3/15/10

Fashionpea for H&M - אפונה בלוג אופנה X H&M



לפני מספר שבועות קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה - להשתתף בסרטון מטעם H&M. ההפקה הייתה כיפית במיוחד בעיקר מאחר והצלם, העורך (שני אלה הם אותו בנאדם) והמקליט הגיעו אלי הביתה עם ערימת בגדים וכל מה שהייתי צריכה לעשות הוא להחליט מה בא לי ללבוש מביניהם, להתלבש להנאתי ולעמוד מול המצלמה. קצת כמו מה שמתרחש מאחורי הקלעים של כל פוסט רגיל מלבד העובדה שגם דיברתי ועניתי לשאלות מול המצלמה וגם הייתי צריכה להיפרד בסופו של דבר מהבגדים ולא לאפסן אותם בחזרה כלאחר כבוד בארון. (טוב, חוץ משמלה אחת!)


לא ידעתי מראש אילו בגדים אני הולכת לפגוש, דבר שבדרך כלל קצת מלחיץ קונטרול פריקית שכמותי, אבל שמתי את מבטחי בקולקציית הקיץ של הרשת השוודית וביכולת הסטיילינג שלי את עצמי וניצלתי את ההזדמנות להינות קצת מן הלא נודע. And so I did ! ואפילו הצלחתי לקלוט בסופו של דבר את עניין מחיאת הכף בשביל הסאונד ולהבין איך עונדים מספר שרשראות מבלי לשבש את קליטת המיקרופון...

תודה רבה למאט שצילם וערך ולפרדי איש הסאונד
, היה תענוג!

A few weeks ago I got an offer which I couldn't refuse - participating in a video for H&M. The production was super fun since the photographer and editor and also the soundman came to my house with racks and racks of clothes and all I had to do was decide which ones I want to wear and stand in front of the camera. Kinda like what I do in every 'regular' post, only this time I also talked to the camera and answered questions.

At the end I also had to say goodbye to all the clothes insted of putting them carefully back into my closet. But I got to keep one dress!
I didn't know beforehand which garments they were going to bring, which could have been somewhat stressful for a control-freak like me, but I put my faith in the summer collection of the swedish label and also in my ability to style myself and also used the opportunity to enjoy the unknown. And so I did!

At the end I even got the hang of the whole clapping thing and was able to figure out how to wear multiple necklaces without disrupting the reception of the microphone underneath...

Huge thank you to Matt Serrins who shot and edited this video and to Freddie the soundman, it was a pleasure!

42 comments:

הו! סופסוף!! כמה חיכיתי לראות את התוצר הזה כבר :)
את נראית ונשמעת נפלא, אני בטוחה שזה שינוי מרענן וכיפי לקוראי הבלוג גם לראות אותך זזה ומדברת.
יצא פשוט מקסים.
לחיי עוד שיתופי פעולה רבים עם השבדים :))

ממי הקליפ מגניב מאוד! אני מסכימה עם שלי, את נראית פשוט נפלא!
נשיקות!

מהממת!!!
קצר ומקסים :)

יו,כמה שאת מקסימה וחמודה ועדינה.
ככה אני זוכרת אותך מהמפגש ההוא שהצטלמנו ל"ישראל היום",שאת עדינה כ"כ.
אהבתי את המטאפורה של היער והפטריות.
אוהבת ומפרגנת....

איזה יופי! מקסים!
"בהחלט גאווה ישראלית"!
והסטיילינג כתמיד פשוט וקולע.

הקליפ מקסים!
אנחנו במקומך שודדים את ההפקה ומחליפים כתובת...

טוב זה לא יוצא לי טוב בעברית
you look stunning.

מקסים.. איפה הסרטון הזה אמור להיות משודר\מפורסם?

מעולה מעולה מעולה! אחרי שראיתי אותך בלייב, נחמד לראות אותך גם באנגלית :-). שאפו, סרטון ברמה גבוהה מאוד, שעושה לך ולשוודים טוב.

מקסימה!!
את עדינה ואלגנטית
פשוט מדהימה
נועדת להיות מול מצלמה :-)

אני בהחלט מפרגנת על שיתוף הפעולה, יצאת בו מאוד עדינה ומקסימה כפי שכבר נכתב כאן.
אין לי מושג על איזה פריט בדיוק מדובר אבל את לובשת שם חצאית בצבע קרם עם חגורת סרט אפורה שנראית ממש יפה.
כל הכבוד!

shelly - טוב, את מאלה שרואים אותי זזה ומדברת על בסיס די קבוע... הגיע הזמן להפגין את כישורי המוטוריקה והדיבור שלי בפני עוד כמה אנשים :)
לחיי שיתופי פעולה מוצלחים, i'll drink to that !

anna - תודה מותק, נשיקות!

moran yossef - אני זוכרת היטב את המפגש שלנו אז ואפשר בהחלט לומר את אותו דבר עלייך, בחורה כלבבי :)

alisa - חמודה! חן חן :)

נועה - אני מאמינה שעוד ייצא לנו לראות אחת את השנייה לא מעט וזה משמח אותי. see you soon!

boiler - ניסיתי לשחד אותם שיחזרו ויגידו ששדדו אותם בדרך חזרה מחיפה לת"א, אבל זה לא עבד :(

קרן - תודה! אני מחכה גם לדעת.

Dana -
טוב אפשר גם באנגלית,
erev tova oo'mevorechet!

lil - היתה באמת חוויה טובה ונעימה, אולי אחזור עליה בהזדמנות.

לובה - החצאית הזו היא אחד הפריטים שמשכו אותי באופן מיידי, יש לה מותן גבוהה עם 'ציוצים', חגורת בד חמודה בילט אין וקפלים בחלק התחתון. עוד לא נתקלתי בה מאז ואני מקווה שזה יקרה כי היא מאוד נשית ומוצלחת בעיני.

תודה רבה לכולם!

Congratulations :D You looked fabulous!

וואו, הרעיון מקסים ויצא מעולה! את נראית נפלא!! איזה כיף!

Nice interview, your voice is as sweet as I imagined.
Congratulations.

וואו זה בדיוק הקול שדמיינתי לך, נשמע כזה הזוי לנסות ולשדך למישהי קול אבל לפי הלוק שלך רואים שאת עדינה ומקסימה כזו. אהבתי כל פריט שלבשת בסרטון, האנגלית שלך מעולה, ואת באמת מקסימה!כל הכבוד לך!

טוב, אני נופלת!
הפקת אופנה עם H&M?! דר, את קולטת מה הלך פה?? זה בערך כמו המכה של חובבות האופנה שעולה אליך ולא את אליה חחח!
ויצא מהמם כמובן! את מקסימה :)

למרות שאנחנו לא משתגעות על ההגעה של השוודים, יצא ווידאו מאוד חמוד וגם את!

ברור לגמרי למה אי אפשר לסרב להצעה שכזו... כל פוסט בבלוג שלך מראה לי כל פעם מחדש למה בדיוק הבלוג צריך להשאר במועדפים שלי...:)את נראת מאושרת והסטיילינג כל כך קולע!
הבלוג פשוט כייפי ומעניין! מחכה כבר לקיץ:)

קליפ חמוד ממש! יצאת מקסימה.

וואו מוזר לשמוע אותך מדברת ! :)
והסרטון נחמד ביותר !
אה ואממ את מהממת חח

דר, את חמודה וחיננית להפליא וזה באמת כיף לראות אותך זזה ומדברת, כאילו הדמות שלך כבלוגרית הושלמה. נהניתי לצפות :)

איזה וידיאו מדליק! חוץ מהתמונות והפוסטים שלך שאני רואה, נחמד גם לשמוע אותך ולראות אותך בתנועה, דבר שמן הסתם אני לא רגילה אליו, ואני רוצה להגיד לך שיצאת פשוט מקסימה! אה, וגם הבגדים שהביאו לך ממש יפים! אני כבר מחכה לפתיחה שלהם בחיפה :)

תודה רבה לכל התגובות הנפלאות, right back at you !

נגה - זה מעניין מה שאת אומרת, הניסיון להתאים קול למישהו שאת לא יודעת איך הוא נשמע אבל כן יודעת איך הוא נראה. מה שכן, מנסיוני זה תמיד מפתיע במידה מסוימת. תודה!

אנונימית - תודה מקרב לב! מבטיחה להשתדל להמשיך ולעניין וכמובן להינות כי זה הדבר החשוב מבחינתי :)

עמית - תודה! לא אשקר ואומר שזה היה מאוד מאוד נחמד שההר הגיע אל מוחמד. בעצם, הייץ' אנד אם זה ההר או מוחמד? נראה לי ששניהם אז הלכה לי המטאפורה. טוב, את התחלת עם מכה אז הכל באשמתך!

בת ה-13 - גם לי קצת מוזר לשמוע את עצמי, אבל מהניסיון המועט שיש לי בתחום הפעם יצא סאונד ממש טוב ונקי וכמעט זהה לקול שלי במציאות :)

נועה - אני שמחה שיכולתי להוסיף עוד כמה חתיכות לפאזל ולקבל פידבק כה נהדר. תודה!

וואו. את קולטת. אייץ אנד אם ואת בשיתוף פעולה? שאפו! בהחלט מגיע לך ואת נראית נפלא...דרך אגב הייתי היום בסניף בתל אביב ויש את החצאית עם הציוצים.

קודם כל גאווה חיפאית ואחר כל ישראלית\ עשוי בטוב טעם, כל כך את , למרות שאני לא מכירה אותך מחוץ לבלוג

רוצה חצאית עם ציוצים, רוצה!
בקצב הזה נצטרך לבקר את דנה בירושלים, בכתבה בערוץ 2 הערב דיווחו שהפתיחה של הרשת בעיר הבירה היתה ממש מנומנמת וסחורה יש שם בשפע.

לובה - רוצה רוצה רוצה! D:
גם אני ראיתי את הכתבה, ולפי מה שהלך בירושלים אני כבר מדמיינת כמה ישנוני יהיה פה בחיפה. נהדר! וגם הזדמנות לפגוש את יונה יהב. :)

kbp - קולטת ומעריכה מאוד!
תודה רבה ותודה גם על הדיווח :)

marina - מצטרפת אליך בהמתנה שתסתיים בקרוב. יהיה כיף... תודה רבה!

ayeletk - או, זאת בחורה עם סדר עדיפויות כמו שצריך - קודם כל חיפאית D:
ובתור מי שמכירה את עצמי גם מחוץ לבלוג אני מאשרת שזה בהחלט מאוד אני. תודה!

דנה חובה עליך לדווח לנו על המלאי בסניף בירושלים!

דר היקרה, מאחלת שיהיו לך עוד שיתופי פעולה שכאלה ותמשיכי לייצג אותנו בכבוד בפרומואים הבאים.

דר היקרה - איזה כיף לראות אותך בקליפ, את עושה לי מצב רוח טוב!! מתה על הבלוג שלך

את מקסימה בתמונות וגם בתנועה ועם סאונד...
קליפ מדליק!

וואו איזה גאווה!!!
כל הכבוד, הקליפ מקסים!

מדהים מדהים מדהים!! :)
רק חבל שאני לא שומעת אותך מדברת,זה בסרטון שבפוסט?

אנונימית - אני מדברת! לסרטון יש גם סאונד, מקווה שתצליחי לשמוע :)

תודה רבה לכל הנפלאים והנפלאות, אני מעריכה את זה מאוד!

You always look so pretty :)

Great post (and blog

!)

Will definitely keep reading :)



xx

את פשוט מקסימה, עדינה, ובעלת טעם נפלא.

מדהימה! מקווה שיבוא יום וגם אני אקבל הצעות כאלו :)

Hi Dar! Just wanted to say hi and that you have a great blog, keep it up :)

xx

Rumi

Fashion Chalet -
So glad you liked it! hope you do check it out again

דלית - תודה!

little miss fashion -
מאחלת לך גם :))

Rumi -
Thank you so much and hi right back at you. :)) you're the best!!

את יפהפיה והכי חשוב אמיתית.
יש הרבה בלוגי אופנה אבל רואים שאצלך זה באמת נעשה מאהבה לבגדים ואופנה ולא מאהבה עצמית כמו להרבה בחורות אחרות ברשת.

עלי והצליחי ,

וואו דר, איזה מקסים! אני ממש אוהבת את הנוף שבחרת להצטלם בו.

מקווה לראות אותך בעוד H&M בעתיד,

נפגש בחנות בחיפה,

אילה