2/6/09

אביב בפתח

floral1

floral2

floral3

floral4
ז'קט- זארה (מלפני כמה עונות), חצאית- זארה, גרביונים- מאיטליה, סנדלים- זארה, שרשרת מטבעות- פול אנד בר

חודש פברואר הגיע ומרגיש לי קצת אביב. אחרי ינואר המפרך ישנה תחושה שמשהו השתחרר ונפתח.. לפחות אצלי. כאילו נטענתי בכוחות חדשים שדוחפים אותי קדימה וגם בתחום ההלבשה וההנעלה המבט הוא קדימה, הלאה, לכיוון האביב והקיץ. כבר לא כל כך מעניינים אותי מגפונים ומגפיים ואני מרגישה שקצת שבעתי מהם. גם אין לי צורך לרכוש עוד, אפילו לא בסיילים. הדברים שכן מושכים אותי כרגע הינם סנדלים ובגדי קיץ ואין ספק שהגיעו לחנויות כבר שלל פריטים מעניינים ומפתים. אז לכבוד ה"אביב", המנטלי לפחות, החלטתי לצאת החוצה לחורשה הפורחת וללבוש את החצאית הפרחונית החדשה שלי. צירפתי לה גרביונים בגוון דומה מאוד, שהבאתי מאיטליה (ברשת המהוללת Calzedonia היה מבצע של 5 זוגות של גרביונים צבעוניים ב-12 יורו, אז כמובן שהתחדשתי לי בכמה בני גוונים מעניינים). השימוש בגרביונים באותו גוון של החצאית (או השמלה) יוצר אשלייה של המשכיות ומאריך את הצללית משהו. וגם אם לא מאריך אותה, לפחות לא מקצר, שזה מה שהיה קורה אם הייתי משתמשת בגרביונים בצבע קרם, נאמר, שהיו מתאימים אמנם לפרחים שעל החצאית, אך היו "מחלקים" את הגוף שלי חלוקה נוספת. וזה, דבר שרצוי לנמוכות קומה להימנע ממנו (אלא אם הן רוצות להדגיש באופן מיוחד את עובדת היותן נמוכות). זה מזכיר לי קצת את תצוגת סתיו-חורף 2008-2009 של המותג האיטלקי האובר יוקרתי Bottega Veneta. לא יודעת למה, אבל בית האופנה הזה מרגיש לי ברמה אחת מעל שאר המותגים האיטלקיים (note to self: אחרי שאני עושה את המיליון הראשון - מיליון יורו, זאת אומרת, כי מיליון שקל לא נראה לי יספיקו - לקנות בוטגה ונטה). שימו לב שבתצוגה הדוגמניות נעלו גם נעליים באותו גוון של הגרביונים והבגדים כך שנתקבלה אשליית ההמשכיות והאורך האולטימטיבית (כאילו שהדוגמניות הנפילות האלה זקוקות לזה..).


התמונות לקוחות מ-Style.com

אגב, ספרן הצפיות הגיע ל-100,000 (סחתיין עליכם!) אבל משום מה החליט לאפס את עצמו, במקום להמשיך לספור מאותה נקודה. אם מישהו יודע מה עושים עם זה אודה לו מאוד אם יעדכן אותי.

שיהיה סופ"ש נעים!

19 comments:

אהבתי מאוד את החצאית עם הגרביון באותו גוון וזו דרך נהדרת "לתקן" אורכים, אבל יש לי קושי עם גרביונים וסנדלים. מתקבל מראה קצת סבתאי בקצות האצבעות המציצות מהסנדל.למרות שעליך זה לא מורגש, איכשהו זה משתלב יפה. זו רק אני?!

גם הדיטיילים על הז'קט מאוד מצאו חן בעיני (תודה על התקריב), יש לו תיפורים מאוד מעניינים.
כבעלת חזה שופע יחסית למידות האירופאיות אני מתקשה לקנות ז'קטים בזארה וכשאני רואה את הז'קט הזה אני נזכרת למה אני נופלת לפעמים וקונה ז'קט שלא בדיוק נסגר. יש לך אולי טיפ בנושא?

מדהים!
נורא רומנטי ורך כזה..

מהמממממתתתתתתתתתתתתת

קרן - האינסטינקט שלי אומר שז'קט בסגנון שאני לובשת דווקא לא מתאים לבעלות החזון שבינינו כי הוא יכול להגדיל עוד יותר וליצור אשלייה של כובד בחלק העליון של הגוף. אני חושבת שמה שיכול להתאים יותר הוא ז'קטים עם מפתח וי וכפתור אחד בלבד. יותר מדי כפתורים או רכיסה כפולה (double breasted) פחות יתאימו. אבל מאחר ולא בורכתי ב"בעיה" הזו אני מפנה את השאלה גם לשאר הקוראות בעלות המבנה הדומה - אתן יותר ממוזמנות להגיב..

האמת שאני מצאתי ז'קט בעונה האחרונה של קסטרו, יש להם נטייה לגזרות קצת יותר ישראליות.אבל זה היה באמת "יחיד סגולה".
הבעיה עם ז'קטים של כפתור אחד היא שמאבדים את האפקט של הדגשת המותן, לפחות באלו שיצא לי לראות. הם גם פחות מעניינים בדרך כלל.
ובכלליות, אני חייבת לציין שאני מאוד נהנת לקרוא את הבלוג שלך ומחכה לכל פוסט. יש לך כתיבה מאוד כנה ואינטליגנטית.

אוף! אני כולי קנאה. רק היום מדדתי את החצאית הזאת והיא עשתה לי צללית כזאת מכוערת שממש נשבר לי הלב להחזיר אותה למקומה.
כמובן, לבוש מעניין ונפלא.

היי
אהבתי את החצאית :)
אני חייבת פה להצטרף לקרן- בתור עולה ותיקה סנדלים עם גרבים מחזירים אותי לימי הילדות הרוסיים שלי.. אני מודעת לזה שעכשיו זה תופס תאוצה בכל העולם אבל מנטלית.. זה קשה לי.
אביב שמח!! (אם כי חבל שבקושי היה חורף)

אחלה שילוב, אהבתי.

אין לי שום בעיה עם סנדלים וגרביים הם נראים מעולה, למעשה אני נוהגת לנצל נעלי קיץ בחורף בדרך הזו וזה עובד מעולה...דר את לא לבד בהרגשה האביבית, גם מזג האויר תורם לכמיהה הזאת. ואני מתה על החצאית והצבע של הגרביון! gorgeous!!!

וואו , אוקיי , :-) מעריצה לגמרי את מה שאת לובשת בסט הזה , מתוחכם , אביבי , חם , ונראה מאוד מאוד את !ומאוד נוח ...
התכשיט על צווארך מוסיף המון המון סגנון .
אז אני מתה על שילוב של גרביונים וסנדלים , זה אחד מהשילובים האהובים עליי , אבל דווקא פה פחות אהבתי את הסנדלים עצמם משום מה , אפילו לי קשה לומר למה ...אני חושבת שחסרה לי קצת פלטפורמה בהם - לא יודעת מאיפה זה בא לי , אבל משהו קטן חסר לי באיזון הכולל איתם :-) ..
בכל מקרה , אוהבת מאוד מאוד

אה- ובקשר לעניין החזה ? מניסיון
:-) אני אישית התייאשתי ממציאת ג'אקט שיישב עליי טוב בצורה סגורה , אחרי מחקר עומק ארוך מאוד , והגעתי למסקנה הכנועה שג'אקטים מחוייטים לעולם יישבו טוב יותר על גופים מסויימים ופחות על אחרים ... ואני בדרך כלל ממש לא נכנעת, כן ?
הצורה היחידה לדעתי שמחמיאה לחזה גדול בלבישת גאקט (וכמובן שאני יודעת ובטוחה שיש יוצאות דופן שמהמם להן , כל גוף לגופו) , היא ללבוש אותו פתוח , אפשר להוסיף מתחת טופ מעניין , בהיר או צבעוני שייתן קונטרה אם הג'אקט כהה , ותמיד מלבב להוסיף צעיף שגולש לו ..
האופציה הזו יוצרת מראה ארוך יותר , ולא דחוס או נדחס .... אין מה לעשות : לפעמים צריך לדעת להכנע בחיים ;-)

just to let you know you are hot topic in my blog, so i linked to you.

XOXO
MJ

תודה רבה רבה! :))

שירה - החלטה נבונה. א"ב של לדעת להתלבש טוב, לדעתי לפחות, הוא לדעת לוותר גם על דברים יפים מאוד אם אתה נראה בהם לא להיט. בסופו של דבר אתה (כלומר, את) זה שלובש את הבגד ולא הוא אותך. גם אני ויתרתי השבוע על כמה פריטים לוהטים וסופר אופנתיים, כי נראיתי בהם "וויי זמיר"... יש מצב שנדבר על זה בפוסט הבא.

מרקס - אין עליך..

שיהיה שבוע טוב לכולם! xoxo

גם אני כבר "פוזלת" למלתחה אביבית, ובעצם למה לא, עם מזג האויר האביבי הזה...
הז'קט מקסים, וכך גם החצאית. אהבתי את הצבע של הגרביונים. על סנדלים בכלל אני פשוט חולה, והם משתלבים יפה עם כל המראה, אבל אני אישית לא מסוגלת לנעול סנדלים עם גרביים.

אגב סנדלים, שמתי עין על כמה זוגות של ניין ווסט (ראיתי באתר), ואני מחכה שהם יגיעו אלינו. (חסר להם שלא יעשו עלייה, לא רק לארץ, גם לסניף בחיפה).

שלום דר, ושלום לכולם=)
דבר ראשון רציתי להגיד שאת מהממת, ושהרבה זמן אני עוקבת אחרי הבלוג שלך.. בסופו של דבר עשית לי חשק ופתחתי בלוג משלי, הוא אומנם חדש ואני חדשה בתחום אז אין לי יותר מידי ניסיון.. אשמח בכל זאת שתעיפו מבט... שבוע טוב
http://afashionistasconfession.blogspot.com/

דר , הג'קט הזה תפור בדיוק לך !! הוא כל כך מתאים ומחמיא למבנה שלך ולמידותייך - גם הצבע רך ויפה עלייך , סחתן

shiri - תודה! תתחדשי על הבלוג ושיהיה בהצלחה!

הסנדלים מדהימים, ממתי הם? ישנים? לא זכור לי שראיתי כאלו בזארה..

הבאתי אותם מאיטליה. הם היו בסייל של קולקציית החורף. אני גם לא זוכרת אם הם נמכרו בארץ או לא...