2/16/09

Gimme, Gimme, Gimme !



מזג האוויר לא סגור על עצמו בכלל אבל אני לגמרי כן: אני חזק בקטע של נעלי קיץ וסנדלים. האביב והקיץ הקרובים יהיו כנראה ה-תקופה של הגלדיאטורים (שכה ציפינו להם בשנה שעברה אך לא ממש כבשו את כפות רגלינו - לא בארץ, לפחות). כמו כן, סביר להניח שכמה שנטחן אותם, ככה מהר הם יימאסו. או שלא?
כפי שעיניכם רואות, אני לוטשת מבט לעבר רצועות רצועות, עבות או דקות, מצטלבות או מקבילות, קלועות זו בזו, מעוטרות בניטים קטנטנים או צבועות בצבעים עדינים כמו אפרסק, וורדרד ולילך. נראה לי שצבעים כאלה יכולים להשתלב יפה עם גוון הרגל ולתת אשליה של אורך (אני מנסה למצוא עוד סיבות לכך שכדאי להשיג נעליים כאלה. כאילו שצריך סיבות... אלו יצורים יפהפיים שנבראו על מנת שנחמוד אותם). כל המרבה ברצועות הרי זה משובח, ולפי ניצני הקולקציות שכבר נחתו בחנויות אני רואה שלא תהיה שום בעיה להשיג את המבוקש. או שכן תהיה בעיה - באיזה זוג לבחור... המממ..

9 comments:

אני איתך...יהיה מאוד קשה לא לקנות הרבה מאוד נעליים העונה...

מדהים!!! כבר הספקתי למדוד ולהתאהב באלו של ניין ווסט, אבל התאפקתי מלקנות... עוד מוקדם לי מידי...

תגידי...מה את מעוללת לנו???
המוריסון האלו סקסיות שיוצא עשן!!!
וגם הזארה והניין וסט...

אם לסבול (מכמיהה עזה), אז לפחות ביחד :)))

אהבתי את הפור לה ויקטוריה.
ידוע לך היכן ניתן להשיג כאלו? אני לא מכירה את החנות משום מה.
המשך יום נהדר :]

נעלי pour la victoire ניתן למצוא באתר piperlime:

http://piperlime.gap.com/browse/search.do?searchText=pour+la+victoire&searchDivName=Women%27s+shoes&submit.x=10&submit.y=10

ובאתר shopbop:

http://www.shopbop.com/pour-victoire/br/v=1/2534374302079716.htm?fm=browse-brand-shopbysize&all

אני מחכה לראות את הזוג הזה מזארה ב"לייב" מעניין על איזה עקב מדובר, מה המחיר וכו' וכו'..

התמונה ממש מחמיאה לנעלי זארה, אתמול בערב הייתי ברמת אביב וראיתי אותם- פחות יפות המציאות.

שאר הזוגות מהממים וגם את טופשופ כבשו בסערה כמה זוגות לא פחות יפים. שווה הצצה :))

סיגרסון מוריסון לוקחים בגדול
אבל הם לא מהעונה הקודמת?