12/20/10

cozy stripes

stripes_leopard2

stripes_leopard4

stripes_leopard3

stripes_leopard1
סריג פסים הייץ' אנד אם (מחלקת גברים) / striped sweater H&M men
חצאית מנומרת זארה / leopard skirt zara
סנדלים סטיב מאדן (מאיביי) / sandals steve madden, via ebay
שרשרת מנגו (ישנה) / wing necklace mango, from a while ago
תיק מלברי / bag mulberry

סתם משהו שזרקתי על עצמי ויצאתי מהבית... לא, ברצינות, אפילו את זה לא עשיתי! מכירים את הימים האלה שקר נורא בבוקר ואין ממש כוח לצאת מהמיטה ולפשוט את הפיג'מה? מצאתי לזה פתרון - לישון כבר בבגדים. טוב, אולי לא בכל האאוטפיט בשלמותו אבל אני לא מתביישת להודות שכבר ישנתי לבושה בסוודר הזה וכל מה שהייתי צריכה לעשות בבוקר זה להוסיף את שאר הדברים הנחוצים ולהתגלגל החוצה מהבית.
הסוודר הזה הוא אחד הפריטים ששבו את ליבי מתוך כל קולקצית החורף של H&M (כולל נשים וטף - כידוע גם על מחלקת הטף אני לא פוסחת) וכמו בגדים אחרים ממחלקת הגברים הוא לא איכזב בכרבוליותיו והיותו משוחרר בדיוק במידה הנכונה. ועל אף שפסים הינם הדפס מעניין וראוי לחלוטין בפני עצמו, החלטתי להעלות את דרגת העניין בשילוב עם הדפס מנומר המבצבץ מתחת. המהדרין, ואולי גם המקוררין (לא היה מספיק קר כשהצטלמתי), היו מוסיפים מעל גם מעיל או ג'קט פארקה בצבע זית. כן כן!

תודה רבה לאריאל, יום שלישי מוצלח לכל.

Just a little something I threw on myself and went out of the house... No, seriously, I didn't even do that! You know those days when it's really cold early in the morning and you just don't feel like going out of bed and definitely not out of your pajamas? Well, I found a solution for that - (drum roll) ta-darrrr: sleeping in your clothes. Well, not in the entire outfit, but I'm not ashamed to admit that I have already slept in this sweater before, and all I had to do in the morning was add a few little things and get going.
Decided to wear the sweater this time with a little leopard thing going on underneath. Not that stripes aren't interesting enough by themselves, but as you know I always try to find ways to add to the interest factor of an outfit. Thought about also adding an olive green parka like this one or that, but it wasn't cold enough that day...
Have a great Tuesday!

13 comments:

יש לי חיבה מיוחדת למראה לא תואם
לכן אני מאוד אוהבת את האוטפיט הזה !
אני חייבת לציין שהפתעת אותי,לטובה כמובן אם הבחירה הזו :-).

שיהיה לך המשך
שבוע נהדר.

מקורי מדליק ושובב! אהבתי!!

אהבתי מאוד!
הסוודר מדהים, אם אעבור ב h&m אחפש אותו בוודאות!
נראה לך שהוא עדיין קיים בחנויות?

הילה - נראה לי שכן, הוא מהקולקציה הנוכחית, מה גם שאני סבורה שכזה פריט לא בדיוק נחטף בהיסטריה מהמדפים ע"י גברברי ישראל... :) יש סיכוי סביר ++ שתמצאי.

LILI LOFT - גם לי, לא תואם זה כפי הנראה התואם החדש :) תודה!

LookinFab - מגניב, תודה :)

Otra vez Dar nos asombras con tu buen gusto y elegancia y una vez más te felicito por ello,
el sueter es muy bonito, todo el conjunto es espectacular, maxima puntuación para ti.
Besos desde España.

אווטפיט מעניין, אני לא הייתי מנסה אותו על עצמי כי הייתי מרגישה לא בנוח. יש דברים שיפים רק על אחרות (אני נזכרת שכתבתי לך את אותו הדבר עם טרנד הגרביים ונעלי העקב).
לעניין מחלקת הילדים - כמוני כמוך, גם אני תמיד נהנת לשוטט שם. הדברים שם הכי יפים!!!

שרונה
photo.fashion.passion

!si
http://www.polyvore.com/celine_striped_shirt_dress/thing?id=21961091

אין ספק שזהו אוטפיט יוצא דופן,
שלא הייתי מקשרת אותו לסגנון הרגיל שלך...
אני אהבתי את השפתון שלך !
המשך שבוע מוצלח.
לינדה H

זה פזוט גאוני!
ו.. אממ.. טוב -
איך את מוצאת את הדברים האלה במחלקת גברים לעזאזל??!! צריך משהו כמו גלאי מתכות או מכשיר בסגנון? הסוודר נראה כל כך כייפי!.
אהבתי ממש גם את השרשרת עם הסוודר הזה. הם נראים כאילו הם נועדו להילבש באותו האאוטפיט.
כפי שהקורא הנבון יוכל בוודאי להבחין - ממש התלהבתי מהסוודר הזה (!!!), ואני הולכת לחפש לעצמי מיד משהו מכרבל כזה ממעמקי הארון..

היי דר,
דבר ראשון, אני ממש נהנית לקרוא ולהסתכל בבלוג, התמונות נותנות רעיונות נפלאים :)
ראיתי שכמה מהדברים שאת לובשת בפוסטים נקנו דרך האינטרנט (איביי למשל). יש לך המלצות לגבי קניית בגדים באינטרנט - אתרים, מידות וכו'? כי לעיתים קרובות אני רואה דברים ממש יפים (למשל ב-http://www.modcloth.com) אבל ממש מפחדת להזמין כי אין לי אפשרות למדוד ואני גם לא יודעת אילו אתרים אמינים ואילו לא.
אן.

אני מאוד אוהבת את התלבושת. הדבר השנוא עלי ביותר זו התאמת יתר, ואני חובבת שילובים לא תואמים לכאורה. שמתי לב שאת מרבה להתנסות בכאלו, בהצלחה יתרה! האם אפשר לדעת מהיכן הזמנת את המולברי שלך? אני מבינה שרכשת אותו און-ליין ואשמח לדעת מאיזה אתר כיוון שגם אני מעוניינת לרכוש תיק (בייסווטר).
תודה!

אנונימית 15:53 - כן, את התיק שלי הזמנתי מ-luisa via roma. אני ממליצה לך לסרוק היטב את האתרים לממכר פריטי מעצבים כדוגמת:
net a porter, my theresa, my wardrobe וכיו"ב ולמצוא את האתר שמציע את המחיר האטרקטיבי ביותר למה שאת מחפשת. בהצלחה!

אן - תודה :) לשאלתך, האמת שאף פעם לא חשבתי איך אני בדיוק יודעת אם אתר אמין או לא - נראה לי שזה עניין של מוניטין המותג: אתרים של חברות אופנה גדולות (אורבן אאוטפיטרז, פוראבר21, טופשופ), סביר להניח שיהיה אמינים. כנ"ל לגבי אתרי שופינג אונליין שמוזכרים ומקודמים ע"י בלוגים מובילים (לדוגמה asos, modcloth וכיו"ב) - הרבה אנשים קנו בהם וממליצים עליהם אז אין ממש סיכון.
מבחינת מידות זה כבר עניין אחר - את צריכה לדעת היטב מה המידות שלך ולהיעזר בנתונים נוספים שמסופקים ע"י האתר: תיאור הפריט, מידות היקפים, ביקורות של מי שכבר קנה וכד'.
שימי לב שמידות אירופאיות שונות ממידות אמריקאיות שונות ממידות אסיאתיות (בארץ לצורך העניין אנחנו בסקאלה האירופאית).
חוצמזה, את יכולה לעשות חיפושים בגוגל על פריט מסוים שאת מעוניינת בו ולראות איזו אינפורמציה נוספת עולה או לשלוח מייל למוכר (אם זה איביי) או לאתר ולבקש עוד פרטים.
אין מה לעשות, במקרה של אונליין שופינג הניסיון ויכולת הנבירה ברשת עושים את שלהם. בהצלחה!

Andy - הסוודר באמת כייפי והוא בהחלט מהווה רקע טוב לתצוגת השרשרת. ולמען האמת מחלקת גברים זה מקום שדי קל למצוא בו אוצרות כי בסה"כ רוב הפריטים מיועדים לגברים, אפשר לסנן ולפסול את רוב המלאי די בקלות, והפריטים המעניינים הפוטנציאליים די בולטים מעל פני השטח :)

מיכל - רפרנס מעולה! טנקס בובה :)

sharona - מחלקת ילדים זה תענוג, בייחוד כשמוצאים פריט שהוא שכפול של משהו ממחלקת נשים/גברים רק בחצי המחיר :)

Linda H - הממ... הסגנון הרגיל שלי. לפעמים אפילו אני לא יודעת מהו - וזה דווקא נחמד. אם כי האאוטפיט הזה היה לי מאוד קוהרנטי וטבעי :) סופ"ש נעים!

vicen -
thank you my dear. kisses from Isreal!