11/10/08

היום ב"ישראל היום"


כפולת עמודים מתוך העיתון "ישראל היום"

התעוררתי בהתרגשות הבוקר כי ידעתי שכתבת בלוגריסטי האופנה אמורה להתפרסם היום. הוזמנתי כבר לפני יותר מחודש להשתתף בכתבה, שבה לקחו חלק עוד חמישה בלוגריסטים אחרים, כולם או רובם בטח מוכרים לכם מה-blog roll שלי או מהתגובות כאן: מורן יוסף, ריטה, ספי, אנה ונמרוד אביגאל. אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה המצוינת עלינו ועל תחביבנו / משלח ידינו ב"ישראל היום". אפשר לקרוא את המהדורה היומית גם באתר של העיתון. הצילומים התקיימו ביום שלישי שעבר בנמל ת"א ולמרבה הצער זה היה יום חם עד חם מאוד, כך שלא יכולנו לחשוף את מלתחות החורף המפוארות שלנו (נו טוב, את זה נעשה בחודשים הבאים בבלוגים). ומה אני לבשתי לצילומים:




הצילומים באדיבות מאור מצוות "ישראל היום".

ז'קט- Topshop, חולצה- Zara, חצאית וחגורה- Mango2, נעליים- Nine West, תיק- מאמא.



לסיום, מגיעה תודה ענקית לחגית רון רבינוביץ' העיתונאית, ללירון אלמוג הצלמת ולמאור אומזגין שארגן וקימבץ את כל ההפקה הזו. נראה לי שיצאה כתבה מקסימה, וכל הכבוד על הרעיון וההפקה.
ועכשיו, אני נוסעת לת"א... יום טוב!

10 comments:

את נראית מקסימה. אהבתי מאוד את הז'קט, והנעליים מטריפות. החצאית לא מאוד מחמיאה לך, לטעמי. חצאית צמודה יותר הייתה עושה איתך חסד. בכל אופן, אני גומעת את הבלוג שלך בשקיקה. keep going!

היום ברכבת עברתי ליד מישהו שקרא ישראל היום והיה לי נדמה שזיהיתי אותך במה שנראה כמו כתבת אופנה... אז מסתבר שצדקתי, למרות שבאותו רגע זה היה נראה לי בלתי הגיוני וזה מה שגרם לי לקרוא בשקיקה מאמר של רודיגר, בשביל סמינריון הזיכרון, בטח שמעת עליו...
בכל מקרה עיינתי בכתבה (זה לא היה כל כך נוח בסופט קופי, איך לא הקשבתי לבחור שסידר את העיתונים הבוקר בסטנד שבאוניברסיטה שנזף בי שאני קוראת רק את הכותרת ולא לוקחת אחד?...)והיא באמת מקסימה ובמבט מקרוב הגלדיאטורים שלך מושלמים.

ברכותיי :) הבלוג מושקע ובהחלט ראוי לכתבה, אחלה תמונות

תודה! :))
martha s - אני מקווה שאת לומדת באוניברסיטת חיפה ולוקחת את הסמינריון אצל ד"ר עינת פיינסקי (מלכת כל מלכות הפסיכולוגיה הקוגניטיבית. המרצה הטובה ביותר שהיתה לי בכל התואר הזה, ללא צל של ספק!!!). אם כן, ברכותיי לך וגם אם לא שיהיה בהצלחה!
גם אני הייתי ברכבת וקראתי את הכתבה. זה היה משעשע...

ממש אהבתי את הנעליים שלך... רציתי לשאול מתי קנית אותן? וכמה הן עולות לך?

את הנעליים קיבלתי במתנה מחו"ל במאי. כתבתי עלי זה פוסט בזמנו

התלבשת ממש יפה


שמחתי שראיתי את הכתבה עליכם :)

היי,
רציתי לשאול אם יש לך המלצה איפה אפשר למצוא צעיף דק יחסית בצבע חלק.
משהו בסגנון הזה:
http://www.alteredcloth.com/images/2007-08-14-scarf-1-400.jpg

תודה :)

נראה לי שראיתי לאחרונה בזארה משהו דומה, ובאותו צבע