3/10/10

!H&M in Israel

הייץ אנד אם בישראל

הייץ אנד אם קניון עזריאלי

הייץ אנד אם השקה

בלוגריות אופנה

H&M

אירוע השקה אופנה

סוניה ריקייל

פתיחת חנות H&M

שטיח אדום

כמה רשמים ויזואליים מאירוע ההשקה של חנות H&M הראשונה בישראל, בקניון עזריאלי.


"יום H&M הגדול", כפי שאני מכנה אותו, התחיל אתמול בבוקר בפגישת בלוגריות עם קתרינה מידביי, ראש מחלקת Fashion Communication בחברת האופנה השוודית, שסיפרה לנו על החברה ועל תהליכי ושיטות העבודה וענתה על שאלות. לצערי אין לי איזה סקופ היסטרי להביא לכם, וגם לאחר תחקירים צולבים (ותודה ליעל סלומה) לא יכלה מידביי לומר לנו אם ומתי ייפתח בארץ גם סניף של COS, המותג היוקרתי יותר של החברה, אבל הפגישה היתה ללא ספק אינפורמטיבית ומעניינת ואני מברכת על כך שבלוגוספירת האופנה הישראלית קיבלה התייחסות אישית מחברה שהינה ענקית אופנה בינלאומית.
בפגישה קיבלנו גם הצצה לכמה מהפריטים שהיינו עתידות לראות (ואולי גם לקנות) מאוחר יותר באירוע ההשקה ועל אף שתכננתי באופן עקרוני לא לעשות קניות באירוע, זה השלב שבו היה ברור לי שהתוכניות עומדות להשתנות. בסופו של דבר רכשתי לי בהשקה שמלה, טוניקה, פריט הלבשה תחתונה וגם לא שכחתי להביא מתנה למי שנשאר בבית מאחור. הרי תמיד מביאים משהו לחבר'ה מביקור ב-H&M. אה, לא, בעצם עכשיו כבר לא צריך לעשות את זה... והגיע הזמן להיפטר מההרגל המגונה של להכפיל את כל הסכומים בתוויות המחיר ב-4 או 5.... אין ספק שתידרש הסתגלות קלה אבל זה מסוג הדברים שנחמד להסתגל אליהם.
מזל טוב וכל הכבוד ל-H&M על השקה מתוזמרת היטב והתחושה הכללית שלי היא שיהיה מעניין מאוד לעקוב אחר ההשפעה של כניסת הרשת על עולם האופנה הישראלי.

עכשיו רק נותר לחכות לפתיחת החנות בחיפה...


Visual impressions from the opening event of the first H&M store in Israel.

"The big H&M Day", as I like to call it, began yesterday with a meeting of Catarina Midby, Head of Fashion Communication at H&M with a group of Israeli Fashion Bloggers. Midby talked to us about the company, departments, collections and work methods and answered questions. The meeting was interesting an informative and I have to say I was quite pleased that Israeli bloggers are taken into account by this international fashion company.
Later in the evening was the launch party at the store: champagne, hors d'ouvres, cookies and cupcakes, and a lot of guests in a shopping frenzy (not very typical to Israel) and one FashionPea having fun with her girlfriends and fellow bloggers. A few days before the event I decided that I'm not going to shop in the event but shopping was inevitable.... :)
Good luck and congratulations to H&M for a well orchestrated launch and it will be interesting to see how it will affect the Israeli fashion world.
And now, all I have to wait for is the store opening in Haifa next month...

22 comments:

אחלה תמונות. יהיה בהחלט מקום לבקר שם כשהטירוף קצת ידעך..
היה כיף לפגוש אותך!

הללויה!!!
בקרוב בחיפה :)

I really love h&m. it's one of my favourite shop so I am happy you have it now as well
(:
The enterance seemed to be very nice
:)

אח, הפסים של סוניה קורצים לי... עכשיו אני מצטערת שהחמצתי את ההזדמנות לעשות קצת שופינג אתמול, לפני שיגיעו המגה המונים ממחר והלאה. נראה כמו אחלה אירוע השקה, ואכן מאוד משמח שסופסוף הם הגיעו.

יפה יפה.. בשעה טובה!
אשמח אם תוכלי לספר קצת על המחירים (הגיוניים?)ועל ההיצע (יש ממה לבחור?)

XOXO
אליסה

אוי איזה כיף לך שהיית שם! אני מתה מקנאה פה! :)

וואו.
איזה כיף לך שזכית להיות בין הראשונים שזוכים לקנות לפני כולם!!
אין ספק שHM בארץ זה חלום של כל בחורה!!
אני כבר לא יכולה לחכות וללכת אבל נראה לי שיהיה שם קצת הרבה בלאגן, אז זה מרתיע..

הו, H&M האהובה על כולנו. אין גבול לשמחתי על שהרשת הגיעה לארץ, ואחרי המון עיצובים של סטים באתר הרשמי של H&M, אני כבר יודעת בדיוק איזה כיוון של פריטים אני אצטרך לחפש ועכשיו נותר רק לקוות שיהיה אותם בסניף החדש. האמת שהיום הייתי בת"א אבל לא בעזריאלי וחבל אבל פשוט לא יצא. /:
מסכימה איתך שזה אחד מהדברים שנחמד להתסגל אליהם ותתחדשי על הפריטים החדשים! אני בטוחה שהם יפים, הרי אם הטעם המקסים שלך, איך לא? ;)

לובה - סוף סוף (נפגשנו. וגם הגיעה h&M)! אני גם צופה עומס רציני, אבל אם כבר חיכינו שנים אפשר לחכות עוד כמה שבועות עד שההתלהבות הראשונית תתמתן.

ariella - אוטוטו, ב-15 לאפריל אם אני לא טועה. סמני ביומן!

talia -
as you can see it was a joyous occasion and about time this label landed in Israel. yay!

alisa -
בשעה טובה ומבורכת!
מחירים הגיוניים ביותר, ישנם גם פריטים שמתומחרים זול באופן משמעותי. למשל, שמלה רומנטית בכחול נייבי עם ראפלס באיזור השרוול - 59.99 ש"ח. או
שמלה כחלחלה עם עיטורי פרחים באיזור החזה מה- garden collection ב-120 ש"ח כמדומני. גם הנעליים מאוד זולות ראיתי זוגות ב-179 וב-200 ומשהו. בינתיים זה נראה ממש טוב, נקווה שהמחירים האלה לא יעלו לאט לאט ככל שיעבור הזמן...

נועה - בהחלט מקווה שתניחי את ידיך על הפסים הנחשקים. הפינה של סוניה בחנות היתה בהחלט עליזה ומושכת :)

afashionistasconfession -
החלום הפך למציאות. וכמו שאמרתי קודם, את לגמרי צודקת, אפשר לחכות עוד קצת עד שההמולה תשכך ויהיה אפשר לעשות שופינג בשלווה ובניחותא.

נגה - אני מסמפטת בחורות שיודעות מה הן מחפשות ;) אני מקווה ומניחה שתמצאי את מה שאת מחפשת בלי להתפתות יותר מדי...

אני ממש אוהב את H&M (:

פתחתי בלוג אופנה אני אשמח אם תעיפו מבט..

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1657077

ווואאאוווו !!!

כל הכבוד על הייותך בין המוזמנים
הראשונים, אני שלעצמי ירוקה מקנאה.
צילומים מרהיבים.
אני אחכה עד יעבור זעם, והעיניינים
שם ירגעו.
תהני מרכישותיך ואני מאחלת לך ביקורים רבים (אני מאחלת גם לי להגיע).
ביי
לינדה H

השמלה שעפר לובשת היא שמלה ששמתי עליה בדצמבר האחרון. כשההורים שלי בן זוגי טסו לברלין, הדפסתי להם תמונה של השמלה הנ"ל וביקשתי שיקנו לי אותה. הם התרוצצו בלא פחות מ 3 סניפים בעיר (!!!) ולא מצאו את המבוקש.
מיותר לציין שהתבאסתי נורא והתאכזבתי.

יפה לעפר השמלה :)
אני רוצה גם :(

שרונה

השאלה שהכי מסקרנת אותי היא - מה טווח המידות שלהם??? מישהי טרחה לבדוק? אשמח לקבל מידע. תודה.

אסף - תתחדש!

Linda H - אל תדאגי, כשיפתחו גם בחיפה תהיה קונה אחת פחות. מקווה שהזעם יעבור ותוכלי לעשות שופינג להנאתך במהרה.

Dana - אל תגידי את המילה הזאת פה! ואת מבינה למה אני מתכוונת :)

Photo.Fashio.Passion - גם לי היו מקרים כאלה שביקשתי משהו ונעזרתי והפריט לא נמצא. עכשיו לפחות לא יהיה צורך לתזז אנשים אחרים ולעשות שמיניות באויר. ואני כמובן מעבירה את המסר.

Yael - כשדיפדפתי בין הקולבים של אחת השמלות בניסיון למצוא את מידתי הגעתי בדפדוף עד 42.
אם מישהו ראה טווח מידות אחר הוא מוזמן לציין.

הבנתי שהקולקציה הרגילה אמורה להגיע עד מידה 44 ובנוסף לכך יש קולקציה של מידות גדולות, כך שנדמה שיהיה מבחר גדול לכולן.

Congratulations Dar, I hope you also ZARA, will be bad for your credit card.
Good shopping.
Greetings from Spain.

אוי, בתור מי שהייתה שם - תמונות מ-ע-ו-ל-ו-ת.. התעלית על עצמך
היה אירוע כייפי למען האמת

לובה - צודקת, נכון שכחתי את קולקציית BIB (Big is beautiful
תודה על התזכורת!

vicen -
well, we already have Zara and Mango for almost ten years now I think (maybe a bit less) but you are definitely right, my wallet is going to suffer. :)) I'll try to shop wisely!

clothes on trees - אכן היה אירוע כיפי, אולי זה בגלל כל השמפניה והנשנושים וכמובן הציפייה שהם בנו כמה חודשים מראש. כן יירבו. :)
תודה!

אוי ויי.

עברתי בעזריאלי היום, לא במטרה להיכנס לענקית השוודית, אך מובן שהרגשתי צורך עז לפחות לשוף בה מרחוק. מכשהתקרבתי, חשכו עיניי. המוני ישראל צבאו על הפתחים, וגרמו לי לברוח משם כל עוד נפשי בי.
הביקור הבא- בעוד חודש לכל הפחות.

ובנימה זו אומר לך דר- כולי גוש ירוק ורירי של קנאה בך ובשכמותך (שאר הבלוגריות הנאוות שהוזמנו לטרום-פתיחה, כמובן).

Sorry, I did not know, I thought I had understood that there was no Zara in Israel.
Kisses.

vicen -
oh, it's ok. :)
Yeah, we have Zara here and it's definitely one of my favorites!
But you can't beat the Zara stores in Spain.
Kisses!