10/29/08

קרן אור מבעד לעננים

A ray of light through the clouds



אתמול הגשם ירד ללא הפסקה, אז יכולתי לשכוח מצילומים, אבל היום התבהר קצת ולמזלי צלמת ימי החול המוכשרת שלי (יש לי צלמת אחת לימי השבוע וצלמת אחרת לסופ"ש, בעיקרון) היתה פנויה. איכשהוא הצלחנו לתפוס כמה קרני שמש בין טפטוף לטפטוף ובין אפרוריות לאפרוריות.



מזג האויר הסגרירי של אתמול גרם לי לפשפש בארון הנעליים ולהוציא כמה זוגות שווים ביותר של מגפיים שהולכים איתי כבר כמה עונות. להלן זוג ה-Trippen המשובח ביותר, שלמרות שעלה לא מעט (לפני יותר מ-4 שנים), כבר החזיר לגמרי את ההשקעה, וממשיך להחזיר אותה בכל נעילה. מי שמתעניין בחברה ובדגמיה יכול לקפוץ לאתר הבית. המגפיים שלי הם מדגם לא חדש של המותג, שנקרא Warrior ועוצב בהשראת רומא העתיקה (מי שמכיר אותי טוב יכול לדעת שזה מתאים לי בול).



חוץ מזה, התגעגעתי כבר לשני הקרדיגנים הארוכים שלי, אחד באפור (מצולם כאן) ואחד בחום בהיר שהיו מציאת החורף שעבר בהדר ועלו ביחד כמו רבע קרדיגן בזארה. הם כל כך פלאפיים ונעימים ומרגישים ממש כמו קשמיר. אני מקווה למצוא עוד מציאות כאלה בחורף הקרוב...


חולצה-H&M קרדיגן ארוך-מחנות בהדר, טייץ-American Apparel , מגפיים-Trippen ,תיק "שאנל"- החורם מארונה של אמא.

לסיום, מגיעה תודה ענקית לשירה המוכשרת, אשת האשכולות הבלתי נדלית, שהוסיפה לאחרונה לרשימת עיסוקיה עוד תחום והוא צילום. תודה שיר'קה!

17 comments:

היי(: אני קוראת בבלוג שלך בזמן האחרון מידי יום, ואני חייבת להגיד שזה הבלוג הישראלי שאני הכי אוהבת.
נורא כיף לקרא פה, לא נתקלתי בפוסט שלא עניין אותי.

ממש אהבתי את הקרדיגן! את יודעת איפה אפשר להשיג כזה? וגם עדיף במחיר של רבע קרדיגן מזארהD:

מדהים, כיף לך שיש לך את השאנל הקלאסי הזה, חולמת על הדגם הזה ומסתפקת בחיקוי לא משכנע.

הטייץ מקסים, ובכלל אהבתי את המראה ואת הרקע שבחרת.!

זו הייתי אני מלמעלה^

כרגיל, נראית מעולה :)אהבתי את הרקע העם הגרפיטי :)

תודה רבה! :)))

אנונימית - ה"שאנל" שלי הוא גם חיקוי.. בגלל זה השתמשתי במרכאות. כנראה שהוא משכנע במידת מה. אמא שלי רכשה אותו באירופה לפני כעשרים שנה וכיום אני מאוד נהנית ממנו מאוד.

fashion addicted - הקרדיגן נרכש בחורף שעבר בהדר. זה ה"דאונטאון" של חיפה, איזור קניות זול של בסטות. אני לא יודעת איפה את מתגוררת אבל מהתיאור את יכולה לנסות ולהבין מה המקבילה של "הדר" באיזור מגורייך. יש לי משנה שלמה לגבי סריגים שנראים זולים (גם בחנויות יקרות) וסריגים מוצלחים שנראים יוקרתיים (גם אם עלו 40 ש"ח) וזו היתה ממש מציאה. נסי לחפש גם במקומות לא שגרתיים (דהיינו לא בקניון) ואולי תמצאי דברים מפתיעים. בהצלחה!

הי אני קוראת בבלוג שלך ומאד אהבתי את הכתיבה ואת סגנון הלבוש
לפני כמה שבועות הגעתי דרך האתר שלך לתיק חום עם פרנזים עם לוגו דומה לfendi או givenchi ,מאז אני לא מוצאת אותו ואהבתי אותו במיוחדדד יכול להיות שאת יודעת באיזה תיק מדובר?
תודה מאיה....

תודה!
אם הבנתי נכון התכוונת לתיק של Tory Burch (עם מעט פרנזים בצדדים ולוגו למעלה במרכז).

כנראה שזה לא זה:\
התיק מאוד פשוט כולו בחום בהיר ורק פרנזים בחלק התחתון הוא תיק צד קטן אבל תודה בכל זאת

i love your blog!! its so fun!! and i have the same tights - they rock!!lovely pics :)

אויי בלוג נהדר :)
אהבתי מאוד את הטייץ

שאלה לי אלייך בתור חיפאית: האם יש, ואם כן, היכן, מקומות שווים לקניות בחיפה מבחינה אופנתית, ובמיוחד בדגש על דברים שאין בתל אביב? תודה.

יש את החברה של המגפיים שלך בארץ..?

שיר - שאלה טריקית. קצת קשה למצוא דברים שיש בחיפה (מבחינת אופנה) ואין בת"א. עם זאת, את הרוב המכריע של הקניות שלי אני עושה בחיפה. יש כמובן את הרשתות הגדולות בקניונים (קניון חיפה מפתיע לאחרונה ועשה "קאמבק" מבחינתי), יש גם סצינת יד שנייה קטנה אך קיימת ברחוב מסדה. כמו כן, ישנן מספר חנויות נעליים שוות שפזורות בשדרות מוריה ואחת ברחוב ווג'ווד. ובהדר תמיד יש מציאות.
לסיכום, לא משהו מרעיש, אבל אפשר להסתדר עם זה טוב מאוד. המוטו: זה לא איפה את קונה, זה מה את עושה עם זה..

אנונימי- המגפיים מהארץ. "בהונות" מביאים דגמים שלהם באופן קבוע.

שלום!
ראשית עלי לציין שאני מאוד נהנית מהבלוג, נותן השראה ללא ספק.

אהבתי את הלוק! אני כ"כ מצטערת שלא רכשתי את החולצה בביקורי האחרון ב H&M..מה שמביא אותי לשאלה האם את יודעת אם יש אפשרות לרכוש פריטים של H&M דרך האנטרנט??
תודה

שני - שמחתי לשמוע!
למיטב ידיעתי, אי אפשר להזמין בגדים מאתרי האינטרנט של H&M ישירות לארץ. אם יש לך קרובים שגרים בחו"ל במדינה שיש לה אתר של H&M עם online shopping (לא בכל המדינות בהן H&M פועלת יש את האופציה הזו)אז את יכולה להזמין אליהם ושהם ישלחו לך לארץ.
אם לא, את יכולה לבדוק אם במקרה מסתובב משהו מעניין באי-ביי, וכמו כן ידוע לי שיש שני מקומות בת"א שמביאים לארץ בייבוא אישי בגדים של הרשת (אחד בדיזנגוף ואחד ברח' טשרניחובסקי בת"א). יש גם מדי פעם בארץ מכירות ביתיות של H&M אבל זה משהו שעובר מפה לאוזן או בפייסבוק(עד היום שמעתי רק על מכירה אחת כזו שהתקיימה לפני כמה חודשים). הבעיה עם הפריטים ב"יבוא אישי" היא מבחר יחסית קטן והעובדה שהם נמכרים לעתים במחירים מופקעים (והרי כולנו מכירים את המחירים הזולים של הרשת), כי מי שהביא את זה לארץ צריך היה לממן לעצמו גם את כרטיס הטיסה וכו'. אז אולי עדיף לממן לעצמך את כרטיס הטיסה ולהינות מהמבחר הגדול שהחנויות בחו"ל מציעות. או שפשוט לחכות שייפתחו בארץ. נקווה שענייני הכלכלה המדאיגים לא ייגרמו להם לגנוז את התוכניות...