6/23/09

שחררי את החיה שבתוכך

Unleash the animal within you
leopard1

תודו שלא ציפיתם שתצא ממקלדתי כותרת כזו, בנוסח עדות "קוסמופוליטן" למיניהן, סטייל "איך תגרמי לגבר שלך לחשוב עלייך בכל שעות היממה?" ובטח גם לא ציפיתם למכנסונים המנומרים הללו. אבל, כפי שאתם יודעים, לפעמים צריך לצאת מהקופסה ומהמשבצת על מנת שיהיה מעניין. ואני אוהבת מעניין. וגם מנומר. כבר שנים ארוכות שההדפס הזה מרתק אותי ואני מאוכזבת בשבילו שיצא לו שם "פרחי" ו"ערסי" במקומותינו. פרסום גרוע, אני אומרת לכם, הכל שקרים! ועקב היותי סבורה שהאדם הוא זה שעושה את הבגדים, בעיקר, נתתי להדפס הזה צ'אנס.

זכור לי שבחורפים האחרונים חיפשתי מעיל מנומר אבל כנראה שלא מצאתי אחד כזה במחיר ממש אטרקטיבי והלוא מעיל מסוג זה הוא פריט די גחמני ולא בדיוק עמוד התווך הבייסיקי של כל מלתחה. לשמחתי יצא לי סוף סוף לספק את היצר באמצעות המכנסונים הקיציים האלה. לדעתי המנומר משתלב נפלא גם עם צבע פוקסיה וממש קשה לי לחכות עד שאנסה את העניין - פריט בצבע פוקסיה עושה את דרכו אליי ברגעים אלה ממש ואני מקווה שכאשר הוא יגיע הזוגיות בינו לבין המכנסונים תפרח.

בינתיים החלטתי להישאר באותה פלטת צבעים ולצרף למכנסונים חולצה אוורירית ונשפכת עם שרוולים תפוחים בצבע לבן קרמי משהו, שרשרת הכנף החביבה עלי (גם היא במוטיב ה"חייתי"), צמיד cuff זהוב וגלדיאטורים שחורים.

leopard2

leopard3
מכנסונים זארה, חולצה שוק בצלאל, שרשרת מנגו, צמיד מנגו (נרכש מזמן), גלדיאטורים ניין ווסט

leopard4

ואם במנומרים ובחיות עסקינן, איך אפשר לחתום את הפוסט בלי להזכיר את המנומר הראשי שבחיי, החתול המוטרף והפסיכי ביותר שאני מכירה (תאמינו לי שגם אם יש לכם חתול משוגע, שלי יותר), ציון, שכבר רשם לזכותו כמה נזקי מלתחה אבל בתמונה הזו הוא נראה כל כך תמים, מנמנם כמו מלאך קטן. הוא ישן, בעוד הבעלים שלו מתרוצצת ומתזזת (זה רק אני או שחודש יוני הוא החודש הכי עמוס בעולם?) ולכן הגיע הזמן לעשות כמנהג החתול

zion

תודה רבה לאריאלה ולילה טוב!

36 comments:

קודם כל ציון חתיך רצח , הוא פנוי ?
שנית , מסכימה איתך לחלוטין לגמרי המנומר , אני חושבת שזה אחד ההדפסים היפים שיש , ודווקא במכנסון הוא יותר מפתיע מאשר כמעיל . ממש אהבתי !

animal print שולט!!
לגמרי אחד ההדפסים ה"מבוזבזים" על סטיגמות במחוזותינו. המכנסון מקסים, אהבתי את ה"גרדיאנט" של החברבורות..

ולגבי ציון - אח, איזו נחת לראות חתולי פה.. בתור סאקרית חתולים ידועה כמעט יותר מרגש לראות אותו מאשר את הבגדים :)))
אני חולמת לעשות פוסט עם נינה, הטריקולורית שלי, חבל שהיא לא ממש אוהבת שאומרים לה מה לעשות והפוזה היחידה כמעט שאפשר לתפוס אותה לצילום היא כמו ציון - ישנה בנחת...

ליל מנוחה :)

ציון כל כך דומה ל"אחיין" שלי לוליק, החתול השמנמן של אחותי. גם לו יש נטיה להרוס דברים, או כמו שאנחנו קוראים לזה "לעשות סדר", כי מה שלא מונח במקום הנכון (לשיקול דעתו כמובן), מופל אל הריצפה וכך נשברו להם כדים, מנורת לבה אהובה (אני חזק בניינטיז) ועוד כמה וכמה דברים.

ולגבי המנומר - הכי חמוד שיש. באמת מצער שיש לזה שם רע בארצינו. לי יש מעיל ברך מנומר שחרשתי עליו בחורף האחרון.

miri - ציון אכן פנוי, הוא מודה לך על המחמאה ואמא שלו(=אני) מאוד גאה. למרבה הצער הוא כל כך שוקיסט שלא נראה לי שהוא יידע מה לעשות עם הצעה שכזו... :))

shelley - אני איתך לגבי animal prints, אני חושבת שגם צריך לבדוק את נושא הדפס הזברה - יש שם פוטנציאל רציני.
בקשר לחתולים, הדבר המוזר הוא שאני בכלל לא טיפוס של חתולים. במקור אני חובבת כלבים מושבעת שהשאירה כלבה יפהפייה ונוחה לבריות בבית ההורים. איכשהוא הציון הזה התגלגל אלי הביתה ומאז שנינו בהלם ומנסים להבין את מערכת היחסים שבינינו.
את חייבת לעשות פוסט עם נינה, אשמח לראות אותה. תשחדי אותה באיזה זוג נעליים חדש, אולי היא תסכים להצטלם.. ;)

גם ציון מקסים וגם את!
לבוש נפלא! החולצה בעיקר ..
וציון.. .אח כמה שחתולים זה עם נפלא!

לילה טוב
וחלומות פראיים

אני

הי, בלוג מגניב. אפשר פרטים על המשקפיים המדהימים? מאיפה? כמה? חוץ מזה, את מאד מאד יפה.

אהבתי את החולצה!

דר, עלייך מנומר בחיים לא יראה פרחי.
האדם עושה את הבגד.
וציון - חתיך סוף!

כאחת שעד לא מזמן, באמת החשיבה את ההדפס המנומר ל"פרחי" , אני חייבת לציין שלאחרונה אני מגלה את נפלאות החברבורות. אז זה המקום והזמן להרכין את ראשי ולהודות שטעיתי,
זה באמת יכול להשתלב בצורה מאד יפה.
אהבתי גם את החולצה הקלילה.
ולגבי ציון-באמת נראה מלאכי ביותר(:
ככה זה חתולים (לפחות מהנסיון הדל שלי)-שובבים שובבים, עד שקולטים מצלמה.
פוזאיסטים.

אני בעד הלוק, צריך לרענן מדי פעם על אף שמהדפס פרחוני לעולם לא ימאס לי (או כך נדמה לי).
הרכבת אאוטפיט נהדר, אני סקרנית לראות עלייך פוקסיה עם מנומר כי קצת קשה לי לדמיין את זה.
ולגבי ציון- איזה מושימושלם!

היי דר,
נפתח באמירה הנפוצה שאני מבקרת בבלוג שלך כבר תקופה ארוכה אבל אף פעם לא הגבתי. משום מה אני אפילו זוכרת את הפוסט הראשון שקראתי...הוא היה על גרביונים צבעוניים עם אילוסטרציה תואמת :)

בזמן האחרון התמונות נראות אקסטרה-טוב מבחינת טכנית, ואחלה לוקיישנים!. את כמובן נראית מקסים.
וזהו, יום טוב :)
הילה

חולצה יפה , לא יאמן שמצאת אותה בשוק. את נראית מקסים.

מדליק ביותר!חבל שלהדפסים מסוג זה יצא שם של פרחות...
אני נורא אוהבת לקחת השראות מבעליי החיים,הרי כל דבר שקשור בעולם הטבע כל כך מהונדס ונכון לאותה חיה,ולפעמים זה מספק את הרעיונות וההשראות הכי טובות
אני חייבת לציין שציון ממש מזכיר את החתול שהיה לי,אותה קשת צבעים בפרווה
וגם כתמים דומים
מי יודע,אולי יש ביניהם קשר ;)

אוי איזה מיצמיצון קטן מהמם!!!
להתכרבל איתו!
לי ולאחותי יש חתולה אהובה אצל ההורים והיות ואני לא יכולה לאמץ חתולון (החוזה של הדירה שלי נגד בע"ח על ארבע...) יש לנו מושג כזה "זמן-חתול" וזה זמן איכות מתכרבל ומגרגר עם היצור הרך והחמוד שלנו (או כל יצור פרוותי מהמם שיש באיזור אם אנחנו לא מגיעות להורים...)
גם אני חיפשתי מעיל מנומר ללא הצלחה בחורף...
אבל את הגחמה המנומרת שלי סיפקתי בתור סינקרס מנומרות מגניבות לגמרי... לגבי הזברה, אין ספק שזה הדבר הבא, קניתי טוניקה כזו לא מזמן, אני בטח אפרסם אותה בקרוב, - זברה זה הפסים החדש!

אני חייב לציין שאני מאוד אוהב מנומר בשילובים הנכונים (ראי דוגמא לעיל)

כמו כן אני רואה שהעם סוף סוף מקבל את מה שהוא רוצה כל הזמן....

הייתי עם אחותי במנגו יש סייל - ויש להם כמה פריטים ממש, אבל ממש, אבל ממש יפים :)

גם אני פעם אחת התלבטתי לגבי נעל מנומרת... לא יכולתי לקנות זה עושה לי אסוציאציות לפרחות...
גרמת לי לחשוב שוב על הנעל והפעם ברצון לרכוש אותה :)

גם לי יש את הכיסוי מיטה מגולף!!!

מדהים לאיזו רמת עידון לקחת את השורט המנומר!

היי דר , האם ראית את הטייק של קרלה על המראה המנומר ?
http://www.karlascloset.com/
אני אישית מרגישה שהגוונים עצמם שנמצאים בהדפס מנומר לא מצליחים להחמיא כמעט לאף אחת ... אני עוד מנסה להבין למה , אבל בכל מקרה , סחת'ן על שבירת המיתוס הפרחי ועל התעוזה :)

ChickPea - אני אוהבת שמתייחסים לחיות מחמד כאל בני משפחה. ובמקרה שלי, זה היה נחמד להגיד שציון "מסדר" דברים אבל הוא בעיקר חוטף התקפות השתוללות ומטיח את עצמו על דלתות בבית. מופרע!!

blossombutton - זה ממש נכון, הטבע יוצר דברים מופלאים. אני יכולה לבהות בפרווה של ציון ופשוט לא להאמין. דוגמא מרהיבה (כשהוא לא זז ומתחרפן, כמובן..) :))

keren - ב-רור שראיתי את קרלה. אהבתי מאוד!!
אני חושבת שמנומר מוצלח תלוי במינון (כמו גם דברים אחרים) ובטיב הדוגמא. יש דוגמאות מנומרות טובות יותר ויש פחות.

אנונימית - אלו משקפי ריי באן. נקנו בחנות אופטיקה חיפאית. מסגרת של המותג הזה עולה בסביבות 750 ש"ח פלוס מינוס ברוב החנויות שאני מכירה. ואצלי נוספו גם עדשות ראיה לפי המספר שלי.
לי זה עלה יותר, מה שנקרא... :))

fabulouslulu - אני מתה על כיסוי המיטה הזה! ושוב, מנומר במינון הנכון יכול להיות מעולה..

T-M-S - כן אה?? אין מה לעשות, נהייה חם :)) אל תתלהב יותר מדי, לא נראה לי שיירד ממני עוד הרבה...
ולגבי הסייל, לא יצא לי ממש להיות במנגו אבל מזארה אני סופר מאוכזבת. אני מרגישה, כמו כל שנה, שבסייל הזה עובדים עליי בעיניים. זה כאילו שהעלימו את כל הדברים המדליקים מהמדפים, השאירו רק את הג'אנק, ושאר הדברים נשארו באותו מחיר בדיוק. לא נחמד!!

פטיט לולו - את מוזמנת לבוא ולנסות להתכרבל עם ציוני... אני כבר מנסה את זה מאז שהכרתי את הברנש, לפני כשלוש שנים, ולא ממש הצלחתי. סנוב!
איזה מבאס זה חוזה עם סעיף נגד בע"ח על ארבע. כשאימצתי את ציון בדקתי את האותיות הקטנות בחוזה שלי ושמחתי מאוד לגלות שאין כזה סעיף.
ויאללה, תעלי את הזברה!

cherrylipstic - מזל טוב על התגובה הראשונה! ותודה רבה, אריאלה גם תשמח לשמוע, היחסים בינה לבין המצלמה בהחלט עלו פאזה לאחרונה...

יובל - מסכימה לגמרי, פוזאיסטים וגם אם יורשה לי להוסיף סנובים!

luba - כן, קשה להביס את הפרחוני. ואני לא מאמינה שגם את נשבית בקסמי השרלטן שלי. הוא תחמן... :)

ugly jewelry - עוד אחת נפלה ברשת... :))) אני אעדכן את ציוני

תודה לכולם ושיהיה לילה טוב!

פעם ראשנה שאני נתקלת בבלוג שלך, ואני חייבת לומר שממש אהבתי את רוב האאוטפיטים, וגם את אלה שפחות אהבתי-מצאתי בהם המון סטייל וטעם...
את והלבוש שלך נדירים בארצינו, וחבל
בכל מקרה, אני כאן כדי להישאר! :)

BTW
יש לך משתמש בלוקבוק? אם לא, כדאי לך לפתוח, לדעתי תזכי לפופולריות גבוהה ביותר!

זה ממש נכון מה שאמרת על זארה - היו כמה פריטים שאחותי סימנה לפני הסייל שפוט לא היה להם זכר - אני כבר לא מדבר אם הייתה מידה או לא - אבל הם פשוט לא היו קיימים - ומה שכבר כן יש אז זה הנחות של בערך 20 ש"ח - 179 במקום 199 - זה סייל זה?

גילי - אני שמחה לשמוע! תישארי, תישארי...
לגבי לוקבוק, אין לי עדיין (בדגש על עדיין) משתמש שם אבל יש לי משתמש ב-modepass.
יש מצב שזה יקרה בקרוב, זה נמצא במוחי ואני רק צריכה למצוע את הזמן. תודה!

T-M-S - "זה סייל זה??" מצטרפת לגמרי. תזרקו לקונים הנאמנים איזו עצם!!

מדהים!!
אהבתי ממש

דר, חייבת לשאול באיזה שפתון את משתמשת.ץ הצבע הזה מדהים! (לפחות עלייך..)

אני לא מבינה איך אף אחד לא משבח את אריאלה אף פעם
הבחורה הזאת יודעת לצלם! והיא רק הולכת ומשתפרת עם הזמן, למרות שאני בטוחה שהמצלמה החדשה תורמת לעניין.
בכל אופן
כל הכבוד לאריאלה!

אנונימית - גוון cool red של ג'ייד.

ניסים - אריאלה מלכה! היא והמצלמה נהיו אחת... :))

דר וכל מי שיש לו רעיון:
אתם יודעים לאיזה שוק כדי ליסוע כדי למצוא מציאות?(בגדים)
החולצה מושלמת!
תודה=]

מהממת! מתאים לך נמרה (;

1. לדעתי מגניב אם תקני סקיני ג'ינס כזה שנגמר בקרסול בשטיפת acid
אגב יש מלא הסברים גם בעברית: איך לעשות קרעים בג'ינס, שטיפת אקונומיקה ואפילו tie dye וacid.
2. יש בעלון של TFS רעיון מגניב לשים מטפחת במקום חגורה על שורטס, נשמע רעיון חמוד
3. אם אין משהו בזארה או מנגו אז אפשר להתקשר לשירות לקוחות או לבקש שהם יביאו אותו לא?
4. החולצה ממש עדינה ונשית וביחד עם המכנס בדוגמא החייתית הזאת - שילוב מגניב! צילומים מיוחדים נורא והלוקיישנים ממש ממש יפים ! ! !....

וואו פעם ראשונה שיצא לי להתקל בבלוג שלך, הוא פשוט מדהים ונראה מושקע בטירוף. *מתחילה לדפדף בארכיון*
התמונות ממש יפות.

גלדיאטורים האלו הן האהובות עלייך אה?:)

לי - ברוח הפוסט הזה אז שוק בצלאל, לא?? וגם שוק הכרמל... יש שם אחלה מציאות.

אנונימית - קשה לי לצאת בהצהרה כזו חותכת... :) אני אוהבת את כל זוגות הנעליים שלי ולבקש ממני לבחור זוג אחד אהוב זה כמו לשאול את מי אני אוהבת יותר, את אמא או את אבא. עם זאת, אני חייבת לציין שהזוג הזה מוצלח מאוד לטעמי!

תודה רבה!

לא יכלתי שלא "להלשין" לך לגבי ז'קט מנומר.
אומנם הוא לא מעיל, ואני גם לא בטוחה לגבי מידת ה"חימום" שלו, אבל הוא אלגנטי ויושב נהדר על הגוף והמחיר סביר לגמרי.

BW, אהבתי מאוד את הסנדלים!

שבוע טוב.

כנראה שאת עמוק בתת מודע שלי. שלל השופינג שלי להיום: מכנסונים פרחוניים והנעליים האלה:
http://i443.photobucket.com/albums/qq156/afoona_photos/flowers1.jpg

את מוזה, את.

התלבושת ממש יפה !

אהבתי מאוד את התיק !