2/18/09

חשיפה

beach1

beach2

beach3
ז'קט- H&M, טוניקה- זארה, ג'ינס- לא זוכרת (לא משהו ממותג), סנדלים- זארה, צמיד עור קלוע- מנגו2, צמיד זמש רקום- יצרתי בעצמי.

נזכרתי לפני כמה ימים בטוניקה הזו שאני לובשת, כשמזג האוויר היה ממש חמים (נכון לעכשיו הוא ממש לא). היא איננה דיירת חדשה בארון, אבל לא יצא לי כל כך ללבוש אותה. כשחושבים על זה ברצינות לרגע, כמה באמת יוצא לי ללבוש את כל הבגדים שיש לי בארון?? הממ.. לא כל כך הרבה. או כמו שאמא שלי אוהבת לומר: "גם אם תפסיקי מרגע זה לקנות בגדים תוכלי ללבוש אאוטפיט שונה בכל יום, מבלי לחזור על עצמך, למשך שנה לפחות!" אמא (תמיד) צודקת, ללא כל ספק, אבל נחזור לטוניקה התכלכלה: היא אוורירית וקלילה, ויש לה שכבה עליונה של טול (או בד בסגנון טול, והרי יש לי פטיש רציני לטול מאז שנת 1986, השנה בה התחפשתי לבלרינה עם טוטו אדום לוהט) וגם פאייטים בצבע ברונזה הרקומים בחלקה העליון, אולם יש לה בעיה אחת והיא המחשוף. אני לא חובבת גדולה של מחשופים והתפיסה שלי היא שדווקא משהו מוצנע יחסית הוא בעל פוטנציאל להיות אפילו יותר סקסי מאשר "ציצים ישר לתוך הפרצוף", אבל, איש איש באמונתו יחיה. כנראה שמזג האויר החם גרם לי לחרוג ממנהגי וגם הטוניקה התאימה מאוד למצב רוחי באותו היום. ואפרופו מצב רוחי, שמתי לב שיש כמה קוראות אשר מודאגות מכך שאינני מחייכת בצילומים. זה מאוד משעשע (אני מחייכת ברגע זה) ואני מקווה שאתן לא דואגות יותר מדי (דאגה איננה טובה לעור הפנים!). אין לי ממש הסבר לכך מלבד העובדה שפשוט כך אני מצטלמת (מצב הרוח שלי בסדר גמור, אין צורך לקרוא לקב"ן..) ואני יכולה לחזות שאולי יחמוק לו חיוכון קטן לתוך אחד הפוסטים העתידיים - הרי בסך הכל ביקשתם נורא יפה...
הצילומים מבית היוצר של אריאלה. שיהיה ערב נעים ומחוייך!

14 comments:

:)))
נהדרת!
טוניקה חמודה, אל תפחדי ממחשופים! (אני אספר אנקדוטה קצרה: כמה פעמים בחיי אנשים אמרו לי "אליסה, לא משנה כמה נצנצים/ מנומר/ זול/רוסי תלבשי לא תצליחי להיראות פרחה, יש לך פרצוף של "ילדה טובה" מדי") אני חושבת שיש בינינו כמה קוי דמיון בקטע הזה ולכן אני מאמינה שאין לך ממה לחשוש והציצים לא יברחו. מצד שני איך הלך הסטיקר הזה של החרדים? "עוד מטר בד- הרבה יותר מכובד"
ערב טוב שיהיה!

איזה אאוטפיט רומנטי!הטוניקה מאוד יפה כדאי לך ללבוש אותה יותר :)

תודה!
alisa- מצחיקה... :)) אני מסכימה איתך לגמרי. יש בחורות שלא משנה כמה בגדים "פרחיים" תשימי עליהן, עדיין הן יראו "ילדות טובות". אני מאמינה שאת כזאת..
אנה - תודה מותק! ואת החדשות הטובות הבאות אני רוצה לשמוע באופן אישי...

בהחלט אוטפיט מדליק. מאוד אהבתי את השילוב של הקלילות של הטוניקה והג'קט שהוא יותר מובנה.

אהבתי :) יום נעים!

אמא שלי תשמח לשמוע שהיא לא היחידה שאומרת משפטים כאלו...
הצבע של הטוניקה ממש חלומי, הייתי משלבת אותה עם חצאית בצבע שמנת או קרם לאפקט הנאיבי המלא.

(וגם לרומי העירו שהיא לא מחייכת, וכמה תמונות אח"כ פתאום השרתבב לו חיוכון)

הטוניקה יפיפיה ואני לא יכולה שלא להמשיך ולהיתפעל מהסנדלים המדהימים האלה (אגב לא ראו אותם מהזווית הזו בפוסט הקודם ופה כשרואים אותם לגמרי הן אפילו עוד יותר מדהימות)

צבעים מרתקים , השילוב ביניהם פשוט מרהיב ! - ממש ככה
אני מתה על השילוב בין ההתנפנפות של הטוניקה למחויטות הג'אקט כמו שכתבו כאן לפניי
ובכלל נראה שעניין האביב שבפתח בהחלט עושה לך טוב , את נראית מצוין ושילובי הבגדים שלך מלאי השראה

estas preciosa en breve estarás en LOOK 10.
Besos desde España..

you're in "10 LOOK" you want to spend it and I said.
Remember that you can apply for change of look, even send a picture with the look that you think is better, but ensures that the picture is an acceptable resolution.
And take the award proves that your participation in "LOOK 1O.
YOU ARE IN: http://look10.blogspot.com/2009/02/afoona-pea.html

And if you want to post a comment in your post:
http://look10.blogspot.com/2009/02/afoona-pea.html
making any comment on the look represented.

You can also apply for low LOOK 10
pick your AWARD, which is to the left of your post, indicating that the medals are named "Nominated"

Vicen greetings.

Hi vicen, thank you for posting my pic on your site! nice surprise..
besos,
Dar

It was a pleasure to have a beautiful blog.
many kisses from Spain.
Vicen

look here:
http://lk10.net/afoona/index.htm
kisses

נראה שמישהי קיבלה ממך השראה :)

http://www.tokyobanhbao.com/2009/02/23/le-bonheur-est-dans-le-pre/

nice mix with outfit and lanscapes ;-)))))))