10/16/10

olive green is the new grey

romper1

romper2

romper3
אוברול אורבן אאוטפיטרז / jumpsuit urban outfitters, via urbanoutfitters.com
נעליים סטיב מאדן / shoes steve madden, via stevemadden.com
טבעות הייץ' אנד אם / animal rings H&M

בפוסט הזה ניתן לראות שתיים מהרכישות האחרונות שלי אונליין, שבוודאי הזכרתי בטוויטר שלי בהזדמנות זו או אחרת. האוברול הוא חלק מקנייה בינונית/גדולה באורבן אאוטפיטרז שכללה גם זוג נעליים, פריט חורפי וכמה חפצים קטנים ודקורטיביים לבית. תיארתי לעצמי שגם אם ייקח למשלוח שבועות רבים להגיע לארץ, סביר להניח שעדיין יהיה פה חם מספיק ללבוש את האוברול ולא טעיתי. למרות שאולי הייתי מעדיפה לטעות, אם זה אומר שאפשר היה ללבוש עכשיו סוודרים ומגפיים...
כפי שניתן לראות, הגוון הצבאי, הלא הוא ירוק זית, עדיין שולט בצבעוניות הכללית ולא נותר לי אלא לצאת בהכרזה ש:"ירוק זית הוא האפור החדש!" לא שהוא כל כך רחוק מאפור, אבל בכל זאת, אנחנו אנשים של ניואנסים. בנוסף, מי שעוקב אחרי הבלוג הזה איזה יום-יומיים-שנתיים-שלוש בוודאי ראה שציינתי לא פעם שאפור הוא הצבע האהוב עלי, אז יש מצב העניין הזה משתנה ולאחרונה הכף נוטה לכיוון הזית. גבירותי ורבותי, יש לנו מהפך!
לסיום אציין את טבעות הצבי והשועל / חורפן (לא סגורה על זה), שהינן הפריט היחיד באאוטפיט שנקנה בדרך הקונבנציונלית, כלומר: הליכה לחנות, עמידה בתור לקופה, תפיסת מרחק מהבחורה שלפני שהתעטשה וקינחה את האף במרץ, המתנה לקופאית שתכניס גליל נייר חדש לקופה במקום זה שנתקע, הצגת תעודה מזהה וגיהוץ. על אף הסאגה המוכרת והשגרתית, מי אני שאגיד לא לטבעות בצורת חיות, ועוד כאלה שבולטות ומהוות סכנה לחברה...

תודה לאריאלה על הצילומים (כן, כן, אריאלה עשתה קאמבק ושבה לתרום לבלוג. ברוכה השבה!!) ושבוע טוב.


You can see in this outfit a few items I bought online. The olive jumpsuit was part of a medium/large purchase at urbanoutfitters.com which included also shoes and some small decoartive items for my apartment. I figured that even if the package would have taken weeks to arrive to Israel, it would still be warm enough here to wear such a summer garment. And I wasn't wrong, although I wish I would be if that meant being able to wear tights and sweaters these days...
You can see I'm also pretty much into olive green and am about to declare that: "Olive green is the new grey!", at least for me that is, since I love this shade and more than once said it is my favorite color. But I guess not anymore...
The animal rings were attained the "conventional" way, which is: going to the store - standing in line - tring to move away from the girl who stood before me and was sneezing constantly - waiting for the cashier to put a new roll of paper in the register and so on... What can I say, I'm a succer for this kind of accessories....

17 comments:

כרגיל עושה חשק...
תגידי לא היו לך עלויות מטורפות של מכס+ דואר להזמנה מ URBRN? כי אני הזמנתי משם לפני תקופה ועלות השחרור מהמכס ע"י הדואר הייתה כמו עלות כל מה שקניתי , יש דרך להתגבר על זה ? פרט ללשלם כמובן ?

אואוטפיט משוט מושלם! קל להרכבה אך עם זאת מתוחכם(לא שזה חס וחלילה סותר), אאוטפיט סביב פריט אחד מרכזי ומוצלח, השילוב של הירוק זית עם הטבעות של החיות..מ-ו-ש-ל-ם

רציתי להתייעץ איתך בנוגע לקנייה באיביי- אני מחפשת כרגע תיק במחיר לא יקר כלל: 100 ש"ח לא כולל משלוח.
התיק שאני מחפשת הוא תיק קרוס בודי דמוי עור(אך אני פתוחה גם לחומרים אחרים) לא אלגנטי, ליציאות רגילות(כי הוא קטן מדי ליומיום סידורים וכאלה..).
רציתי לבקש ממך להמליץ לי על חנויות תיקים טובות וזולות באייביי שיצליחו לענות על הקריטריונים שאני מחפשת. תודה! ו....הכי יפה לך חיוך:))

אואוטפיט משוט מושלם! קל להרכבה אך עם זאת מתוחכם(לא שזה חס וחלילה סותר), אאוטפיט סביב פריט אחד מרכזי ומוצלח, השילוב של הירוק זית עם הטבעות של החיות..מ-ו-ש-ל-ם

רציתי להתייעץ איתך בנוגע לקנייה באיביי- אני מחפשת כרגע תיק במחיר לא יקר כלל: 100 ש"ח לא כולל משלוח.
התיק שאני מחפשת הוא תיק קרוס בודי דמוי עור(אך אני פתוחה גם לחומרים אחרים) לא אלגנטי, ליציאות רגילות(כי הוא קטן מדי ליומיום סידורים וכאלה..).
רציתי לבקש ממך להמליץ לי על חנויות תיקים טובות וזולות באייביי שיצליחו לענות על הקריטריונים שאני מחפשת. תודה! ו....הכי יפה לך חיוך:))

הטבעת שווה ואוברול הטייסים הזה מקסים!
אני אוהבת את הצבע הזה, ובכלל... אוברול זה פריט שממש כיף ללבוש, מזכיר לי יָלדוּת.

שרונה

וואו, הטבעות האלה פשוט מדהימות! לחלוטין שוות את הסאגה הכרוכה בקניה בדרך הקונבנציונלית :)

הטבעת יפיפיה. תתחדשי על כל הרכישות :-)

את מקסימה כרגיל..והפעם גם בעלי אישר את זה. שמחה לראות את הכוכב המשני בצילום - בית הספר של הבן שלי.

היי,
טוב, מתאים לך למצוא אוברול מושלם...
אני מחפשת כזה כבר המון המון שנים,
ולצערי את שלי עוד לא מצאתי :-(.
מאד אהבתי את הצבע של הנעליים,
הירוק העמוק הזה מדהים.
אהבתי.
לינדה H

מאוד אהבתי את הנעליים,
חייבת לציין שגם לי את הטבעות היפיפיות האלה (וכנראה גם לעוד אלף בחורות בארץ), אבל רק את הטבעת של הצבי הגדולה אני לא ממש יכולה לשים כי היא הכי גדולה עליי וכל הזמן נופלת- זה הכי חבל כי היא הכי יפה מבין ארבעתן

Hola Dar, bonito conjunto, destaco en primer lugar zapatos, son increíbelente bonitos también el anillo, aunque lo veo problematico, yo soy muy practico y pienso que se puede ir engancahdo con todo.
Pero a veces merece la pena el riesgo.
De nuevo un acierto.
Saludos desde España.

Hadar Cohen - אני זוכרת שמדדתי בחנות את כל הטבעות במידה xs/s ובכל אסופה כזו הקטרים היו אחרים, אפילו שהמידה כביכול אותה מידה (עניין ידוע בחברות אופנה גדולות שמייצרות במסות או כמו שאני תמיד אומרת: בזארה יש שלושה סוגי מדיום - מדיום שהוא סמול, מדיום שהוא מדיום ומדיום שהוא לארג'...). בחבורה שלקחתי בסוף דווקא טבעת הצבי יצאה די קטנה.
את יודעת שאת יכולה ללפף בחלק האחורי שלה נייר דבק שקוף כלשהו על מנת להקטין את הקוטר? לא הכי אלגנטי בעולם אבל פתרון יעיל לטבעות גדולות.

Linda H - כן, אוברול זה קצת טריקי. אצלי לפחות מבחינת עיצוב - אני לא משתגעת על אוברולים בגזרת סטרפלס או מבדים מסוימים שהם בדר"כ הנפוצים יותר, כך שלא ראיתי יותר מדי דברים בחוץ שמצאו חן בעיני. אל תדאגי גם יום האוברול המושלם שלך יבוא.. :) תודה!

אנונימית - יפה! אני שמחה שמישהו מזהה את המקום... :) טוב, איך אפשר שלא, הצבעוניות הזו לא ניתנת לפיספוס.

Little Lost Treasures - אחרי שכתבתי את זה פתאום עלתה במוחי המחשבה שאולי פעם "הדרך הקונבנציונלית" תהיה בכלל אונליין שופינג. מי יודע... :) תודה!

photo.fashion.passion - אוברול זה ללא ספק דבר מגניב וכייפי, חוץ מהרגע שצריך ללכת לשירותים ואז, אם עברת את גיל 9, זה נהיה קצת מוזר D:

Glamour Bbey, 4ME -
thanks!

בובה - תודה! אכן, לקניות באורבן יש מכס גבוה משהו... לא יצא לי 100% (משהו יותר לכיוון ה-50, שזה די גבוה בכל מקרה) אבל היו תוספות ביזארות של "עמלת הקצאת אשראי" ודברים מוזרים כאלה, כשבשורה התחתונה מכס ומע"מ ביחד אמורים להיות בסביבות ה-30 אחוז.
בכל מקרה, המסקנה שהגעתי אליה לאחרונה היא שבמשלוחים מארה"ב עדיף ללכת על קטן (סביבות 50 דולר) או על גדול, כלומר להרביץ קנייה רצינית של הרבה דברים כך שהעלויות הנלוות לא יפריעו לקנייה להיות משתלמת. לא יודעת אם זו המסקנה הכי מועילה בעולם, אבל זה כנראה מה שיש, עד שיחליטו להוריד את שיעורי המכס בארצנו.

רותם - תודה! לשאלתך, לא הייתי מצמצמת את החיפוש לפי חנויות. מהניסיון שלי, עדיין לא חזרתי לקנות שנית מאף מוכר שקניתי ממנו כבר באיביי, ולא כי הם היו לא בסדר או משהו, פשוט כי החיפוש האידאלי הוא לפי פריט והתמקדות במילות המפתח הנכונות.
לגבי תיק - אני מציעה לך לבחור את המילים המתאימות לחיפוש, כולל מילים נרדפות למיניהן. בעמודה השמאלית צמצמי את התוצאות ל- new או used ותעברי על כל התוצאות. לפעמים זה קצת מייגע אבל את יכולה לגלות הרבה דברים מעניינים, כולל להבין איך לשנות את מילות החיפוש שיתאימו בדיוק למה שאת מעוניינת לקבל.

אכן קשה לעשות שופינג בארץ ואפילו מכעיס (אני, למשל, לא מוכנה לקנות כאן טופשופ ולשלם כפול) ומצד שני כשמזמינים מחו"ל מעל 50 דולר, נאלצים לשלם עוד 30% מכס.
טוב, די לפריקת תסכולי הקניות שלי...
דר, התמונות מקסימות ביותר!

הילה - גם אני לא !
don't get me started, בגדים זה רק הדובדבן שעל הקצפת, כמעט כל מוצר במדינה הזו מקבל מרקאפ מטורף, ובשביל לצרוך את אותו דבר בדיוק אנחנו הישראלים משלמים בדרך כלל כפול ממה שהיו משלמים אזרחים של מדינה אחרת. מבאס... אני תוהה האם ואיך זה יכול להשתנות.
ובינתיים נשתדל שזה לא יהרוס לנו את הערב. :) תודה רבה!

love this look....i likke olive green....so its great how you wore the colour...love those shoes...<3

וואו!
התור אחת שעוקבת אחרי הבלוג כבר שנים, אני חייבת להגיד שזה הפך להיות אחד הפוסטים האהובים עליי! לא כל אחת יכולה ללבוש אוברול, לא כל אח יכולה ללבוש אאוטפיט שהוא לגמרי מונוכרומי, איכשהו את עשית את שניהם והצלחת להיראות נהדר.
אתר הצילום מקסים והצבעים מתנגדים באופן יפהפה לצבעים שאת לובשת.
התמונה האחרונה (של הטבעות) מדהימה. איך רואים שאריאלה חזרה!