3/14/10

fitting in

שמלה h&m

שמלת דראפה

flower belt

גרביוני לבבות

אפונה בלוג אופנה

שרשרת

אפונה בלוג אופנה
dress and necklace H&M, woven suede belt Zara (old), flower pin H&M (old), heart tights American Apparel, shoes Aldo

משום מה יש לי חשק לקחת חלק בחגיגת האביב והפריחה שמתרחשת בחוץ. ואני אומרת 'משום מה' בגלל שאני לא ממש "ילדת טבע". ההיפך הוא הנכון בדרך כלל - תנו לי סביבה אורבנית וציביליזציה שוקקת חיים וארגיש הכי מחוברת לעצמי. עם זאת, אני ממש לא מזלזלת בטבע ומדי שנה לומדת להעריך אותו יותר ויותר. כחלק מהמגמה הזו, בשבוע האחרון מה שהכי מושך אותי ויזואלית הוא הפריחה המופלאה של כליל החורש (מסתבר שיש איזה ערך לבגרות בהגדרת צמחים...) - מקסים, לא?
מצאתי את עצמי לובשת בימים האחרונים גוונים שונים של ירוק ונשביתי בקלות בקסמי השמלה הזו, שהיא הדייר החדש ביותר במלתחה. על אף או בגלל היכרותי המוקדמת איתה (על כך בהמשך) לא יכולתי להתעלם מהגוון הלא שגרתי וממשחק הקפלים המופלא בחלקה התחתון, המכונה דראפה. בכלל, אני לא חושבת שנתקלתי באיזשהוא פריט עם משחק קפלים מעניין שלא ניכסתי לעצמי ומשום מה לא ראיתי פריטים כאלה ביותר מדי מקומות (גזרה מתוחכמת מדי לביצוע??).

לשמלה הוספתי גרביונים בהירים מעוטרים בלבבות וורדרדים ונעליים אהובות בגוונים פסטליים. מבחינת אקססוריז בחרתי בשתי אופציות, לסירוגין: האחת - שרשרת העשויה מחתיכות פלסטיק שקפקפות בגווני ורוד-כתום, השניה - חגורה עם פרח בחזיתה. הפרח הוא בעצם סיכה, שמתפקדת כסיכה לשיער או כסיכה לדש הבגד והשתדכה בטבעיות לחגורה הקלועה, כאילו הן היו זוג מאז ומעולם.
מאחלת לכולם שבוע מוצלח ומשגשג!


For some reason I feel an urge to take part in the blossoming celebration that has been going on outside. And I say 'for some reason' because I'm not really a 'nature girl'. Just give me urban surroundings and civilization around me and I'll fee the most connected to myself. With that being said, I am in no way disrespecting nature and I learn to value it more and more every year. As part of this trend, I am totally mesmerised by the blossoning of the Cercis siliquastrum everywhere I go - just beautiful!
Found myself wearing outfits based on different shades of green lately and also couldn't resist this amazing dress which is the newest resident in my closet. Very unusual color and lovely draping at the bottom part made it a must have for me. Actually all skirts and dresses with draping are a must have, so luckily I don't see so many of those in the stores.
Added a pair of pale tights with little pink hearts and my favorite pair of pastel colored shoes. Accessories wise, I chose two different options: One is a necklace made of transperent acrylic(?) pieces in pink and orange colors and the other is a belt decorated with a big flower. The flower is actually a pin which can be attached to the hair or to a jacket lapel but this time it became a perfect match to a woven suede belt I've had in my wardrobe for years.
Hope you all have a great Sunday and a prospering new week!

39 comments:

ושוב- את נראית נפלא במראה הרומנטי. השמלה מאוד מוצלחת ואהבתי את השילוב שלה עם חגורת הפרח הקלועה, הגרביונים המתוקים והנעליים. ממש יפה..

לפני שהגעתי לטקסט הייתי בטוחה שמצאת שמלה לחתונה של אחיך. היא נראית ממש FANCY ובחיים לא הייתי מנחשת שהיא מH&M. מה גם שהיא מעט TOO MUCH ליום יום..
מאוד אהבתי את הורסיה עם חגורת הפרח

שבוע נהדר!
אליסה

alisa - מעניין מאוד שאת אומרת את זה, בדיוק הצהרתי אתמול שאם החתונה היתה בימים הקרובים הייתי לובשת אותה בלי בושה (עם השרוולים הארוכים יהיה לי קצת בעייתי בתאריך של החתונה). זה בהחלט לא פריט ליום יום אבל בקטוריית בגדי ערב הוא פריט מנצח, מה גם שתווית המחיר פה היתה מדהימה ביותר (249 ש"ח). עכשיו רק צריך איזו חתונה של חברים ואני מסודרת :))

לובה - תודה רבה! עוד מראה רומנטי בדרך, האביביות הזו מכניסה אותי למוד...

שמלה מקסימה ביותר! אמנם אהבתי מאוד את השרשרת אבל הפרח יותר הולם בעיני את האאוטפיט... את מהממת כתמיד.

שמחתי לראותך השבוע! נשיקות

דר, השמלה פשוט הורסת ☺ מאוד מחמיאה לך ופשוט נהדרת. השילובים מאוד מוצלחים.
גם אני שמתי עין על השרשרת הזאת בהשקה אבל בסוף, איכשהו השארתי אותה מאחור. אני שמחה שהיא מצאה בית חם אצלך חחח ☺

שבוע נפלא,
מיראל

Noa Raviv - תודה!
היה מאוד כיף להתראות, נראה לי שאנחנו צריכות לארגן שוב מפגש ולא לחכות שיארגנו לנו אחד כזה. :)
נשיקות!

mirelle - גדול, נראה לי שנצטרך בקרוב לעשות תאומים בינינו הבלוגריות מי תצטלם עם מה ומתי :) נמנה מישהי להיות הקמב"צית של האאוטפיטים המתוכננים... אני צוחקת!

תודה רבה!

דר את מהממת!
והשמלה משגעת והפרח מאד מוסיף
הנעליים מאד מצאו חן בעיניי ולמעשה הן מזכירות לי את הנעלים של מיו מיו שהופיעו באחד הפוסטים הותיקים יותר אשר חשקה נפשך בהן ולבסוף קנית את הגרסה שזארה עשו להן.

lil - אני רואה שעשית שיעורי בית :) בסוף ויתרתי על הגירסה של זארה ומצאתי את אלה של אלדו בסוף עונה, זאת היתה מציאה!
תודה!

עשית בחירה נכונה!
אלה הרבה יותר יפות ומעניינות מבחינת צבעים
אני רוצה אותן :-)

פשוט מקסים, כל כך רומנטי... והחגורה בדיוק במקום!

וואו דר זה אחד הפוסטים הבהחלט יותר מוצלחים שלך.
אהבתי כל פריט בנפרד- וביחד זה משתלב ויוצר מראה מושלם.
כל הכבוד!

שמלה נהדרת בדיוק מהבחינות שהצגת:
הצבע, משחק הבד.. מאסט בארון. זה מהעונה הנוכחית?

לוק מהמם, אביבי וכייפי!
החגורה והפרח בהחלט משתלבים זה בזה בהרמוניה.
אהבתי מאוד,
חג אביב שמח!
שרונה

נגה - תודה! יש פה בהחלט כמה פריטים שהם פייבוריטים וכאלה שהם בדרך להיות...

lil - אם במקרה אחליט להיפטר מהן אדע למי לפנות :))

דנדושה76 - :)

אנונימית - כן כן, מהעונה הנוכחית ואפילו מהחנות בארץ. :)

Photo.Fashion.Passion - היי שרונה, זמן מה התחבטתי לגבי מה אפשר לעשות עם הפרח מלבד לשים בשיער והשמלה הזו רק זירזה את התובנה שמקומו עם החגורה. תודה! וחג אביב שמח גם לך!

העדינות הזאת דורשת שיסתרו אותה- רגליים חשופות, סנדלים מאסיביים.
או אולי זה סתם בגלל שהמחשבה על גרביונים ביום כל כך חם גורמת לי להזיע.
באמת מפתיע שזה H&M.

what a beautiful springtime look! you look absolutely amazing, - i especially love your shoes :) GORGEOUS!

xo.
princesspolitico.blogspot.com

יש פה עוד דנדושה מלבדי?
הפרח על החגורה מקסים, ובלי קשר, החגורה ממש שבתה אותי... חגורות דקות נראות עליי זוועה.
מישהו אמר muffin top?

אנונימי - בתור מי שאוהבת סתירות וניגודים הפעם זה דווקא פחות התאים לי. בכל מקרה, זה מסוג הפריטים שגורמים לי נחת ברשתות הגדולות (לא רק ב-h&m)- דברים לא צפויים ומתוחכמים שנמכרים במחיר טוב.

Dana - את תמיד מצחיקה אותי בתגובות שלך, וציון מתעורר מהשינה עקב צחוקי הרועם.... :)) החגורה הזו היא אחת מהוותיקות והחרושות, אני מתפלאת שהיא עוד לא נקרעה עקב שימוש. היא גם יכולה להוות סרט לשיער בסגנון בוהמייני, בקיצור, מאוד וורסטילית!
ד"ש לגב' בננה ולקדוש הומר.

princesspolitico -
thanks!

לאמא שלי הייתה שמלה כזאת בצבע אפרסק,שקופה ללא שרוולים בשנות השמונים שהיא לבשה לחתונה של אחיה,היא נחרטה בזכרוני כי היא הייתה כ"כ שקופה שהיא נאלצה לשים פלסטרים בציצ.

אני אוהבת את החלק התחתון שלה,הגזרה נהדרת.

וואו. פשוט מקסים. הצבעים, הטקסטורה, הבד. השילוב עם הגרביונים המתוקים. לחלוטין אחד האהובים עליי..

moran yossef - וואו, זאת נשמעת שמלה מדהימה, גם השקיפות שלה מסקרנת - הלוואי שיכולתי לראות על מה מדובר.
לחתונה מתוכנן משהו אחר, אני מניחה שארחיב על זה בהמשך.

Or - שמחה שאהבת :)

הבלוג הזה מאוד מפתיע, מצאתי דברים מהממים בתור עולה חדשה אני חשבתי שאף לא אמצא פו דברים כל כך יפים ...
תמשיכי ככה

דרך אגב אני מאוד אוהבת את הגרביונים
האם יצא לך ללבוש גרביונים עם הפס הזה בסיליקון (לא יודעת איך קוראים לזה פשוט) כי לא מצאתי כאלה איכותיים בארץ ...

Sarah - תודה! כל עוד אני נהנית ממה שאני עושה ואנשים אחרים נהנים איתי אז אני בהחלט מתכוונת להמשיך!
לשאלתך, האם את מתכוונת לירכונים שנצמדים לירך באמצעות סיליקון? שמעתי עליהם אבל לא יצא לי לנסות.

כן התכוונתי לירכונים!
האמת ניסיתי המון דגמים ולא מצאתי דגם אחד שנדבק כמו שצריך אני ממש מאוכזבת מזה כי אני לא ממש מסתדרת עם גרביונים במקרה שמעת איפה למצוא ירכונים איכותיים ?

you look stunning!!! I love the colors, the romantic look it's amazing!

התאהבתי לחלוטין בגרביונים ובשילוב של החגורה עם הפרח. מהממת!

sarah - שמעתי שיש לא מעט כלות מחפשות ירכונים כאלה כי הם נוחים לשימוש עם שמלה ארוכה, פחות מסורבלים מגרביונים. (אני קצת בענייני החתונות עכשיו כשהחתונה של אחי מתקרבת)
לדעתי את יכולה להעלות שאלה באחד מפורומי המתחתנים למיניהם: אתר מתחתנים או פורום חתונות בתפוז ובטח שם יוכלו להפנות אותך לחנות טובה.

assonnata -
thanks! spring makes me feel very romantic... :)

Dar, is pretty impressive to look, dress really know.
You never fail to impress with your looks.
Greetings from Spain.

דר מהממת כתמיד....! השרשרת מקסימה ומיוחדת,השמלה כל כך עדינה ומתאימה לך והנעליים יפות ומיוחדות גם הן.
הבלוג שלך ממש ממלא אותי באנרגיות חדשות לקראת האביב....
יום נעים שיהיה:)

Vicen -
glad you like it, as always I send you warm greetings from Israel

אנונימית -
that's what it's all about: אנרגיות חדשות וחיוביות!
:)

ברגע שראיתי את השמלה,
חשבתי על החתונה...
כמובן שאני לא הראשונה, שחשבה כך,
זה מה שקורה שנזכרים מאוחר...
ולעיניינינו,
שמלה יפיפיה ואת נראת בה מדהים !!!
אני מעדיפה את השרשרת, היא מביאה/מוסיפה את הצבע באוטפיט.
אהבתי.
לינדה H

לא יכולה להוסיף הרבה למה שכבר כתבו כאן... אאוטפיט פשוט מוצלח. אני יותר אהבתי את השילוב עם השרשרת במקום עם החגורה. שבוע טוב שיהיה לך!

החגורה ממש מזכירה את החגורות מהתצוגה האחרונה של ROCHAS. ביצוע יפה!

Linda H - כמוני כמוך. כמו שאמרתי, אם החתונה היתה עכשיו זה היה בהחלט קורה, אבל יש עוד זמן ויש תכנונים אחרים. תודה יקירתי!

Lilya - נראה לי שאני פשוט אוהבת את שניהם, מעניין לקרוא את ההעדפות של אחרים ותודה על הפידבק. שבוע טוב!

מיכלי - ממש אהבתי את הקולקציה הזו! ואני לא יודעת אם חשבתי על זה בדיוק, אבל בטח החגורות האלה נחקקו לי בתודעה במעין mental note שכזה. אהבתי שם גם עוד אלמנטים כמו הגרביים והסנדלים. תודה!

מה-מ-מ-ת כתמיד!!!

אין באמת אם הייתי גבר הייתי מתחתנת איתך רק על סמך התמונות ....

בובה - באמת קיבלתי כמה הצעות נישואין מכמה שייחים סעודיים בפייסבוק. אבל הם לא הציעו מספיק גמלים אז זה נפל... :)
תודה חמודה!

Absolutely stunning
Love the dress with the flower