11/26/08

על גג העולם

Top of the world



טוב, אולי לא ממש.. :) אני בסך הכל עומדת במרפסת גבוהה, אבל אתם חייבים להודות שקו הרקיע החיפאי מרשים ביותר מנקודה זו. פלוס אתם זוכים להצצה קטנה בכירסום ההולך וגדל בהר הכרמל לצורך בניית "מנהרות הכרמל". מאחר ואני לא יונה יהב (ראש עירנו), לא ארחיב לגבי העיר המנומנמת והמקסימה שאני חיה בה ונעבור חיש קל לענייני הבגדים. היום אני לובשת מעיל רוח קליל בצבע האהוב עלי - אפור (אפור זה לא ממש צבע, הא?). אני חייבת לציין שאת הפריט הזה לא אני בחרתי, שזה דבר די מדהים, אלא קיבלתי מאבי. לרוב, כשאבא שלי יוצא את גבולות המדינה הוא מקבל ממני רשימת קניות מפורטת, מגובה בתמונות, בכדי למנוע בלבולים וטעויות ועל מנת להקל עליו. אני שולחת אותו בדרך כלל
ל-H&M והוא כבר די מתורגל: מוצא חלק מהדברים, חלק לא, ולעיתים מאלתר (בעזרת צוות החנות?). בתור חולת שליטה, בייחוד בכל הנוגע לבגדים, קטע האילתורים מעט מטריד, אבל לפעמים יש לו הברקות. והמעיל הזה הינו הברקה שלקח גם לי זמן לעלות עליה. הסיבה העיקרית לדיליי שלי היא שקיבלתי את המעיל בחודש מאי האחרון, כשהשרבים כאן כבר השתוללו, ולא היה לי ממש מה לעשות איתו חוץ מלגנוז בארון (אפילו לא תליתי אותו על קולב - רעת לב שכמותי...). חוץ מזה שהוא מסוג הפריטים שלא ממש מרשימים במבט ראשון, וכשהם זרוקים להם סתם כך ולא מונחים על הגוף הם נראים כמו בגד סתמי וחסר צורה.



לפני כחודשיים החלטתי לבדוק אותו בזהירות (הוא היה בגדר חייזר שהסתנן למלתחה המוקפדת שלי בדרך בלתי לגאלית ועד שלא הוכחה תרומתו למערכת מקומו עמד בסימן שאלה). גיליתי שיש לו כל מיני רצועות, לולאות, תיקתקים ושרוכים, ושאפשר לעצב אותו בכל מיני צורות - נחמד. כמו כן, יש לו צווארון מעניין, שממולא בכובע (פרקטי!), דבר המעניק לו נפח וגורם לו לעמוד יפה בזכות עצמו. האסימון נפל סופית כאשר נתקלתי במהלך שיטוטי ברשת בתמונה של ג'ובאנה בטאליה (Giovanna Battaglia) עטויה באותו מעיל. מפרט התלבושת לצד תמונתה אישר שמדובר במעיל מ-H&M, בדיוק אותו מעיל כמו זה ששוכב אצלי בארון. והרי מה שטוב לעורכת האופנה של L'uomo Vogue (ווג האיטלקי לגברים), בהחלט טוב גם לי... לבסוף, גם ירידת הטמפרטורות עשתה את שלה, והנה, אני משתמשת בו.






מעיל- H&M, חגורה- Zara, מגפונים- Mango.

סוף טוב הכל טוב!
ושיהיה לילה מעולה!

15 comments:

Love it! Love it! Love it!!!!!
אפשר לגנוב את האאוטפיט ממך?

מהמם!

*בתמונה שאת מדברת עליה ג'ובאנה לובשת את המעיל בצבע כחול?

מ-ה-מ-ם!!!!
תגידי החגורה מזארה מהזמן האחרון?

anna - אם תבואי לבקר אותי בחיפה, אפילו לא תצטרכי לגנוב.. ;)

boiler - למיטב זכרוני המעיל של ג'ובאנה הוא בצבע חאקי/זית.

chen - החגורה מלפני כמה שבועות. מצאתי אותה בסניף בדיזנגוף סנטר.

תודה!

אוקיי מצאנו את התמונה המדוברת וזה באמת בצבע זית.

כנראה שהיא מחזיקה את המעיל בכמה צבעים, כי נתקלנו בתמונה שהיא לובשת אותו גם בכחול.

או שאנחנו הוזים וזה סתם היה מעיל דומה?..

boiler - אתם לא הוזים, גם אני ראיתי תמונה שלה עוטה פארקה בצבע כחול. משהו מבריק כזה - ממשי או סאטן. כנראה שהיא אוהבת את הסגנון הזה..

הוא בהחלט מהפריטים שבמבט ראשון לא מרשימים בכלל, וכשרואים אותו על הגוף, בשילוב הנכון הוא נראה טוב:)
כל הכבוד לאבא!

מעיל נפלא ואבא למופת!

כן היא בהחלט אוהבת את הסגנון..

אנחנו מכירים את התמונה עם המעיל המבריק אבל אנחנו מדברים על אחת אחרת, עם מעיל ממש דומה בצבע כחול נייבי..

:)

יופי של אילתור. אהבתי גם את מה שעשית איתו :)

היי
רק רציתי לשאול מה הצבע של הלק
את מהממת!
גלית

היי גלית, תודה! הלק הוא גוון Nightfall של MAC..

אני מבלה פה מעת לעת , ועין עלייך ,
לדעתי בלוג האופנה / אפונה שלך הוא המוצלח והמעניין ביותר בעברית .

רציתי לקבל עצות איך ל"הטיל" משימות על מי שטס לחו"ל , איך את מוצאת את פריטי H&M ? שהרי האת רשלהם לא מכיל כל כך הרבה מהקולקציה .

תודה ,
בובה 

בובה - תודה רבה! לגבי ההזמנות מ-H&M, אין הרבה ברירה וגם אני ניזונה רק מהתמונות באתר (וכפי שאת בוודאי יודעת, מדובר בשבריר בלבד מהקולקציה כולה. מה גם שלא בכל הסניפים בעולם יש את אותה סחורה, אבל לא נכנס גם לזה). אני בוחרת כמה פריטים (כדי שאם אחד או שניים לא יהיו, ה"קניין" המנודב לא ייצא בידיים ריקות) ומצרפת את תמונותיהם ומידה מתאימה. לא מזיק גם אם ה"קניין" שלך שם לב להתרחשות בחנות - למשל המוני בחורות שועטות לעבר קולקציית 'קום דה גרסון' האחרונה - ואם הוא בעל תושייה הוא אולי יביא לך משהו מוצלח שלא ביקשת.. ;)

תודה רבה על עצה אני אבדוק את זה בתקופה הקרובה ואחזור עם תוצאות מקווה . תמשיכי עם " העבודה הטובה".