11/14/09

נטיות מנומרות

leopard_cardigan1

leopard_cardigan2

leopard_cardigan3


אין כמו סופ"ש סגרירי וקריר להתכרבל בו בקרדיגן צמרירי ולוהט (fashion wise), נכון? אני כבר רואה שהוא הולך לצבור הרבה קילומטרז' החורף ולתפקד גם בתור מעיל בימים בהם לא יהיה כל כך קר. למרות שזה עלול לגרום לריבים בינו לבין המעיל המנומר - אני מרגישה כמו אמא שצריכה לדאוג שכל ילדיה יקבלו תשומת לב שווה ומאחר ומדובר במשפחה מרובת ילדים זוהי לא משימה קלה...
אחת הדוגמאות החביבות עלי ללבוש מנומר או ליתר דיוק לטוטל-לוק מנומר היא זו מגיליון נובמבר של ה-Vogue האמריקאי: אני פשוט מתה על השילוב של הג'קט הקצרצר המנומר עם המכנסיים בהדפס מנומר מוגדל. אין לי מושג איך דבר כזה ייראה על בחורה "אמיתית" (נראה לי שצריך להיות יותר מ-1.75 מטר על מנת "להכיל" את כל ההדפס הזה בצורה סבירה) וכפי הנראה מראות כאלה יישארו רק במגזיני האופנה אבל בחורה זקוקה למקורות השראה, לא מציאותיים ולא ישימים ככל שיהיו.
לקרדיגן המנומר והמציאותי שלי צירפתי ג'ינס וטי שירט, מגפוני שריכה המשלבים חום ושמנת וגם ליפסטיק אדום שכשחושבים על זה אולי נשמע כשילוב לא הולם במחשבה ראשונה (מנומר+ליפסטיק אדום) אבל בתור מי שמאמינה בשוויון הזדמנויות החלטתי לתת לזה הזדמנות.

leopard_cardigan4

leopard_cardigan5
קרדיגן זארה, חולצה אמריקן אפרל, ג'ינס מנגו (ישן), נעליים אורבן אאוטפיטרז


Cardigan Zara, shirt American Apparel, jeans Mango, booties J. Aldridge Sea of Shoes for Urban Outfitters


Such a great rainy and cold weekend to bundle myself up in this long leopard cardigan I have been waiting to wear for a long time. I already foresee I am going to wear it a lot, as the top layer of an outfit and even as a coat in those not-so-cold winter days (don't forget we're talking about winter in Israel).

One of the greatest examples, for my opinion, of leopard prints or actually of a leopard total-look is this one from the US Vogue November issue. I just love the combination of the leopard cropped and fitted jacket with the 'magnified leopard print' pants. I don't know how many women can wear such an outfit, but this look can be used as an inspiration and reference look.
To my more realistic leopard cardigan I added a gray casual top, denim pants and those cute lace up booties designed by fashion blogger Jane Aldridge of the blog Sea of Shoes, for her collaboration with Urban Outfitters. And I cannot finish this post without mentioning that my favorite animal print belongs to my cat, Zion, and I enjoy seeing it decorate him and only him!


zion_the_cat



לסיום, אני חייבת לציין שהדוגמה המנומרת היפה ביותר לדעתי היא זו שמעטרת את חתול הבית, ציון, ואני נהנית להתבונן בה מדי יום ולראות אותה מקשטת אותו ורק אותו!

תודה רבה לאריאלה על הצילומים ושבוע טוב לכולם!

42 comments:

ציון חמוווד!!! וגם האאוטפיט, נראה cozy ואופנתי בו זמנית. ולדעתי האודם האדום רק משדרג!!!
נשיקות!!!

אהבתי! הנעליים מדהימות

כמה בגדים יש לך בארון?!
יהיה מעניין לדעת מבחינה מספרית...
כיף לראות אותך כל פעם באואוטפיט שונה,חוסר מיחזור משווע לב.(למרות שאני בעד מיחזור)
אני נורא אוהבת את האינטרפטציה שלך למנומר עם אודם אדום,זה מרחק שנות אור מהמשמעות הסליזית שלו..
מתה על הסריג,הגוון החום הזה נורא מיוחד...נראה קרמלי וחמים

*ציון כזה מתוק! :)*

אאוטפיט נהדר. הקרדיגן מזארה מהמם. אגב, לפני כמה זמן כתבת שדפדפת בטין ווג (של החודש?). אם כן, יש שם שילוב מעניין לקרדיגן מנומר וצמרירי שכזה (עמ' 107). שבת שלום...

שמחה תמיד לראות את ציון ומתאים לך דווקא מראה הקז'ואל. אני מתקשה לדמיין מישהי שתלבש את השילוב המנומר שאת מדברת עליו במציאות מבלי להיראות כמו פרחה.

Love you entire look. That cardigan is divine. And the shes are like Chloe ones. Very pretty!
B* a la Moda

הדוגמה המנומרת מדליקה לחלוטין !
האטפיט פצצה, איך שאת משלבת דגם חייתי, עם לוק יומיומי, משדרג ללא ספק את הלוק !
אין ספק שאת יודעת לבחור את האיפור שלך, ולהיות מקור השראתי !
את בהחלט משמשת לי השראה.
בילוי נעים וסוף שבוע נפלא.
לינדה H

אאוטפיט מקסים, פשוט אבל שיקי ביותר! השרשרת ציפור ממש מתוקה, והנעליים מהממות!

http://www.vintagefrantic.blogspot.com/

אהבתי מאוד מאוד! את נראית מדהים
הקרדיגן מהעונה הנוכחית? אם כן אני חייבת להשיג לי אחד כזה :)
שיהיה לך שבוע מצוין
אביטל.

האודם מחמיא לך ממש, מאיר לך את הפנים.

VintageFrantic - תודה רבה! יפה ששמת לב לציפור.. :)

Anna - היי מותק, נשיקות בחזרה! ציוני מוסר גם...

אביטל - מהעונה הנוכחית, יש גם בעוד גוון (אפור). זה אחד המנומרים של זארה שנראים לי must have

אנונימי - ראיתי! ואני מתה על טין ווג, יופי של מגזין. גם הפורמט הקטן שלו יעיל מאוד בנסיעות.
two thumbs up !

Linda H - בעיני עצמי אני קצת מעאפנה בנושא האיפור ולא יוצא לי לעשות הרבה אקספרימינטים בתחום זה, בהשוואה לאופנה, אבל שמחתי שאהבת. תודה רבה!

ושתי - קלטת את כיוון מחשבותי. צריך להיזהר בשילוב כזה אבל עם הקפדה זה יכול לעבור בשלום ואפילו יותר מכך.

blossombutton - תודה רבה! בואי נאמר שיש מאחורי יותר מ-15 שנים של ליקוט ואימוץ של פריטי אופנה ככה שזה מסתכם בדי הרבה (לא ספרתי)... ואני חייבת להסכים הפעם שציוני מאוד מתוק (ולא להלבין את פניו ברבים כפי שאני עושה בדרך כלל), הוא פשוט הולך ונהיה חתול מקסים ביותר. יש תקווה. :)

הקרדיגן פשוט מקסים, יש בו משהו שנראה ממש וינטג'י, ה"קוזינס" שלו עוברת אפילו דרך הצילום.
הצילום הראשון פשוט יפיפה בעיני, והשיער שלך שם מדהים, כמעט עושה חשק לצבוע לברונטי לחורף הקרוב :)

וציון! אח, ציון! הוא נראה כזה מתוקי, אני כמעט מתפתה לא להאמין לכל הסיפורים שלך עליו :))) (אגב, בתוך מה הוא יושב שם החמודי? סל כביסה?)

מצחיק שרק לאחרונה הטרנד המנומר התחיל לתפוס תאוצה. אני קניתי קרדיגן מנומר כחול בH&M כבר לפני שנתיים אבל מתברר שרק עכשיו הוא נכנס חזק..
אהבתי את האאוטפיט
back to basics אבל עם טוויסט

שבוע נהדר!

אליסה

האמת שהקרדיגן הזה לא לגמרי מנומר... בתמונה הראשונה זה נראה לי יותר מעוינים חלולים משום מה. אבל אינטרפרטציה יפה לדפוס המנומר שהופך לחרוש נורא לאט לאט...
הנעליים מהממות!

Nice look, Dar, I love your blog, always a reason to visit your fabulous outfit.
Greetings from Spain

shelly - תודה יקירתי! אני מאוד אוהבת את צבע שיערך הטבעי אבל אם תחליטי להצטרף למחנה הברונטיות תתקבלי תמיד בזרועות פתוחות... :)
לשאלתך לגבי מקום התכרבלותו של ציוני, זוהי מין קופסה עם שתי ידיות, שנועדה במקור לאיחסון מגזינים לדעתי. אמא שלי העבירה אותה אלי ואמרה לי שלדעתה ציוני יאהב את העניין. והיא ממש צדקה. הוא מטורף על החפץ הזה ועוד יותר אוהב לדחוס את עצמו לתוכו (הוא בקושי נכנס...) ולישון בו. מדהים!

מורן - יש משהו בדבריך. אני אומרת ללבוש מהר לפני שייגמר (לנו מהטרנד הזה)! :)

alisa - נראה לי שאני אפילו יודעת על איזה קרדיגן מדובר (ולא, אין לי אותו)... :) הטרנד הזה הזדחל לפה די לאט ועכשיו הוא 'מתפוצץ' כאן בשלל פריטים. אני בינתיים נהנית. ויש לי עוד כמה מנומרים בקנה... תודה ושיהיה שבוע מעולה!

vicen -
Thank you very much! nice to see you commenting

נעלי ג'ין אלדריג' מהבלוג 'סי אוף שוז'....
גם מדהימה וגם מעצבנת, עם הבלוג היפה שלה ואוסף הבגדים שאינו נגמר לעולם, ועם האופציה לעצב נעליים לאורבן אאוטפיטרז!! כאילו, כמה יכול בנאדם אחד להיות מוצלח?

ווף.....

מפרגנות, כאילו, אבל גם מקנאות...:-)

דר, גם קז'ואל את עושה נהדר! הי יצא לי חרוז! אהבתי מאוד ואני נהנית להיכנס לפה כל פעם מחדש. תבורכי.

אולי אחרי שתופעת ה- "מנומר זה השחור החדש " תיעלם , טוטאל לוק מנומר יכול להיות מדליק . אגב אני מאד בעד השילוב עם האודם האדום!
:)

וידוי - אני לא סובלת מנומר , ברמה קיצונית אבל !! ועדיין - מתה על האאוטפיט כולו , מסכימה עם מורן ושלי , גם לי הוא נראה רק רבע מנומר הקרדיגן הזה אם בכלל , ו-הייתי בטוחה שהוא יד שנייה , ישן ואותנטי , כמחמאה כמובן , הופתעתי לשמוע שהוא חדש מהניילונים , הגוון שלו כזה של פעם :-)
טוטאל לוק מעולה , משובח ביותר בעיני , הכל !! לא יכולה לדמיין אותו בלי התסרוקת שלך (פרזנטורית לפאנטן מישהו ? ) ובלי הליפסטיק הדובדבני שבאמת מאיר את כל המראה וזורק נקודת צבע יפה ומודרנית . אחד מהלוקים שלך האהובים עליי ביותר , ועושה חשק להתכרבל באיזה חתול מזדמן\קרדיגן !!

אנונימית - ועל זה נאמר, יחיו הקנאים! :)
לגבי הנעליים, הדבר המצחיק הוא שלא ידעתי שהן מהליין שלה ברגע שראיתי אותן. הכרתי את הליין הראשון שיצא בקיץ ואת זה לא (זה הליין השני או ה"הולידיי קולקשן") וכשהסתובבתי באגף הנעליים באורבן אאוטפיטרז זה הזוג שהכי נראה לי מכל מה שהיה שם בחנות.

Misty - אני מקווה שיש לך איזה חתלתולון להתכרבל בו. הייתי מלווה לך את ציוני אבל הוא רק למד להתכרבל לאחרונה. צריך לתת לו קודם להתרגל לזה. עדיין נשלף פה ושם איזה טופר אקראי... :)
מסכימה עם אבחנותיכן, זו איזושהיא פרשנות מעניינת של המנומר. תודה רבה!

מורן - כן, ה"קדחת" בעיצומה! טוב עדיף ללקות בזה מאשר בשפעת החזירים... תודה!

קרן אור - :))

השפתון האדום הולם אותך מאד, הנעליים די מכוערות...

הקרדיגן מזכיר לי שמיכת צמר עם דוגמת נמר שהייתה אצל סבא וסבתא שלי, ואני ואחותי היינו מתחפרות בה ומדמיינות שאנחנו נמרות...
אכן, הוא נראה וינטג'י לגמרי - גם הצבע, גם הכפתורים. מדליק!

מצטלם נהדר עם הכביש הרטוב.

אגב , אוהבת מאוד את החורירים הקטנים שבנעליים , כל כך עדין וחמוד , והתמונה של ציון פשוט חמימה ויפה כל כך , לא להאמין שמסתתר שם נמר קטן ואמיתי מתחת למראה המיתמם והמלאכי :-))

אנונימית - אוהו, לחלוטין מסתתר שם נמר קטן! אבל הוא ממש משתפר לאחרונה אז אני לא ארד עליו.. :)
גם אני אוהבת את החורירים הקטנים, כדברייך, הם נותנים לנעליים מראה וינטג'י לדעתי.

ואו, דר, פשוט מדהימה!
אני כל כך נהנית להסתכל בתמונות האלה, באמת :)
יש לך שאלה שאני מקווה שהיא לא חודרנית מדי. אני פשוט לא מצליחה להבין איך לאדם צעיר יש כמויות כסף כאלה גדולות כדי לקנות כל כך הרבה בגדים! ואם את מתקיימת ממשכורת מביישת כמו רובנו, איך לעזאזל את מצליחה לעשות את זה?
פשוט מדהים!
ד"א, אני בת 15, ואני מחפשת מגפיים נוחות ללא פלטפורמה או עקב שאוכל לשלב עם ג'ינס. יש לי בעיה די גדולה עם נעליים בגלל בעיה אורטופדית ברגל (פלטפוס, אם את יודעת מה זה) ואני מחפשת נעליים איכותיות כאלה, אבל שיהיו יפות ולא מבוגרות מדי O: יש לך איזושהי הצעה בשבילי? :)

מחכה בקוצר רוח לפוסט הבא! :)
רוני

רוני - תודה רבה!
אני כבר כמה שנים טובות על הפלנטה הזאת ואוספת לחיקי פריטים באדיקות...
לגבי שאלת ההנעלה, אני בדרך כלל נוטה למגפיים עם עקב אבל מכירה מישהי שיש לה גם בעיה ברגל שלא מאפשרת לה לנעול סוגים רבים של נעליים. ההמלצה שלי היא מגף בסגנון אופנוענים (עם רצועה ואבזם). תחפשי biker boots בגוגל ותוכלי לראות למה אני מתכוונת אם אין לך תמונה בראש.
מגפיים פשוטות יחסית ומדליקות שקל לשלב עם ג'ינס או לחלופין עם חצאית מיני, או כקונטרה לחלק עליון נשי ואוורירי.
לרוב מותגי ההנעלה שאני מכירה יש דגם כזה, בשלל מחירים בהתאם למותג / למעצב. גם אם מתחשק לך "להשקיע" וגם אם התקציב מוגבל אני בטוחה שתוכלי למצוא זוג כזה.
אופציה נוספת היא מגפיים בסגנון רכיבה (riding boots) שהינן לרוב נטולות עקב או בעלות עקב מינימלי.

גם אני התחדשתי לא מזמן בקרדיגן מנומר
מ"מתאים לי" מכל המקומות...

וכמובן, פרוותו של הומר היא גם הפרווה היחידה שאני מוכנה לשים עליי!

Dana - אל תשכחי את פרופסורית בננה!! אני מתה על השם הזה... :))

אם הייתי זאב רווח בטח הייתי מעיר משהו בסגנון "מיאו חתולה"!
אבל אני לא.
אז אני לא אעיר.
למרות שקשה לעבור על התמונות בשתיקה :)

מממ... אני חושב שכבר הערתי מספיק.
;)

כל הכבוד על האומץ ללבוש מנומר. יש לי חולצת טריקו מנומרת אחת בארון, בהדפס עדין וכהה, ועדיין אני מרגישה פרחה, בכל פעם שאני לובשת אותה.
אבל המראה שלך כל כך קלאסי, ששום דבר לא יגרום לך להראות פרחה.
והחתול שלך נראה כמו התאום של החתול שלי! אפילו קניתי לו מרבץ מנומר (אבל הוא מעדיף את הספות).

מלכת הנעליים!
הקרדיגן מקסים.

Ariel - הממ.. מעניין מה קורה עם זאב רווח בימינו.. טוב, בעצם לא כל כך מעניין. ציוני מוסר מיאו לאות הזדהות! ;)

חצאית - כרגע קיבלת אצלי 10 נקודות בונוס + כוכב (!!) ולו בגלל השימוש במלה "מרבץ". אני ממש אוהבת את המילה הזאת ויוצא לי להשתמש בה לא מעט, למען האמת: המרבץ של החתול, המרבץ של הכלבה (המדהימה שנשארה בבית הורי)...
ואני מבינה מה את אומרת, החתולים האלה בלתי צפויים ואי אפשר לדעת איך יגיבו למשהו שאת קונה עבורם. בזמנו קניתי לציון מעין מלונה קטנה (מיוחדת לחתולים) מרופדת בבד נעים והוא פשוט לא מוכן להתקרב אליה. מה שכן, רעיון סלסילת העיתונים לגמרי עבד וזה המרבץ האהוב עליו (יש לו עוד מרבץ).
ממליצה לך ללבוש את המנומר ולהינות ממנו - בתוך כל הטרנד המנומר שמתרגש עלינו זה כבר לא כל כך ביג דיל... :)
תודה וד"ש לתאום של ציון!

Sara - תודה! :))

היי דר..אני בת 16 ואני קוראת את הבלוג שלך כבר כמה זמן ואני ממש אוהבת אותו : )
רציתי לשאול שאלה.. אני גרב בצפון ולא יוצא לי להיות הרבה בת"א ולהגיע לחנויות הבאמת שוות ;]..אבל כנראה אני נוסעת ביום רביעי..
אני אוהבת לקנות בפול אנד בר,זרה וכד'..יש לך חנויות שאת ממליצה עליהם בת"א?(חנויות יד-2 יתקבלו גם )

סליחה על החפרנות :)

אנונימית - מקווה שתהני ותמצאי לעצמך רכישות שוות במסע השופינג.
זאת ההמלצה שלי למסלול מרוכז שתוכלי לעשות ברגל ולא תצטרכי להיעזר בתחבורה נוספת מנקודה לנקודה:
הייתי מתחילה בדיזנגוף סנטר, שם יש לך מגוון רחב ותמהיל טוב של כל הרשתות הגדולות (זארה, פול אנד בר, מנגו וכו') וגם קטנות יותר. אחרי הסנטר את יכולה להתקדם להנאתך על רח' קינג ג'ורג' לכיוון שינקין. ברחוב קינג ג'ורג' וברחובות היוצאים ממנו יש מבחר לא קטן של חנויות - בפינת רש"י וקינג ג'ורג' נמצאת "אהבה לשנייה", בהמשך ברח' סמטה אלמונית היוצא מקינג ג'ורג' נמצאת "המחתרת" והדרך רצופה בחנויות נוספות. שווה גם להציץ בבאסטות של שוק בצלאל, לא פעם מוצאים שם דברים נחמדים. בצומת אלנבי, קינג ג'ורג' ושינקין את יכולה לפנות שמאלה ולהמשיך ברחוב שינקין בו תוכלי למצוא את החנויות שתיים וגולואז (יד שנייה) וכמובן חנויות נוספות של רשתות גדולות. נקודה נחמדה לסיום המסע יכולה להיות בוטיק הוינטג' האיכותי "סטלה" (בצומת הרחובות שינקין ואחד העם פני ימינה לאחד העם).

**אמרת שאת מגיעה ביום רביעי אבל אם במקרה את מקדימה לשלישי הייתי כוללת את שוק העתיקות של כיכר דיזנגוף בתוכנית (אקססוריז מעניינים למכביר) וישנה עוד חנות יד שנייה באיזור הכיכר.
בילוי נעים!

תודה רבה :)

אם כבר את עונה כלכך מהר אז אני יודעת שבת"א יש כמה חנויות של טופשופ..את יכולה להגיד לי איפה?..

* אהבתי ממש את החצאית מהפוסט הקודם:)

consider yourself lucky! תפסת אותי אונליין :)
טופשופ יש בדיזנגוף סנטר ובקניון רמת אביב (זה מבחינת ת"א).

super cool out fit, and may i say the shoes r the best for the season, smart and chic chioce.
as for your good looking cat zion, i was amazed to discover the resemblence to my amazing karl )the cat, lagerfeld). and their menumar is the best :)
miao

karen -
thanks! miao back to your Karl, cool name. Is it safe to assume that he is the Kaiser of the house?
:))

אהבתי ביותר!
הקרדיגן מהמם, אין מצב שאני לא קופצת לזארה לקנות :)
השרשרת גם נורא יפה, יקרה?
ושאלה נוספת-אני חושקת כבר זמן מה בצעיף עדין מנומר, את יודעת איפה אפשר למצוא? ראיתי בפרסומת לרזילי שיש ב99 ש"ח אבל אני בטוחה שאני יכולה למצוא משהו משתלם יותר...
הבלוג שלך מקסים. בטוחה שאבקר בו לעתים קרובות

Inbar - השרשרת עלתה כמדומני 10 ש"ח ב"פאנקי פיש" לפני שנה וחצי. לגבי צעיף מנומר, אני גם חושבת שאפשר למצוא משהו משתלם יותר, נראה לי שצעיפים כאלה נמכרים כעת בכל הרשתות והדוכנים. אין לי משהו ספציפיבראש אבל את יכולה לעשות השוואת מחירים בסיבוב השופינג הבא שלך and may the best scarf win! :)
תודה רבה!

love love love this outfit and the make up and your cat
^_^