6/12/09

בנימה אישית

On a personal note


אני (נראית כמו תפוח אדמה קטן) ואמא, קצת אחרי שהגחתי לאוויר העולם

היום, יום שישי ה-12/6/2009 הוא יום מיוחד משום שזהו יום הולדתה של אמי (כמו כן בתאריך זה נולדו: אנה פרנק, האמן אגון שילה ודוגמנית העל אדריאנה לימה - איזה שילוב הזוי של אנשים בחרתי כאן..). משום כך בחרתי להקדיש את הפוסט הזה לה.

אני חושבת שבלי אמא שלי הבלוג הזה לא היה קיים, ולא כי היא עוזרת לי לכתוב אותו או לערוך או משום שהיא מעורבת בתכנים באופן ישיר (והיא לא) אלא פשוט כי מגיל אפס היא לימדה אותי להעריך אסתטיקה, אמנות ועיצוב. שמעתי סיפורים על כך שבינקותי אמי היתה מחזיקה אותי על הידיים אל מול תמונות וחפצי אמנות שונים בבית והיתה מדברת איתי, מתארת לי אותם ומספרת לי עליהם (את זה הייתי קטנה מכדי לזכור). מה שאני כן זוכרת הוא איך בגיל עשר או אחת עשרה, אני וחברותי היינו אוהבות להסתכל עליה מתגנדרת לפני יציאה עם אבי בערב יום שישי ואיך בגיל העשרה הייתי פשוט מאוהבת בכל פריט ופריט במלתחה שלה ואפילו לבשתי חלק מהדברים (ונראיתי מגוחכת כי הם היו גדולים עלי...).

מאז ומעולם אמי היתה "פטרונית האופנה" שלי ועל אף שהיא מתבלבלת לפעמים בין גוצ'י ללואי וויטון (איך אפשר??), לא חולקת איתי את האובססיה לאקססוריז וללקים וגם מעדיפה לרוב פונקציונליות על פני עיצוב מרתק בבחירות האופנתיות שלה (אמא, אין לך מספיק ציוצים במלתחה) אין ספק שהיא היא היתה אייקון האופנה הראשון שלי והמתלבשת ממנה למדתי בראש ובראשונה (בעיקר ש-Less is more).

כמו כן, אמי תמיד עמדה מאחורי הבחירות שלי ונתנה לי גיבוי מלא (לפעמים אני קצת מתעצבנת עליה שהיא לא התנהגה יותר בפולניות וכיוונה אותי בכוח להיות רופאה או רואת חשבון. בצחוק כמובן...) ותמיד תמכה בי כשהיה קשה וכשהדרך היתה פתלתלה ולא ברורה וממשיכה לעשות זאת גם בימים אלה. אז ביום זה אני מאחלת לה באהבה רבה הרבה אושר ועושר, שמחה, בריאות והגשמת חלומות.


אמא ואני ביום הולדתי הראשון (שימו לב לאאוטפיט!)

אימזי, יומולדת שמח ועד 120!!

20 comments:

ועל כך נאמר: אווווווו!!!!
איזו בת מקסימה!
מזל טוב לאמא :)

מזל טוב אמא של דר!
מותר לדר לצאת איתנו החוצה לשחק קאובואים ואינדיאנים?
:)

עכשיו יודעים מאיפה קיבלת את היופי שלך.
לירון

רואים מאיפה קיבלת את היופי שלך.

מזל טוב לאמא שלך
כתבת מקסים.

פוסט אישי ומקסים :)
אימא שלך יפייפיה!

תודה רבה לכל המברכים! אמא שלי מוסרת המון תודה, אתם מוזמנים לאכול מעוגת היומולדת :))

אריאל - אמא שלי לא מרשה!!!! :((( אפשר במקום זה לשחק בברביות: קודם נעשה להן תספורות ואז אפשר לעשות להן מרוצים ברכבי הספורט הוורודים...
may the best barbie win
יש גם בובת קן אחת, בשביל שתרגיש בבית

פוסט מקסים, אמא מקסימה, ילדה מקסימה. מזל טוב!

המון המון מזל טוב לאמא! התמונות מקסימות :)

אז העיינים הגדולות והיפות היו מאז שהיית קטנה?
פוסט מקסים, מרגש, שיהיה במזל טוב !

מצטרפת לאיחולי המזל טוב וגם לדעה הרווחת שאמך יפיפיה!
מדהים איך בתמונה השנייה ממש אפשר לראות כבר את תווי הפנים שלך אפילו בתור תינוקת חמודה.

הפוסט כתוב מקסים ומאוד מרגש, יחסי אמא - בת זה תמיד עניין מרגש כנראה..
:)

דר- את מדהימה!!
תעשי לי ילד!!
אה, ו-מזל טוב לאימא

איזה פוסט מקסים.
מזל טוב לאמא!

מזל טוב לאימא, שהיא לא רק יפה אלא גם אופה! אין על הבישולים של אימא שלך! אחת שיודעת.

אני יודעת שזה לא כל כך קשור אבל אני חייבת לשאול מתי קנית את עליונית הג'ינס שלך מזארה(לפני שני פוסטים עם הסטרפלס/חצאית) או במילים אחרות האם אפשר להשיג את המאסטר פיס הזה עכשיו?

עדי - העליונית היא לא מג'ינס אלא מבד דק ואוורירי, בכל מקרה היא נמכרת בימים אלה ממש ונתקלתי בה בכמה וכמה סניפים.

תותי - אמא מוסרת ד"ש. ושואלת מתי את באה לאכול עוף בקארי? :))

תודה רבה לכולם!!

איזו אמא יפה יש לך...
ואני בטוחה שגם אבא שלך לא רע בכלל, אחרת לא היתה יוצאת כזו בת יפה כמוך משילוב הגנים הזה...
יום הולדת שמח לאמך!

שכחת גם להגיד שהיא בחרה לך שם מושלם :)