2/22/11

fourteen below zero

warsaw_outfit1_1

warsaw_outfit1_2

warsaw_outfit1_4

ג'קט אופנוענים הייץ' אנד אם / motorcycle jacket H&M
סוודר נקנה בפירנצה / sweater Lana Bilzerian, bought at the Luisa Via Roma outlet store in Firenze
ג'ינס ומגפונים מנגו / grey jeans and booties Mango
צעיף זארה / scarf Zara
טבעת איב סן לורן / ring YSL

warsaw_outfit1_5

כמה אאוטפיטים שלבשתי במהלך הימים האחרונים בורשה (מינוס המעיל הענק). הפעם מצאתי את העיר במזג אויר שונה לחלוטין מאשר בביקורי הקודם לפני כחצי שנה וזו הפעם הראשונה שחוויתי על בשרי מספר דו ספרתי של מעלות מתחת לאפס, אבל אין ספק שזו היתה חוויה מרעננת, גם מבחינה אופנתית.
שם המשחק במזג אוויר כזה, כאשר בפנים מחומם ובחוץ קור כלבים, הוא שכבות - קונספט חביב עלי מאוד, כידוע. באאוטפיט הראשון המחמם העיקרי הוא הסוודר, שאני לא בטוחה שאפשר לראות היטב את הדיטיילים שלו אבל הוא אחד הסוודרים היפים והאיכותיים ביותר שיש לי (שילוב של כותנה, קשמיר ומשי), סרוג בעבודה יפהפייה עם עיניים "פרומות" פה ושם ומחמם ביותר.
את האאוטפיט השני הרכבתי עם סוודר ישן וחביב וחולצה בצבעוניות משמחת ואביבית משהו, שכיפתרתי עד הקצה בשביל הלוק וגם מפאת הקור. המגפונים נותנים כאן הופעה שניה כי התעקשתי לארוז "לייט" והפעם אפילו הצלחתי, וכשחושבים על זה שוב, גם אם כל הארון היה עומד לרשותי סביר להניח שהייתי בוחרת בזוג הזה.

תודה רבה לאריאל על הצילומים ולעיר ורשה על אחלה אירוח נוסף!


These are a couple of outfits I wore in the last few days in Warsaw (minus my big and boring coat). This time I encountered completely different weather than in my last visit, about six months ago, but I still enjoyed it - fashionably challenging and all...
For the first outfit I chose one of the warmest and high quality sweaters I own. I'm not sure you can really see the beautiful details and lovely work, but trust me it is gorgeous and I'm so glad I scored it for 90 percent off (!!) in the Luisa Via Roma outlet store.
The second outfit is composed of an old and beloved cardigan with a buttoned blouse which I buttoned all the way up, for the look and also because it was cold... booties on repeat since I wanted to pack light (and even succeeded this time), but come to think about it, even if I had my whole shoe closet with me I would have picked this exact pair.
Thanks again to Warsaw for a lovely visit!

warsaw_outfit2_1

warsaw_outfit2_3

warsaw_outfit2_2

קרדיגן זארה (ישן) / leopard cardigan Zara, also seen here
חולצה מכופתרת זארה / blouse Zara
ג'ינס ומגפונים מנגו (ישנים) / jeans and booties Mango
חגורה אמריקן אפרל / belt American Apparel
משקפיים שאנל / glasses Chanel