12/17/10

aviator vest

sherpa_denim_4

sherpa_denim_2

sherpa_denim_1

sherpa_denim_5
ווסט ג'ינס בסגנון טייסים מנגו / aviator vest mango
חולצת פסים הייץ' אנד אם (ישנה) / striped shirt H&M
חצאית מחנות יד שנייה באמסטרדם / skirt from a second hand store in Amsterdam
מגפונים דיסקו רוסו (משנה שעברה) / booties Israeli import brand from last year
תיק מלברי / bag mulberry

מזמן לא ציפיתי לנסוע כל כך לחיפה כמו היום! והציפייה היתה לגמרי שווה את זה. תוכניותי להערב: בילוי בחברת העוגה האהובה עלי, הלא היא עוגת לייקח (aka עוגת חנק) שזה עתה יצאה מהתנור + אינספור כוסות תה עם לימון + חוסר מעש מושלם. שבת שלום!
ותודה רבה לאריאלה על הצילומים.

I was really anticipating going back home to Haifa for the weekend. I don't know why but it is totally worth it and I'm really enjoing myself here. I plan to spend my evening in the company of my favorite cake (not sure what is the correct name in English, lets say it is a kind of sponge cake) which just came out of the oven + multiple cups of tea with lemon + utter laziness. Have a great weekend!

20 comments:

אני ממש מסכימה, אין כמו לנסוע לבית ההורים, לרבוץ על הספה ולכרסם עוגות טורט (או במקרה שלי הערב: עוגת אגוזים, שקדים, שוקולד וקוקוס, ומעל לכל זה המון המון קצפת) יחד עם כוס תה מהביל.

הוסט שלך מקסים, בא לי גם כזה פריט פרוותי. כמעט קניתי משהו דומה בהונג קונג, אבל חששתי מעניין הכיבוס שלו - אז ויתרתי עליו. בדיעבד, אני קצת מתחרטת.

שרונה
photo.fashion.passion

מקסימה ומעוררת השראה כתמיד!!!
כמה שאלות:
1. מה עם החנות שלך? האם היא סוג של נסגרה?
2. מזמן כבר לא היה פוסט עם משקפיים. יש סיכוי לראות פוסט ממושקף שכזה בקרוב?
אשמח לדעת באיזו שמלה מנגואית מדובר..
מקווה שלא הייתי חצופה יתר על המידה, את כמובן ממש לא חייבת להתייחס.

את מפרסמת פוסטים בקצב!
התרגלתי לתקופה ההיא, לפני כמה שבועות, שפירסמת פוסט אחד בשבועיים. שמחה שחזרת להפציץ :)

שלומות דר,
אך איזה כיף שסופ"ש הגיעה...
השבת נשארתי בבית :-(,
סוף סוף אוטפיט שמריח תחילת חורף.
מהממת כהרגלך בקודש.
סופ"ש מוצלח ומפנקץ
ביי
לינדה H

וואו דר,
אאוטפיט מהמם! תל אביב עושה לך טוב
יש לי שאלה קטנה, טיפשית, אך חשובה:
איך את משאיה את החולצה הזאת של HM כל כך לבנה?
יש לי חולצות פסים שקניתי מהם שנהרסו אחרי כביסה אחת (וחבל כי הם היו מHM לונדון :( )

יש לך איזה טיפ סודי?

And again, you look amazing :)

Love Cindy
www.glamourblog.tk

אהבתי מאוד!
חבל רק ששוב התחיל להיות חם מדי ללבוש שכבות במהלך היום....
את מהממת!

This vest is one of the most amazing things I've seen this week! :o)

x

התיק פשוט משאיר אותי כל פעם מחדש עם צבע ירקרק בעיניים, באוזניים ובשאר חלקי הפרצוף, ואת קופת החיסכון עם תוספת של 20 ש"ח..
והנעליים! הו- הנעליים. הנעלים פשוט יפהפיות שאפילו אני לא יכולה לתאר.

שרונה - בפעם הבאה אני לא מפרסמת תגובה עוגתית שכזו אם אין מתכון מצורף ;) נשמע מעולה!

אנונימית - תודה!
1. לא, היום בעזרת השם יעלה עדכון. אני אודיע באמצעי התקשורת (טווויטר וכד')
2. אם וכאשר יתחשק לי למה לא.
3. שמלת משי שמחירה ירד לרמה יותר שפויה, מניחה שבקרוב תמצא את דרכה לכאן.

Linda H -
תודה יקרה! דווקא בסופ"ש הזה מזג האוויר היה די חמים ויותר מהווסט הזה לא ממש היה אפשר אבל כפי שאמרת זה צעד בכיוון הנכון ;) שבוע טוב!

אלמוג - תודה! במקרה הזה דווקא חיפה עושה לי טוב אבל חפיף, במילא אף אחד לא קורא את מה שאני כותבת פה...
לשאלתך, לכבס רק עם דברים לבנים, אבל רק (לא אפור בהיר וכאלה) או לכבס ביד.

Glamour Bbey - Thanks!

Style_Pursuit -
haha! :) and I'm so proud of myself I got it on sale 50% off...

Andy - יש לך עין טובה, גם אני מאוהבת בזוג הזה :)

היי,
את מקסימה וכל פוסט שלך הוא כיף גדול!
יש לי שאלה אלייך כמי שמנוסה בנכי ההזמנות מאי ביי.
במידה ואני מזמינה פריט שמחירו הוא מעט מתחת ל100 דולר (תיק). האם אאלץ לשלם מכס? במידה וכן, האם עלי לבקש מהמוכר שירשום על גבי החבילה מתנה?
תודה!

החצאית חמודה ביותר והחולצה גם היא מהממת..
רציתי לשאול כמה שאלות..:
1.מהן הרשתות האהובות עליך ביותר? (בעיקר מבחינת ההיצע אבל יש משקל גם למחיר)
2.היכן את מאחסנת את המלתחה שלך? בתוך חדר ארונות, ארון רגיל וגדול יחסית..והאם האקססוריז(גם תיקים נכללים) והנעליים שלך נמצאים בנפרד מהבגדים התלויים או המקופלים...??
3. האם את אדם מסודר בכל הנוגע לחפצים שלו(בארון שלו..)?

אשמח מאוד אם תעני על כל שאלותי, אודה לך מאוד:))

אני חושבת שאת שומרת על הבלוג יפה מאוד כעל בלוג המציג אופנה מהירה ואיכותית. אני מאמינה שמגיע לך שאפו על כך כיוון שרוב הבלוגים הישראלים נהיו באחרונה מעט טראשיים ולא במובן הטוב..
אני עוקבת קבועה של הבלוג and like it! :)

אנונימית -
על קנייה של פריט אופנה במחיר הזה סביר להניח שתצטרכי לשלם מכס. לגבי שאלתך השנייה, תמיד אפשר לנסות.. בהצלחה!

אנונימית -
1. אני מאוד אוהבת את הרשתות הספרדיות (זארה אהובת לבי הנצחית ומנגו גם חביבה מאוד, בעיקר בסיילים ובאאוטלטים, שם המחיר יותר משתלם לטעמי).
2. המלתחה שלי חולשת על ארון וחצי בערך (+מתלה ארוך פתוח), התיקים בארון בתוך שקיות בד, הנעליים גם הן בתוך הארון - מחצית בקופסאות ומחצית על דרגשי נעליים בחלק התחתון של איזורי התלייה. אקססוריז בתוך קופסאות ושקיות בד במגירה.
3. אני אדם מסודר ביותר - יודעת בדיוק מה יש לי ואיפה בכל רגע נתון.

תודה על הפרגון, בלי להתייחס להשוואה כזו או אחרת ברשותך.
תמשיכי לעקוב :)

http://www.leblogdebetty.com/en/
התאומה שלך..חח

love your blog and ypur style so cool, i just bought a similar leather short from top shop, ypu give ideas tu use it :)


www.likeblackorchid.com

Que lindo!
tudo muito lindo neste blog.
beijinhos
Su

Hola Dar, casi me pierdo este post, sería una lastima, ando a vueltas con mi sistema operativo ,he
cambiado a WINDOWS7, y todavía tengo que configurar un montón de cosas, tengo mucho lío, pero hablemos de moda,
que decir de lo bien que te sienta este look, tu siempre tan elegante, eso, en España le decimos a tu chaleco, es una cazadora
estilo aviador y suele ser de cuero generalmente de color marrón y forrado de lana o similar son muy calientes y funcionales, el resto del look conjuga bien con
la cazadora, ( no se me estoy haciendo un lío al redactar este mensaje, ya sabes la dificultad de vuestro blogs hebreos, pero no importa, siempre es un placer visitar tu blog y por supuesto comentar.
Te deseo lo mejor y por supuesto que seas muy feliz.
Besos desde España

i like absolutely everything i see here!:)) u have fantastic blog...i'm following!;)

I love your blog, your alexa is wonderful
xoxox

Great look! i love ur blog, i think i follow you now!

come to visit mine :)


x

The Chic Attitude