2/21/09

לבקשת הקהל

blue_beret1

blue_beret2
קרדיגן- מנגו (ישן), חולצה- H&M, חצאית ג'ינס- זארה (ישנה), טייץ- פול אנד בר, כובע- זארה, מגפיים- מבוטיק נעליים חיפאי, תיק- Marc Jacobs.

כך התלבשתי באחד מימי השבוע שעבר לעבודה. כשהתלבשתי בבוקר ממש לא הרגשתי כאילו המצאתי את הגלגל או ש"דפקתי הופעה" מיוחדת, אבל מסתבר שכמעט כל מי שראה אותי באותו יום אהב מאוד את האאוטפיט ואף ציין זאת בפני. אני מניחה שלכל אחד ואחת מכם יש איזה אאוטפיט שתמיד קוצר מחמאות, גם אם לא התאמצתם במיוחד להרכיבו (אגב, מהי התלבושת המוצלחת שלכם?). יש לי עוד שני פריטים בארון, שגוררים באופן אוטומטי מחמאות. שניהם בצבע זית, כשחושבים על זה. מעניין... האחד הוא ז'קט די פשוט והשני הוא מעיל ארוך שקניתי מזמן בקסטרו. הייתי הולכת איתו הרבה לאוניברסיטה בימים קרירים וסגריריים ותמיד אנשים התלהבו, על אף שקניתי אותו בעיקר מסיבות פונקציונליות ולא אסתטיות. ובחזרה לאאוטפיט: אני חייבת להודות שכמעט העפתי את הקרדיגן הזה, כי הוא שכב בארון די הרבה שנים ולא ממש ידעתי מה לעשות איתו. נראה לי שבעיקר לא ידעתי מה לעשות עם האורך המוזר של השרוולים... למרבה המזל, הצטרפה למשפחה בשלב מסוים החולצה הזו, שהשידוך בינה לבין הקרדיגן נראה הולם וטבעי ומאז הקרדיגן הזה כבר איננו מועמד להדחה. זה קצת כמו במערכת יחסים זוגית, שבה האחד משלים את השני (בשאיפה) - במקרה הזה השרוולים המוזרים של הקרדיגן רק עוזרים להדגיש את שרוולי הטוליפ של החולצה ומשתלבים איתה היטב. לאור חזרתו של החורף החלטתי להצטייד גם בכובע הברט האהוב עלי. אני חייבת לציין שבקושי השתמשתי השנה באוסף הכובעים הענף שלי וחבל שכך.


תודה רבה ל-Vicen מספרד שהציגה אותי בבלוג שלה: Look10. יש כמה וכמה שפות שאני מסתדרת איתן אבל לצערי ספרדית לא נמנית עליהן. שתי המילים העיקריות שאני יודעת בספרדית הן: "זארה" ו"מנגו".. וזה הכי חשוב, לא? בכל מקרה, נראה לי שיש באתר הזה איזושהיא תחרות אז אתם מוזמנים להצביע עבורי!

blue_beret3
היא גם צוחקת!

שבוע טוב לכולם!

31 comments:

לא רק שהחיוך הולם אותך ובא לך בטבעיות,הוא גם הולך נהדר עם התיק.
לירון ק.

סתם מעניין אותי לדעת איפה את עובדת?

את נראית מעולה. נורא הולם אותך החיוך והאאוטפיט כל כך פשוט וכל כך יפה. שבוע מקסים.

התיק ניראה מהמם בחיים האמיתיים, אבל ממש לא אהבתי את החצאית. אני בטוחה שיש לך פריטים יותר שווים ממנה לשילוב הזה.

אהבתי!! איזה כובה יפההה

מאמי! אני כ"כ שמחה לראות אותך מחייכת, עשית לי שמחה בלב!
האאוטפיט חמוד ומזכיר קצת את betty הצרפתיה.
שבוע טוב!

אני חושבת שאף פעם לא הגבתי כאן עדיין, אבל הייתי חייבת לציין שהחיוך שידרג את האאוטפיט בכמה רמות. התרשמתי.

אהבתי את האאוטפיט מאוד וגם את החיוך! מקסים!
מעניין אותי לדעת אם את את מאופרת?

סוף סוף את מחייכת! אני רואה שרבים כבר הגיבו בעניין הזה, אבל זה כ"כ נכון- זה משפר את המראה הכללי בטירוף!
התיק מ-ה-מ-ם, וגם הכובע, אבל אני חייבת להגיד שאני עם ספי בעניין החצאית- היא די מיושנת, נראה לי שאם היית מנסה את אותם הדברים עם חצאית בצבע שונה לגמרי זה היה יותר מגניב, נגיד עם צהוב או ירוק דשא...

don't smile too much, it makes
wrinkles (bad)


and besides, i think this kind of light blue outfit should go with some kind of brown boots/shoes especially when you pair it with a brown bag.

וואו, כנראה אני צריכה לחייך יותר.. טוב, בחיי האמיתיים נראה לי שאני עושה את זה לא מעט :))
במה אני עובדת? אני עוסקת בתחום המסחר האלקטרוני (לצערי לא של פריטי אופנה).

יו, איזה חיוך מהמם!

תעזבו את החיוך (המקסים), אפונה בלי לק על הציפורניים? זה באמת עוד לא קרה..

התיק - מהמם.
הקרדיגן + החולצה - נחמד ביותר.
החיוך - מחמם את הלב.
החצאית - פשוט לא.

אם רק היית זורקת את החצאית ומחליפה למשהו אחר (בחיי, כל משהו. אפילו סתם מכנסי ג'ינס פשוטים), זה היה נראה כ"כ הרבה יותר טוב.

חוץ מזה, אני חייבת לציין שהבלוג שלך נהדר, ושאת מתוקה למדי.

i have to add - i actually think the skirt is real good

thought it's important to add when i saw the other responses..

היי דר!
מיותר לציין שאת באמת בחורה מדהימה עם כשרון וסגנון..

רציתי לדעת, על איזה אתרים את ממליצה לרכישה און ליין?
(אתרים עם סיילים רצוי)

I hope you have enjoyed the picture book.
Each sample is to look more beautiful
Kisses

אני לא מבינה על מה המהומה בנוגע לחצאית. זו חצאית נהדרת, ברשותי אחת כזו מטופשופ (עם המכפלת הפרומה). חצאית בייסיק מעולה.

כל הכבוד על הלוק :) אוהבת!

הכובע פשוט מושלם עלייך !!
ו- איזה כיף שהפונט כאן התיישר לעברית , אני מתרגשת :-) !!!!!!!

ראיתי בשישי את הג'קט הכחול [המדהים] בזארה [מלפני כמה פוסטים] וחשבתי עלייך! :)

חבל על הכובע והתיק המהממים , התלבושת קצת מבולגנת וחסרת ייחוד , ומעמעמת את היופי של שני הפריטים המנצחים האלו עלייך ...

האאוטפיט מהמם ומעניין.
גם אני חושבת שעם נעל/מגף חום זה היה נראה טוב יותר אבל בכל מקרה יצרת משהו אחר וזה נראה טוב,גם עם החצאית ובמיוחד עם הכובע.

וואוו היא ממש עשתה לך שם ספר,הספרדייה,איזה מגניב.

לא הבנתי, איך מצביעים?

תודה לכולם על התגובות!
לגבי אתרים לשופינג אונליין, למען האמת אני לא משתמשת בהם יותר מדי (הסנדלר הולך יחף...). וזה לא כי הם לא נראים לי אטרקטיביים... האתרים של הרשתות האמריקאיות הגדולות נראים לי אמינים ויעילים, אם כי לא כולם שולחים לארץ (אבל גם את זה אפשר לפתור). כמו כן, ברוב האתרים האלה יש סיילים לאורך כל השנה. נראה לי שהדבר העיקרי שעומד בעוכרי קניות מסוג זה, בתור מי שגר בישראל, הוא דמי משלוח יחסית גבוהים וגם מכס. רצוי לקחת את זה בחשבון מראש ולדעת שייתכן ויתווספו לקנייה עוד כמה מאות ש"ח לטובת ידידינו במכס (מכס כמובן תלוי בסוג הקנייה ובסכום שלה. מעל סכום מסוים גם פריטי לבוש חייבים במכס)..
לגבי האתר הספרדי, אם מישהו מבין טוב ספרדית מוזמן בכיף לתת את תרומתו.. :)
והצילומים כמובן נעשו ע"י אריאלה! תודה רבה..

נראה שמישהי קיבלה ממך השראה :)

http://www.tokyobanhbao.com/2009/02/23/le-bonheur-est-dans-le-pre/

מזל שהחורף חזר !
סוף סוף אפשר לראות אותך נועלת
מגפיים !!! איזה כיף.
את נראת מדהים באוטפייט,
יש איזשהו אמת בדבר צבע המגפיים,
חום היה ממקד את הגוונים,
אבל מה רע בשחור ?
אני מאד מאד אוהבת שחור !
תמיד נהנת לראות איך את מתלבשת !
Linda H

הצרפתייה הזו מאוד חמודה. בכלל, אני אוהבת את כל החבורה שלהן (בטי, ביג ביוטי, alix..) כנראה ששאריות החורף עושות חשק לחולצה משובצת וחצאית ג'ינס :)

merci!

את מקסימה ומתוקה הטעם שלך נפלא.. אוהבת את הבלוג..
אצביע עבורך.. :)

דרר הולם אותך נוראא חיוך...חייכי יותר ....
התיק של MARC JACOBS עם אני לא טועה...
והוא מהממם ביותר הלוואי יום אחד יהיה לי תיק מעצבים..
האמת החצאית דווקא חמודה ..

http://pumpkin-fashion.blogspot.com/

חיוך הולם אותך:)
לדעתי הלוק שהרכבת מזכיר קצת אישה דתייה- החצאית,הכובע, הטייסץ מתחת לחצאית והסוודר..הכל ביחד נראה קצת דתי...
מה שכן המגפיים יפות מאד:)
בלוג יפה:)

יש לך חיוך מקסים!