3/31/10

Birthday Wishlist

birthday_wish_list

Miu Miu satin cat mary janes (link)
Mulberry Alexa in nude (
link)
Rolex Lady-Datejust (link)
Halleh gold and turquoise ring (link)

יום הולדת מכובד מתקרב בצעדי ענק אז חשבתי שהגיע הזמן למתנות מכובדות. וכמובן שאוכל להסתפק גם באיחולי מזל טוב וזר פרחים אביבי...

Major birthday coming up in less than one month so I figured out it was time for some major gifts. And in the end I'll be very satisfied with warm wishes from my loved ones and a bouquet of flowers...

15 comments:

אני חוגגת יום הולדת יומיים אחרייך ולמרות שהרכבתי רשימת משאלות דומה לזו אבל מעט יותר צנועה, אני בהחלט מעוניינת להצטרף לבקשתך לקבל את הנעליים של מיו מיו ואת התיק של Mulberry :)

וואו אני לא מאמינה שעברה שנה כל כך מהר!!
מאחלת לך (וגם לעצמי) את התיק המקסים הזה :)

יפה, אני סוגרת את מזל טלה ואת מראשוני מזל שור.
כמובן שהכנתי את הרשימה מבעוד מועד למקרה שמישהו שאני מכירה יזכה בלוטו בשבועות הקרובים :) אבל ברצינות, שמתי לב שמזמן לא עשיתי רשימה סמי-פנטזיונרית שכזו אז אין עיתוי טוב יותר לכך לדעתי מכמעט יומולדת.

היי אפונה אני נגה ואני בת 14

רק רציתי לומר שאני מתה עלייך ועל הבלוג! הלוואי שיום אחד לי יהיה את הטעם הטוב ואסתטיקה שלך יש!

ומזל טוב :)

לא, לא, לא! אני בת מזל טלה גאה! (נדמה לי שמזל טלה הוא עד ה-20.4?)
אני חושבת שהרשימה שהרכבתי היא בעיקר לעצמי כי אני לא מכירה מישהו שיסכים לקנות לי תיק בצורת אננס מאסוס, אבל לא נורא! :)

התיק מדהים!
לא התחברתי כ"כ לחתולים והציפורים של מיו מיו.
שיהיה מזל טוב ויום הולדת שמח! :)

המיו מיו זה היסטרייייי!!!

גם אני לא הייתי מתנגדת לקבל את הנעליים האלה! הן מושלמות... בעצם, אם חושבים על זה, אז כל נעל מהקולקצייה הזו!

alisa - איך הזמן רץ כשנהנים!

לובה - אז את לא יומיים אחרי, רק יום אחד. מגניב!
two thumbs up על התיק אננס..

noga -
בכיף! מקווה שתמשיכי להינות.
אמנם עוד לא יומולדת אבל אני מוכנה לקבל איחולים של מזל בכל עת. תודה!

kareen -
אולי עד היומולדת הבא אצליח לחסוך מספיק כסף בשבילו...

boiler - אני רואה אתכם עם הפראדה שלכם כבר בדרך לשם... :) ונאמר אמן!

Lilya - כן, כן, כל נעל מהקולקציה הזו תתקבל בברכה. מצאנו מתנה שלא צריך לצרף לה פתק החלפה!

פתחת טעם יקר עם השנים.

רק עכשיו ראיתי שאת ב-19 לאפריל, משום מה זכרתי שאת ב-13 באפריל (אז מי בעצם חוגג ב-13?) ואני ב-15 כך שמסתבר שאני בעצם חוגגת לפנייך.
יש לי בד"כ זכרון מוזר לגבי פרטים קטנים והפעם התבלבלתי :)

מ ז ל ט ו ב , אני חושבת שיום הולדת עגול וגם לא עגול זאת בהחלט סיבה לפרגן הלואי שתקבלי אחד מהמתנות הללו. אני לכשעצמי מלאתי השבוע לוטו אז אם... אני מבטיחה....

T-M-S - גם באחד מימי ההולדת הקודמים שלי פינטזתי על איזה פריט עם תווית מחיר בומבסטית (כמדומני טבעת של DVF לה.שטרן) a girl can dream!

לובה - עכשיו עוד יותר קטע, חברה טובה שלי חוגגת גם היא ביום הזה שנה נוספת להיווסדה. אפשר לעשות יומולדת ענק משותף! :)))

נינה - חחח! את יודעת, נחמד לפנטז, כמו שאמרתי ארגיש מסופקת לחלוטין עם המתנות הלא חומריות ותשומת הלב הנחמדה שמתלווה ליום הזה.
ואולי כדאי גם למלא איזה טופס, בשביל הכיף... :)

מזל טוב! מאחלת לך שתקבלי את התיק! כדאי לך להרחיב את רשימת המתנות, 5 דברים זה לא מספיק.

passionista - תודה!
טוב, את מודעת לעובדה שהרשימה הזאת היא חתיכת נזק רציני, על אף היותה צנועה מבחינת מספר הפריטים D:
מה שכן, את יכולה להיות סמוכה ובטוחה שהבקשה למתנות המציאותיות יותר הועברה כבר לכל הגורמים הנוגעים בדבר...