3/27/10

secret garden

secret_garden3

secret_garden2

secret_garden1

secret_garden7

secret_garden5
חולצה מנגו, חצאית וגרביים טופשופ (מעונות קודמות), סנדלים זארה

מכירים את המשפט: "כל מה שאתה צריך נמצא ממש מתחת לאף שלך?" ובכן, הוא היה נכון לגבי בסופ"ש האחרון. במרחק של דקה וחצי הליכה מביתי מצאתי חצר פנימית מרהיבה ביופיה ועל אף שמדובר בשטח פרטי של בניין מגורים ביקשתי רשות לבצע צילומי אופנה קצרצרים ולא מזיקים ונעניתי בחיוב. הידד!
החצר שייכת לבניין קטן ומשותפת לכל דייריו ואני מניחה שכזו גינה יפהפייה מעלה באופן מידי את רמת החיים של דיירי הבית כי רק מישיבה קצרצרה על הספסל האדמדם והתבוננות בירוק ובפריחה שמסביב התמלאתי אנרגיות חיוביות ומצב רוח טוב. ואפילו התעורר בי יצר גננות קל...
כהרגלי, השתדלתי להיטמע בטבע באמצעות אאוטפיט הכולל חצאית ורדרדה וחולצת משי בעלת הדפס פרחוני שרכשתי בשליש ממחירה המקורי (כמה נחמד שיש מנגו עודפים בחיפה, עוד דבר שנמצא ממש מתחת לאף...) לסיום קינחתי בפטיש האחרון - סנדלים עם גרביים, הפעם בווריאציה של גרביים וורדרדות שכיווצ'צ'תי במקום למשוך מעלה לכיוון הברך.
מאחלת לכולם שבוע טוב וחופש נעים ונראה לי שזה הזמן גם להוסיף חג אביב שמח!

Do you know the sentence: "everything you need is right under your nose"? well, it definitely applied to me this weekend. In just a minute and a half walk from my house I found this amazing inner garden, and although it is private property of an apartment building I asked for permission and got to do my little photoshop in this place. Yay!
So this garden belongs to an apartment building and is shared by all of its tenants and I'm pretty sure such a beautiful garden automaticaly raises the standard of living there because from only a brief sitting on the cute red bench I got filled with good energy!
As usual lately I put on a spring-y outfit compiled of a pale pink skirt and silk floral top (bought for a third of its original price, thanks to MANGO Outlet, another thing which is right under my nose here in Haifa). Also got to wear my latest obsession - sandals with socks and this time with pink socks acquired last year at Topshop.
Wishing you all a great weekend and Happy Passover!

33 comments:

תלבושת מקסימה, הנעליים והגרביים הם גולת הכותרת.
הלוואי והיתה לנו גינה כל כך מטופחת בסביבת הבית. נראה כמו מקום פנטסטי לטייל עם הכלבים.
חג שמח!

הכל מקסים! לא הייתי בחיפה כבר שנה בדיוק ואחד הדברים הבודדים שאני מתגעגעת אליהם בחיפה (חוץ מפרנג'ליקו...:)) זה מנגו עודפים. יש לי משם כמה פריטים מוצלחים והחולצה שלך פשוט עושה לי חשק לתפוס רכבת ולחפש מציאות כמו החולצה הזו במנגו עודפים. אח"כ נראה לי אפשר להמשיך ישר לניין וסט עודפים... חג אביב שמח גם לך!

Hi, you're so beautiful. I like very much your blog. Keep doing.Hi. If you have time, visit my blog and see what I am doing

אהבתי מאוד! לוק אביבי ושיקי במיוחד והולם את הגינה המדוברת. הגרביים עם הסנדלים- הורס! חג שמח!

פשוט מקסים..אהבתי הכל!

אני ממש אוהבת את החצאית! בכלל, אני אוהבת חצאיות באופן כללי, אבל זו מאוד מיוחדת, והצבע שלה הוא צבע מנצח!
הגינה כל כך יפה, מזכיר לי קצת את הגינה בבית הוריי (בזמנים טובים כשעוד לא היה מחסור מטורף במים והכל היה דשא, פרחים ועצים).
חג שמח!
שרונה

מהממת כרגיל:-)
החולצה שלך ממש יפה, אהבתי.
חג פסח שמח לך

חצאית יפיפיה! שילוב צבעים יפהיפה!
ממש מחמיא לך.
והנוף... גן מהמם. איפה זה? נראה כמו גני רוטשילד בזכרון.

Incredible really, is a beautiful look.
Congratulations.
My best wishes to you, happy weekend.
Kisses from Spain.

המקום מקסים, וגם את כרגיל :) נראה כמו מקום אידיאלי לאיזה אפטר נון תה.
והשילוב של הגרביים הורדרדות עם הסנדלים פשוט meant to be.

אהבתי את הגזרה של החולצה מאוד!

ואני חושבת ש...אני לא היחידה שתוהה
מה תלבשי לסדר?
אין לי שום השראה, אולי יש לך רעיונות?

שיהיה חג אביב שמח!
קרן

לובה - אני מניחה שאם הגינה הזאת היתה ציבורית די מהר היא לא היתה נראית כך, וחבל. זו בהחלט גינת טיולים/פיקניקים מושלמת אני מאוד מקווה שהחבר'ה שם נהנים ממנה ומנצלים אותה :) חג שמח!

Lilya - פחות או יותר סיכמת את היתרונות של חיפה: ניין ווסט עודפים ומנגו עודפים... :) אני צוחקת כמובן... טוב, חיפה לא כל כך רחוקה מהמרכז ואני בטוחה שכל בתי העסק הללו ישמחו אם תבקרי בהם. :) תודה!

לירז - נראה לי שאפילו לא נעלתי את הסנדלים האלה פעם אחת בלי גרביים כלשהם... תודה!

bloodymiri - :)

Photo.Fashion.Passion - תודה רבה! זאת חצאית טובה, מסוג הדברים שהם קנבס חלק ומתחברים טוב להרבה פריטים אחרים. נראה לי שגם בדשא של הגינה הזו ניכרים סימני השקייה מועטה אבל בסה"כ היא נראית מעולה, לא הייתי מתנגדת לאחת כזו משלי! :))

רויטל - שיהיה חג שמח + תודה רבה!

Vicen -
Kisses from Israel! have a good one...

Gari - למה להרחיק עד זכרון כשיש אחד כזה ליד הבית? ;) זו חצר חיפאית מושקעת. תודה!

sharon - בהחלט! בדיוק חשבתי על זה שאם זו היתה החצר בבניין שלי לא הייתי מתנגדת לערוך בה פיקניקים קטנים של שישי אחה"צ עם כריכונים ותה!
תודה רבה וחג שמח :)

קרן - מממ... שאלה טובה, זה מסוג הדברים שאני לא ממש מתכננת יותר מדי זמן מראש (בכלל, אני מוצאת שתכנונים רבים מדי בנוגע לאאוטפיט לא ממש מועילים) וזה גם תלוי במזג האוויר. אבל, כמו שזה נראה עכשיו משהו בגוון פסטלי / ניוד / שמנת. אלה הפייבוריטים בארון בווריאציות של תחרה ובדים רכים ומתנפנפים. אולי את שמלת התחרה שכבר הצטלמה כאן או חולצה שיש לי בצבע שמנת עם שרוולים תפוחים בשילוב תחרה וחצאית מיני. למשל...
חג שמח!

ממי הגינה מדהימה, איזה אוצרות יש בחיפה!!! אני חייבת לבקר ומהר ;)
האאוטפיט והגינה משתלבים באופן מושלם!!!
נשקיות!!!

דר את לא מפסיקה להפתיע אותי. כל פעם את מביאה עם הפוסטים שלך משהו אחר וכל פעם הוא מדהים יותר מהקודם.
זהו, התאהבתי בטעם שלך סופית!

that is the most romantic set I have ever seen
You are simply gorgeous to me
:)

היי! התחלתי לקרוא את הבלוג שלך לא מזמן. התמונות תמיד מהממות - הצבעים, האור וכמובן, את :)
מאוד אהבתי את החולצה וגם אני ביקרתי לא מזמן במנגו עודפים, זה שנמצא בצומת בילו. מצאתי שם שמלה חומה אוורירית עם פרחים עדינים סגולים עשויה משי טבעי בכלום כסף!!!

האמת שלא כלכך התחברתי לחולצה- הצבעים קצת "כבדים" מדי, כמו הדפסי פרחים של פעם.
מה שכן, צווארון כאילו-סיני כזה תמיד כובש אותי. זה מסוג הדברים שמוצאים חן בעיני ועם זאת ממש לא מחמיאים לי (פשוט כי זה גורם לי להראות שופעת להחריד)

lovely photos, good job !

Kisses from France


http://daily-women.blogspot.com

מיד העלית בי זכרונות מהספר(והסרט) סוד הגן הנעלם :)
זה אחד מספרי הילדות האהובים עליי ביותר,והגן שבחרת פה פשוט יפהייפה. אאוטפיט מקסים,שיהיה חג אביב שמח ופורח!

איכשהו כל ניסיון שלי עד כה לשלב בין סנדלים לגרביים שאינם גרביונים סוכל על ידי פחדנות. אצלך זה יצא מאוד יפה ומאוד מדויק. חוץ מזה, מאוד אוהבת את הטוניקה!

חג שמח :) 

את ממש רוקינג את מראה הגרביים והסנדלים. אני מוכרחה לנסות את זה גם, עם אחד מזוגות הגרביים-מעל-הברך שלי... בתנאי שאני אתפנה מתישהו להתלבש ולצאת מהדירה.

ירוק באמצע העיר במיוחד כשהוא מגיע במעטפת כזו זה מקום שצריך לשבת בו ולחלום...אהבתי את החצאית וממזמן עוקבת בהערכה אחרי שילובי הגרביים והסנדלים שלך.חג שמח ופורח!!!

שילוב מנצח של פרחים ודווני פודרה, אם יורשה לי הערה קטנה, גרביונים שקופים וצת מבריקים היו משדרגים את ההופעה למושלמת פלוס
חג שמח ופורח

Anna - אני בעד שתתפסי מטוס בקוב מאוד ותגיעי. מחכה לראות אותך :) חג שמח ונשיקות!

נגה - נראה לי שכבר אמרתי את זה אבל יש לך טעם טוב D:

מרג'ורי מורנינגסטאר -
whatever rocks your boat... מבחינתי להפגין את הבובז אף פעם לא היה בסדר העדיפויות ובסיס עקרונות הסטיילינג העצמי, אבל כל אחד ומה שעובד בשבילו :))

Talia -
i think so too. if not the most romantic then def. one of the most romantic. thanks!

LookinFab - מגניב, אני לא מזדמנת לצומת ביל"ו לעיתים קרובות (או בכלל) אבל בטח בטח ההנחות הן אותן הנחות. תמיד אני חוזרת מהחנות כאן עם איזו מציאה :)
תודה!

blossom button - כמה נחמד! האסוציאציה שלך מאוד משמחת אותי. ושיהיה גם לך חג שמח!

ערשפים - אל חשש ואל פחד, נראה לי שניסיון כזה או אחד בגרביים עוד לא הרג אף אחד :) תנסי, מה כבר יכול לקרות?
תודה!

dana - אני מקווה שתוכלי בקרוב לעשות את זה (כלומר לצאת מהדירה באיזה מלבוש שלא יהיה). all work and no play is no fun... :) בשביל זה יש פסח!

ayeletk - מממ.. אף פעם לא חיבבתי במיוחד גרביונים שקופים. לטעמי יש בהם משהו מעט סבתאי/פנינה רוזנבלומי והאמת, בכל קופסת הגרביונים הענקית שיש לי אין אפילו זוג אחד כזה. בכל מקרה שמחה שאהבת וחג שמח!

kbp - זה ממש המקום האידאלי לחלום בו, או לשתות ספל תה או לקרוא ספר. או כל הנ"ל ביחד :)) שיהיה חג שמח, תמשיכי לעקוב, אולי יהיו כאן עוד שילובי גרביים וסנדלים שיוכלו להיכנס למחקר... D:

אני ממש אוהבת את המקומות בהם את מצטלמת, הם כל כך נכונים (:

איזה יופי של אאוטפיט! החולצה כל כך לטעמי ולא הייתי מתנגדת שתהיה לי גם איזו חולצה כזו:):)
אני קוראת קבועה של הבלוג והרקע של הגינה הזו לצילומים הוא אחד מהרקעים היותר מוצלחים שלך, מה גם שהוא מתחבר מקסים עם האאוטפיט המיוחד והרומנטי ומתאים בדיוק לעונה שלנו...:)
טוב לראות אותך בעוד שילוב מנצח של גרביים וסנדלים, שילוב שהכנסת בדיוק במקום הנכון!!!
חג אביב שמח ופורח!

הגן מזכיר לי את הסרט "נוטינג היל", אבל עם טאץ' ישראלי.
חולצה מוצלחת מאד. אוהבת במיוחד את השרוולים.
דפדפתי אתמול במגזין BELLE ולשמחתי נתקלתי לפתע בפנים מוכרות...כל הכבוד!

חג אביב שמח!!!

פעם הקודמת פחות אהבתי את השילוב של הגרביים והסנדלים אבל כמו כל המגיבים הקודמים הפעם זה פשוט מושלם !!!
חג שמח, אביבי ופורה

וכשתעבירי למרכז את מוזמנת למנגו עודפים בנתניה סתם בשביל לא ליסוע כל כך רחוק ...

מקסים! אופנה בישראל מעולם לא נראתה כל כך טוב. איזה סטייל, עידון ורמה גבוהה. תענוג להיכנס בכל פעם מחדש.

וואו הגינה מקסימה!
החולצה מאד מחמיאה לך :)

אפשר להפיק ממך הרבה השראה,
נורא נהניתי,
תמשיכי ככה:)