6/10/09

Graphic Wear

whitevest1

whitevest2

דעתי לגבי הצבע הלבן משתנה תדיר. רק לפני כמה חודשים החלטתי שאני לא ממש מתה על הגוון הזה ואילו לאחרונה אני מוצאת את עצמי תרה אחריו ומשלבת אותו במלבושים גם בחלק התחתון וגם בחלק העליון. וכמובן ששלושת רבעי המעצבת הגראפית שבי לא יכלו להתעלם מהאפשריות הטמונות בשילוב של שני "עמודי התווך", השחור והלבן וראו בכך עוד הזדמנות לשעשוע וליצירת עניין. הווסט/בלייזר ללא שרוולים שאני לובשת הוא מסוג הפריטים שאני מאוד אוהבת אשר מאפשר לבוש שכבתי ולו המינימלי ביותר בקיץ הישראלי (להתראות שכבות... אתגעגע אליכן מאוד!). בתלבושת המצולמת לעיל בחרתי לצרף אליו את הטייץ המפוספס האהוב (שחוץ מלהתחתן איתו נראה לי שעשיתי איתו הכל) וסנדלי כלוב בצבע שחור לחידוד האפקט הגראפי.

whitevest3
ווסט/בלייזר ללא שרוולים La robe bleue (בעיצוב אורלי רודריג), טייץ פול אנד בר, סנדלי כלוב זארה,
צמידי ניטים מהדר ומ-H&O

עוד מהשבוע האחרון: אתמול הוזמנתי, יחד עם בלוגרים נוספים, עיתונאים ומיטב אושיות אופנה ישראליות להשקת תוכנית הריאליטי הישראלית "פרויקט מסלול". האירוע, שנערך מטעם "רשת" התקיים בסינמטק תל אביב וכלל בופה ארוחת בוקר נחמד ביותר, תצפיות סלבריטיז לרוב, אלכוהול בתשע בבוקר (תמיד טוב, בייחוד אם יש לך עדיין במערכת אלכוהול מהלילה הקודם), דוגמניות גבוהות מאוד (+עקבים גבוהים, כדי שכל בנות התמותה שבינינו תוכלנה להרגיש עוד יותר טוב עם עצמן) , שירז טל שהיתה לבושה במיטב האופנה הספרדית (בלייזר של זארה ונעליים של מנגו שכבר שמתי עליהן עין מזמן) והרבה שמלות פרחוניות.
לאחר המינגלינג והנשנושים התכנסנו כדי לצפות בפרק הראשון של התוכנית. על אף שהייתי עסוקה חלק מהזמן בבהייה בתיק הפנדי היפה של הילה רהב שישבה בשורה שלפני, הצלחתי להתרכז ברוב התוכנית ואני חייבת לומר שנהניתי! בתור צופה אדוקה של כל עונות "פרויקט מסלול" האמריקאי חששתי מעט איך הפורמט יתורגם לשפת הריאליטי העברית (בכל פעם שאני חושבת על זה אני מתחילה להתעצבן מחדש איך זה שב"הישרדות" הישראלית נותנים להצביע בגמר באמצעות אס אם אסים. איפה נשמע כדבר הזה??).

אין ספק שהפורמט שונה והותאם לארצנו אבל הוא לא פחות מהנה, העריכה מצוינת לדעתי וגם בחירת המתמודדים - הופתעתי לראות את לוסי דוד בין המעצבים המתחרים ואת המעצב יואב מאיר שהולך לדעתי להיות ג'יי מק'קארול הישראלי. שני הדברים שפחות התחברתי אליהם היו הסטייליסט גל אפל כשופט וההחלטה על איזה מועמד להדיח בפרק הראשון, אבל אחרי שתראו את הפרק תבינו שפשוט אי אפשר היה אחרת. הפרק הראשון ישודר ביום רביעי הבא ה-17.6 ב-21:00, היכונו לפגוש את כוכבי הריאליטי הבאים שלכם...



בתמונה שלמעלה מצולמת ועידת הפסגה של הנעליים השחורות ואצבעות הרגליים הזרחניות של
אנה, שלי ושל עפר (לא תיאמנו מראש!!) ומי שרוצה יכול לראות אותנו גם בין מצולמי האירוע באתר "לילה" (לינק כאן).

תודה רבה לאריאלה והמשך שבוע נעים!

27 comments:

איזה כיף שהגעת למעמד המוזמנת להשקות, בקרוב אצלי (אמן?)
אהבתי את השילוב הנעליים מקסימות והלק הכחול ברגליים עוד יותר מקסים !
מוזמנת לביקור :]

Never disappoint always spectacular, we want to're awesome.
Kisses from Spain

אני ממש מחכה לתכנית הזו!! איזה כיף!

hookthelook.blogspot.com

גם אני כל כך עצובה להרפות ממראה השכבות של החורף...

אהבתי את הבלייזר ואת תמונת הנעליים והלקים! :)

מוזמנת
http://fabulouslulu.blogspot.com/

על אף שכבר הבעתי בפנייך את אהבתי לווסט, אני אחזור ואגיד שוב: הוא מושלם!
והשילוב עם הטייטס פשוט מנצח!

נשיקות!

זה נראה מעולה ואני מחכה לראות את התוכנית =)

אחלה וסט! כל הכבוד לאורלי רודריגז...
על הטייץ אין צורך להרחיב מילים כמובן :)

והתמונה של שלושת אייקוניות האופנה מהאירוע כל כך מתוקה!
אני ממש מחכה שתתחיל הסדרה. גם אני חששתי מאוד מהעיבוד הישראלי, אבל גם הפרומואים נראים מבטיחים, ולפי הביקורת שלך אני מניחה שיש למה לצפות. יהיה הרבה על מה לדון בבלוגספירה בקרוב!

יפהפיה כתמיד!
הווסט מקסים, וכמובן גם הסנדלים.
איפה בדיוק בהדר את מוצאת דברים שווים, כמו הצמידים?

חח בדיוק לפני שבוע קניתי את הסנדל הכי ימני שבתמונה הוא ממש יפה D:

עדי:


האם הסנדלים הימניות הן עם עקב?
ואיפה קונים אותן?!?!?


תודה מראש
אני

Anat - תודה! יש ברחוב הרצל חנות אקססוריז שמבחוץ נראית כמו חנות לפאנקיסט המתחיל (או משהו כזה..) יש שם הרבה צמידים מגניבים וגם אביזרים לשיער. בצד של הרחוב בו נמצא הבנק (ולא המאפיות).

reut - בעלת הסנדלים החביבה מוסרת שהם מטו-גו. אין להם עקב.

shelly - מי כמוך יודעת ;))
ואין ספק שיהיה הרבה על מה לדון!

fabulouslulu - זה מצחיק. כשיש יותר מדי שכבות זה לא כיף וכשאי אפשר להתלבש בשכבות זה גם לא כיף. אח, אם היה יכול להיות אביב כל השנה זה היה מושלם!

אם רק לא היה הטייץ...

Afoona - show some skin - there is no wrong with that!!!!

i really love your vest and glasses!! soo cute :)

אני חייבת לשאול, כמה נעליים יש לך?

האאוטפיטים שלך מקסימים ומעוררי השראה=]

mj - אויש גם כן אתה... אם לא הייתי מכירה אותך היית ממש מלחיץ אותי! אגב, פספסת כמה פוסטים בזמן שנפשת אז אתה יכול לדפדף :))

אנונימית - לא ספרתי, באמת (אולי הגיע הזמן...). כל עוד כל הזוגות מצליחים להיכנס לתוך ארונות אני מרגישה שזה בגבול הסביר. תודה!

צר לי, לא מונח טוב... את "פטיט".
חוץ מזה - מאוד אוהבת את הבלוג שלך, בגל זה "מרשה לעצמי" לכתוב מה שכתבתי.

יואו איזה כיף לך אני מזה מקנאה

וואלה תאמיני לי את... (a.k.a וואלאק את... וואלאק את) -
אחרי שרטנתי באוזנייך (עינייך) שמכנסיים לבנים זה לא ה gig שלי את הולכת ומביאה אותה בהפוכה, או יותר נכון בעליונה.
טוב נו, אז מה נשאר להגיד על לבן, הא דרק'ה? צבע כזה טוטאלי, לא מתפשר ולא מתחנחן - באת עם חולצה לבנה לעבודה? ישר קוראים לך נער בר מצווה, בלי רחמים ובלי פשרות. הווו לבן, בתרבויות מסוימות אתה סמל אבל ובאחרות סמל שמחה, אבל אתה תמיד משהו.
ובכלל, אני מכיר אנשים שקמו להסתער בקרב (טוב נו, שיהיה אימון מחלקה) ולא היו מוכנים לאכול פסטה בולונז עם חולצה לבנה.
יש לך ביציים, i'll give you that, למרות שאם אגלה שאין לך, זו תהיה חתיכת הקלה!
לגבי הרגליים, טוב, אם את חברה אמיתית (בפייסבוק), כבר הספקת לגלות את הפטיש שלי לרגליים.
:)
great minds think a like - מה עוד יש לומר!

טוב.. מושלמת! הגיע הזמן לאיזו פינה בגיא פינס :-)
[ושזה יגיע תהיה לי את הזכות להגיד שאני עליתי על זה ראשונה]

יפה יפה לך אחותי...
גם הלוק וגם ההשתתפות באירוע.
למה אותי לא מזמינים לכאלו אירועים...

reut-הסנדלים אכן מ to-go ולגבי העקב-אני קניתי בלי עקב אבל לפני כמה ימים ראיתי שהם הוציאו דגם עם יפיפה עם עקב.

הי נעים לפגוש...בלוג מענין..מצחיק מאד
בהצלחה

i did not miss anything - vocation is not an excuse not to check your site

i just could comment :)

T-M-S - וואו לרגע לא הבנתי מי זה ולמה אתה עונה לתגובה שהופנתה למארקס. יהיה לי קשה להתרגל...