9/12/11

little white collar

fashionpea_sandro_dress41

fashionpea_sandro_dress1

fashionpea_sandro_dress2

fashionpea_sandro_dress5

fashionpea_sandro_dress61

So, this is the first half of my "exhibit" in black and white. I chose to start with the black half of things because I absolutely adore this dress at the moment. To me it's the perfect dress for work, the kind of garment that gives you a neat and tidy look. And also pretty decent. Nothing wrong with a little dose of nun-chic, I tell you.
Plus, the white collar is detachable so I can wear it as a plain LBD and nothing else, but I prefer it much more with the collar. Although it's always nice to keep your options open, no?
Have a great week!

הרי לפניכם המחצית הראשונה של המיצג שלי בשחור ולבן. בחרתי להתחיל עם השחור, אז מעניין מה זה אומר עלי (פרשנויות יצירתיות ושאר פסיכולוגיות בגרוש ניתן לשלוח למערכת).
ולענייננו - זוהי מבחינתי שמלה מושלמת ליום עבודה. יש בה בדיוק את כמות הדיטיילים המספיקה מבלי להיות מצויצת מדי, היא משדרת עסקים (כרגיל) ומעניקה מראה מסודר ומוקפד. שלא לומר מהוגן. שיק נזירתי זה הכי סתיו-חורף 2012! או שלא, אבל לצורך העניין אני זורמת עם זה (ולא עם שום דבר אחר, כפי שמבשרת השמלה).
בונוס קטן וחביב הוא שהצווארון הלבן ניתן לשליפה ולהפרדה מהשמלה כך שמתאפשרת לבישתה כשמלה קטנה שחורה ותו לא, אבל אני מעדיפה אותה הרבה יותר איתו. מה שכן, תמיד נחמד לשמור על האופציות פתוחות.
תודה רבה לאריאל על התמונות, שבוע מוצלח!

שמלה סנדרו / dress sandro
משקפי שמש טום פורד, נראו גם כאן / sunglasses tom ford, also seen here
צמיד הרמס / bracelet hermes
נעלי עקב אלדו / pumps aldo