6/14/09

החלה עונת הקרטיבים (והארטיקים)!

Popsicle season has begun!


Before we took pictures for this post I had a craving for something cold and sweet so I ended up eating a popsicle which reminded me of my childhood. This whole post revolves around "retro" Israeli popsicles, so unless you were born and raised here, you are not going to understand it, and I'm not going to try to explain... It's a cultural thing... Anyway, since fashion speaks to all I shall review my outfit: summer is here to stay, so I chose a cute floral bodycon mini dress, paired it with a denim vest, necklace with a big owl pendant, Chanel-esque quilted purse and black heels, oh, and of course shocking blue nail polish! Happy summer!!

קצת לפני הצילומים לבלוג התחשק לי איזה מרענן קייצי, בסגנון ארטיק או קרטיב עם טעם של פעם. תהרגו אותי אבל אני ממש לא מתלהבת מכל "ארטיקי שנות האלפיים" בסגנון "מגנום" עם אלף ואחד מרכיבים והמון שוקולד לבן. אני יותר בקטע של "גלי-גל" (זוכרים?), ארטיק וניל עם ציפוי קרח בטעם דובדבן. ז-ה ארטיק!!! (וקרטיב ביחד, לשם הדיוק) ולמרבה הצער כבר אי אפשר להשיג אותו (מי שכן יודע איפה אפשר למצוא כזה, בחיפה, אנא עדכנו אותי) וצריך להסתפק בחיקוי זול, בלי ציפוי הקרח.

בעודי סוקרת את מגוון השלגונים שהיה מונח לפני בפיצוצייה החלטתי ללכת על ארטיק עגול ווינטג'י, הלוא הוא "מטרה" שגם התאים בצבעיו לאאוטפיט שלבשתי וכבר שכחתי את טעמו אז החלטתי לנסות ולרענן את זכרוני. האמת, לא משהו... על העטיפה כתוב שמדובר בארטיק בטעמי פטל ולימון. הממ... לא ממש הרגיש ככה וחוץ מזה אני ואריאלה ניסינו להבין שאם הוורוד הוא הפטל (ממתי פטל וורוד?) ואם הצהוב הוא הלימון אז מה זה הירוק? ליים ?? אולי זה מסביר את הטעם המוזר משהו והקשה לזיהוי של כל האנסמבל הזה, שלא היה פטל וגם לא לימון. נו טוב, בכל זאת נישנשתי בהנאה מתונה ונזכרתי בימים עברו.

מאוחר יותר אחי החביב הזכיר לי את ארטיק הילדות האולטימטיבי "קופיקו" עם האף העשוי ממסטיק (גם גלידה וגם מסטיק, וואו!) - לאן הוא נעלם?? והחלטתי לנסות למצוא גם אותו. במקרה הכי גרוע, אם החיפושים יעלו בתוהו אסכים להסתפק באיזה ארטיק שוקולד בננה (מזעזע, אני יודעת, אבל זה די טעים) או "בומבה" שכמעט כל מי שאני מכירה סולד ממנו אבל לדעתי זה אחלה ארטיק, עם שבבי בוטנים וסוכריות צבעוניות בפנים. יאמי!







ולענייני האופנה, עקב החום לא היתה ברירה אלא לבחור בשמלה קצרה וקלילה. פרחונית, כמובן, כי אני בפטיש פרחוני מטורף. הייתי אפילו מכסה את עצמי בטאפט פרחוני, כזה שמעטר קירות בבתים של סבתות או לחלופין קוטג'ים בריטיים, אם זה רק היה מתאפשר. לשמלה צירפתי ווסט ג'ינס, נעליים שחורות אהובות, שרשרת עם תליון ינשוף גדול שהיא ה"אקססורי דה ז'ור" שלי, את תיק ה"כאילו" שאנל וכמובן לק תכלת זרחני!



ווסט ג'ינס H&M, שמלה זארה, נעליים ניין ווסט, שרשרת משוק העתיקות בכיכר דיזנגוף, תיק הוחרם מהארון של אמא, צמידי ניטים מהדר
denim vest H&M, dress Zara, shoes Nine West, necklace Antique market @ Dizengoff squere, quilted purse from mom's closet, stud bracelets from a random store downtown

תודה רבה לאריאלה ושיהיה שבוע נעים לכולם!

60 comments:

הצחקת אותי עם הארטיקים-קרטיבים... :)
מה שלא יהיה, אהבתי את האאוטפיט בצורה קיצונית! השמלה מקסימה.

Beautiful look, you're very pretty, I like the decoration, congratulations.
kisses

התמונות עם הארטיק יפות ממש
זה מזכיר לי איך כשהייתי קטנה הארטיק תמיד היה מטפטף עלי, רק בפחות חינניות.
אאוטפיט מעולה!

התמונה הימנית עם הארטיק- כל הכבוד לאריאלה, קומפוזיציה משהו משהו!
ואני דווקא אוהבת את מטרה.. אגב אם בארטיקים עסקנו- זוכרת שלפני 15 שנה היתה את הסידרה הזאת של ארטיקי שרבט "פרילי"? היה תות, אננס ו- קוקוס!! (שהיה האהוב עלי). יום אחד הקוקוס פשוט נעלם ואני ואבא שלי (שהיה גם מעריץ קוקוס) חרשנו את כל ירושלים, ולא מצאנו את הארטיק בשום מקום :(
מישהו יודע אם משהו דומה לו קיים אי שם??

שבוע טוב!

Vicen -
Thanks! It's always great to see you here. Kisses!

alisa - הזכרת לי נשכחות! הקוקוס היה בהחלט ארטיק משובח. מצטרפת לחיפושייך ואשמח לדעת אם הוא עדיין קיים... :)

תודה רבה!!

מהממת כהרגלך.
התמונות מוצלחות במיוחד , וגם האאוטפיט - הכל פשוט מתחבר טוב יחד.

אה, ואין על ארטיק שוקולד בננה!

זה בין התיקי "כמעט שאנל " הכי מוצלחים שראיתי!

לצערי איני חולקת את זכרונות הארטיקים שלך, ובזמן שנהנית מ"גל-גל" ו"קופיקו" אני אכלתי "פלומביר" ו"אסקימו" :) אבל האאוטפיט ממש קייצי וכיפי, הינשוף הורסססס :)))

אהבתי ממש את השילוב של השימלה והווסט(: והתיק של אמא מדהים
חחח וגם אני חושבת שהארטיק וניל עם ציפוי קרח בטעם דובדבן הוא הכי טעים!!
בואי לרחובות יש פה(: חח
שבוע טוב!

בשבילי נוסטלגיית גלידות זה המוכר בחוף הים שהיה עובר עם ציידנית על הכתף. איך שמחתי שהוא סופסוף הגיע לאיפה שישבנו. היה לו מבחר מצומצם אך משובח (קסטה עגולה את זוכרת?!)

ולענייני בגדים - אהבתי את הווסט והשמלה, והינשוף מהמם.

בהדר, ברחוב ארלוזרוב פינת נורדאו (בערך) יש חנות שמוכרת גלידות בסופר-דופר זול. וכל מני מוזרות כאלה שאין בחנויות רגילות. אולי להם יהיה תואם גלי-גל. ומקסימום- תנסי לפנות לשטראוס בקריאה להחזירו.

אהבתי מאוד!
השילוב של ג'ינס עם פרחוני מאוד חזק הקיץ ובכלל השנה. אני אוסיף, בפעם המיליון - המשקפיים פשוט הולמים אותך בטירוף. הם לגמרי מוסיפים אדג'יות לאאוטפיטים שלך.

למרבה הזוועה, אמא שלי מכורה לבומבה בשבועות האחרונים. היא מסוגלת לחסל שלושה ביום אם נותנים לה. אני אומרת לך, הזקנים של היום..

אני חולה על ארטיק בומבה גם! זה היחיד מסקציית הארטיקים ולא הקרטיבים שמתקרב לפה שלי.

האאוטפיט גם יצא קצת אייטיזי נוסטלגי (ומקסים), התחבר לי עם הדיבור על החיפושים אחר הקרטיבים של פעם - שאצלי אגב לעולם זה יהיה קרטיב אבטיח עם סוכריות שחורות למעלה. איפה, איפה?? :))

איזה פוסט כיפי! וואו קופיקו היה ה-דבר! :)
התיק והשרשרת ממש מוצלחים, כל האאוטפיט הוא כזה ניינטיז, in a good way!

MyMoonDay - איזה כיף לכם שם ברחובות - אוכלים "גלי-גל" אורגינל, כולי קנאה! :))

Sharona R - גדול!אני מקווה שהלבלב שלה עומד במעמסה...

TigerCub Wabbit - בפעם הבאה שאני בהדר אני שם! תודה!

Anat - עשית לי חשק לקסטה. גם מלבנית תקבל בברכה :)

Shelly - עוד קרטיב רטרו מעולה. אולי תשמחי לדעת שמצאתי אחד כזה רק בגירסת מלון עם סוכריות לבנות למעלה. מוצלח ומומלץ.

שמתם לב שנהייה פה סוג של "מדור לחיפוש שלגונים אבודים"? מעולה.. ואם מסתובב פה במקרה מישהו משטראוס אני מקווה שהוא רושם לעצמו הערות. יוחזר קופיקו לאלתר!!

תודה רבה לכולם!

תענוג ממש!!!
השמלה מהעונה הנוכחית ?

איזה אאוטפיט מקסים!!!
והתמונה עם הארטיק הנוזל הזה...משהו!

(אבל אין, אין על ארטיק אבטיח...)

מקסים! הבגדים נהדרים והתמונות עם הארטיק פשוט גורמות לחייך!(:

אין ארטיק וקרטיב יש גלידה- שמנת
ארטיק- קרח.
ממש אהבתי את השמלה אני בעצמי קניתי היום טייץ פרחוני מזארה ממש מדהים!
בכלל אהבתי הכול בזארה הקיץ הזה.
את מעציבהכמה אנשים פה בקהל המגיבים שווסטים לא יפים עליהם.
ולגבי העליונית ששאלתי עליה,הלכתי לסניף בבאר שבע ולא היה שם.. עצוב אבל אני אמשיך לחפש(:
יישר כוח פוסט מגניב.

דר !! - בתמונה הראשונה (וגם בשאר) את פשוט לוהטתתתתתת לגמרי :) ואני סטרייטית לגמרי , כן ? שילובים מעולים ואפילו הארטיק מוסיף עוד קצת בוהמייניות צבעונית לטוטאל לוק !! מפרגנת בענק , לבריאות עם הארטיקים- אני עוד מתגעגעת לגלידת פונצ' בננה בקרטון שנרטב , וגם - תמיד אשאר נאמנה ל''טעמקור'' - הקסטה הנוסטלגית עם שם (והטעם??) של מזגן . ככה זה ילידי שנת 80, אייטיז עד הסוף

מאוד אהבתי איך שהתלבשת,אני בכלל אוהבת לשלב פריט ג'ינס ופריט פרחוני יחד.אבל לעניין אחר- רציתי לשאול אותך ,במאי את פרסמת תמונה שבה את לובשת שרשרת פרנזים שהכנת בעצמך רציתי לשאול איך בדיוק הכנת אותה ?! זה נראה מדהים ומקצועי בדיוק כמו בחנות.אם תוכלי להסביר לי זה יהיה נחמד (:
תודה ולהתראות.

ואואואוא את לא מבינה מה עשית לי שרשמת פה על הארטיק קופיקו חחחחח אני זוכרת אותו :)

אהבתי נורא את השמלה והווסט ג'ינס מעל .. ממש יפה :]

אהבתי את השמלה ואת התיק (הוא ממש נירא של שאנל O: ואם הוא כזה אז וואו)
מתי שוק העתיקות?

אני מאוהבת בצמידי הניטים שלך!הייכן זה הדר?והשמלה ממש מהממת!
נ.ב
לגבי הארטיק 'קופיקו' יש כזה חיקוי של שטראוס בשם 'ארטיק מסטיק' שהוא ארטיק חלב עם מקל שעשוי ממסטיק.

איזה קטע בדיוק התלהבתי שמצאתי בקיוסק השכונתי קסטה עגולה שעשו לה קאמבק בשטראוס עם אריזת רטרו מעוצבת כזאת...
האאוטפיט מדהים!!
חייבת לשאול-איזה אודם את שמה? הוא נראה ממש משו משו

אהבתי ממש את האוטפיט!!
השמלה הפרחונית מהממת והג'קט ג'ינס זה אחד הדברים ההכרחיים הקיץ בארון=))וגם השילוב בניהם יצא יפה...

בדיוק ברגע זה אני אוכלת את הארטיק וניל עם הציפוי דובדבן שדיברת עליו:)
אהבתי מאד את השמלה:)

מיכל - אוי, את רעה... :))

luka - תודה רבה! לשאלתך, גוון cool red של ג'ייד.

טל - הדר זה ה"דאונטאון" של חיפה. אזור מסחרי עם בסטות ודוכנים. המקבילה של רחוב סוקולוב בהרצליה (לא יודעת אם את מהרצליה, פשוט יצא לי להיות שם לא מזמן ונוכחתי לגלות דמיון רב...). בטח יש עוד מקבילות כאלה בערים רחבי הארץ.

בובל'ה - בימי שלישי ושישי. בימי ג' - החל מהשעה 12:00 ועד 23:00 (ברחבת קולנוע רב חן, שלמרגלות כיכר דיזנגוף), בימי ו' - החל מהשעה 07:00 ועד 17:00 (ביום זה, פעילות הן רחבת הכיכר לכיוון רב-חן והן רחבת הכיכר לכיוון רח' זמנהוף). המידע נלקח מעכבר העיר. אני הייתי בשלישי בצהריים, מומלץ מאוד!

לירון - בתגובות של אותו פוסט עם השרשרת יש הוראות הכנה שאני כתבתי, מקווה שזה יעזור!

Ugly Jewelry - תודה יקירתי! מסכימה איתך שהאבטיח חזק ביותר..

אביטל - אכן מהעונה הנוכחית.

תודה רבה לכולם, מקווה שאכלתם ארטיקים טעימים היום, היה יום אידאלי לזה...

לא קשור לגלידות, ולא לבגדים...
אני חייבת להגיד שאת מה-זה מתוקה שאת עונה לכל אחד באופן אישי. :-)

בלוג מקסים!

וואו אהבתי.
השמלה מדהימה, אני אקנה כזאת!
את ממש מעוררת השראה שתדעי.
והשרשרת ממש מגניבה. מה שעצוב,
שבטח היא עלתה ממש המון. וכמה השימלה עולה?

אנונימית - דווקא לא... מהשמלות הזולות יחסית (לפחות מהכרותי) שלהם: 99 ש"ח. תודה!

תודה,
אקפוץ לשם בקרוב סביר להניח

שבוע טוב(:

לעדי שחיפשה את העליונית-
דווקא קניתי אותה בשבוע שעבר בסניף בבאר שבע... היה בכחול ושחור ועלתה 199... חפשי טוב, הם לא מחליפים את התצוגה בתדירות גבוהה (לצערי...)
והיא עוד יותר יפה במציאות!!!

דרלינג
לא מאמינה שבכלל התלבטת אם לקנות את הינשוף. הוא מהמם! גם השמלה

היי דר,
אני קוראת קבועה של הבלוג וזו הפעם הראשונה שאני מגיבה :)
אין ספק שהשיער שלך מהמם (הייתי מתחלפת איתך גם בגוד הייר דיי שלי..)
בכל זאת, ניסית פעם טיפה לתלתל אותו? לא בבייביליס חו"ח אלא סתם לישון עם צמה אחרי חפיפה כדי ליצור גלים טבעיים למראה? אני חושבת שזה היה יכול להתאים לתלבושת הבוהמיינית המקסימה הזו.

את ממש מקסימה.
תגידי, מה את לומדת/איפה עובדת(אם כבר סיימת תואר)?

ארטיק שוקו בננה שולט!
גם בומבה לא רע...
אני איתך לגבי המגנומים למינהם, אין, זה פשוט לא מספיק קיצי! זה כבד ומתוק במקום לרענן זה משרה אוירה פוסט שוקולדית מרדימה...

הלוק הזה מדיהם, וגם התמונות
ממש קייצי

ממש ממש ממש אהבתי!!! אני אוהבת שילוב של ג'ינס ופרחוני... והאמת שקניתי וסט דומה מגולף!

ולגבי הארטיק שלי.. תותי פרוטי :)

שבוע מקסים שיהיה לך ואת מוזמנת לבקר כרגיל :)

הי, את בעמוד הראשון של MODEPASS

http://modepass.com/

אנונימי - בדיוק ראיתי עכשיו גם, מגניב! ותודה על העדכון! :)

ניקה - סיימתי תואר (בפסיכולוגיה ובתולדות האמנות!!), אני אפילו הולכת לקבל אותו בטקס רב כבוד בעוד כשבועיים באוניברסיטת חיפה. אני עובדת בחברת אינטרנט (שלא קשורה לאופנה)בתחום התוכן.

curly - רעיון נחמד מאוד! אני יכולה לנסות ליצור גם אפקט "טוסטר" בשיער, עם זיגזגים סטייל צ'יפס של הבורגראנץ'. לא עשיתי את זה מאז גיל 15... וזה אכן מתאים לרוח האאוטפיט :))

תודה רבה!! :))

נורא אהבתי את האאוטפיט :)
הוא פשוט נראה כיפי ונוח ללבישה וגם נראה נהדר
מחכה בקוצר רוח כבר לפוסט הבא...:))

וואו התגובה שלך כלכך שימחה אותי!
אני אלך עוד פעם והפעם אני לא אוותר כל כך בקלות ואוציא את כל הכסף על דברים אחרים..(:
תודה רבה רבה!
(כחול הרבה יותר יפה P: )

הכל ממש יפה ! שרשרת מדליקה!
גלידות הכי טובות: ארטיק אננס עם סוכריות, ארטיק תותי פרוטי, בננה בציפוי שוקולד, גומיגם וסנדוויץ' כזה שבתוכו חצי וניל חצי שוקו וגם בומבה
אגב .. מאיפה השגת את הלק?

ההוראות להכנת שרשרת הפרנזים לא כלכך מובנות.
יש מצב שתתני לי את ההוראות מהבלוג שמצאת אותן בו או מהאתר,או שזה את חשבת בעצמך?
בכל אופן תודה וסליחה שאני מטרידה אותך ככה.

אהה ולא אני רשמתי את השאלה ראיתי פשוט שמישהי בשם לירון רשמה פה שאלה כזאת והלכתי להסתכל וראיתי את השרשרת והיא מקסימה בעיניי.

עדי - ההוראות הן שלי, לא לקחתי אותן מבלוג או מאתר כלשהו ואם הייתי עושה זאת הייתי כמובן מציינת ממי לקחתי. זכויות יוצרים, את יודעת, דבר חשוב ביותר!
יש מצב שאכתוב הוראות חדשות אבל זה ייקח קצת זמן כי אני די עסוקה.
ואת ממש לא מטרידה :)

אנונימית - הלק מ-beauty care.

אהה משום מה חשבתי שרשמת איפה שהוא פוסט שלקחת את ההסבר מבלוג..וואו יש לי המון הזיות בזמן האחרון..
לא נורא אני אחכה (:
או מקסימום אני אנסה לעשות מה שהבנתי או פשוט אתן את הרשימה למוכרת בחנות התפירה (:
כך או כך אני מאמינה שיהיה בסדר !

דר ממש זיעזע אותי שהתבטאת בחיוב לפרוייקט מסלול הישראלי בזמנו כאן בבלוגך, לכן אבקש התנצלות, אין סיכוי בעולם שחשבת שזה טוב, עשו שם אודישנים? קיבלו בחורה שלא יודעת לתפור, ומעבר לזה, השאירה אותה לפרק שני, בחייאת! זאת לא תכנית על אופנה, זאת תכנית על בבונים ישראלים, ואם אתם כבר קונים פורמט, אז קצת קרדיט לצופים שראו את הגרסה המקורית, "פעם אתה מכתיב אופנה ופעם קורבן אופנה" אוי ואבוי, אני חושבת שצפיתי בפרק הזה כמו בסרט אימה, אי אפשר לאהוב בגדים ולהסתכל על זה בחיוב, התכנית הזאת מבזה, העריכה מביכה, הצילום כושל, הדוגמניות ניראות אל-ג'זירה.
דר!!! איכזבת אותי

אחרי חרישה של מספר ימים, על כל הארכיון, עלי להודות שאני מכורה.
לאאוטפיטים, לכתיבה, להכל.
ממש אהבתי את האאוטפיט הפעם, השמלה מקסימה.
ולגבי הארטיק קוקוס-יש אותו בתחנת דלק סיירים,בחולון.
אני מחכה לנסיעות לאיזור רק בשביל לאכול אותו^^

אנונימית - לא צריך לקחת את זה כל כך קשה.
אני מבקשת להתאכזב ממני במקרים קיצוניים בלבד כמו למשל כשאתפס נדחפת לפני זקנה בתור בסופר או משהו כזה... :))
ולא, אני לא לוקחת את דברי על הסדרה בחזרה.
כן, ראינו כבר את "טריק עינב ויוסי בובליל" בעבר, כן, ההתבטאות של גל אפל "אלנבי פינת קינג ג'ורג'" חצתה את גבול הטעם הטוב וכן, התרגום של הביטוי "one day you're in and the next day you're out " לא הכי עובד בעברית.
אבל בסה"כ תוכנית חביבה שאני מתכוונת להמשיך לצפות בה.

שלום,
הגעתי במקרה לבלוג שלך כשחיפשתי ספר מאיזור הצפון.
קראתי שאת מסתפרת אצל שלומי בן שטרית בורדיה.
רציתי לשאול מהם המחירים ?
(תספורת בלבד. לא פן ולא צביעה)

תודה , ובהחלט אמשיך לקרוא אותך.

שלום,
הגעתי במקרה כשחיפשתי מכון לבדיקת רכב לפני קניה בקריות.
שמעתי שאת מטפלת ברכב במוסך יוסי אגזוזי. כמה עולה שם טיפול 15,000?
(דיסק בלמים, שמנים סינטטים ופילטר אוויר, לא כולל פלגים ולא פלטינות)
תודה

ובהחלט אמשיך לקרוא את העצות שלך לגבי שיפורי מנועים והתקנת צמיגים בחתך נמוך!
;)

אהבתי מאוד את שרשרת הינשוף היא מקסימה. בשווקים נכנס גורם המזל. אתה יכול להגיע לאותו שוק מספר פעמים, לעיתים תמצא פריט מקסים ולעיתים לא. בעיניי, זו סיבה מספיק טובה להמשיך ולפקוד שווקים. לא? (ולא היחידה!)

גם אני אוהב את הארטיקים הללו. אם כבר מדברים על ארטיק שהוא גם מסטיק: יש ארטיק בטעם מסטיק, שנראה בצורת פסים לבן ורוד, והמקל שעליו הוא מוחזק הוא בעצם מסטיק!!! גאוני לא? ועם לא כל כך משמין כמו המגנום, בערך חצי.
אהבתי את התיק של אמא שלך, כנראה שהתפוח בכול זאת לא נופל רחוק מהעץ (רק להפך).
השרשרת ינשוף קצת ניבלעת על הרקע הפירחוני, וחבל.
אני אוהב ינשופים, בעיקר בגלל מה שהם מסמלים בתרבות שלנו...

אם כבר בנוסטלגיה עסקינן, נזכרתי שפעם הייתה גירסא ישראלית וטעימה לm&m בשם לי-לה-לו. כמה הצטערתי בתור ילדה שזה ירד מהמדפים. אאוטפיט נהדר!

אפונית יש לי חדשות מרעישות!
מצאתי גירסא חדשה של גלי-גל. אני לא זוכרת איזו חברה מייצרת את זה. אבל קוראים לזה "גלילאו": גלידת שמנת וניל מצופה קרחון ורדרד בטעם פטל, בצורת גליל קטן על מקל!
מה רבה היתה ההתרגשות בפיצוציה העלובה בשינקין.
אבל אני בטוחה שיש בעוד מקומות...רוצו לקנות, נשבעת שהטעם דומה והמרקם מדויק!

וכרגיל, את מהממת...

נשיקות