להוציא להתאווררות עם רדת הטמפרטורות. זה באמת פריט חובה לדעתי, וגם מי שחס על בעלי החיים יכול למצוא לעצמו ווריאציה נאה וזולה של העניין.


צעיף- H&M, גולף פסים- Zara (ישן), סקיני ג'ינס- Mango (ישן), ז'קט אופנוענים- Zara (ישן), מגפיים- Shoola (ישנים).

תודה לילדת היומולדת על הצילומים.

18 comments:

אני מאמינה שהתכוונת אלי בין היתר כדיברת על הצעיפים מהארון של סבתא?:))) האמת היא שיש לי לפחות איזה 7 בכל הצבעים והגדלים...אבל אני חייבת לציין שהגרסה של H&M נראית מעולה, וגם השילוב של הצעיף עם הפסים!

בוודאי, ראיתי את שלך ועשית לי חשק. יופי של דבר הצעיפים האלה!

מדהימה כרגיל :)
את יודעת אולי היכן ניתן למצוא ז'קט עור (גם דמוי זה אחלה) דומה לשלך במחיר סיבר?

את מדהימה... אני קוראת אצלך כבר הרבה זמן ואף פעם לא הגבתי לך... אז הגיע הזמן חח
והצעיף מהמם!

אממ.. גם לי יש בלוג אופנה, יחסית חדש. אני אשמח אם תיכנסי. http://lifashion.blogspot.com/

ביי. שבוע טוב

מדהים! אני מתה על המראה הזה - הג'ינס, הז'קט, הפסים, הצעיף המשגע - הכל מסתדר נפלא ביחד.
ועם נוף של חיפה ברקע... בכלל אין מה לדבר. אחלא!

תודה אנשים (נשים)! :)

angel - לא ממש חיפשתי כזה לאחרונה אבל ראיתי בזארה במחלקת הצעירים (trf) שניים מגניבים: אחד משופשף מעור אמיתי (700 ש') ואחר בצבע ירוק בקבוק דמוי עור (350 ש' בערך). וזה לפני הסייל שעוד לא התחיל. [נו כבר..]

היי דבר ראשון את מתלבשת מהממם אני קוראת את הבלוג שלך באופן קבוע :),דבר שני אני אשמח עם תוכלי לעזור לי אני הולכת להיות שושבינה והכלה בחרה את הצבע הורוד אז אני צריכה שמלה בצבע ורוד את אולי יכולה להגיד לי איפה אני יכולה למצוא שמלה ורודה ?והתיק שלך הדמוי שנל השחור הקטן את יודעת אולי איפה אני יכולה להשיג כזה תיק? או דמוי או של שנל תודה רבה,מחכה לפוסט הבא

התמונה הקופצנית אלופה!!!!

אנונימית - לגבי שמלה ורודה לחתונה: אני הייתי בודקת בחנויות כמו 'קאלה', 'אמה' ו-' A+'. לחתונה האחרונה שהשתתפתי בה קניתי שמלה מאחד מהמקומות האלה. מנסיוני, המלאי בחנויות הללו משתנה מביקור לביקור, מקווה שתיפלי על יום טוב. אחת מהן גם מסודרת לפי צבעים וזה יקל עלייך למצוא את הוורוד. את יכולה לנסות גם במקום כמו מנגו2 - אני נתקלת שם הרבה פעמים בשמלות 'פאנסיות' שנשארו מעונות קודמות. אולי תמצאי שם משהו בוורוד.
לגבי התיק 'דמוי', את יכולה להציץ בתכתובת התגובות בפוסט הזה:
http://afoona-pea.blogspot.com/2008/11/blog-post_14.html

נשאלתי כבר בנושא הזה בעבר. אם יש לך עוד שאלות את בהחלט מוזמנת לפנות אלי במייל.

היי, מצחיק שנסעתי ביום שישי בבוקר בגאולה וראיתי בחורות מצטלמות וחשבתי שאחת מהן היא את. מסתבר שכן :) יפהפה, הכל, כרגיל

לקח לי הרבה מאוד זמן למצוא בלוג בנושא אופנה בישראל, בעברית, שאני ממש אוהבת ומחכה כל הזמן לפוסט חדש [בניגוד לחו"ל ששם זה הולך מאוד].
את מדהימה (: למרות שבפוסט הספציפי הזה הייתי מחליפה את המגפיים.

לא ברור איך הגעתי לבלוג הזה...אבל תמונות מעולות ! גרתי כמה שנים בעיר והתמונה עם הנוף למפרץ גורמת לי לגעגועים לגור על הר :)

אפונית, התמונות משגעות. אכן עושה חשק לחזור לחיק ההר הירוק ולגנוב לסבתא צעיף.

אהבתי את הלוק
במיוחד את הג'נס (=

היי קוראים לי יעל! יש לך בלוג מהמם!
רציתי לשאול, את בטוח יודעת- איפה אני יכולה להשיג ז'קט דמוי עור שחור, לא מחוייט מידי, בדיוק כמו זה שעליך פה?

yael - תודה רבה! נראה לי שיש כאלה עכשיו בכל מקום. אבל אין לי רעיון ספציפי כי לא ממש חיפשתי כאלה לאחרונה. יש ז'קט דמוי עור בצבע חום בפוסט האחרון שלי. אולי יש כזה גם בשחור בפול אנד בר.
אם אתקל באחד בקרוב אעדכן אותך. :)