3/6/10

the twirl factor

חצאית פסים זארה

קרדיגן לבן מנגו

בלוג אופנה

אפונה בלוג אופנה

בלוג אופנה

אאוטפיט
חולצה H&M (ישנה), סוודר מנגו (ישן), חצאית זארה, גרביונים המשביר לצרכן, תיק Marc Jacobs, מגפונים Urban Outfitters

עוד סופ"ש שדורש פוסט אביבי ומי אני שאתנגד? הפעם החלטתי לנטוש לחלוטין את השחור ולהתמקד באאוטפיט על טהרת הלבן/קרם. בראש ובראשונה חצאית בעלת נפח, כזו שמתבדרת ברוח ומייצרת מופע קטן משל עצמה כאשר מסתובבים ומזכירה לי שפעם (בגיל 6) זה היה הקריטריון לבחירת חצאיות ושמלות: אם אין לה אפקט סיבוב מרשים אפשר להשאיר בחנות. מאז כמובן הקריטריונים שלי השתנו והתעצבו, אבל עדיין מתגנב מעת לעת החשק הילדותי של פעם. בקטנה.
עוד מרכיב חמדמוד באאוטפיט הוא הקרדיגן הלבנבן והפלאפי, שכל אימת שאני נתקלת בדומה לו בחנות כלשהי אני מייד ניגשת ללטף. אני זוכרת שלפני כמה שנים לבשתי אותו לאיזה דייט ותהיתי אם יש לכזה פריט השפעה פסיכולוגית גם על בני המין השני והאם הוא מוסיף רכות לדימוי הכללי שלי ונותן לי עוד נקודות בונוס. אם אתם באמת מתעקשים לדעת, היה גם דייט שני, אבל ברשותכם אייחס זאת לאישיותי המלבבת יותר מאשר לקרדיגן המלבב. חוצמזה שלא היתה קבוצת ביקורת והבקרה על המשתנים היתה לוקה בחסר אז אי אפשר ממש להחשיב זאת כניסוי קביל.
הוספתי לשני הפריטים הללו חולצה רקומה בחזיתה, גרביונים בסגנון קרושה ואלמנטים נוספים בצבע חום שמקשר הכל יחדיו. בעוד שבתקופה זו של השנה אני בדרך כלל מגששת את דרכי לעבר הורוד והאפרסק על גווניהם, הפעם הכיוון הוא בעיקר לעבר צבע הקרם. קצת יותר עמום ומעודן מבן דודו הלבן, זה הגוון שנמצא עכשיו על הכוונת שלי ורצוי בבדים רומנטיים כמו תחרות למיניהן או שיפון קליל ואוורירי.
שבוע נעים ואביבי לכולם!

Another weekend of warm weather which required a spring-y post, and who am I to say no? This time I decided to abandon the black all together and create a cream-colored outfit. First, I chose this striped full skirt which is so fun to twirl in and which reminds me that once, circa age 6, the only criteria for choosing skirts and dresses was the twirl factor. And if the twirl factor was minimal than the skirt would have stayed at the store. Since then my criteria has changed but every now and then this childish desire sneaks in and affects my decision. just a bit.
Another cutesy component of the outfit is the fluffy angora cardigan. Every time I find some similar item (texture wise) I reach out my hand and start petting it. I wore this cardigan out on a date a few years back and I remember wondering if it has and psychological effect on guys and if this kind of cardign can give me bonus points and make me look cuter and softer. There was indeed a second date but I think I shall attribute that to my lovely personality and not to the lovely cardigan, and it wasn't really a valid psychological experiment anyway... :)
I added to the two items above an embroidered top, a pair of cream crochet tights, and a few brown colored items to tie the whole outfit together. Lately I find myself veering towards cream colored garments, especially if they are made of lace or a flowy chiffon fabric. Totally ready for spring!

41 comments:

אוקיי, את נראית כמו אליס ובא לי לקחת אותך, את הקרדיגן ואת החצאית וללטף על הספה מול הטלוויזיה.
מצחיק אבל פקטור החצאיות המתנפנפות חשוב לי עד היום ולפעמים אני שמה חצאית תחתית כדי להוסיף לחצאיות שלי אפקט דומה.
זה משפיע על המצב רוח באופן מיידי ועובדה- גם את נראית מאושרת בתמונות.
אסכם ואומר שהאאוטפיט שלך ממש לטעמי, למקרה שהצהרות ה'בא לי ללטף אותך!' לא הבהירו את זה גם ככה D:

נהדר! אחד מהיותר מוצלחים שלך.

איזה לוק נהדר!!
חצאית מתוקה ממש ואהבתי את כל האווטפיט העדין עם הנגיעות החומות ששוברות מעט את העדינות ומוסיפות עומק.

וואי, באמת הלכת על משהו שונה הפעם אך לא פחות יפה! את נראית כ"כ מקסים ודווקא צבעי הקרם/פסטל האלה מחמיאים לך. למרות שאת בהירה. אהבתי מאוד. בעיקר את החצאית החמודה, הגרביון והחולצה. (:

Heh, it's difficult to write when i see the pointer on the other side :D
But what
I really want to say that your outfit is adorable and I'm big fan of your !beauty. Your skin is just amazing
Fuck,where that interjection is?!:D
;)Cheers from Poland

מושלם!
אהבתי את הלוק הרומנטי, כל הפריטים יפייפים בפני עצמם והשילוב של כולם ביחד מוצלח עוד יותר.
האם החצאית מהעונה הנוכחית?

לובה - lol ! אוקיי אפשר לעשות את זה בהזדמנות, פשוט כרגע ציון עסוק בללטף אותי באמצעות הציפורנים החדות שלו (הצילו, האפידרמיס שלי צועק!). חצאית תחתית זה רעיון מצוין, אף פעם לא ניסיתי.
thanks for the tip!
D:

LalaD - :)

נגה - תודה. לא יכולתי לנסח את השימוש בחום יותר טוב!

נגה - כן, נפל עלי מצברוח מתקתק משהו. זה קורה לפעמים.. :) תודה!

Zuzolinska -
It looks like you did just fine :))
Thank you and greetings from Israel!

אביטל - תודה! כן, החצאית היא הדבר היחיד מהעונה הנוכחית :)

בתור חובבת מושבעת של צבעי הפסטל למיניהם, אני חייבת לומר שממש ממש אהבתי !!!!! החולצה מהממת ובשילוב עם החצאית יוצא לוק קליל ומקסים.

פשוט מדהים. לא יכולה להפסיק להתפעל מחוש האופנה שלך
כבר מזמן הגעתי למסקנה שאת הבלוגרית האהובה אלי בארץ ובחו"ל

שבוע טוב,
אהבתי, משהו שונה,
צריך הרי לגוון מדי פעם !
בעיקר החצאית היא זו שמוצאת חן בעיניוהאביזרים.
התספורת מוסיפה גם היא המון לאוירה.
ביי
לינדה H

כמו תדמיד מקסימה:)

Very girlish and romantic combination
I like everything that is cream and everything that has to do with the navy touch like this skirt
The belt is well worn
I would change the shoes but that's only my opinion
The whole looks goregous as always
(:

גם אני ישר חשבתי על אליס (מה קרה ללקרוא לה עליזה?) בגלל החצאית התכלת המקסימה.
ולגבי האנקדוטה על הטעם שלך כילדה... מעניין, הבחירות שלנו פעם מעידות במידה רבה על הבחירות שלנו כיום, אפילו אם לא נעים לנו להודות בזה. אני, למשל, תמיד אהבתי עור-פטנט למרות שכשעברנו לישראל גיליתי שהוא בעיקר מנת חלקן של פרחות... והכל נובע מכיוון שבגיל 7, הנעליים הראשונות ה"מהודרות" שקנו לי, עם "עקב" (משהו כמו 3 ס"מ...) היו עור פטנט.
כנ"ל גם לגבי פוני (שהיה לי עד גיל 12), הדפסים פרחוניים, עור קלוע שמלות קטיפה בצבע בורדו עם צווארון boatneck= כל אלו אובססיות שלי מגיל מאוד צעיר.

יצא מקסים! אביב ביותר :)

אהבתי אהבתי אהבתי :)

Elinor - אני מתחילה להיות גם חובבת רצינית. yay pastels !

זוהר - תודה רבה!

Linda H - מי כמוך יודעת שצריך קצת לגוון, שלא נשתעמם חלילה :) שיהיה שבוע טוב!

Talia -
Indeed I like to connect with my girly side sometimes and I had a lot of pleasure wearing it. thanks!

Dana - מזל שלא קוראים לך סורי קרוז אחרת היו מאשימים את ההורים שלך בהתעללות (ואני אומרת את זה בציניות ובגיחוך כמובן...). מעניין שאת אומרת את זה ואת מזכירה לי אובססות ילדות נוספות כמו למשל התלבשות בהידור רב לגן. הייתי מתעקשת לצאת במיטב מחלצותי ולא עזרו ההתעקשויות של אמא שלי. כנראה שיש דברים שלא נעלמים...

טושיק, אנונימי - תודה!

Very wise everything you say and I love your girl makes you look, but if you're very young, well, I like the combination and as the present.
Greetings from Spain.

בפוסטים האחרונים אני לא מצליחה משום מה לפתוח את התמונות. הן מופיכות כריבוע ריק כאשר בפינה השמאלית העליונה מופיע ריבועונצ'יק עם x אדום...הצילו

זה ממש מקסים ואני לחלוטין מבינה את הצורך ללטף פריטים מסוג זה בחנויות. אני עושה את זה גם וכשעשיתי זאת ליד מישהו שלא מבין דברים כאלה, הובכתי ואני לא חוזרת על זה שנית (בחברת אנשים מסויימים, כמובן).

שבוע טוב! ☺

איזה אאוטפיט אביבי ורומנטי,צירפת את הכל באופן מושלם.
אהבתי מאד את החולצה והגרביונים.

ברור שחצאית מתנפנפת ונעליים שעושות רעש היו מושא תשוקתי ממרומי גיל 6 !
והאמת שעדיין חצאיות כאלו מחממות לי את הלב.. אהבתי ממש את התחושה השונה מכל הפוסטים האחרונים שהצלחת להעביר ע"י אאוטפיט זה! כן יירבו סריגים חמימים מאנגורה \ קשמיר! :)

התחלתי לקרוא בבלוג רק לאחרונה
ופשוט התלהבתי
בתור פשיוניסטית חובבת, שהיתה גרה בניו יורק והיתה רגילה לנשום ולראות אופנה מסביב,עד השיבה ארצה, אני יכולה לומר שמאד כיף לי לראות גם כאן את חוש האופנה המהמם שלך.
אני מוצאת את עצמי אומרת על כל תלבושת שלך או וואו או גם לי יש כזה בארון
את מהממת ונורא כיף לי לקרוא בבלוג ולספוג רעיונות
את לגמרי מישהי שהייתי הולכת איתה לשופינג
המשכי כך :-)

הקרדיגן הזה מזמין מאוד ללטף וירטואלית!
אווטפיט יפה, נראה נוח וכייפי, והצבעים מתאימים לך מאוד :)
שרונה

מקסים!!! איזה כיף לקרוא אותך. פשוט מושלם מכף רגל ועד ראש (יש לך שיער מהמם לגמרי)

אנונימית - אני לא כל כך מבינה למה את מתכוונת. האם את לא מצליחה לראות את התמונות בכלל? כי אם זה העניין זה נשמע לי כמו בעיית דפדפן ומאחר ואת היחידה שהעבירה לי כזה פידבק אז כנראה זה עניין נקודתי בדפדפן שלך.

מיראל - ללטף דברים פלאפיים בחנויות זה חובה! לשמחתי (עדיין) לא קיבלתי שום ביקורות בעניין הזה ואני ממשיכה בהרגל ה'מגונה' במרץ... :)

morn yossef - תודה! הגרביונים האלה הם השניים הכי אהובים כרגע, אחרי השחורים החלקים. אני צריכה לתת לעוד זוגות להתאוורר יותר. :)

מורן סוטו - עוד נפש רומנטית וילדותית! כן יירבו!
תודה רבה!

Photo.Passion.Fashon - אלה הרגעים בהם מתגלה גדולתה של המצלמה: היכולת להעביר חומריות. כל כך שמחתי כשראיתי שהפלאף הצטלם בדיוק כמו שהוא מרגיש.
מוזמנת ללטף וירטואלית... :) תודה!

אנונימי - תודה רבה!

lil - אני מקווה שחזרת עם מזוודות עמוסות לעייפה. הבאת משהו גם לחבר'ה? סתם... :))
תודה רבה על התגובה הכה מפרגנת! נשמע שגם לך יש מלתחה מעניינת מאוד ואני שמחה להיות חלק ממעגל ההשראה של פאשניסטה לפאשניסטה.

חזרתי עם לא פחות מ-4 מזוודות עמוסות
urban outfitters, topshop american apparel שבו אותי, וכנ"ל גם מציאות מפתיעות של מעצבים סטייל מארק ג'ייקובס/מייקל קורס/סטיב מאדן/דונה קארן/קלווין קליין/אוסקר דה לה רנטה ואחרים בחנויות וינטאג' או מאותן חנויות שהסיכוי בהן למצוא משהו הוא קלוש אלא אם יש לך זמן וכוח (מה שמסתבר, היה לי)

אני גם אשמח לקבל חוות דעת ממך על לוקים שונים ומגוונים שאני מרכיבה לעצמי

ממש אהבתי את השילוב של הצבעים הבהירים עם החום הכהה!! ישר כח על האומץ!
ואני יודעת שאת יודעת- אבל התיק שלך פשוט מדהים.

וגם אני אוהבת את הג'קטים הפלאפיים האלו :)

אח, ממש מוזיקה לאוזני! bring it on
תאמיני לי שאם הטיסה היתה יותר זולה והיבשת הזאת היתה יותר קרובה הייתי "קופצת לניו יורק" לעיתים קרובות יותר.
געגועים.
ובפעם הבאה שאסע לא אתנגד לכמה המלצות נוספות ממי שחייתה שם :)

ברור! את מודיעה לי כשאת טסה כי יש לי אינסוף המלצות
לבוטיקים קטנים וחנויות שאפשר למצוא בהן מציאות
ולא הדברים התיירותים שכולם מכירים

את יכולה להבין כמה אני מתגעגעת לשם...
אני אשלח לך תמונות של לוקים שלי ושל דברים נבחרים מארוני (ותוכלי לתת דעה או לתת לי עצות לשילובים)

הלו, דורותי, לאן את מתכוונת להגיע עם ה'פלאפינס' הזו שלך?? :)
תיכף אני מגלגל אותך לכדור של שערות סבתא ומחסל בביס! עעעעעעם.
לחלופין, אפשר גם כדור צמר גפן ולדחוף לאוזן לפני המקלחת כמו שזקנים עושים.
מממ... בואי נשאר עם אופציה א' :)

אגב חצאית מתנפנפת:
http://hydepark.hevre.co.il/upload0708/2010212_23141031000_jpg.jpg
(מלפני כשבוע כשהקיץ התחיל להבליח)

וואו!!
את נראית כאילו שלפו אותך מסרט מנגה...
אהבתי את החצאית, וכל הלוק עשה לי ממש חשק ללכת לאיזה פיקניק או משהו.

Ariel - אתה מסגיר את גילך המופלג.. ;) וגם עושה לי חשק ל"שערות סבתא" (אף פעם לא קראתי לזה ככה, אצלי זה רק צמר גפן מתוק). יאמ! מזל שיום העצמאות מתקרב, בערך, יש למה לצפות. :)

lil - והיום היה לגמרי יום לחצאית מתנפנפת ועוד בלי גרביונים! עיתוי מושלם.

sheli - כן, הוא חמוד הבחור. גורם לי להעריך תיקי מעצבים ואת העובדה שהם לא באים בקלות. ומדרבן לחסוך לתיק הבא... :) תודה!

אנונימי - מתאים לי פיקניק, בייחוד אחרי יום מייגע שכזה!

את מזכירה לי את אן התאווי בהשטן לובשת פראדה
הנעליים מאורבן מעלפות
והשעון שלך מסקרן אותי אבל הוא מבליח לרגע רק באחת התמונות

מחכה כבר לפוסט הבא :-)

כבר כמה זמן שאני עוקבת אחרי הבלוג שלך ואין ספק שיש לך טעם מצוין.
תמיד כותבת מעניין ומהנה, והבגדים- אין מה לדבר בכלל :)

כמעט קניתי את אותה חצאית ועכשיו אני קצת מתחרטת!

מקסים, בהיר ואביבי. בדיוק בטעם שלנו!

קניתי היום את החצאית הזאת - כל כך כיף! הצתת את דימיוני לגבי שילובים שאני יכולה לעשות איתה :-)

האאוטפיט הזה מקסים! אהבתי בו הכל והוא ממש לטעמי. השנה לזארה יש יותר ויותר חצאיות בגזרה הזו - דבר שמאוד מבורך בעיניי כי זאת גזרת חצאית אהובה עליי ביותר.

שילוב הצבעים כאן פשוט מהמם! בכלל אני חושבת שכל האאוטפיטים הרומנטיים האלה מתאימים לך ממש!אהבתי את החצאית ואת החגורה, ורק אם אפשר לשאול מהיכן החגורה?
(אני מחפשת כזאת שנים!)

lil - בקרוב! אני צריכה עוד כמה שעות ביממה כדי להספיק :)

שיר - תודה רבה! אל תתחרטי יותר מדי, מחר תצוץ עוד חצאית יפה. מלבד זאת היא עדיין נמכרת אז גם אם יתחשק לך גם בעוד כמה שבועות אני מאמינה שתוכלי להשיג.

הדס - מגניב, מעניין מה תחליטי לעשות איתה. :)

Lilya - גם אני שמחה על כך, פעם היה קצת יותר קשה למצוא כאלה חצאיות אז כל חובבות הז'אנר יכולות להיות מבסוטות... :)

marina - בטח שאפשר, החגורה באה עם החצאית. 2 במחיר אחד D: תודה!

Looking so sweet with this cute ensemble!!