11/29/08

Shake your tail-feather


בכיוון השעון, התמונות מ-childhoodflames, asos, topshop, fashiontoast
mango, צמיד במרכז: shopbop.

הנוצות האופנתיות מעופפות ומרקדות סביבנו כבר כמה חודשים טובים (ואם מתחילים לספור מאז שמלת הנוצות שעיצב גוטייה עבור דנה אינטרנשיונל לארווויזיון מדובר בהרבה יותר זמן מזה), אבל נראה שלאחרונה הן הגיעו לשיא. איפה לא מוצאים אותן? במכפלות של חצאיות ושמלות, על השיער בווריאציות שונות, בסיכות, בתיקים ובנעליים. משום מה זה שולח אותי היישר לציורי הרוקוקו בהם הנשים עוטות כובעים מעוטרים בנוצות או מחזיקות מניפות עשויות נוצות שונות. מן הנוצות עולה ניחוח של נהנתנות ואקסטרווגנטיות (זה לפחות מה שאני מריחה, אם הנוצות נקיות, כמובן) וזה נראה לא הכי מתאים על רקע המצב הכלכלי. נסי לחזור הביתה ממסע שופינג ולומר לבן זוגך: "מאמי,
מ-מ-ש, אבל מ-מ-ש הייתי חייבת את שמלת הנוצות הזאת שעלתה 800 ש"ח". וגם מי שאין לה בן זוג או שלא חייבת לו דין וחשבון (פמיניסטיות, אל תאכלו אותי) תתקשה אולי להצדיק בפני עצמה את הרכישה. לאיפה בדיוק תלבשי את זה? זה גורם לי לחשוב על כך שאם אסתובב בחיפה עטויה בפריט לבוש מעוטר נוצות עיני האנשים בוודאי תצאנה מחוריהן. הרי חיפה ואקסטרווגנטיות זה סוג של ניגוד, לא? בכל מקרה, לא אכחיש את הערך האסתטי שבנוצות ואת העובדה שהן מושכות כל girly girl חובבת ציוצים כמוני. וכמו כל דבר, לא צריך להתפרע ואפשר להשתמש בנוצות במשורה. סיכה לבגד היא פתרון חביב ביותר וסולידי, וגם עיטור נוצתי לשיער (מי שנמשכת למראה ההיפי משהו, סרט עם נוצות "עומדות" כמו של Rumi זה הכיוון..) מאפשר הכנסת נוצות באופן מינורי לתלבושת. לצערי טרם נתקלתי בעיטור מעניין וראוי בסביבתי הקרובה. ואולי הנוצות כבר תתעופפנה להן הלאה עד שזה יקרה..

התמונות לקוחות מ-karlascloset, urbanoutfitters, net-a-porter.
(השמלה האפורה היא שמלה של "ברברי" מהקיץ שעבר).

6 comments:

מתים על נוצות..

בערך לפני שנה הכנו במו ידינו קשת עם נוצות ואחרי שקיבלו מבטים תמהונים מהסביבה החלטנו להחזיר אותה שתשב עם כל אביזרים..

אבל ברגע שקינלי מפרוייקט מסלול 5עשתה לנו עיניים בכל פרק ופרק
החלטנו שדיי והגיע הזמן להוציא את הקשת לעוד סיבוב
ושוב קיבלנו מבטים.. אבל הפעם כבר לא אכפת לנו.

גם אני חשבתי להכין, אבל הנוצות שמצאתי הן או נוצות של יונים (בחצר) או נוצות קרנבליות כאלה בצבעים זוהרים (בחנויות למוצרי יצירה). מעניין איפה משיגים נוצות מנוקדות, נוצות חומות או נוצות טווס (גם לפרוייקטים נוספים)...
אני מתפלאת בכל פעם מחדש כמה זמן לוקח לטרנדים מסוימים "להגיע" לארץ או להיות מיושמים כאן.. סחתיין על העמידה האיתנה מול המבטים

ראית את זה?
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=6321056
ממש גן עדן לנוצות...אני ממש התאפקתי לא להזמין משם משהו, אבל אני יודעת שלא יהיה לי אומץ ללכת עם זה :( חבל....

משגע! מי שיוצרת את הקשתות האלה השיגה מלאי שווה ביותר של נוצות...

לא יודעת למה אבל אני נמשכת אך ורק לנוצות טווס
יש לי עגילים וסיכה לשיער
הממ
עליי להשתמש בהם יותר..

כשביקרתי באיזור נוטינג היל בלונדון לפני כמה חודשים, עברתי ליד חנות לתכשיטים, באיזור השוק, בסגנון אינדיאני. היו בחלון הראווה כמה עגילי נוצה מענינים בצבעי טורקיז וכחול קובלט שמשכו את תשומת ליבי. לצערי, הגעתי בעת הסגירה וכל שנותר לי הוא לפנטז על נסיעה נוספת ללונדון ולחנות הזאת במיוחד.