9/22/10

wishful thinking / turn on the ac before reading

shearling
pics: burberry prorsum jacket (via net a porter), be & d booties (via shopbop), guess booties (via bloomigdales), asos bag, vogue uk editorial

בפנטזיה שלי אני מטיילת עכשיו באיזו שדרה אירופאית קרירה (אם כי אני לא סגורה על זה שמספיק קריר עכשיו באירופה), אוחזת תיק צמרירי ומגפיים עם עיטור פרוותי (לא ביחד כמובן, תלוי מה יתאים יותר לאאוטפיט) אבל במציאות מה שעשיתי השבוע זה בעיקר לבקר בבית חולים ולהתיש את עצמי בנסיעות על הקו חיפה-ר"ג, כולל אחת מיוחדת בשעות הקטנות של מוצאי יום כיפור, באדיבות "ניסיון ההתאבדות" (בקפיצה) המאולתר והכושל של ציון, שאני בטוחה שלא היה אלא ניסיון סחטנות רגשית (ופיזית!) מהמעלה הראשונה שנועד לגרור אותי בחזרה הביתה בשביל קצת צומי. בקיצור, לא אופנתי בעליל.
משום כך, ומאחר והיום, שהינו היום הראשון הרשמי של הסתיו ובפועל יום חם ולח מאין כמותו (והכי לא סתיו שאפשר), החלטתי לנסות להתמקד כמה שיותר בחורף העתידי ולקרב אותו אלי, אפילו בצורה פנטזיונרית / מחשבתית בלבד. וכשאני יושבת עכשיו מתחת למזגן ומקלידה שורות אלה זה אפילו עובד קצת. לשם כך גם הוצאתי ממעמקי ההארד דיסק הנייד כמה תמונות שצולמו בחורף האחרון ומשום מה לא התפרסמו עד כה בבלוג.

אח, גרביונים שחורים אטומים, כמה אני מתגעגעת אליכם! ומעיל ירוק זית יקר שלי, מקווה שנחת יפה שם בארון במהלך ששת החודשים האחרונים, תתכונן לעבוד שעות נוספות בקרוב מאוד!

afoona_winter2010

afoona_winter2010_2

לסיום, ברצוני להציג את הרכש החדש שהגיע לתגבור מלתחת הנעליים. אחרי האובססיה רבת החודשים שלי בנוגע לסנדלים של Pierre Hardy עבור רשת GAP (שיצאו לאוויר העולם בקיץ שעבר-שעבר) לא יכולתי שלא להסתער על הדגם הדומה שהנפיקה הקיץ רשת Steve Madden, ועוד במחיר מצוין באיביי. בכלל, מאחר ואני גולשת באופן קבוע באתרים של רשתות הנעלה ויודעת בדיוק מה מחירי הריטייל של הדגמים בארה"ב, נהיה לי די קשה ומתסכל לקנות את אותם זוגות במחיר כפול בארץ (אם בכלל הדגמים עוברים את הסלקציה של קניין הרשת). לכן, מעתה והלאה, החלטתי לרכוש את הדגמים שאני מעוניינת בהם אך ורק דרך האתרים האמריקאיים ודרך eBay (וגם אם זה אומר שהמשלוח ייקר קצת את הסיפור, אני מעדיפה ככה מאשר לשלם פה כפול. כזאת אני, בחורה עם עקרונות!). הניסיון עם הסנדלים האלה הלך מעולה, נקווה שימשיך כך...
חג שמח לכולם!

steve_madden_nataliaa


I'm sure you're probably rubbing your eyes at the sight of me wearing a faux fur trimmed parka, but I can assure you it is not winter in Israel. Actually it is not even close to that (really hot and humid, today in particular) so I decided to make this shearling collage and dig up a few photos taken last February in order to cheer myself up and start fantasizing about winter.
I miss my black tights tremendously and also really want to wear my beloved olive green coat from last year and all the new stuff I already got lately, but I haven't had the time to take photos, nor did I have the right kind of weather. So all reality forces are united against fashion. bummer!
Well, at least one force was very enabling towards fashion this week and brought me the pair of sandals pictured above - thank you USPS! I was obsessed with the Pierre Hardy for GAP chunky sandals from two summers ago (still can't believe I missed out on them) so as soon as this model by Steve Madden came out I was lurking behind my computer to find a good deal. And so I did thanks to eBay and I am very pleased.
Wishing you all great weather soon (especially here, we NEED it!), and a good weekend!

20 comments:

אז את צודקת !!!
באירופה כבר קר ועוד יותר גשום.
ויש אזורים שבלילה מפעילים את ההסקה,
אח או כל אמצעי חימום אחר.
איזה מין גורל אכזר...
ביום הראשון של הסתיו,
וקבלנו את מזג האויר הכי לא סתוי
שיש...
גם אני כמוך מאד מאד מתגעגעת,
למגפיים ולמעילים של, ובכלל
לגרדרובה החורפית.
"חורף עכשיו" ולאלתר !!!
חג שמח.
לינדה H

Linda H -
right on sista!
בואי נעבור ללפלנד עכשיו! נראה לי שאני כבר ממש הוזה את החורף מרוב ייאוש... זאת הישורת האחרונה, צריך להתאזר בסבלנות עוד איזה חודש. חזקי ואמצי, חג שמח!

כ"כ חושקת בסנדלים האלה!
מהרגע הראשון שראיתי אותם על אמילי
בקפקייקס אנד קשמיר...

אם אפשר לשאול שאלה קצת חצופה...מה המידה של הזוג שאת רכשת?

תודה וחג סוכות שמח
ותתחדשי! (:

גם אני נזכרת בחיבה בכל מה שממתין לי במעלה הבוידם... אבל אני חוששת שאפילו בשיא החורף יהיה חם מידי בכל האיבזרים הפרותיים הללו :((( התיק אבל חמוד להפליא, מעין כבשה קטנה שאפשר לסחוב לכל מקום :)

חג שמח!!

אנונימית - בטח, אני מידה אמריקאית 6 (מקביל ל-36.5 אירופאי). הנעליים מתאימות נפלא וגם נוחות. אני ממש מרוצה מהקנייה הזאת, והמוכרת באיביי אפילו צירפה לחבילה כרטיס ברכה עם חתול! כמה נחמד.. :)) חג שמח!

LookinFab - את ממש צודקת. נראה לי שבשנה שעברה זה היה החורף הראשון שבו קלטתי סופית שלדברים עבים מאוד אין שימוש במקומותינו. חבל!
מה שכן, אפשר להשתמש ב"כבשים" כאלה כתחליף לא רע והרבה יותר חמוד ממעיל כבד :)

למרות שאני יותר טיפוס של קיץ, גם לי יש חשק לכמה פריטים חורפיים שממתינים לי בארון. בייחוד קרדיגן חדש שקניתי בסאקס, שחור ונעים, שאני מחכה לרגע שאוכל להוריד ממנו את הטיקט ולהתחיל לחרוש עליו.

שרונה

הסנדלים משגעים !
כל הכבוד לך על הידע ההתמדה והסבלנות שנדרשים כשקונים באיביי, אין ספק שזה משתלם לך!

חג שמח.

lili loft - תודה! נו טוב, מיליארד שעות האופנה אונליין שצברתי עד כה צריכות להשתלם איכשהוא. לא? ;)
חג שמח!

photo.fashion.passion - רק קארדיגן? כנראה שאת באמת לא הכי דלוקה על החורף. וזה לא שאני טיפוס חורף מושבע, פשוט כרגע אני בעיקר טיפוס-שלא-יכול-לסבול-יותר-את-החום. :) חג שמח, מקווה שתוכלי להשתמש בו בקרוב...

תמיד רציתי לקנות נעליים דרך האינטרנט, רוב הזמן זה יוצא הרבה יותר משתלם מאשר לחכות עד (ואם) זה יגיע לארץ. למרות זאת, תמיד פחדתי שאני אקנה ואז אגלה שהנעל קטנה/גדולה מדי או לא נוחה. לא חששת מזה?

וואו הסנדלים פשוט מדהימות!

תוכלי לשתף בקישור לחנות באיביי שרכשת בה את הסנדלים?

תודה!!!

Dar, me encantan esos zapatos y el chaquetón es precioso.
Un beso desde España-

אוף את כל כך מושלמת שזה לא הוגן!
אני כל כך אוהבת את הטעם שלך, וקוראת כל פוסט!
תמשיכי לכתוב, וכמובן לצלם =]
קטיה

היי דר! וואו שני התיקים שרואים בwish list פשוט מהממים וממש אהבתי את שניהם, אבל התיק הכבשתי פשוט הדבר הכי חמוד (וגם מיוחד- לטעמי) ever!!
ממ..אהבתי יותר את המגפונים הבז' מאשר את אלו השחורים...איזה זוג את יותר אוהבת והיית קונה??(סתם מעניין בתור קוראת של הבלוג:))

מעניין אותי גם לדעת מדוע את חושבת שמגפון כזה בשילוב התיק הכבשתי לא הולכים ביחד?(אני חושבת שהם דווקא יכולים להראות נהדר יחד וכמובן שגם לחוד..) ובמיוחד בגלל שבמגפונים ה'כבשתיות' באה רק ממש בקטנה ולכן לדעתי הלוק שלהם יחד לא לוקה בהתאמת יתר.

ודרך אגב---הסנדלים שלך יותר יפים מאלו של gap שכל כך רצית:)

בראש ובראשונה - החלמה מהירה לציון ! (או שהוא כבר בסדר עכשיו D:)
החום הזה פה בלתי נסבל.
היום הדלקתי מזגן ושמתי על עצמי סוודר חדש שקניתי והתחלתי לחשוב עם מה אני אלבש אותו. מיד אחריו לבשתי גם ג'קט שלקחתי מהארון של סבתא, ועוד כל מיני שטויות של חורף.
אני מלאת תשוקה לחורף הקרוב.
הוא הולך להיות מאוד אופנתי וכיפי ויש לי כבר מלא רעיונות במוח.
עם זאת היום כל היום הייתי על האינטרנט והסתכלתי על כלכך הרבה פריטים מדהימים לחורף הקרוב - אך התאכזבתי מהמחיר, אני לא יכולה להרשות לעצמי. אנסה לחפש תחליפים :\
בקיצור - מחשבות על חורף והוא עוד לא כאן !

תמונות מקסימות !
ותתחדשי על הנעליים ! : )

אני יכולה כבר לספר לך שמעיל מאד דומה תמצאי בH&M וחיקוי לא רע לתיק תמצאי בפול אנד בר..

יאללה חורף! שמישהו יכסה את השמש

היי דר, אפשר לשאול באיזה שפתון אדום את משתמשת?

אנונימית 14:13 - שפתון אדום של מדינה מילאנו גוון 323.

אנונימית 13:27 - D: ... ושגם יוריד את הטמפרטורות באיזה 10 מעלות באותה הזדמנות!

אנונימית 17:58 - לצערי אין מה לשתף כי הסנדלים כבר נמכרו, אבל תמיד יכול לצוץ עוד זוג ממוכר אחר. :)

tal - אה, ציון בסדר גמור, לא קרה לו כלום. זו אני שבעיקר סבלתי מהעניין... מבינה את הציפייה לחורף, כנ"ל גם אצלי וכמובן שפחות או יותר לכל פריט אופנה יש תרגום בכמה ווריאציות למגוון רמות מחיר. אני בטוחה שתסתדרי (מה גם שעוד לא הכל הגיע וכרגע רוב הדברים במחיר המקסימלי אז הסבלנות תעזור פה). בהצלחה עם כל הרעיונות!

אנונימית 00:36 - תודה! לגבי הנעליים מהקולאז' זו שאלה טובה. אפילו שהן דומות יש לכל אחת את הערך המוסף המיוחד משלה. קשה לי לומר... זו הסיבה שהצגתי את שתיהן ולשמחתי בחרתי אותן לקולאז' ולא הייתי צריכה להחליט. ולגבי התאמת יתר, זו בהחלט מחלה שיש להיזהר ממנה ואין ספק שלא הייתי משלבת מגפונים כאלה וכזה תיק באותה תלבושת. :)

קטיה - אין אנשים מושלמים, בטח לא אני (!), אבל בנוגע להערת הטעם, אני לא אתווכח איתך... :))

vicen -
Kisses from Israel dear!

אנונימית 17:56 -
את צודקת, ומבחינתי בעיקר זה מעלה לי ת'סעיף לראות זוג נעליים (אפילו לא מגפיים!) שנמכר כאן בניין ווסט לדוגמא ב-649 ש"ח בעוד שאונליין מחירו 80 דולר. ממש לא מתאים לי לשלם כפול.
לשמחתי יש לי די הרבה זוגות בבית של מותגים שונים ואני יודעת פחות או יותר מה המידה שלי אצל יצרנים רבים (כמובן שאי אפשר לכסות את הכל). וגם אם אין לך כזה ארסנל של נעליים לרשותך אני יכולה להמליץ פשוט ללכת לחנות ולמדוד. את רוצה סנדלים של ניין ווסט? לכי לחנות, תמדדי, שימי לב למידה האמריקאית ואז תזמיני באינטרנט.
כמו כן, בהמון חנויות אונליין אמריקאיות שמוכרות נעליים יש פיצ'ר של ביקורות ופידבק של קונים. מי שקנתה כבר את הנעליים רושמת איך המידה ואיך ההתאמה. זה מאוד עוזר בקביעת המידה הנכונה.
בנוסף, בעולמנו רווי הבלוגריות, אפשר להיעזר בהן - אני עשיתי את זה כבר עם הבלוגרית מ-fashion chalet לגבי קבקבים של ג'פרי קמפבל והיא עזרה לי מאוד. הלא בשביל מה קיימת המדיה החברתית אם לא בשביל דברים כאלה?
בהצלחה ושיהיה לך עתיד מזהיר של שופינג אונליין!

תיק צמרירי וחמוד כמו בתמונה למעלה יצא לי לראות היום ב-pull and bear בקניון עזריאלי :)

Irena - עכשיו רק צריך קצת חורף ואנחנו מסודרים! :)

Awesome stuff! Your blog is amazing girl