6/3/09

והפרחים, לאיביי

And the flowers are for eBay
ebay1

This floral jacket is my second eBay find - I have been looking online for a floral jacket for more than a month. Unfortunately the first one I won on ebay turned out to be not exactly what I expected. Luckily it was not expensive so I decided to give the whole 'searching and bidding thing' on eBay another chance. This time I got what I was looking for and I am very pleased with the jacket. It is a good fit and goes well with a lot of garments that I already have in my closet. If only it wasn't the beginning of the very hot and humid Israeli summer, I could enjoy it a lot more. So long my floral friend, I will see you when fall comes!

כבר יותר מחודש אני מחפשת ז'קט פרחוני באי ביי. עד שסוף סוף, לאחר שארבתי וזממתי לכמה פריטים שכאלה, הצלחתי להניח את ידי על ז'קט וינטג' לבן עם הדפס פרחים קטנטנים במידה S (כך חשבתי), התאכזבתי לגלות פריט שהגיע במידה הרבה יותר גדולה ממה שציפיתי (אם זה במידה S אז אני עציץ!) וגם הצבע שהיה נראה לבן בתמונה התגלה כמשהו באיזור הקרם. במילה אחת: א-כ-ז-ב-ה.
מאחר והשקעתי ב"חתול בשק" פחות מ-20 דולר (כולל דמי משלוח) החלטתי לתת לעניין צ'אנס נוסף וסירבתי להישאר עם החוויה הבלתי מוצלחת כחווית איביי היחידה שלי. אז שוב זממתי וארבתי, בדקתי בקפדנות מידות והשוויתי לפריטים שיש לי בבית, הסתכלתי היטב על תמונות והתחלתי לפתח חוש ביקורתי לגבי אלו תמונות הן אמינות יחסית ואלו תמונות עלולות להטעות.
הסיבוב השני הצליח הרבה יותר והביא אלי את הז'קט הפרחוני הזה, שמתאים להרבה בגדים שכבר יש לי - שיקול שראוי מאוד להתחשב בו כאשר באים להוסיף עוד פריט למלתחה (ומשהו שאני צריכה ליישם יותר). אני בהחלט מרוצה מהרכישה, רק חבל שבקרוב מאוד הבחורצ'יק הזה נכנס לתרדמת קיץ עמוק בארון, ושנשארו לי אולי רק כמה ערבים קרירים בודדים בהם אוכל להינות ממנו בעתיד הנראה לעין.

ebay2
ז'קט - נרכש ב-eBay, חולצה - זארה, חצאית - מנגו2, סנדלים - ניין ווסט, שרשרת - הכנתי בעצמי

ebay3

לילה טוב!

17 comments:

כלובשים ג'קט כזה בהחלט לוקחים סיכון - השתלם לך זה נראה מקסים.

בחירה אמיצה מידי לטעמי הז'קט, אבל אני שמחה שאת אוהבת אותו..
לגבי מידות, אם את קונה משהו מארה"ב ה- S כאן שונה מאוד מה- S הישראלי.. הוא משהו כמו מידות 38-40 אירופאיות, ולא 36.

The set will be very nice and appropriate, I also have a tasteful sense of humor too large, you are very nice for your feedback, we hope you fall flowers in Spain say the flowers wither.
kisses

saray - תודה!

ronit - את ממש צודקת. כבר שכחתי שמידה "סמול" אמריקאית ממש לא קרובה למה שאנחנו קוראים "סמול" בישראל.
ראוי לציין שכמעט כל המוכרים מציינים מידות שונות של הבגד (בסנטימטרים או באינצ'ים) מלבד המידה הכללית: למשל, היקף אזור החזה בבגד, האורך מהכתף לקצה התחתון של הבגד וכיו"ב אז פשוט צריך לקחת סרט מדידה, לבדוק על פריט מאותו סוג בבית ולראות שההבדלים לא גדולים בין המידות.
מסתבר שגם מידה היא עניין תלוי תרבות ומיקום בעולם - "הכל יחסי" :))

ג'קט יפיפה, ממש. לחלוטין הולם אותך.
אהבתי, כרגיל.
יחי איביי!

Luba - נראה לי שבקצב הזה לא רחוק היום שבו קבוצת התמיכה שאת מתכננת תקום ;)
תודה!

הלוואי והייתי יודעת איך לקנות באיביי והייתי מכירה את האתר הזה קצת יותר...

דר רק שתדעי נעזרתי בך בפוסט החדש וכמובן יש קרדיט וקישור!

מילה אחת
מדהימה!

סוף שבוע מקסים שיהיה לך(:

fabulouslulu - כמו שכבר ציינתי בעבר וגם משתקף בפוסט הזה, איביי זה לא גן עדן, יש לו את החסרונות שלו ויכולות להיות נפילות. הדרך הטובה להכיר את האתר היא ללמוד אותו בעצמך וגם לקרוא חומרים עליו (יש לא מעט ברשת). את יכולה להתחיל בלהירשם לאתר ולהתחיל ללמוד אותו מהיסוד - לנסות לעשות חיפושים שונים, להסתכל על פרטים של מוכרים (פידבקים, כמות מכירות, מיקום בעולם וכו' וכו') לקרוא את המילים הקטנות והתיאורים של הפריטים ולהשוות בין פריטים דומים שמוצעים למכירה. רצוי גם לברר וללמוד מראש את נושא המכס הישראלי ותעריפיו (מוקש רציני שיכול לבאס את כל הקנייה).
את כל זה את יכולה לעשות בלי לקנות דבר. כשתרגישי מספיק בטוחה בעצמך ויכולה להבדיל בין ג'אנק למציאה אז תנסי לעשות את טבילת האש הראשונה ולראות אם אכן צדקת. יכול להיות שתגלי שטעית אבל אין חכם כבעל הניסיון וגם מזה תלמדי.
אני עדיין לומדת ומתנסה במגרש הקניות הווירטואלי הזה...

ותודה רבה על הקישור! :))

היי דר
הייתי רוצה לדעת האם השיער
חלק טבעי או שאת מתחזקת אותו בפן?
מקווה שזה לא חטטני מידי.
את נראית מקסים .
תודה מראש.

הג'קט מאוד יפה, ושילובו עם החולצה ממש מקסים.
וגם השרשרת מוצלחת, אני בשוק שהכנת אותה בעצמך.. מוכשרת!

תתחדשי!! מאוד מאוד אהבתי את הג'קט - גם ההדפס מקסים ונראה מאוד "את", גם הגימורים המעוגלים, האורך 3/4 של השרוולים - הכל מושלם.

לי הייתי חווית איביי אחת מוצלחת מאוד, ובאמת הקפדתי לשים לב שהרכישה ממקום עם חוות דעת חיוביות, ואכן מה שהזמנתי (צעיף) היה בדיוק כמו שתואר וכמו בתמונה והגיע במהירות.

מאז היו לי כמה בידים שפשוט לא צלחו ומישהו עקף אותי.. :)

סופ"ש נעים!

שלום דר,
ז'קט מקסים !
אהבתי מאד.
בעיניין איביי, אם יש פריט שאת מאד רוצה, יש אפשרות לברר, אם אפשר לקנות אותו עכשיו, כאשר את עושה חיפוש, לפריט ומקבלת את רשימת הפריטים, בראש הטבלה ישנם כמה אפשרויות, אחת מהן היא : "קנה עכשיו"
יש פלוס וישנם מינוסים...
הפלוס, את יכולה לקנות את הפריט שאת רוצה ללא מתחרים !
המינוסים: לא לכל פריט, יש את האפשרות הזו, ולרוב האפשרות הזו מיקרת במקצת את מכיר הפריט.
וזהו זה להפעם.
להשתמע
לינדה ה

נראת מקסים
אהבתי את השילוב
ובמיוחד הג'קט! רכישה מוצלחת :)

shelly - זה ממש מעצבן שמישהו עוקף בבידים. נאלצתי לוותר על חצאית חמודה עקב כך אבל בסופו של דבר גיליתי שהיא נמכרה במחיר אסטרונומי אז שמחתי שפרשתי בשיא.

אביטל - אם "צ'רי בלוסום גירל" ושאר הבלוגריות הצרפתיות חשפו את סודות טיפוח השיער שלהן אז גם אני יכולה... :))
אני משתמשת בעזרה האדיבה של מכשיר הפן - אחלה המצאה, למה לא להשתמש בה

Linda H - "קנה עכשיו" זה אחלה פיצ'ר, רק חבל באמת שזה לא נמצא בכל הפריטים...

This is a collection of blogs from Israel: http://look10.blogspot.com/2009/06/israel-blogs.html if you want you can help.
Kisses